Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract

+5
mickey
xxlisaxx
ExpressoB
Jeanette
Try
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract - Pagina 2 Empty Re: Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 1:50

Giacomo schreef:
Winegum schreef:Voor zover ik weet heb je niet echt iets te eisen als je minder dan 3 maanden ergens werkt, maar je kunt het zeker proberen!
Maar Try, je zet jezelf volkomen voor lul als je het mij vraagt. Je past op kinderen, maar eigenlijk ben je zelf nog een kind die niet haar eigen boontjes kan doppen? Ik denk dat het heel erg slecht op je werkgeefster over komt als je moeder dit voor je gaat regelen, echt waar.

+ 1. Try, je moet écht je moeder niet laten bellen, dat komt zó slecht over.. Bel gewoon zelf, bedenk wat je wil zeggen, zet het op papier en hou dat papier voor je neus als je haar aan de lijn hebt. Of oefen desnoods eerst.
Eens. Ik snap dat je het eng vindt, maar je zult er toch ooit doorheen moeten...je kunt later bij een 'echte' baan ook niet je moeder vragen om te bellen als je ziek bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract - Pagina 2 Empty Re: Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract

Bericht  Ploen do 10 maa 2011 - 1:56

Ik dacht eerst ook dat je dan niks betaald kreeg. Maar ik kwam er een tijdje geleden achter dat ik ook gewoon betaald had moeten krijgen voor de dagen dat ik ziek was geweest.
Heb toen contact opgenomen met werkgever en toen heb ik deze dagen alsnog uitbetaald gekregen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract - Pagina 2 Empty Re: Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract

Bericht  Try do 10 maa 2011 - 2:48

Storm schreef:
Eens. Ik snap dat je het eng vindt, maar je zult er toch ooit doorheen moeten...je kunt later bij een 'echte' baan ook niet je moeder vragen om te bellen als je ziek bent.

T is niet alleen dat, maar ook dat ik gewoon te duf ben voor een fatsoenlijk (telefoon)gesprek, mijn concentratie is binnen 2 minuten weg, en dan ben ik het helemaal kwijt. Ook met mijn moeder of vriendinnen kan ik niet gewoon praten op het moment, dus het is de combinatie + nog wat andere dingen: zoals ik al zei, het ligt gewoon even wat anders. Normaliter regel ik juist wel zelf al mijn zaakjes en zal ik haar nooit laten bellen. Deze situatie is gewoon anders.

Ploen: Fijn dat je dat alsnog hebt gekregen. Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract - Pagina 2 Empty Re: Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract

Bericht  Winegum zo 13 maa 2011 - 21:51

Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit is gekomen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract - Pagina 2 Empty Re: Even snel vraagje: ziekteverlof bij 0-uren contract

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum