Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 11 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Fearie vr 3 dec 2010 - 21:43

@ Gekje en Muppet, welkom Very Happy Leuk dat jullie erbij komen.

@ BA, heb je al getest?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 11 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Lala vr 3 dec 2010 - 21:46

.

Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 22:43

Gezellig Very Happy

Ik ben net volgens mij ongesteld geworden. Dat betekend dat het bij mij 26-29-26-29 gaat :P

Gast
Gast

Bericht  Domingo vr 3 dec 2010 - 23:24

Het is idd heel verschillend hoe je cyclus na de pil is, daarom hebben wij eerst 2 maanden afgewacht. Deze cyclussen staan daarom tussen haakjes. Je ziet wel dat de cyclus daarna (van de eerste ronde) opeens een stukje langer was.. we dachten toen dus ook echt dat het de eerste ronde raak was! Helaas niet..
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82

Bericht  Domingo vr 3 dec 2010 - 23:26

Gekje schreef:Gezellig Very Happy

Ik ben net volgens mij ongesteld geworden. Dat betekend dat het bij mij 26-29-26-29 gaat :P

Als je het zo blijft afwisselen, zit er wel een zekere vorm van regelmatigheid in Wink
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jess86 za 4 dec 2010 - 0:05

Ook ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden na 61 dagen. Eindelijk dus iets meer duidelijkheid. Op naar de volgende ronde dus maar!!

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  Fearie za 4 dec 2010 - 0:07

Jess86 schreef:Ook ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden na 61 dagen. Eindelijk dus iets meer duidelijkheid. Op naar de volgende ronde dus maar!!

Fijn te horen dat je eindelijk ongesteld bent geworden, nu kun je weer verder smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  *Lookie* za 4 dec 2010 - 3:46

@ Muppet: Welkom!

@ Gekje: Jij ook welkom! Balen dat je toch weer ongesteld bent geworden, maar wel een mooie cyclus heb je, dat is wel ideaal! Hopen op meer succes in de volgende ronde! En jij hebt al 1 kindje?

@ Beauty Addict: Spannend! Weet je al wat meer? Of wacht je nog even met een nieuwe test? Vreemd dat je een streepje had wat weer verdween, soms zijn die testen zo raar! Ik hoop echt op positief nieuws voor jou!

@ all: Ik ben helemaal positief gestemd! Nu nog even de primolut maar daarna hebben we voor het eerst echt een kansje om zwanger te worden, zo voelt het tenminste. Ik heb afgelopen jaar 1x een eisprong gehad dus 1 x kans maar toen wist ik het niet natuurlijk. Zoveel kans als nu heb ik nog niet eerder gehad, kan ik wel stellen ;-) En dat maakt me dus weer helemaal blij en enthousiast!!

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:01

Domingo, ja best wel Very Happy Dan word ik hierna over 26 dagen weer ongesteld. Ik hoop het eigenlijk niet natuurlijk. Maar wel grappig.
Jullie zijn al wel een tijdje bezig dan?

Jess, aan de ene kant jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar ook wel fijn Very Happy Weg met die onzekerheid en tijd voor een nieuwe cyclus. Ik vind 61 dagen best wel lang.

Lookie, Ik heb al een kindje. Een zoontje van 2. Bij hem zijn we er nooit echt voor gegaan. Maar ik was in juni gestopt met de pil om te kijken hoe mijn menstruatie dan zou zijn, maar we hebben toen nooit condooms gebruikt Very Happy Dus tja dan raak je zwanger :P
1 eisprong? Dat is niet veel. Ik zal eens terug lezen of ik kan vinden hoe dat komt. Wel top dat je zo goed gestemd bent Very Happy

Vanmorgen gewerkt, maar was echt niet lekker. Dacht om kwart over 9 ook dat ik over mijn nek ging. Voelde me zo ziek. Moet morgen eigenlijk ook werken, maar heb me ziek gemeld. Want ik kan zo mijn werk niet verantwoord uitvoeren. Ik werk wel met mensen en medicijnen, daar moet ik wel mijn hoofd bij kunnen houden. Ontzettende buikpijn van mijn menstruatie. Blij als ik een week verder ben smile

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 4 dec 2010 - 4:04

@ Gekje: Heb jij altijd zo last van je menstruatie? Lijkt mij heel vervelend!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Domingo za 4 dec 2010 - 5:07

*Lookie* schreef:@ Gekje: Heb jij altijd zo last van je menstruatie? Lijkt mij heel vervelend!!

@ Gekje, vervelend dat je zo ziek bent van je menstruatie! Wij zijn al wel een tijdje bezig ja.. vanaf maart. Duurt me veel te lang!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 5:12

Hier nog iemand die ongesteld is geworden na een cyclus van maar 26 dagen, op naar ronde 6.
Ik ben soms bang dat het nooit gaat lukken:-(, eigenlijk zou ik niet mogen klagen en zijn natuurlijk meiden die al veel langer bezig zijn.
Maar soms voelt het allemaal eventjes *** Cry

Fijne avond meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 6:59

Ik heb wel altijd wat last van mijn buik. Maar de rest van mijn misselijkheid heeft niet met mijn menstruatie te maken denk ik. Voel me meer grieperig.

lieveheersbeestje, dat is best al een lange tijd. Kan me goed voorstellen dat je het te lang vind duren. Ik denk dat als we ruim een week goed vruchtbaar zouden zijn, dat het een stukje sneller ging :P

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 4 dec 2010 - 7:00

@ Lieveheersbeestje, vervelend dat je ongesteld bent geworden. Maar wel netjes op tijd toch? 6 maanden is misschien lang, maar het komt vanzelf goed. Ben zelf al 11 maand bezig, soms zakt me de moed in de schoenen en uiteindelijk als je zwanger bent zal het het allemaal waard zijn smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Domingo za 4 dec 2010 - 7:01

Fearie schreef:@ Lieveheersbeestje, vervelend dat je ongesteld bent geworden. Maar wel netjes op tijd toch? 6 maanden is misschien lang, maar het komt vanzelf goed. Ben zelf al 11 maand bezig, soms zakt me de moed in de schoenen en uiteindelijk als je zwanger bent zal het het allemaal waard zijn smile

Precies! Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedacht dat het ons niet zou lukken.. ooit ben ik gewoon zwanger!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie za 4 dec 2010 - 7:02

Domingo schreef:
Fearie schreef:@ Lieveheersbeestje, vervelend dat je ongesteld bent geworden. Maar wel netjes op tijd toch? 6 maanden is misschien lang, maar het komt vanzelf goed. Ben zelf al 11 maand bezig, soms zakt me de moed in de schoenen en uiteindelijk als je zwanger bent zal het het allemaal waard zijn smile

Precies! Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedacht dat het ons niet zou lukken.. ooit ben ik gewoon zwanger!

Laten we het hopen, dat vele van ons voor eind 2010 nog zwanger zijn Very Happy (natuurlijk inclusief mezelf haha)

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Domingo za 4 dec 2010 - 7:03

Jaaa ik hoop het zo!
Ik denk trouwens dat wij ongeveer tegelijk kunnen testen. Volgens mijn ovulatie zou ik volgende week zaterdag niet ongesteld moeten worden. Wij gaan dan als het nodig is waarschijnlijk die woensdag testen. Jij?
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie za 4 dec 2010 - 7:08

Volgens mijn FF account zou ik zondag kunnen testen, volgens mijn ticker maandag. Ik wil zelf proberen pas zaterdag of zondag erna gaan testen, maar weet niet of ik het volhoud. Misschien ook wel eerder, we willen dinsdags naar de sauna en als ik zwanger zou zijn is dat geen aanrader. Dus misschien toch wel maandag.
In het ergste geval hoef ik zelfs niet te testen, bij mij begint mijn ongesteldheid namelijk met oud bloedverlies 4 dagen voordat ik daadwerkelijk ongesteld wordt. Als ik dat dus zie, weet ik al genoeg. Kijkend naar de vorige rondes zou dat er dus inzitten vanaf donderdag.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:14

Lieve meiden,

Ik heb mijn ticker aangepast!

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 4 dec 2010 - 7:19

Beauty Addict schreef:Lieve meiden,

Waaaauuuwww !! Zwanger ! Gefeliciteerd ! De 3e in dit topic al Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie za 4 dec 2010 - 7:19

Naam Leeftijd Begonnen inHoeveelste kindje Bijzonderheden?
Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen
Joyce 25/27Augustus '10 1e geen
Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen
Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen
Lala 25/30 Oktober '10 2e ZWANGER Very Happy
Kruumel 28/29 Aug '10 1e ZWANGER Very Happy
Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen
BeautyAddict 25/26 September '10 1e ZWANGER Very Happy
stoeptegel 23/28 okt 2010 1egeen
Hutselfuts26/30November '101e Geen
Lookie27/24 Sep 09 1e gyn
Zjam26 26/26 September '10 1e Geen
Creabea28 26/33 juli '10 1egeen
Razz8822/25 Juni 2010 1e geen
pitbullgup24/26 Aug '10 1e geen
Gekje23/23 November '10 2egeen
Muppetje 26/31Oktober '10 1e geen
Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e Geen

Laatst aangepast door Fearie op za 4 dec 2010 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:22

Fearie schreef:

Waaaauuuwww !! Zwanger ! Gefeliciteerd ! De 3e in dit topic al Very Happy
Dank je wel! Had gister een licht streepje, vanmorgen weer licht, op 2 testen. Toen heb ik toch maar voor de zekerheid de CB gedaan (wilde ik eigenlijk morgen doen naar recept van Kruumel), wilde zekerheid. En die heb ik...
Raar hoor, besef het nog niet helemaal. Het is wel lekker om de kwaaltjes te kunnen plaatsen zonder bang te zijn dat ik mezelf voor de gek hou.

Gast
Gast

Bericht  Domingo za 4 dec 2010 - 7:27

Whaaa wat goed! Gefeliciteerd!!
Het zou toch helemaal geweldig zijn als er nu nog meer volgen!!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Domingo za 4 dec 2010 - 7:30

Fearie schreef:Volgens mijn FF account zou ik zondag kunnen testen, volgens mijn ticker maandag. Ik wil zelf proberen pas zaterdag of zondag erna gaan testen, maar weet niet of ik het volhoud. Misschien ook wel eerder, we willen dinsdags naar de sauna en als ik zwanger zou zijn is dat geen aanrader. Dus misschien toch wel maandag.
In het ergste geval hoef ik zelfs niet te testen, bij mij begint mijn ongesteldheid namelijk met oud bloedverlies 4 dagen voordat ik daadwerkelijk ongesteld wordt. Als ik dat dus zie, weet ik al genoeg. Kijkend naar de vorige rondes zou dat er dus inzitten vanaf donderdag.

Ahja de sauna. In de vorige ronde hadden wij afgesproken dat als de test negatief was dat we dan als troost naar de sauna gingen de volgende dag en anders hadden we allebei vrij om naar onze ouders te gaan. Helaas werd het de sauna..
Sinds ik gestopt ben met de pil (januari) heb ik ook vaak eerst bruinverlies. De laatste 2x heb ik zelf maar heel weinig helder rood bloed verloren, heel vreemd.
Maar ik vind dat wij nu aan de beurt zijn met zwanger zijn Wink
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:36

Gefeliciteerd meid super Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: