Cupcakes!
+91
Ibbeltje
*Troela*
FruttiTutti
Flower_L
Suus
Raindrop
Stitch
JustMeDaan
Springflower
Marin
Champagne
CarpeDiem
smurfin22
dolfijntje24
SoGood
vlindertje
Salander
Sazzle
joyce0606
Nora
Feyd
TGR
Zonnebloem
Cupcake
kwak
Minx
mauwmauw
Ziva
Antibes
aardbeitje
peach
Gigi_
Elsje
Juul
NoName88
Joyce
Penny Blossom
Tazz
Rovine
Linnie1985
Vancity_girl
Spring
Dikkie Dik
Rush
Phileine
_Muppit
Verona
Ella
Sjaantje
Merai
Mamsie
Stoplicht
flower
sonly
Angela_1986
Jezzie
Highway
CCC
love
duckie
PiP
_Femme
Jerry
TukTuk
Sarah1985
Mida4you
Rebecca
Mari
Zora
claudiaveronique
Nietjuuh
Summerlovin
Arwyn
bolus26
xxjojootjexx
kuikje83
JD
lyke
Guus
SarahKey
Zwerver
Prosecco
Rosa
Bruintje Beer
nisavi
Lejow
nijntje4
VeryCherry
Marcellah89
Inge
Sugarfall
95 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Cupcakes!
Birgit schreef:Zou het ook met zo'n ding kunnen i.p.v. met een spuitzak?
je kan het proberen maar soms komt er dan wat lucht langs het randje en dan gaat het niet goed. Je kunt ook een stevige prullenmand zakje gebruiken en daar onder een puntje uitknippen. Zelfde effect. Of een snoepzak
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb die spuitzakken en mondjes bij de hobbywinkel gekocht... in het starterssetje zitten 4 mondjes... Het is een puntig langwerpig mondje. Kan nu even geen plaatje zoeken, omdat ik zo weg moet.... Het bestaat uit 10 wegwerpzakken en 4 mondjes.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik twee lepels om de papiertjes te vullen, een spuitzak vind ik teveel gedoe.
Gast- Gast
Kom lang niet in de buurt van chococupcake maarr ik wil ze toch graag showen!
Heb deze vandaag getrakteerd in mijn stageklas ( groep 7/8 )
27 cupcakes in totaal:
Heb deze vandaag getrakteerd in mijn stageklas ( groep 7/8 )
27 cupcakes in totaal:
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Hoezo kom je lang niet in de buurt van mijn cupcakes? Ziet er goed uit! Leuk gedaan! Waar heb je de zakjes vandaan? Zat laatst te kijken naar doosjes, maar zo'n zakje is ook wel een oplossing. Heb je de cupcakes gevuld?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Hoezo kom je lang niet in de buurt van mijn cupcakes? Ziet er goed uit! Leuk gedaan! Waar heb je de zakjes vandaan? Zat laatst te kijken naar doosjes, maar zo'n zakje is ook wel een oplossing. Heb je de cupcakes gevuld?
Mijn moeder werkt bij de deli afdeling van de ah. Dit zijn dus van die zakjes waar de muffins in zitten en andere koeken.. haha.
Ik heb ze niet gevuld. Dit was al heel veel werk + dat ik ziek was afgelopen dagen dus veel energie had ik niet
En qua niet bij jou in de buurt komen bedoel ik met die vlinder zo mooi met zijn vleugels omhoog. en die vogel in t midden enzo .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ze zijn mooi Summerlovin! Ik ga me er morgen eens aan wagen, maar dan met botercreme. Ben benieuwd!
Gast- Gast
CCtjes gemaakt die mijn vriend erg lekker vindt.
Stroopwafel cupcakes met een caramel swiss merengue botercreme toef en een stukje stroopwafel
Stroopwafel cupcakes met een caramel swiss merengue botercreme toef en een stukje stroopwafel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@zLejow Wil je mij het recept sturen? Van het beslag en de toef,, ik denk dat ik er hier ook wel iemand heel blij mee kan maken
Gast- Gast
Ik wil vanmiddag mijn eerste cupcakes gaan maken.
Nu ben ik op zoek naar een makkelijk en lekker recept voor de toefjes.
Kan dit bijvoorbeeld ook met botercreme?
Nu ben ik op zoek naar een makkelijk en lekker recept voor de toefjes.
Kan dit bijvoorbeeld ook met botercreme?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Love, je plaatje is wel heel groot en ik kan niets zien
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Simpele cupcakes... Wilde even wat oefenen met het fotograferen...
CCC- Ratel
+1Chipp schreef:@zLejow Wil je mij het recept sturen? Van het beslag en de toef,, ik denk dat ik er hier ook wel iemand heel blij mee kan maken
Hij lijkt mij erg lekker!
En hoe krijg je die toef zo mooi erop ??
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wat 'n leuke cupcakes zeg! Chococupcake, wat 'n mooie kleuren!
Ik heb onlangs bij iemand een taart gemaakt en voor m'n verjaardag wat spulletjes gehad. Ondertussen heb ik ook het boekje 'Bakfeest! Cupcakes & zo' aangeschaft. Hopelijk heb ik binnenkort dus een keer 'n dagje de tijd om lekker te gaan freubelen!
Nu weet ik dat je de cupcakes in kunt vriezen. Dat heb ik met mijn taart, gevuld met jam en slagroom, ook gedaan en die smaakte daarna prima. Maar gaat het ook als je de cupcakes hebt gevuld met banketbakkersroom? Of bv. met 'n framboosje of kers?
Ik heb onlangs bij iemand een taart gemaakt en voor m'n verjaardag wat spulletjes gehad. Ondertussen heb ik ook het boekje 'Bakfeest! Cupcakes & zo' aangeschaft. Hopelijk heb ik binnenkort dus een keer 'n dagje de tijd om lekker te gaan freubelen!
Nu weet ik dat je de cupcakes in kunt vriezen. Dat heb ik met mijn taart, gevuld met jam en slagroom, ook gedaan en die smaakte daarna prima. Maar gaat het ook als je de cupcakes hebt gevuld met banketbakkersroom? Of bv. met 'n framboosje of kers?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ja ik heb nieuwe kleurstoffen gekocht van Americolor, die zijn veeel mooier! Volgens mij kun je gewoon de cupcakes invriezen hoor! Ook als ze gevuld zijn... Staat vast ergens op deleukstetaarten.nl
CCC- Ratel
Ik gebruik ook de kleurstoffen van Americolor, vind ze erg makkelijk in gebruik en de kleur schijnt inderdaad ook intenser te zijn.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ja die knijpflesjes zijn heel handig, hiervoor had ik wilton potjes... moest ik elke keer aanklooien met prikkertjes... Anders beschimmelt het zo snel... Dit is superhandig! Heb er nu een aantal gekocht, als de andere kleurstoffen op zijn ga ik helemaal over op Americolor...
CCC- Ratel
Bedankt voor je reactie! Ik ga 't gewoon proberen met invriezen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:
Banketbakkers room kun je ook gewoon invriezen ja (deden we op school met taarten waar dat in zat iniedergeval ook gewoon)
Kers en framboos lijkt me ook wel, want die kun je ook in een doosje uit de diepvries kopen, dus vast ook wel invriezen.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Heb vandaag van m'n stagiaire, als dank voor m'n begeleiding, een cupcake-receptenboekje gekregen
Nog een vraagje (taart én cupcake gerelateerd). Er bestaan namelijk van die matten met een structuurtje erin, zodat je in je fondant of marsepein mooie vormpjes kan maken. Maar ik zag laatst ook dat er deegrollers bestaan met 'n structuurtje...
Wat zijn de voordelen van zo'n deegroller en wat zijn de voordelen van zo'n mat?
Nog een vraagje (taart én cupcake gerelateerd). Er bestaan namelijk van die matten met een structuurtje erin, zodat je in je fondant of marsepein mooie vormpjes kan maken. Maar ik zag laatst ook dat er deegrollers bestaan met 'n structuurtje...
Wat zijn de voordelen van zo'n deegroller en wat zijn de voordelen van zo'n mat?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
deegroller is niet zo heel breed, dus kan een niet al te groot stuk marsepein bereiken. Maar je kunt er wel ene gelijkmaterige kracht op uitzetten, ook is het goedkoper dan een mat
een mat is dus duurder, maar wel groter, dus voor een groter stuk marsepein wel handig.
Wel lastiger om dit patroon mooi op het marsepein te krijgen, kost even moeite om het goed onder de knie te krijgen.
een mat is dus duurder, maar wel groter, dus voor een groter stuk marsepein wel handig.
Wel lastiger om dit patroon mooi op het marsepein te krijgen, kost even moeite om het goed onder de knie te krijgen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Cupcakes
» Cupcakes voor studentenvereniging
» pistool cupcakes.. help!!
» Cupcakes bewaren
» Cupcakes maken van cakemix?
» Cupcakes voor studentenvereniging