Cupcakes!
+91
Ibbeltje
*Troela*
FruttiTutti
Flower_L
Suus
Raindrop
Stitch
JustMeDaan
Springflower
Marin
Champagne
CarpeDiem
smurfin22
dolfijntje24
SoGood
vlindertje
Salander
Sazzle
joyce0606
Nora
Feyd
TGR
Zonnebloem
Cupcake
kwak
Minx
mauwmauw
Ziva
Antibes
aardbeitje
peach
Gigi_
Elsje
Juul
NoName88
Joyce
Penny Blossom
Tazz
Rovine
Linnie1985
Vancity_girl
Spring
Dikkie Dik
Rush
Phileine
_Muppit
Verona
Ella
Sjaantje
Merai
Mamsie
Stoplicht
flower
sonly
Angela_1986
Jezzie
Highway
CCC
love
duckie
PiP
_Femme
Jerry
TukTuk
Sarah1985
Mida4you
Rebecca
Mari
Zora
claudiaveronique
Nietjuuh
Summerlovin
Arwyn
bolus26
xxjojootjexx
kuikje83
JD
lyke
Guus
SarahKey
Zwerver
Prosecco
Rosa
Bruintje Beer
nisavi
Lejow
nijntje4
VeryCherry
Marcellah89
Inge
Sugarfall
95 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Cupcakes!
Dit zijn clikstix, die schijn je er uit te kunnen klikken op de een of andere manier..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Weer wat nieuws dus! Laat me even weten als je ze gebruikt hebt of het wat is...
Ik wil binnenkort weer gaan investeren in moulds... Blijft een dure hobby dit... haha
Ik wil binnenkort weer gaan investeren in moulds... Blijft een dure hobby dit... haha
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik koop ook elke maand een beetje hoor
Mijn grootste droom is momenteel een cricut cake
Mijn grootste droom is momenteel een cricut cake
Lejow- Lady Post-a-lot
Op die nieuwe vrouwenzender tlc is er om zes uur een programma op over cupcakes!
Ik dacht ik meld het even.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Biancy schreef:Op die nieuwe vrouwenzender tlc is er om zes uur een programma op over cupcakes!
Die winkels zitten hier in de stad ( Vancouver) super lekkere cupcakes hebben ze daar. Maar lang niet zo mooi als sommige die ik hier voorbij zie komen.
Edit: ow nee toch niet haha. Vaag: op de site van TLc staat een foto van die vrouwtjes van de cupcake winkel waar ik het over heb. Die hebben ook een realityshow over hun bedrijf. Maar DC cupcakes is weer wat anders.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Biancy: is dat vandaag? Ga ik eens even kijken, ben toch alleen thuis vnv
Lejow: jaaa mooi is dat he... Maar best prijzig :p haha Nog even wat taartjes op bestelling maken en dat geld wegsparen, kun je het binnenkort miss. wel kopen!
Lejow: jaaa mooi is dat he... Maar best prijzig :p haha Nog even wat taartjes op bestelling maken en dat geld wegsparen, kun je het binnenkort miss. wel kopen!
CCC- Ratel
Vandaag picknick-cupcakes gemaakt:
Soms laten bij mij de Cc papiertjes los. Weten jullie hoe dit komt (zie het cakeje rechtsachter)?
Is het bij jullie ook zo dat CC's in een siliconen vormpje minder hoog worden dan in een papieren vormpje? Ik doe er even veel in, maar ze komen in een siliconenvormpje niet tot de rand .
Soms laten bij mij de Cc papiertjes los. Weten jullie hoe dit komt (zie het cakeje rechtsachter)?
Is het bij jullie ook zo dat CC's in een siliconen vormpje minder hoog worden dan in een papieren vormpje? Ik doe er even veel in, maar ze komen in een siliconenvormpje niet tot de rand .
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Ik heb een vraag, volgende week ben ik jarig en nu wou ik cupcakes gaan maken.
Nu wil ik de cakejes ook gaan vullen, hoe kan ik dit het beste doen?
Ik heb siliconen bakvormpjes(ideaal!) heb al eerder cupcakes gemaakt maar aangezien ze niet zo heel hoog worden, ben ik even benieuwd hoe ik dat het beste kan vullen.
En wie heeft de een lekkere vultip!
Nu wil ik de cakejes ook gaan vullen, hoe kan ik dit het beste doen?
Ik heb siliconen bakvormpjes(ideaal!) heb al eerder cupcakes gemaakt maar aangezien ze niet zo heel hoog worden, ben ik even benieuwd hoe ik dat het beste kan vullen.
En wie heeft de een lekkere vultip!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik heb laatst voor 't eerst gevulde cupcakejes gemaakt, ook in siliconenvormpjes.
Ik heb de vormpjes voor ongeveer 1/3 gevuld met beslag, daarna de vulling (aarbeienjam of abrikozenjam of banketbakkersroom) erop gedaan met 'n lepeltje en dan uitsmeren tot 'n dun laagje en dan weer 'n laagje beslag totdat ze ruim voor 2/3 gevuld zijn.
Ook had ik 'n paar cupcakejes gemaakt met kokos. Bakje met kokos bij de AH gekocht (bij de andere bakspulletjes) en 'n paar lepels door 't beslag geroerd.
Veel plezier met bakken!
Ik heb de vormpjes voor ongeveer 1/3 gevuld met beslag, daarna de vulling (aarbeienjam of abrikozenjam of banketbakkersroom) erop gedaan met 'n lepeltje en dan uitsmeren tot 'n dun laagje en dan weer 'n laagje beslag totdat ze ruim voor 2/3 gevuld zijn.
Ook had ik 'n paar cupcakejes gemaakt met kokos. Bakje met kokos bij de AH gekocht (bij de andere bakspulletjes) en 'n paar lepels door 't beslag geroerd.
Veel plezier met bakken!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela, en bak je de vulling dan mee?
Ik vul de CC's altijd achteraf. Of met een spuitmondje er in drukken, of een 'bolletje' er uit halen, beetje vulling erin, en het kapje er terug op doen.
Ik geloof dat ik mijn vriend om heb, en de cricut cake voor mijn verjaardag (begin sept) mag bestellen.. Helemaal leuk! Nu nog uitzoeken hoe of wat, en waar het het goedkoopst is enzo..
Muppit, ze zien er leuk uit! Vind je roosjes erg mooi!
Ik vul de CC's altijd achteraf. Of met een spuitmondje er in drukken, of een 'bolletje' er uit halen, beetje vulling erin, en het kapje er terug op doen.
Ik geloof dat ik mijn vriend om heb, en de cricut cake voor mijn verjaardag (begin sept) mag bestellen.. Helemaal leuk! Nu nog uitzoeken hoe of wat, en waar het het goedkoopst is enzo..
Muppit, ze zien er leuk uit! Vind je roosjes erg mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
@angela, dus dan kan ik de jam meebakken, want neem aan dat je het zo doet?
Blijft de jam dan op de plek of mengt het zich met het cakebeslag?
Blijft de jam dan op de plek of mengt het zich met het cakebeslag?
love- Kletskop
Ik heb de vulling inderdaad mee gebakken in de oven. Het blijft redelijk op z'n plaats zitten hoor, het is niet zo dat de vulling zich door het hele cakeje mengt.
Ik had ze ook zonder vulling gemaakt en die achteraf met 'n spuitmondje proberen te vullen. Het kan aan mij of mijn niet zo professionele spuitmondje hebben gelegen maar dat werkte niet zo fijn vond ik.
Deze ideetjes heb ik trouwens uit het boekje 'Bakfees! Cupcakes & zo', vind 't een heel handig boekje!
Ik had ze ook zonder vulling gemaakt en die achteraf met 'n spuitmondje proberen te vullen. Het kan aan mij of mijn niet zo professionele spuitmondje hebben gelegen maar dat werkte niet zo fijn vond ik.
Deze ideetjes heb ik trouwens uit het boekje 'Bakfees! Cupcakes & zo', vind 't een heel handig boekje!
Ok super, ga ik dat volgende week eens proberen.
Bedankt alvast!!
Bedankt alvast!!
love- Kletskop
Graag gedaan!
Veel plezier met bakken!
Veel plezier met bakken!
Ik vul de cupcakes meestal met een appelboortje. Cake met een appelboortje doorboren en dan vullen en dan het kapje er weer op.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zijn er ook baksters hier die de toef niet van ´botercreme´ maken maar van merengue schuim?
http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=OverOns&AID=146
Ik vraag me af of dat lekker is, omdat er ook staat dat je ze 80 (!) minuten in de oven moet doen.
Wat is anders een lekker recept voor een toef op je CC?
Bedankt alvast!
Ik vraag me af of dat lekker is, omdat er ook staat dat je ze 80 (!) minuten in de oven moet doen.
Bedankt alvast!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
_Femme schreef:Zijn er ook baksters hier die de toef niet van ´botercreme´ maken maar van merengue schuim?
Bedankt alvast!
Ik maak het met meringue botercreme, http://www.deleukstetaarten.nl/recept/183/Botercreme+met+eiwitschuim+(swiss+meringue)/
Het recept dat jij hebt is echt voor schuimpjes, de toef wordt dan hard (wel lekker trouwens)
Lejow- Lady Post-a-lot
Oke dankje. Ik ben begonnen met de schuimpjes, het lijkt me wel lekker! Ik zal de volgende keer jouw tip eens uitproberen
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Let op, dat als ze uit de oven komen, ze nog een kleeeeein beetje zacht zijn. Dit moet nog nagaren! En wordt vanzelf hard
Lejow- Lady Post-a-lot
Je kan bij de intratuin in halsteren ook cupcake benodigdheden kopen . Ik ga het ook proberen, deze week geen tijd donderdag pas een dag vrij en maybe ga ik dan wat proberen. Ik vond al die sjablonen enzo wel duur, wie kan mij vertellen waar je het goedkoper kan kopen? (we hebben geen action in de buurt, wel een blokker en xenos).
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Kan ik ook nesquic (chocolademelkpoeder) door het beslag doen?
Of is dat geen succes?
Of is dat geen succes?
love- Kletskop
Ik doe er weleens pure cocaopoeder doorheen.. Niet van dat Nesquick... dat is vrij slap qua smaak... Gewoon die ouderwetse goedkope verpakking zeg maar..
CCC- Ratel
Ok dankje! Dan haal ik me van de week even een pakje cacao.
Nu zat ik te denken wil er ook wat met stukjes appel doen, maar worden ze daar niet papperig van? (bedoel het deeg van de cupcakes, dat ze niet in elkaar zakken als ik ze uit de siliconen bakvorm haal)
Ga namelijk voor mijn verjaardag lading cupcakes maken
Nu zat ik te denken wil er ook wat met stukjes appel doen, maar worden ze daar niet papperig van? (bedoel het deeg van de cupcakes, dat ze niet in elkaar zakken als ik ze uit de siliconen bakvorm haal)
Ga namelijk voor mijn verjaardag lading cupcakes maken
love- Kletskop
Hmm... heb nog nooit appels erdoorheen gedaan... moet wel kunnen denk ik... Op die Dr. Oetker pakken staat altijd wel zo'n variatietip... Gewoon even uitproberen en het hier even vertellen natuurlijk! Dan weet ik het ook meteen!
CCC- Ratel
Haha is goed, zal het eind van de week even laten weten
Dan ga ik dr wat bakken!
Dan ga ik dr wat bakken!
love- Kletskop