Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Le Chat Noir schreef:Hallo meiden!
Ik heb hier nog niet eerder meegeschreven, schreef eerder op het oude forum in het april/mei topic mee en dat is nu voortgezet op hyves (nog steeds gezellig). Van de negen/tien die vanaf het begin meeschrijven zijn er nu al zes zwanger en logischerwijs gaat het daar nu ook veel over. Merk dan dat ik het nu wel een beetje mis om vooral over het zwanger worden ervaringen uit te wisselen. Bovendien word je toch steeds met je neus op de feiten gedrukt, bij veel verhaaltjes heb ik steeds zoiets van: ooh dat wil ik ook... Ook al vind ik het wel superleuk om erover te lezen hoor. Maar toch lijkt het me leuk om hier ook mee te gaan schrijven, wat meer meiden in hetzelfde schuitje .
De stukjes van Razz en Creabea 1 of 2 pagina's terug spraken mij ook aan. Wij zijn nu ook al in ronde 7 en eerlijk gezegd had ik in mei dus gedacht dat ik met oud en nieuw toch echt wel zwanger zou zijn! Beetje te gemakkelijk gedacht, want t is tot nu toe nog nooit raak geweest. Mijn moeder was van ons drieen steeds in 1 of 2 keer zwanger, had gehoopt op haar te lijken! Mijn zus daarentegen kan geen kinderen krijgen...
Deze ronde ben ik begonnen met temperaturen, daarvoor gebruikte ik de helft van de rondes ook al ovulatietesten. Ik vul het dan in op Fertilityfriend. Het stelt me wel een beetje gerust dat ik een duidelijke eisprong heb, maar ook bij mij komen er nu wel gedachten boven of er soms niet iets mis is. Maarja ik probeer dat sinds deze maand echt uit mijn hoofd te zetten en onszelf de tijd te geven tot mei...
Ik merk alleen dat ik rond de eisprong en na de eisprong altijd best optimistisch ben, maar dit optimisme verdwijnt dat direct weer op het moment van ongesteld worden....
Nouja, ik zit vandaag op 6 dagen na ovulatie. Ik verwacht dan ongeveer volgende week woensdag (5 januari) ongesteld te worden, maar hoop uiteraard op een positieve test in die week! Ik heb er deze maand wel een goed gevoel bij, we hebben in ieder geval ons best gedaan op de juiste momenten!
He meis, even een dikke knuffel! (Ik herkende je natuurlijk meteen ). Hoop dat 2011 het jaar voor ons gaat worden!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Dames, fijne avond allemaal!
Sorry dat ik de laatste tijd minder geschreven heb, door de stress op werk is het er niet van gekomen, zal meer schrijven volgend jaar!
Ik krijg trouwens in januari uitsluitsel over de bezwaarprocedure op werk...
Sorry dat ik de laatste tijd minder geschreven heb, door de stress op werk is het er niet van gekomen, zal meer schrijven volgend jaar!
Ik krijg trouwens in januari uitsluitsel over de bezwaarprocedure op werk...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@ All; He dame's nog een heel fijn,gelukkig, gezond en vruchtbaar 2011 toe gewenst! Ik heb gisteren in ieder geval er een flinke neut op genomen
@ Blondje;Kan me goed voorstellen dat je het veel doet.... Jij wilt ook gewoon zo'n klein wondertje van jezelf in je armen hebben natuurlijk
@LCN; Ik zit vandaag alweer op dag 49 heb nu ook gewoon af en toe maar lichte krampjes en echt een hele gevoelige en opgeblazen buik maar de menstruatie wil nog steeds niet echt door zetten helaas
Ben benieuwd hoe de Etos pillen op mij uitwerken. Heb er nu ook Teunisbloemcapsules bij dus hoop dat dat wat gaat doen
@ BA; Wat rot voor je nichtje zeg.... Bah moet er niet aan denken
@ Muppetje; Hoop dat je bezwaar aangenomen wordt meid! Duim voor je
@ Blondje;Kan me goed voorstellen dat je het veel doet.... Jij wilt ook gewoon zo'n klein wondertje van jezelf in je armen hebben natuurlijk
@LCN; Ik zit vandaag alweer op dag 49 heb nu ook gewoon af en toe maar lichte krampjes en echt een hele gevoelige en opgeblazen buik maar de menstruatie wil nog steeds niet echt door zetten helaas
Ben benieuwd hoe de Etos pillen op mij uitwerken. Heb er nu ook Teunisbloemcapsules bij dus hoop dat dat wat gaat doen
@ BA; Wat rot voor je nichtje zeg.... Bah moet er niet aan denken
@ Muppetje; Hoop dat je bezwaar aangenomen wordt meid! Duim voor je
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Meiden, allemaal een gelukkig nieuwjaar en dat we maar allemaal zwanger mogen worden!
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Voor alle dames nog een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2011
@ pitbullgup: Vervelend voor je dat je cyclus telkens zo lang is, dan heb je nog maar weinig kansen gehad !
@LCN: Je gevoel bij alles is heel herkenbaar ja ! We zitten wel dicht bij elkaar met de NOD dag! Ik 4-1 en jij 5-1.. ben benieuwd! Heb nog helemaal geen krampen o.i.d. gehad. Ook bijna geen afscheiding ( lekker smakelijk ) Heb alleen pijnlijke tepels. Maar ik weer voortaan als geen ander dat mijn lichaam er van houdt mij voor de gek te houden
@BA: Echt vervelend wat er allemaal gaande is. Hoop echt voor je dat alles goed komt en jullie in 2011, 2 gezonde kindjes krijgen. Ik denk dat vooral de spanning nu ook killing is he ..
@ pitbullgup: Vervelend voor je dat je cyclus telkens zo lang is, dan heb je nog maar weinig kansen gehad !
@LCN: Je gevoel bij alles is heel herkenbaar ja ! We zitten wel dicht bij elkaar met de NOD dag! Ik 4-1 en jij 5-1.. ben benieuwd! Heb nog helemaal geen krampen o.i.d. gehad. Ook bijna geen afscheiding ( lekker smakelijk ) Heb alleen pijnlijke tepels. Maar ik weer voortaan als geen ander dat mijn lichaam er van houdt mij voor de gek te houden
@BA: Echt vervelend wat er allemaal gaande is. Hoop echt voor je dat alles goed komt en jullie in 2011, 2 gezonde kindjes krijgen. Ik denk dat vooral de spanning nu ook killing is he ..
Gast- Gast
Le Chat Noir schreef:Hoi allemaal!
Allereerst bedankt voor het warme welkom !
@Triesje: Ben jij nu ook bezig om zwanger te worden? Zie dat je al een kleine hebt?
Nee nu nog niet. Ik ben eerst even aan het uitzoeken hoe het precies zit met de pijnmedicatie die ik heb, omdat ik dat dagelijks moet slikken om goed te kunnen functioneren. Ik wil dan weten of ik dan meteen naar de gyn moet of niet. Ik zou sowieso al vanaf de helft naar de gyn moeten, omdat mijn zoontje te klein was en ik hem vanaf 30/32 weken niet meer voelde...
Maar ben er dus wel volop mee bezig om me er weer in te verdiepen. Wil namelijk wel graag dit jaar stoppen. Ook mede omdat het bij mijn zoontje 2,5 jaar geduurd heeft, voor ik überhaupt zwanger geworden ben...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ all: Allemaal een heel goed, gezond en vooral ook vruchtbaar 2011 gewenst! Ik heb er om 0.00 uur een glaasje champagne op gedronken hoor! Hebben jullie allemaal een gezellige jaarwisseling gehad? Hier was het erg gezellig!
@ LCN: Welkom! Gezellig dat je komt meekletsen! Jullie zijn dus ook al een aantal maanden bezig begrijp ik? Ik kan me voorstellen dat het weleens frustrerend kan zijn als van jullie hyvesgroepje het merendeel al zwanger is en jij nog niet. Het is dan niet dat je het een ander niet gunt, het is meer dat je het jezelf ook enorm gunt. Dat je zus onvruchtbaar is, werkt dan ook niet echt geruststellend denk ik. Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, waarom is je zus onvruchtbaar? (als het te prive is hoef je natuurlijk geen antwoord te geven hoor, hoeft ook niet in detail) Hopen dat 2011 wel wat positiefs zal brengen op dit gebied, en hopelijk deze maand al natuurlijk!
@ LCN: Welkom! Gezellig dat je komt meekletsen! Jullie zijn dus ook al een aantal maanden bezig begrijp ik? Ik kan me voorstellen dat het weleens frustrerend kan zijn als van jullie hyvesgroepje het merendeel al zwanger is en jij nog niet. Het is dan niet dat je het een ander niet gunt, het is meer dat je het jezelf ook enorm gunt. Dat je zus onvruchtbaar is, werkt dan ook niet echt geruststellend denk ik. Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, waarom is je zus onvruchtbaar? (als het te prive is hoef je natuurlijk geen antwoord te geven hoor, hoeft ook niet in detail) Hopen dat 2011 wel wat positiefs zal brengen op dit gebied, en hopelijk deze maand al natuurlijk!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ha dames,
Ik geloof dat ik mijn eisprong wel degelijk voel!
Gisteren had ik veel cervixslijm, met van die 'draden' zeg maar, en nu al 1 a 2 dagen een soort buikpijn onderin ..
Kan dit het zijn? Laten we het hopen dan, want donderdag en vrijdag sex gehad .. Ik vind het allemaal echt moeilijk in te schatten zeg, poehee!
Hoe lang na dat slijm komt bij jullie de eisprong? Er zijn hier vast meiden die dat weten.
En hoe lang blijft sperma 'houdbaar' in je lichaam? Ik ben altijd zo benieuwd!
Nu ga ik even douchen en langs mijn opa & oma en ouders!
X
Ik geloof dat ik mijn eisprong wel degelijk voel!
Gisteren had ik veel cervixslijm, met van die 'draden' zeg maar, en nu al 1 a 2 dagen een soort buikpijn onderin ..
Kan dit het zijn? Laten we het hopen dan, want donderdag en vrijdag sex gehad .. Ik vind het allemaal echt moeilijk in te schatten zeg, poehee!
Hoe lang na dat slijm komt bij jullie de eisprong? Er zijn hier vast meiden die dat weten.
En hoe lang blijft sperma 'houdbaar' in je lichaam? Ik ben altijd zo benieuwd!
Nu ga ik even douchen en langs mijn opa & oma en ouders!
X
Gast- Gast
@BA: Oh sorry, weet ook niet hoe ik bij schoonzusje kwam. Hoe gaat het nu verder met je?
@Joyce: Jij ook nog gelukkig nieuwjaar, waarin het hopelijk snel weer raak is!
@Blondje1313: Okee dus onze cyclus lijkt wel wat op elkaar. Hoe lang duurt die van jou? En hoe lang duurt jouw LF? Vervelend is dat als men zo op je let, hoe je reageert op baby's! Ik heb zelf daardoor dat ik af en toe wat minder aandacht aan de baby's besteed omdat ik dan direct de opmerking krijg dat ik aan het oefenen ben en of wij al bezig zijn enz. Bij vrienden die daar niet zo bovenop zitten geef ik dan wel graag weer een flesje ofzo.
@Laced: Dikke knuffel terug ! Hoop ook dat wij snel volgen en ook over babykamers en Bugaboo's mee kunnen kletsen .
@Muppetje: Wat is er aan de hand op je werk dan?
@Pitbullgup: Ik heb ook gewoon wat gedronken met oud en nieuw, 2 roseetjes, wodka redbull en een glaasje champagne, dus viel wel mee, maar meer dan ik de afgelopen maanden heb gehad (mn 2e helft cyclus). Volgens mij ging je pas komende maand met ovulatietesten starten toch? Ik las dat je dag 14 een eisprong dacht te voelen, maar eerlijk gezegd denk ik toch dat je die later hebt gehad, de luteale fase duurt bij mijn weten nooit 30 dagen ofzo. De variate in lengte van de cyclus zit m meer in de tijd voor de eisprong. Vervelend dat je nu zoveel klachten hebt, wel herkenbaar!
@Hutselfluts: Ook gelukkig nieuwjaar! Jij mag bijna testen? Hoeveelste ronde is dit?
@Razz88: Ja verschilt weinig inderdaad! Ik heb ook last van pijnlijke tepels.. Maarja heb elke maand verschillende klachten, soms komen er wat nieuwe bij. Ga je dinsdag gelijk testen als er niks komt?
@Triesje: Klinkt heftig, elke dag pijnmedicatie? Zou je ook die pijnmedicatie moeten blijven slikken tijdens zwangerschap? 2,5 jaar is wel lang voor de 1e! Hebben jullie toen ook in de MM gezeten?
@Lookie: Ja wij hadden een gezellige jaarwisseling! Er kwamen een aantal vriend(inn)en bij ons zitten, dus was leuk en druk! Ik ben 27 mei (tijdens onze huwelijksreis) gestopt met de pil en dit is ronde 7. Ja het is niet eens zozeer op dit moment meer zo frustrerend dat hun wel zwanger zijn (ze zijn het nu al langer, dus ben er aan gewend hihi), maar ook dat de gespreksonderwerpen 'anders' zijn. Hier zitten we nog in hetzelfde schuitje.
Mijn zus blijkt een vorm van pre-ovarieel falen te hebben, soort vervroegde overgang, maar ze menstrueert nog wel enzo. Inmiddes is zij al 38 hoor, maar ze zijn ook op haar 26ste (mijn leeftijd nu) al begonnen voor een kindje.. Haar FSH waarde is heel hoog en de kwaliteit van de eicellen slecht. Voor haar zou alleen eiceldonatie nog een optie geweest zijn. Inmiddels hebben ze een zoontje geadopteerd en wachten ze nog op een tweede. Tuurlijk heb ik wel gedacht of ik misschien ook zoiets zou hebben.. Zal dat ook zeker noemen als het binnen het jaar nog niet raak is.
@Tamm86: Dat vruchtbaar slijm begint een paar dagen voor de eisprong, de dag voor de eisprong is het t meest draderig en eiwitachtig. Na de eisprong is het al snel weg. Ik zou als ik jou was nog wel even je best doen met je vriend . Sperma blijft gemiddeld 48 uur houdbaar, er zijn wel gevallen bekend van een week, maar je kan alsnog het beste 1 of 2 dagen voor de eisprong nog sex gehad hebben (of op de dag zelf).
@All: Ik werd vanmorgen wakker met een klein beetje doorzichtig bruinverlies.. Wel vreemd, heb dat nooit (behalve in de 1e twee rondes). Had meteen zoiets van: het zal wel weer niet gelukt zijn. Mijn temperatuur was gelukkig nog wel hoog, 37.0 net als de 4 dagen hiervoor. Sowieso is het deze keer wat anders, had nu 2 dagen na de eisprong ook al rozige spotting. Dat heb ik echt nog nooit gehad, gewoon een ovulatiebloeding dus. Ik hoop maar dat dit van vanmorgen nog een 'oud restje' was...Het is pas 8 dagen na ovulatie.
Afwachten dus. Heb verder last van zere tepels (meestal verdwijnt dat wel voor ik ongesteld word) en sinds vandaag wat vaag last van onderbuik .
Fijne zondag nog!
@Joyce: Jij ook nog gelukkig nieuwjaar, waarin het hopelijk snel weer raak is!
@Blondje1313: Okee dus onze cyclus lijkt wel wat op elkaar. Hoe lang duurt die van jou? En hoe lang duurt jouw LF? Vervelend is dat als men zo op je let, hoe je reageert op baby's! Ik heb zelf daardoor dat ik af en toe wat minder aandacht aan de baby's besteed omdat ik dan direct de opmerking krijg dat ik aan het oefenen ben en of wij al bezig zijn enz. Bij vrienden die daar niet zo bovenop zitten geef ik dan wel graag weer een flesje ofzo.
@Laced: Dikke knuffel terug ! Hoop ook dat wij snel volgen en ook over babykamers en Bugaboo's mee kunnen kletsen .
@Muppetje: Wat is er aan de hand op je werk dan?
@Pitbullgup: Ik heb ook gewoon wat gedronken met oud en nieuw, 2 roseetjes, wodka redbull en een glaasje champagne, dus viel wel mee, maar meer dan ik de afgelopen maanden heb gehad (mn 2e helft cyclus). Volgens mij ging je pas komende maand met ovulatietesten starten toch? Ik las dat je dag 14 een eisprong dacht te voelen, maar eerlijk gezegd denk ik toch dat je die later hebt gehad, de luteale fase duurt bij mijn weten nooit 30 dagen ofzo. De variate in lengte van de cyclus zit m meer in de tijd voor de eisprong. Vervelend dat je nu zoveel klachten hebt, wel herkenbaar!
@Hutselfluts: Ook gelukkig nieuwjaar! Jij mag bijna testen? Hoeveelste ronde is dit?
@Razz88: Ja verschilt weinig inderdaad! Ik heb ook last van pijnlijke tepels.. Maarja heb elke maand verschillende klachten, soms komen er wat nieuwe bij. Ga je dinsdag gelijk testen als er niks komt?
@Triesje: Klinkt heftig, elke dag pijnmedicatie? Zou je ook die pijnmedicatie moeten blijven slikken tijdens zwangerschap? 2,5 jaar is wel lang voor de 1e! Hebben jullie toen ook in de MM gezeten?
@Lookie: Ja wij hadden een gezellige jaarwisseling! Er kwamen een aantal vriend(inn)en bij ons zitten, dus was leuk en druk! Ik ben 27 mei (tijdens onze huwelijksreis) gestopt met de pil en dit is ronde 7. Ja het is niet eens zozeer op dit moment meer zo frustrerend dat hun wel zwanger zijn (ze zijn het nu al langer, dus ben er aan gewend hihi), maar ook dat de gespreksonderwerpen 'anders' zijn. Hier zitten we nog in hetzelfde schuitje.
Mijn zus blijkt een vorm van pre-ovarieel falen te hebben, soort vervroegde overgang, maar ze menstrueert nog wel enzo. Inmiddes is zij al 38 hoor, maar ze zijn ook op haar 26ste (mijn leeftijd nu) al begonnen voor een kindje.. Haar FSH waarde is heel hoog en de kwaliteit van de eicellen slecht. Voor haar zou alleen eiceldonatie nog een optie geweest zijn. Inmiddels hebben ze een zoontje geadopteerd en wachten ze nog op een tweede. Tuurlijk heb ik wel gedacht of ik misschien ook zoiets zou hebben.. Zal dat ook zeker noemen als het binnen het jaar nog niet raak is.
@Tamm86: Dat vruchtbaar slijm begint een paar dagen voor de eisprong, de dag voor de eisprong is het t meest draderig en eiwitachtig. Na de eisprong is het al snel weg. Ik zou als ik jou was nog wel even je best doen met je vriend . Sperma blijft gemiddeld 48 uur houdbaar, er zijn wel gevallen bekend van een week, maar je kan alsnog het beste 1 of 2 dagen voor de eisprong nog sex gehad hebben (of op de dag zelf).
@All: Ik werd vanmorgen wakker met een klein beetje doorzichtig bruinverlies.. Wel vreemd, heb dat nooit (behalve in de 1e twee rondes). Had meteen zoiets van: het zal wel weer niet gelukt zijn. Mijn temperatuur was gelukkig nog wel hoog, 37.0 net als de 4 dagen hiervoor. Sowieso is het deze keer wat anders, had nu 2 dagen na de eisprong ook al rozige spotting. Dat heb ik echt nog nooit gehad, gewoon een ovulatiebloeding dus. Ik hoop maar dat dit van vanmorgen nog een 'oud restje' was...Het is pas 8 dagen na ovulatie.
Afwachten dus. Heb verder last van zere tepels (meestal verdwijnt dat wel voor ik ongesteld word) en sinds vandaag wat vaag last van onderbuik .
Fijne zondag nog!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:
Fijne zondag nog!
Nou dat ben ik dus aan het uitzoeken of dat mag, omdat ik zonder niet goed kan functioneren door de pijn. Wij hebben inderdaad in de MM gezeten. Na een jaar zijn we in de MM gekomen. Ik heb op een gegeven moment (4 april 2008) een HSG onderzoek gehad, waarbij werd gezegd dat het er goed uitzag (pas nadat het doorgespoten was). Een week voor mijn moeders verjaardag op 24 mei, testte ik toen positief. Dus een maand later. Ik heb toen dus verstopt gezeten. De kans dat het nu dus weer lang gaat duren is best groot.
Ik hoop dat jij deze ronde een positieve test in de handen hebt meid ...
Triesje1983- Prater
Ja, nog een paar dagen! Dit is nu de derde ronde. Dus nog niet zo lang bezig.Le Chat Noir schreef:@Hutselfluts: Ook gelukkig nieuwjaar! Jij mag bijna testen? Hoeveelste ronde is dit?
Heb wel al ruim anderhalve week zere borsten. Eerst dacht ik dat 't m'n eisprong was, maar heb het nu nog steeds. Heel irritant is dat, want dan heb je onbewust toch een beetje hoop. Terwijl het misschien wel niets is.
En dan morgen weer werken.. Heb twee weken vakantie gehad, dus dat zal wel weer ff wennen zijn!
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Pfff, weet ff niet wat te doen... zoontje is wéér ziek...
Benauwd, hoest de longen uit zijn lijf, 38,8 graden koorts, drinkt en eet slecht (tot niet), wil nauwelijks spelen, wil het liefst alleen tegen je aanliggen en is wat duffig...
Ik twijfel echt om te HAP te bellen...
Benauwd, hoest de longen uit zijn lijf, 38,8 graden koorts, drinkt en eet slecht (tot niet), wil nauwelijks spelen, wil het liefst alleen tegen je aanliggen en is wat duffig...
Ik twijfel echt om te HAP te bellen...
Triesje1983- Prater
@ lcn, we hebben een grote fusie met bijbehorende reorganisatie achter de rug. Hierdoor móet ik drie van de vijf dagen in een andere stad werken. Iets wat mijn wekelijkse reistijd zou verdubbelen. Hier ben ik tegen in bezwaar gegaan.
Dit heeft de nodige stress teweeg gebracht, maar deze maand hoor ik de uitslag.
Hoe gaat het met iedereen? Morgen gewoon weer aan de slag, helemaal geen zin in.
Donderdag moet ik naar de kaakchirurg, en ik ben nu al bang, heb in het verleden slechte ervaring gehad. Mag wel een versnelde afspraak, dit omdat ze niet willen dat je op de afspraak zwanger bent.
Fijne avond nog allemaal
Dit heeft de nodige stress teweeg gebracht, maar deze maand hoor ik de uitslag.
Hoe gaat het met iedereen? Morgen gewoon weer aan de slag, helemaal geen zin in.
Donderdag moet ik naar de kaakchirurg, en ik ben nu al bang, heb in het verleden slechte ervaring gehad. Mag wel een versnelde afspraak, dit omdat ze niet willen dat je op de afspraak zwanger bent.
Fijne avond nog allemaal
Muppetje- Ratel
Hallo ik wil me hierbij ook aanmelden.
Ik ben sinds maart '09 gestopt met de pil...
Nu heb ik mijn eisprong gevoeld... toevallig die dag ook sex gehad.
Nu zou ik 26-12 ongesteld moeten worden... Maar tot nu toe alsnog niks.
Ben moe, soms misselijk... Heb een opgeblazen gevoel en mijn tepels zijn ook erg gevoelig. Ook voel ik af en toe krampige steken in mijn buik.. alsof er een menstruatie aankomt
Omdat ik dus een week overtijd ben ga ik morgen een testje doen, hoop zo zwanger te zijn. Ook omdat we er niet erg mee bezig waren, maar meer van we zullen zien.
Ik ben sinds maart '09 gestopt met de pil...
Nu heb ik mijn eisprong gevoeld... toevallig die dag ook sex gehad.
Nu zou ik 26-12 ongesteld moeten worden... Maar tot nu toe alsnog niks.
Ben moe, soms misselijk... Heb een opgeblazen gevoel en mijn tepels zijn ook erg gevoelig. Ook voel ik af en toe krampige steken in mijn buik.. alsof er een menstruatie aankomt
Omdat ik dus een week overtijd ben ga ik morgen een testje doen, hoop zo zwanger te zijn. Ook omdat we er niet erg mee bezig waren, maar meer van we zullen zien.
Teckeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 29
Registratiedatum : 02-01-11
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb om 12 uur lekker met mijn glaasje champagne getoost op ons allemaal. Dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden.
Hier alles prima. Heb deze maand met de ovulatietesten mijn eisprong opgespoord. Natuurlijk precies met oud en nieuw..haha. We hebben goed ons best gedaan dus ben heel benieuwd. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik ervan uit ga dat ik gewoon ongesteld ga worden, dan kan het altijd meevallen. Mijn streepje was vanavond weer lichter, dus mijn eisprong is geweest. Vanochtend nog wel even genoten van elkaar zodat mijn hele periode van eisprong gedekt is. Klinkt een beetje gedwongen zo, maar zo was het niet hoor. Ben heel blij dat ik in ieder geval een eisprong heb.
Heeft iedereen een leuke oud en nieuw gehad?
LCN: Spannend hoor, met al die vage lichamelijke klachtjes. Hoop voor je dat het iets betekent :-)
Triesje: Wat heftig met die medicijnen zeg! Hoop dat je eventueel alternatieve medicijnen kan krijgen en snel voor een brusje voor je zoontje kan gaan. Misschien gaat het deze keer wel veel sneller met zwanger raken. Dat hoor je wel vaker, dat het bij de tweede sneller gaat. Ahhh...wat zielig voor je zoontje, dat ie helemaal niet lekker is. Ik zou toch de HAP bellen, liever een keer teveel, dan een keer te weinig.
Hutselfruts: Bijna testen, spannend...ik duim voor je!
Muppetje: Fijn dat je deze maand de uitslag krijgt van je bezwaar. Vervelend dat je naar de kaakchirurg moet. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar lijkt me erg pijnlijk. Wel fijn dat je een versnelde afspraak hebt gekregen, des te eerder ben je er vanaf
Teckeltje: Welkom! Spannend dat je al zo lang over tijd bent. Ik ben benieuwd of je morgen positief test...misschien ben je dan alweer heel snel weg hier...haha Hoop voor je dat je zwanger bent!
All: zijn er nog NOD-s die er aan komen? Ik moet voorlopig wachten tot de 14e, als het goed is heb ik dan precies een cyclus van 28 dagen (uitgaande van mijn ovultatietest).
liefs
Hier alles prima. Heb deze maand met de ovulatietesten mijn eisprong opgespoord. Natuurlijk precies met oud en nieuw..haha. We hebben goed ons best gedaan dus ben heel benieuwd. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik ervan uit ga dat ik gewoon ongesteld ga worden, dan kan het altijd meevallen. Mijn streepje was vanavond weer lichter, dus mijn eisprong is geweest. Vanochtend nog wel even genoten van elkaar zodat mijn hele periode van eisprong gedekt is. Klinkt een beetje gedwongen zo, maar zo was het niet hoor. Ben heel blij dat ik in ieder geval een eisprong heb.
Heeft iedereen een leuke oud en nieuw gehad?
LCN: Spannend hoor, met al die vage lichamelijke klachtjes. Hoop voor je dat het iets betekent :-)
Triesje: Wat heftig met die medicijnen zeg! Hoop dat je eventueel alternatieve medicijnen kan krijgen en snel voor een brusje voor je zoontje kan gaan. Misschien gaat het deze keer wel veel sneller met zwanger raken. Dat hoor je wel vaker, dat het bij de tweede sneller gaat. Ahhh...wat zielig voor je zoontje, dat ie helemaal niet lekker is. Ik zou toch de HAP bellen, liever een keer teveel, dan een keer te weinig.
Hutselfruts: Bijna testen, spannend...ik duim voor je!
Muppetje: Fijn dat je deze maand de uitslag krijgt van je bezwaar. Vervelend dat je naar de kaakchirurg moet. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar lijkt me erg pijnlijk. Wel fijn dat je een versnelde afspraak hebt gekregen, des te eerder ben je er vanaf
Teckeltje: Welkom! Spannend dat je al zo lang over tijd bent. Ik ben benieuwd of je morgen positief test...misschien ben je dan alweer heel snel weg hier...haha Hoop voor je dat je zwanger bent!
All: zijn er nog NOD-s die er aan komen? Ik moet voorlopig wachten tot de 14e, als het goed is heb ik dan precies een cyclus van 28 dagen (uitgaande van mijn ovultatietest).
liefs
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Dank je, vind het zelf ook erg spannend. Vooral aangezien ik ook de symptonen heb, maar ja dat zegt niks he.
Iemand een idee welke testen het beste zijn? Of maakt dit niet uit?
Moet morgen dus nog eerst testen halen, kan ik eventueel al ochtendurine opvangen, naar de winkel is ff 10minuutjes.
Of proberen op te houden?
@Creabea_28 :
Wij hebben een rustig oud en nieuw gehad... sliep ook al na 00.30, omdat ik zo moe was.
Spannend voor je, toch ff weer afwachten... Hoop voor je dat het raak is natuurlijk
Iemand een idee welke testen het beste zijn? Of maakt dit niet uit?
Moet morgen dus nog eerst testen halen, kan ik eventueel al ochtendurine opvangen, naar de winkel is ff 10minuutjes.
Of proberen op te houden?
@Creabea_28 :
Wij hebben een rustig oud en nieuw gehad... sliep ook al na 00.30, omdat ik zo moe was.
Spannend voor je, toch ff weer afwachten... Hoop voor je dat het raak is natuurlijk
Teckeltje- Fluisteraar
Teckeltje: Kan me voorstellen dat het spannend is, zeker als je allerlei symptomen hebt en al een week over tijd bent. Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? Zo ja, dan denk ik toch wel dat er een goeie kans is dat je zwanger bent hoor
Ik heb vorige keer getest met een Kruidvat-test (die van 2 voor 5 euro) en daar hoor ik positieve verhalen over.
Maar in principe zou het niet uit moeten maken welke test je haalt.
Ik heb geen idee of je dan beter je urine kan ophouden of al opvangen, eerlijk gezegd. Ik zou het proberen op te houden, maar ja, als je dan met dichtgeknepen benen naar de winkel gaat is natuurlijk ook niet zo'n succes haha.
Ja voor ons is het inderdaad weer afwachten. Zou willen dat je dan meteen wist of het raak was of niet, maar ja..helaas kan dat niet. Maar ach..we zien het wel, en anders volgende maand beter
Ik ga voor je duimen morgen!
Liefs, Creabea
Ik heb vorige keer getest met een Kruidvat-test (die van 2 voor 5 euro) en daar hoor ik positieve verhalen over.
Maar in principe zou het niet uit moeten maken welke test je haalt.
Ik heb geen idee of je dan beter je urine kan ophouden of al opvangen, eerlijk gezegd. Ik zou het proberen op te houden, maar ja, als je dan met dichtgeknepen benen naar de winkel gaat is natuurlijk ook niet zo'n succes haha.
Ja voor ons is het inderdaad weer afwachten. Zou willen dat je dan meteen wist of het raak was of niet, maar ja..helaas kan dat niet. Maar ach..we zien het wel, en anders volgende maand beter
Ik ga voor je duimen morgen!
Liefs, Creabea
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Zal gewoon niet teveel drinken voor het slapen gaan, en idd proberen op te houden.
Oke, 2 voor 5 euro is geen geld...zal denk idd die maar gaan halen.
Mijn cyclus is altijd 38/39 dagen geweest... maar ja wie weet blijft het gewoon uit... Dat zullen we zien.
Als ik negatief blijf testen word het gewoon een bezoekje aan de Huisarts.
En idd het zou fijn zijn als je het direct wist.. scheelt een hoop geduld en gewacht
Oke, 2 voor 5 euro is geen geld...zal denk idd die maar gaan halen.
Mijn cyclus is altijd 38/39 dagen geweest... maar ja wie weet blijft het gewoon uit... Dat zullen we zien.
Als ik negatief blijf testen word het gewoon een bezoekje aan de Huisarts.
En idd het zou fijn zijn als je het direct wist.. scheelt een hoop geduld en gewacht
Teckeltje- Fluisteraar
@ LCN; Als ik dinsdag nog niet ongesteld word, ga ik meteen testen. Ik ben nog nooit over tijd geweest en mijn cyclus hangt de laatste tijd tussen de 24-28 dagen. Maar ik had vanavond wat donkerbruin verlies met een ini mini beetje rood, ga er dus maar vanuit dat ik morgen of dinsdag gewoon ongesteld word . Heb op het moment ook erg last van darmgassen .. en ik heb bijna altijd last van mijn darmen, vlak voordat ik ongesteld word.
Morgen begint het werken weer.. pff helemaal geen zin in, want ik moet de kerstbomen en versieringen gaan opruimen
Morgen begint het werken weer.. pff helemaal geen zin in, want ik moet de kerstbomen en versieringen gaan opruimen
Gast- Gast
Hey meiden,
sorry dat ik even niet reageer op jullie. Ben net terug uit het ziekenhuis.
Mijn zoontje is vanavond opgenomen. De huisarts van de HAP dacht aan een mogelijke longontsteking, dus die heeft overleg gepleegd met de dienstdoende kinderarts en ons daarna doorgestuurd.
Zijn saturatie was te laag en de kinderarts vond hem inderdaad ook wel heel erg benauwd. Hij is daarna verneveld en er is toen gezegd dat hij moest blijven. Dus helaas heb ik mijn kleine mooie mannetje moeten achterlaten in het ziekenhuis.
De kinderarts denkt echter gelukkig niet meteen aan een longontsteking, dus daar ben ik wel blij mee.
sorry dat ik even niet reageer op jullie. Ben net terug uit het ziekenhuis.
Mijn zoontje is vanavond opgenomen. De huisarts van de HAP dacht aan een mogelijke longontsteking, dus die heeft overleg gepleegd met de dienstdoende kinderarts en ons daarna doorgestuurd.
Zijn saturatie was te laag en de kinderarts vond hem inderdaad ook wel heel erg benauwd. Hij is daarna verneveld en er is toen gezegd dat hij moest blijven. Dus helaas heb ik mijn kleine mooie mannetje moeten achterlaten in het ziekenhuis.
De kinderarts denkt echter gelukkig niet meteen aan een longontsteking, dus daar ben ik wel blij mee.
Triesje1983- Prater
Toch rot dat je je ventje hebt moeten achterlaten Triesje1983
Sterkte en beterschap voor hem
Sterkte en beterschap voor hem
Teckeltje- Fluisteraar
beterschap voor je zoontje Triesje! Wat moet dat moeilijk zijn om hem in het ziekenhuis achter te moeten laten.
Verder ben ik alles al weer kwijt wat ik gelezen heb, het is geloof ik nog te vroeg voor me vandaag...
Ik ben 1 januari ongesteld geworden en mijn NOD is 31 januari, ik verwacht mijn ovulatie rond de 21e.
Morgen wil ik een thermometer gaan kopen om ook mijn temperatuur bij te gaan houden, dan heb ik wat in handen als het over 3 maanden nog niet gelukt is en ik naar de huisarts ga.
Verder ben ik alles al weer kwijt wat ik gelezen heb, het is geloof ik nog te vroeg voor me vandaag...
Ik ben 1 januari ongesteld geworden en mijn NOD is 31 januari, ik verwacht mijn ovulatie rond de 21e.
Morgen wil ik een thermometer gaan kopen om ook mijn temperatuur bij te gaan houden, dan heb ik wat in handen als het over 3 maanden nog niet gelukt is en ik naar de huisarts ga.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Triesje, wat naar zeg, heel veel sterkte, hopelijk is hij snel weer helemaal beter.
Muppetje- Ratel
Bah... De test geeft negatief aan, dus niet zwanger...
waarom voel ik me dan wel zwanger...... Indien vrijdags nog niks is gekomen doe ik nog een testje.
waarom voel ik me dan wel zwanger...... Indien vrijdags nog niks is gekomen doe ik nog een testje.
Teckeltje- Fluisteraar
[quote="Kruumel"]
ook ik heb me aangemeld op het tabel
Naam | Leeftijd | Begonnen in | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden? |
Fearie | 22/31 | Januari ‘10 | 1e | Geen |
Joyce | 25/27 | Augustus '10 | 1e | geen |
Domingo | 24/27 | Maart '10 | 1e | Geen |
Lala | 25/30 | Oktober '10 | 2e | Geen |