Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Niet ongesteld en lichte streep met testjezelf... Zou goed moeten zijn, maar hou nog even alle opties open...
Gast- Gast
Oeh spannend ga voor je duimen!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Lookie, dankjewel.
Goed voor je dat ze zo snel actie ondernemen, dan heb je ook echt het gevoel dat ze wat voor je willen doen! Ik wens je heel veel geluk!
Goed voor je dat ze zo snel actie ondernemen, dan heb je ook echt het gevoel dat ze wat voor je willen doen! Ik wens je heel veel geluk!
Gast- Gast
Dank je, hoop het zo...pitbullgup schreef:Oeh spannend ga voor je duimen!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Niet ongesteld en lichte streep met testjezelf... Zou goed moeten zijn, maar hou nog even alle opties open...
@ Beauty Addict: Spannend hoor Beauty addict, ik zal ook voor je duimen
@ All: Ik ga nu mijn vruchtbare periode in, dus dat wordt flink klussen hihi maar dat zal wel goed komen met dit koude weer
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Hoii dames!
Ik wil wel graag mee kletsen
Ik heb niet zoveel verstand van menstruatie cyclussen, of in elk geval niet van die van mezelf. Die is nooit geweest zoals het was.
Ik heb vanaf aug bij gehouden wanneer ik ongesteld ben geworden.
16 aug.
11 september
10 oktober
5 november
nah jah en nu maar de vraag wanneer ik het deze maand word. Hopelijk niet natuurlijk.
Ik ben het nog niet in elk geval.
Ik ben 23 en heb al een zoontje van 2. November was de eeste maand dat we er voor zijn gegaan. Ik ga ook nog naar school. Maar 8 juli is diplomering en eind mei moet alles af zijn. Ik denk dat dat wel zwanger te doen is
Ik wil wel graag mee kletsen
Ik heb niet zoveel verstand van menstruatie cyclussen, of in elk geval niet van die van mezelf. Die is nooit geweest zoals het was.
Ik heb vanaf aug bij gehouden wanneer ik ongesteld ben geworden.
16 aug.
11 september
10 oktober
5 november
nah jah en nu maar de vraag wanneer ik het deze maand word. Hopelijk niet natuurlijk.
Ik ben het nog niet in elk geval.
Ik ben 23 en heb al een zoontje van 2. November was de eeste maand dat we er voor zijn gegaan. Ik ga ook nog naar school. Maar 8 juli is diplomering en eind mei moet alles af zijn. Ik denk dat dat wel zwanger te doen is
Gast- Gast
Hoi Dames, spannende tijden hier ben benieuwd
@lala:Gefeliciteerd
@B.A: Wow spannend meid!,Ben benieuwd:-)Maar jij vast nog meer;-)
Fijn weekend iedereen!
@lala:Gefeliciteerd
@B.A: Wow spannend meid!,Ben benieuwd:-)Maar jij vast nog meer;-)
Fijn weekend iedereen!
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Begonnen in | Hoeveelste kindje | Bijzonderheden? |
Fearie | 22/31 | Januari ‘10 | 1e | Geen |
Joyce | 25/27 | Augustus '10 | 1e | geen |
Lieveheersbeestje | 27/27 | Mei '10 | 1e | Geen |
Domingo | 24/27 | Maart '10 | 1e | Geen |
Lala | 25/30 | Oktober '10 | 2e | ZWANGER |
Kruumel | 28/29 | Aug '10 | 1e | ZWANGER |
Jess86 | 24/29 | Mei '10 | 1e | Geen |
BeautyAddict | 25/26 | September '10 | 1e | Geen |
stoeptegel | 23/28 | okt 2010 | 1e | geen |
Hutselfuts | 26/30 | November '10 | 1e | Geen |
Lookie | 27/24 | Sep 09 | 1e | gyn |
Zjam26 | 26/26 | September '10 | 1e | Geen |
Creabea28 | 26/33 | juli '10 | 1e | geen |
Razz88 | 22/25 | Juni 2010 | 1e | geen |
pitbullgup | 24/26 | Aug '10 | 1e | geen |
Gekje | 23/? | November '10 | 2e | geen |
Welkom gekje! ben zo vrij geweest om je in de tabel te zetten.... Wel vervelend dat je niet echt een cyclus hebt
@ All; Ik heb nu weer behoorlijk wat krampen enzo.... m'n lichaam is denk ik gewoon echt een beetje in de war
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ha meiden
Mag ik misschien ook met jullie meebabbelen?
Ik ben Muppetje, 26 jaar.
Ik ben eind oktober gestopt met de pil, 3november was de eerste dag van mijn vorige mensturatie.
Ik ben na die tijd nog niet ongesteld geweest. Testen op dag 27 en 29 waren negatief (beetje ongeduldig, ik weet het).
Ik weet dus ook eigenlijk helemaal niet wat mijn cyclus doet zonder de pil, dus het is even afwachten.
Ik ben nu 1,5 jaar getrouwd, mijn man is 31. We zijn 6 jaar samen en hebben dit jaar een huis gekocht.
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
Mag ik misschien ook met jullie meebabbelen?
Ik ben Muppetje, 26 jaar.
Ik ben eind oktober gestopt met de pil, 3november was de eerste dag van mijn vorige mensturatie.
Ik ben na die tijd nog niet ongesteld geweest. Testen op dag 27 en 29 waren negatief (beetje ongeduldig, ik weet het).
Ik weet dus ook eigenlijk helemaal niet wat mijn cyclus doet zonder de pil, dus het is even afwachten.
Ik ben nu 1,5 jaar getrouwd, mijn man is 31. We zijn 6 jaar samen en hebben dit jaar een huis gekocht.
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
Laatst aangepast door Muppetje op vr 3 dec 2010 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje, fijn nog een nieuwe Ben ik in elk geval niet de enige Je bent dus ook lekker ongeduldig
@ alle dames, die cijfers in julile onderschrift staan voor de dagen dat je cyclus geduurt heeft?
26-29-26 Als ik dat bij mij dan zo bekijk, is het toch best grappig Ik zit nu op dag 29 van deze cyclus...
Ik vind het leuk om ook op het lijstje te staan Mijn vriend is ook 23.
@ alle dames, die cijfers in julile onderschrift staan voor de dagen dat je cyclus geduurt heeft?
26-29-26 Als ik dat bij mij dan zo bekijk, is het toch best grappig Ik zit nu op dag 29 van deze cyclus...
Ik vind het leuk om ook op het lijstje te staan Mijn vriend is ook 23.
Gast- Gast
@ Gekje: Leuk, welkom! Ja klopt, bij mij vanaf ik gestopt ben met de pil. Het was dus 23- 25 en zit nu op dag 29, net als jij! Heb je al getest of wacht je gewoon af?Gekje schreef:@ alle dames, die cijfers in julile onderschrift staan voor de dagen dat je cyclus geduurt heeft?
@ Muppetje: Gezellig, wordt lekker druk hier!! Je bent niet de enige die ongeduldig is hoor... Ben daarin ook niet zo sterk.
edit: Je staat in het schema hoor. Voor jou ook de eerste neem ik aan?
Laatst aangepast door Beauty Addict op vr 3 dec 2010 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
pitbullgup schreef:
Naam Leeftijd Begonnen in Hoeveelste kindje Bijzonderheden? Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen Joyce 25/27 Augustus '10 1e geen Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen Lala 25/30 Oktober '10 2e ZWANGER Kruumel 28/29 Aug '10 1e ZWANGER Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen BeautyAddict 25/26 September '10 1e Geen stoeptegel 23/28 okt 2010 1e geen Hutselfuts 26/30 November '10 1e Geen Lookie 27/24 Sep 09 1e gyn Zjam26 26/26 September '10 1e Geen Creabea28 26/33 juli '10 1e geen Razz88 22/25 Juni 2010 1e geen pitbullgup 24/26 Aug '10 1e geen Gekje 23/23 November '10 2e geen Muppetje 26/31 Oktober '10 1e geen
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@ Gekje: Leuk, welkom! Ja klopt, bij mij vanaf ik gestopt ben met de pil. Het was dus 23- 25 en zit nu op dag 29, net als jij! Heb je al getest of wacht je gewoon af?Gekje schreef:@ alle dames, die cijfers in julile onderschrift staan voor de dagen dat je cyclus geduurt heeft?
@ Muppetje: Gezellig, wordt lekker druk hier!! Je bent niet de enige die ongeduldig is hoor... Ben daarin ook niet zo sterk.
edit: Je staat in het schema hoor. Voor jou ook de eerste neem ik aan?
Jup, het wordt voor ons ook de eerste!
Ik las dat jij ws zwanger bent, gefeliciteerd!
Hebben jullie een idee wanneer ik het best weer kan testen? Ik vind het maar lastig. Voordat ik aan de pil begon kon je de klok erop gelijk zetten en nu dit *zucht*, haha
Muppetje- Ratel
@ Muppetje; Ik hoop het, kan nog alle kanten op! Maar ben voorzichtig optimistisch!
Het is echt je eerste cyclus zonder pil he, na de onttrekkingsbloeding? Vlg mij kan je dan niks anders dan afwachten hoe je lichaam het oppakt. Ik werd ongesteld na 23 dagen, maar je leest ook weleens over 3 maanden (hoop het niet voor je)... Alles kan! Heb je veel last van het ontpillen? Daar heb ik echt last van gehad tot mijn eerste menstruatie helaas, voelde me echt niet lekker.
Het is echt je eerste cyclus zonder pil he, na de onttrekkingsbloeding? Vlg mij kan je dan niks anders dan afwachten hoe je lichaam het oppakt. Ik werd ongesteld na 23 dagen, maar je leest ook weleens over 3 maanden (hoop het niet voor je)... Alles kan! Heb je veel last van het ontpillen? Daar heb ik echt last van gehad tot mijn eerste menstruatie helaas, voelde me echt niet lekker.
Gast- Gast
Nee, ik heb niet echt klachten gehad.
Ben alleen vandaagbest misselijk en mn buik doet een beetje zeer, maarja, ongesteld ben ik nog steeds niet.
Eens in de zoveel tijd kan ik altijd even testen met die 2 voor 5 van de Kruidvat testen, daar kan je je niet echt een buil aan vallen, haha
Ben alleen vandaagbest misselijk en mn buik doet een beetje zeer, maarja, ongesteld ben ik nog steeds niet.
Eens in de zoveel tijd kan ik altijd even testen met die 2 voor 5 van de Kruidvat testen, daar kan je je niet echt een buil aan vallen, haha
Muppetje- Ratel
Beauty Addict, ik heb vanmiddag getest haha.. Eerst zag ik een streepje, en toen niks meer. Ik ben nogal ongeduldig en wachten duurt lang Heb jij vanmorgen of vanmiddag getest?
Muppetje, ik denk dat je het beste gewoon kunt wachten.. Ik weet ook niet goed wanneer ik nou moet testen. Kon het vanmiddag gewoon niet tegenhouden en moest testen. Negatief. Je lichaam zal wel weer even op gang moeten komen denk ik.
Muppetje, ik denk dat je het beste gewoon kunt wachten.. Ik weet ook niet goed wanneer ik nou moet testen. Kon het vanmiddag gewoon niet tegenhouden en moest testen. Negatief. Je lichaam zal wel weer even op gang moeten komen denk ik.
Gast- Gast
Dat is waar. Op internet heb je trouwens ook nog veel keus in testen. Zag pas deze site, die prijst ze aan alsof het de kruidvat testen zijn, maar of dat ook zo is weet ik niet. http://www.mamie2be.org/catalog/product_info.php?cPath=22_23&products_id=32Muppetje schreef:Nee, ik heb niet echt klachten gehad.
Gast- Gast
Ik bestelde altijd testen bij babyboomshop
http://www.babyboomshop.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000002&lang=NL vind het best goedkoop. Maar vanmiddag kon ik me echt niet bedwingen en ben naar de DA gerent om daar 2 testen te halen. Helaas dan wel negatief.
Ik denk wel dat je dan zwanger bent. Want ik kreeg geen streepje
Houden jullie het wel goed vol om af te wachten? Ik ben best wel erg ongeduldig.
http://www.babyboomshop.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000002&lang=NL vind het best goedkoop. Maar vanmiddag kon ik me echt niet bedwingen en ben naar de DA gerent om daar 2 testen te halen. Helaas dan wel negatief.
Ik denk wel dat je dan zwanger bent. Want ik kreeg geen streepje
Houden jullie het wel goed vol om af te wachten? Ik ben best wel erg ongeduldig.
Gast- Gast
Hier weer even een update van mijn kant uit. Heb deze week niet echt de tijd gehad om te reageren om dat ik het druk heb gehad met werk en een cursus voor het werk.
Zit inmiddels op dag 61 van een cyclus van normaal 33 dagen. In mijn vorige bericht had ik het erover dat ik deze week naar de huisarts zou gaan maar hier heb ik nog geen tijd voor gehad, hopelijk volgende week meer geluk.
Had vandaag bij het afvegen wat roze afscheiding (sorry voor de details) dus het kan nog alle kanten op. Heb ook nog steeds geen positieve test gehad dus mijn geduld begint nu in ieder geval behoorlijk op te raken. Ben nog liever ongesteld dan dat ik in deze onzekerheid moet blijven zitten.
Ik houdt jullie nog op de hoogte als ik meer weet.!
Zit inmiddels op dag 61 van een cyclus van normaal 33 dagen. In mijn vorige bericht had ik het erover dat ik deze week naar de huisarts zou gaan maar hier heb ik nog geen tijd voor gehad, hopelijk volgende week meer geluk.
Had vandaag bij het afvegen wat roze afscheiding (sorry voor de details) dus het kan nog alle kanten op. Heb ook nog steeds geen positieve test gehad dus mijn geduld begint nu in ieder geval behoorlijk op te raken. Ben nog liever ongesteld dan dat ik in deze onzekerheid moet blijven zitten.
Ik houdt jullie nog op de hoogte als ik meer weet.!
Jess86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 33
Jess, lijkt mij ook wel vervelend zo'n lange tijd ertussen! Ik hoop dat je snel positief test, of eindeljk eens ongesteld word.
Gast- Gast
Ja idd, je was de eerdere rondes zo regelmatig. Zou echt de huisarts eens bellen, heeft die geen telefonisch spreekuur wat je even kan bellen (evt onder werktijd)?Gekje schreef:Jess, lijkt mij ook wel vervelend zo'n lange tijd ertussen! Ik hoop dat je snel positief test, of eindeljk eens ongesteld word.
Gast- Gast
Ik heb komende maandag vrij dus ik denk dat ik dan even langs ga, misschien even mijn bloed na laten kijken enzo.
Jess86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 33
Voor alle nieuwe dames.... WELKOM:D:D
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen