Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? Empty Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

Bericht  Annemie wo 24 apr 2013 - 0:40

Ik heb een oproepcontract, maar werk de laatste 3 maanden gemiddeld 9 uur per week, stel ik werk tot aan mijn verlof nog die 9 uren per week, zou je over die uren dan een uitkering krijgen? Of heb je bij een 0 uren/oproep contract daar geen recht op? Iemand ervaring mee of iemand die dat toevallig weet??
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? Empty Re: Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

Bericht  Jezzie wo 24 apr 2013 - 0:53

Er wordt een gemiddelde berekend van de laatste 2 of 3 maanden dat je werkt voor je verlof. Tenmiste zo ging het bij mij.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? Empty Re: Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

Bericht  Tiara wo 24 apr 2013 - 0:55

Ja hier ook gemiddelde van laatste zoveel weken.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? Empty Re: Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

Bericht  Rush wo 24 apr 2013 - 0:56

Jezzie schreef:Er wordt een gemiddelde berekend van de laatste 2 of 3 maanden dat je werkt voor je verlof. Tenmiste zo ging het bij mij.
Inderdaad. Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? Empty Re: Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

Bericht  Isa wo 24 apr 2013 - 0:59

Volgens mij gaat dit veranderen ergens in juni van dit jaar. Zie onderstaand bericht.

[i]"‪UWV blijft tot 1 juni 2013 de zwangerschapsuitkeringen berekenen op basis van het laatste maandloon. Vanaf 1 juni 2013 zal UWV de zwangerschapsuitkeringen berekenen op basis van het gemiddelde jaarloon bij de laatste werkgever. De nieuwe berekening gaat met ingang van 1 juni 2013 alleen gelden voor de uitkeringen die ingaan vanaf die datum."
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? Empty Re: Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

Bericht  Annemie wo 24 apr 2013 - 1:22

Oh ok, het is bij mij vanaf half juli dat het in moet gaan, dus dan zal die nieuwe regel bij mij ook wel gelden. Ben al blij dat ik dan in ieder geval iets krijg.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering? Empty Re: Oproep-/0 uren contract en zwangerschapsuitkering?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum