Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 24 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:18

andreake1984 schreef:
Creabea_28 schreef:heey meiden,

Daar ben ik ook weer eens! Eerst maar even op jullie reageren.

Hutselfruts: Wat goed dat jullie ook wat meer vooruit kijken. Ik merk zelf dat dit wel wat meer rust geeft. Nog gefeliciteerd met jullie 1 jarige trouwdag! Is je man inmiddels weer beter?

Joyce0606: Wat een leuke dagen voor je eisprong heb je! Mijne is ook rond oud en nieuw, dus wij gaan het jaar hier ook even goed beginnen Wink Ik zou het inderdaad ook gewoon zachtjes doen. Het is zonde om een kans te laten schieten. Kan me voorstellen dat je van je lichaam baalt op dit moment. Jammer is het dat mensen niet beseffen hoe rottig het is om op zo'n manier je kindje te verliezen. Hoop dat je man weer beter is en jullie weer volop de nieuwe ronde in kunnen. Wie weet wat 2011 ons brengt! Very Happy

Pitbullgup: Ik denk dat ik toch zou testen die 1e kerstdag (maar ik ben heel ongeduldig! hahah) Je hebt dan inderdaad een kans om teleurgesteld te worden, maar zoals Razz88 al zegt; de teleurstelling is er een dag/paar dagen later ook. Jammer dat je je schoonmoeder een paar keer 'teleur hebt moeten stellen'. Bij ons weet alleen een hele goede vriendin dat we bezig zijn. Zij is ook bezig, dus kunnen we lekker ervaringen delen. Verder weet niemand het, maar we krijgen hints genoeg van onze omgeving (we zijn al een paar jaar getrouwd, dus wanneer komt er nou eens uitbreiding), en dan is het best weleens jammer dat je weet dat mensen het leuk zouden vinden (en wij zelf natuurlijk ook) maar dat het op dit moment nog niet is gelukt. Maar goed, des te groter is de verrassing dat het straks misschien wel een keertje is gelukt.

Amber22en Tamm: Welkom! Ik ben Creabea, 26 jaar, getrouwd en bezig voor ons 1e kindje. Wat spannend dat jullie al bijna voor een kindje gaan! Is het jullie eerste kindje?

Puggle: Alweer bijna je vruchtbare periode, have fun! :-) Hoeveelste rond is dit eigenlijk voor jullie?

Beauty Addict: Nog maar een weekje, dan mag je naar de VK. Is je misselijkheid al een beetje aan het afnemen? Hebben jullie het trouwens al verteld aan mensen in jullie omgeving?

Andreake1984: Nog 1 dagje en dan mag je testen! Vind het zo knap dat je er zo nuchter tegenover staat. Het is je 2e ronde toch? Ik duim nog steeds voor je.

Hier gaat alles nog goed hoor. Ben bijna van mijn ongesteldheid af en dan kunnen we er weer lekker tegenaan. Heb voor deze maand ovulatietesten gekocht om te kijken of ik een goede eisprong heb. Dus ben heel benieuwd.
Nou meiden, ik ga even wat in ons huis doen, want het is een puinhoop hier.

Tot snel!

jaaa nog 1 dagje en heb nog geen gevoel dat ik ongi ga worden, maar ja wie weet is het er morgen gewoon ofzo.....Tja ik probeer gewoon nuchter te blijven zodat het niet mijn leven gaat bepalen en ik er niet continu mee bezig ben. Dat probeer ik in ieder geval Wink En we zijn er ook pas mee bezig. Ik snap dat mensen die er al langer mee bezig zijn er anders over gaan denken.
Thnx voor het duimen wie weet helpt het. Hou je op de hoogte

spannend! ben benieuwd naar je test als je morgen gaat testen. succes smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 24 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:20

pitbullgup schreef:@ Amanda; Dat is wel fijn dan! Hoop voor jullie dat t dan snel raak ik
@ Tamm;Is je vriend er verder wel aan toe? Wat zijn de redenen om pas in maart te beginnen dan?

@ All; heb ff gebeld met m'n man en die zegt ook gewoon dat ik op 1e kerstdag moet testen. Heb toen ook negatief getest op de dag dat we gingen trouwen en de laatste keer viel de teleurstelling eigenlijk ook best wel mee (heb alleen nu het langer duurt steeds meer hoop er op clown ) Dus als ik ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik testen

zou echt super zijn pitbullgup! echt spannend succes smile

Gast
Gast

Bericht  andreake1984 di 21 dec 2010 - 8:22

pitbullgup schreef:@ Amanda; Dat is wel fijn dan! Hoop voor jullie dat t dan snel raak ik
@ Tamm;Is je vriend er verder wel aan toe? Wat zijn de redenen om pas in maart te beginnen dan?

@ All; heb ff gebeld met m'n man en die zegt ook gewoon dat ik op 1e kerstdag moet testen. Heb toen ook negatief getest op de dag dat we gingen trouwen en de laatste keer viel de teleurstelling eigenlijk ook best wel mee (heb alleen nu het langer duurt steeds meer hoop er op clown ) Dus als ik ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik testen

Spannend, ik ga zaterdag het forum in de gaten houden Wink Hoop het zo voor je
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  *Lookie* di 21 dec 2010 - 9:18

@ Pitbullgup: Spannend hoor, ben benieuwd! Een positieve test zou wel leuk zijn zo op de valrep van dit jaar!

@ Tamm: Wat lief wat je schrijft. Ik probeer inderdaad maar positief te blijven en dat lukt meestal ook wel goed. Gelukkig maar, want anders word het er ook niet leuker op. Wat betreft jullie 'om en om-methode' ben ik toch bang dat die niet zo veel zin heeft Very Happy Als je namelijk dan net wel onbeschermd vrijt vlak voor je eisprong, dan heb je gewoon net zoveel kans om zwanger te worden dan ieder ander. Bovendien blijft sperma 3 dagen leven dus als je 2 dagen eerder onbeschermd vrijt heb je net zo goed kans op bevruchting. Als jullie vrij regelmatig klussen, is er dus ongeveer evenveel kans om zwanger te worden als wanneer je helemaal geen condooms meer zou gebruiken. Ik hoop voor jou dat je vriend er toch wat eerder helemaal voor wil gaan. Moet hij nog aan het idee wennen?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- di 21 dec 2010 - 9:59

Hallo Meiden,

Wat spannend, 2 personen die binnenkort kunnen gaan testen. Wat zou het leuk zijn als die voor jullie beide positief is.

@ Lookie, inderdaad wat Tamm al aangaf zo denk ik er ook over. Je bent zo positief, echt petje af!! 2011 wordt hopelijk voor jou een heel vruchtbaar jaar hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup di 21 dec 2010 - 21:07

@ All; Thanx meiden hoop t zo!!!

@ Andreake; en al getest.... ben echt voor je aan het duimen Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 22:19

*Lookie* schreef:@ Pitbullgup: Spannend hoor, ben benieuwd! Een positieve test zou wel leuk zijn zo op de valrep van dit jaar!

@ Tamm: Wat lief wat je schrijft. Ik probeer inderdaad maar positief te blijven en dat lukt meestal ook wel goed. Gelukkig maar, want anders word het er ook niet leuker op. Wat betreft jullie 'om en om-methode' ben ik toch bang dat die niet zo veel zin heeft Very Happy Als je namelijk dan net wel onbeschermd vrijt vlak voor je eisprong, dan heb je gewoon net zoveel kans om zwanger te worden dan ieder ander. Bovendien blijft sperma 3 dagen leven dus als je 2 dagen eerder onbeschermd vrijt heb je net zo goed kans op bevruchting. Als jullie vrij regelmatig klussen, is er dus ongeveer evenveel kans om zwanger te worden als wanneer je helemaal geen condooms meer zou gebruiken. Ik hoop voor jou dat je vriend er toch wat eerder helemaal voor wil gaan. Moet hij nog aan het idee wennen?

Hahaha, ja maar het gaat niet om het feit dat hij'niet wil dat ik zwanger word, maar logischerwijs wil hij graag nog 2 maandjes wachten tot het huis ook op orde is! Zijn nu namelijk druk aan het klussen & verbouwen .. En we zaten zo tegen elkaar op te bieden, van 'ik wil wachten en gooi me dan in het diepe' tot 'ik wil nu waarom niet nu in het diepe gooien?' tot 'het lukt toch waarschijnllijk niet in 1x' haha, toen zei ik voor de gein 'dan doen we het om & om!' en toen zei hij 'ja dat is wel logica!' haha en nu doen we dat, zijn we beiden blij! En mocht ik zwanger raken, maakt dat absoluut niks uit hoor! Zijn we beiden blij, maar verrast! Nu hebben wij btw niet vaker dan +/- 3x in de week sex hoor, alleen als alles gaat zoals het zou gaan heb ik met oud & nieuw mijn ei .. dan zijn we waarschijnlijk ook lekker dronken haha maar goed we shall see!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:08

pitbullgup schreef:@ All; Thanx meiden hoop t zo!!!

@ Andreake; en al getest.... ben echt voor je aan het duimen Very Happy

Ik ben ook heel benieuwd of je al getest hebt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:11

Spannend, testdag voor Andreake.... smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:04

Hoi meiden,

Tijd geleden alweer.
Hoest met iedereen?

Pg:Spannend meid,hopelijk hebben jij en je man een mooi kerstkadootje in handen,zaterdag:-)

Andreaka:Spannend meid voor jou!Wish you luck hug

Verder aan alle meiden die bijna mogen testen, ik duim voor jullie.
En aan de meiden die ongesteld zijn geworden, hug

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 wo 22 dec 2010 - 4:17

Heey meiden,

Ik denk; ik ga even kijken of Andreake al getest heeft...is ze gewoon nog niet geweest! ben heel benieuwd!

Pitbullgup: Ik duim voor je voor zaterdag! Wat zegt je gevoel?
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  pitbullgup wo 22 dec 2010 - 4:55

Andreake hou ons niet langer in spanning :shock: Laughing

@ crea; In eerste instantie denk ik dat ik niet zwanger ben aangezien ik tussendoor allemaal rare krampen heb gehad. die schimmelinfectie en een lange cyclus. Maarrrrrrr.... er hebben zich nog totaal geen krampjes of zo voor gedaan dus hoop nu toch steeds meer op een positieve test angel
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 wo 22 dec 2010 - 4:57

@creabea. jaaa erge leuke datum weer om te gaan seksen, maar dan ook maar smiddags ingelast smile anders lukt het echt niet. het is misschien niet zo charmant, maar helaas moet je er wat voor doen om zwanger te raken. smile (in tegenstelling tot een collega van mij, die zowat al zwanger is als ze haar man's piemel ziet!! hahah die is supervruchtbaar met haar man)

mijn mannetje is nog niet opgeknapt! helaas. ik hoop dat hij vanavond een beetje puf heeft, anders maar morgen...helaas!!

dames als ik jullie niet meer spreek! alvast fijna dagen! laat het eten goed smaken! geniet nog even van de biefstuk en carpaccio (Degene die dat nog mogen) want over een tijdje mag het niet meer!!

hug 🎅 :rendeer: 🎅
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Hutselfuts wo 22 dec 2010 - 5:23

Andreake, waar ben je nou?!
Geen bericht is goed bericht toch?! Wink

Lekker hè Joyce, die zieke mannen. Die van mij is inmiddels weer opgeknapt, alleen is hij nog wel een beetje moe.. Maar ik vind dat hij dat maar even aan de kant moet zetten Wink Hij zei gister dat hij volgende week weer meer puf heeft, want dan is hij vrij. Maar daar hebben we niets aan, het moet deze week Laughing
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  andreake1984 wo 22 dec 2010 - 5:23

He Meiden,

Ik ben nog niet ongi geworden vandaag, maar heb ook nog niet getest...... Misschien dat ik morgenvroeg test, mijn vriend wil graag dat ik de test doe hihihi Wink ik wil het liever nog ff wachten, omdat ik maybe gewoon iets later ongi wordt deze maand.... twijfel twijfel
Als ik heb getest laat ik jullie snel iets weten..........
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 wo 22 dec 2010 - 5:30

Ooooooooow, ik was zo nieuwsgierig, maar je hebt dus nog niet getest. Ik ben wel benieuwd dan hoor morgen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  andreake1984 wo 22 dec 2010 - 5:33

Triesje1983 schreef:Ooooooooow, ik was zo nieuwsgierig, maar je hebt dus nog niet getest. Ik ben wel benieuwd dan hoor morgen...

Sorry,, maar heb indd vandaag niet getest, omdat ik dacht misschien word ik wel vandaag ongi. En ik moet vanmorgen al vroeg werken. Nu heb ik 2,5 week vakantie dus kan ik genoeg testen doen Wink
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 wo 22 dec 2010 - 5:49

andreake1984 schreef:
Triesje1983 schreef:Ooooooooow, ik was zo nieuwsgierig, maar je hebt dus nog niet getest. Ik ben wel benieuwd dan hoor morgen...

Sorry,, maar heb indd vandaag niet getest, omdat ik dacht misschien word ik wel vandaag ongi. En ik moet vanmorgen al vroeg werken. Nu heb ik 2,5 week vakantie dus kan ik genoeg testen doen Wink

Whahahaha, ja dat is waar. Ik ben wel enorm nieuwsgierig. Ik blijf in iedergeval enorm duimen voor je Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 5:53

andreake1984 schreef:He Meiden,

Ik ben nog niet ongi geworden vandaag, maar heb ook nog niet getest...... Misschien dat ik morgenvroeg test, mijn vriend wil graag dat ik de test doe hihihi Wink ik wil het liever nog ff wachten, omdat ik maybe gewoon iets later ongi wordt deze maand.... twijfel twijfel

Ze weet ons wel in spanning te houden hahahah Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 6:00

Razz88 schreef:
andreake1984 schreef:He Meiden,

Ze weet ons wel in spanning te houden hahahah Laughing

Ooh ben echt benieuwd! Ik hou het in de gaten hoor. Succes als je morgen gaat testen.

Gast
Gast

Bericht  andreake1984 wo 22 dec 2010 - 21:58

hallo dames,

Ik heb vanmorgen getest, ik zag een heel licht streepje, dus ben er nog niet zeker van. In de beschrijving staat dit: ook in dit geval is de uitslag "zwanger" Als je nog steeds niet zeker bent van het resultaat, voer dan na minstens 3 dagen een nieuwe test uit.
Ik ga dus nog niet ervan uit dat het een positieve test is en zal over 3 dagen opnieuw testen.
Spannend ik hou jullie op de hoogte.....
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 22:01

Oei wat spannend andreaka,hopelijk wordt die streep een hele vette.
Enne een streep is een streep toch?Alvast een voorzichtige felicitatie:-)

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 wo 22 dec 2010 - 22:08

andreake1984 schreef:hallo dames,

Ik heb vanmorgen getest, ik zag een heel licht streepje, dus ben er nog niet zeker van. In de beschrijving staat dit: ook in dit geval is de uitslag "zwanger" Als je nog steeds niet zeker bent van het resultaat, voer dan na minstens 3 dagen een nieuwe test uit.
Ik ga dus nog niet ervan uit dat het een positieve test is en zal over 3 dagen opnieuw testen.
Spannend ik hou jullie op de hoogte.....

Toch feliciteer ik je alvast voorzichtig. Want een streepje is een streepje... Ik ben ook begonnen met een zeer licht (nauwelijks te zien) streepje...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup wo 22 dec 2010 - 22:19

@ Andreake; Ik zeg ook alvast gefeliciteerd! cheers Een streep is een streep

@ All; Heb nog ff gebabbeld met m'n man en we gaan morgenochtend alvast testen. Morgenavond krijgen we namelijk mijn schoonouders te eten en dan zouden we hun eventueel alvast kunnen verassen en 1e kerstdag hebben we een enorm drukke dag voor de boeg. (en we zijn gewoon erg ongeduldig hahaha)

Laatst aangepast door pitbullgup op wo 22 dec 2010 - 22:34; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 22 dec 2010 - 22:23

pitbullgup schreef:@ Andreake; Ik zeg ook alvast gefeliciteerd! cheers Een streep is een streep

@ All; Heb nog ff gebabbeld met m'n man en we gaan morgenochtend alvast testen. Morgenavond krijgen we namelijk mijn schoonouders te etenen dan zouden we hun eventueel alvast kunnen verassen en 1e kerstdag hebben we een enorm drukke dag voor de boeg. (en we zijn gewoon erg ongeduldig hahaha)

Dan ga ik voor jou ook enorm duimen Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: