Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie; aanhang wel of niet mee?

+3
Belle29
Jeanette
Sjaantje
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:01

Tja, stomme dingen zijn dat... Ik zou volgend jaar gewoon even goed nagaan wat nu de bedoeling is. Zelf zou ik - als het ook maar enigszins een probleem is - ervoor kiezen om de ene dag mijn eigen ding te doen, met mijn eigen vriendinnen, en dan die andere dag wel gewoon mee te gaan. Dan ben je ook immers al met die groep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Susan za 5 maa 2011 - 23:05

Odilia schreef:Ik snap de vrienden wel. Ik snap ook nooit waarom overal altijd aanhang bij uitgenodigd moet worden. Je bent ineens nooit meer met alleen je vrienden, jan en alleman komt altijd maar mee. Het is toch juist leuk om dan 1x per jaar een dagje met alleen je vriendengroep te zijn?

Blijkbaar dachten er een paar er zo over en de rest niet en is daar een discussie over ontstaan. Dat kan gebeuren.


Dat is ook niet erg, maar dan hoef je nog niet aan die aanhang zelf te laten merken dat ze niet welkom zijn, zij staan buiten de discussie. Ik vind het nogal onhartelijk om dan demonstratief te gaan lopen mokken. Ook erg onvolwassen trouwens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:06

Nemen jullie "je eigen aanhang" ook altijd mee naar iedere verjaardag etc?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:06

Susan schreef:
Odilia schreef:Ik snap de vrienden wel. Ik snap ook nooit waarom overal altijd aanhang bij uitgenodigd moet worden. Je bent ineens nooit meer met alleen je vrienden, jan en alleman komt altijd maar mee. Het is toch juist leuk om dan 1x per jaar een dagje met alleen je vriendengroep te zijn?

Blijkbaar dachten er een paar er zo over en de rest niet en is daar een discussie over ontstaan. Dat kan gebeuren.


Dat is ook niet erg, maar dan hoef je nog niet aan die aanhang zelf te laten merken dat ze niet welkom zijn, zij staan buiten de discussie. Ik vind het nogal onhartelijk om dan demonstratief te gaan lopen mokken. Ook erg onvolwassen trouwens.
Eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:18

Odilia schreef:Nemen jullie "je eigen aanhang" ook altijd mee naar iedere verjaardag etc?
Nee, alleen als iemand zegt dat hij ook welkom is. Zelfs dan gaan we vaak alleen naar onze vrienden. Van ons hoeft het niet altijd zo gemengd te zijn. We hebben onze eigen vrienden en soms doen we ook samen dingen, of met 2 stellen bijvoorbeeld, maar we doen ook vaak genoeg dingen afzonderlijk.

Wat ik zelf irritant vindt: dat je afspreekt met een vriendin en dat dan haar vriend er de hele tijd bij zit... dan kun je dus niet eens even lekker kletsen, want hij hoeft van mij niet alles te weten... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:49

Susan schreef:Het is niet kinderachtig om iets met je vriendengroep liever zonder aanhang te willen doen, het is wel kinderachtig en ook erg onaardig en onbeschoft om je zo te laten kennen naar andermans partner toe als het uiteindelijk anders gaat dan je had gewild en er is toch aanhang bij. Je kunt niet altijd je zin krijgen.

Zo bedoelde ik het, nogmaals, jij weet altijd zo goed te zeggen wat ik bedoel.

Voor wie het vroeg: Ja, mijn "aanhang" gaat altijd mee naar verjaardagen van vriendinnen en vrienden van mij. Maar daar ging het hier niet om Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 23:51

En nu ga ik mijn superlelijke felgekleurde pak aandoen en de bus van half 1 proberen te halen Very Happy

Fijne zondag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Moon za 5 maa 2011 - 23:59

Ik vind het persoonlijk altijd erg veel weg hebben van een kleuterklasje, dat 'jij mag er wel bij' en 'jij mag er niet bij'.
Mijn motto is altijd hoe meer zielen hoe meer vreugd. Tuurlijk hoeft er niet altijd aanhang bij te zijn. Maar tussen nooit en altijd zit wel een nuance verschil. En feesten als carnaval vind ik helemaal raar dat daar bepaalde mensen niet bij zouden 'mogen' zijn.

Uiteindelijk doe je toch wel eens dingen apart. Dus altijd er bij zijn is ook niet aan de orde.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Roza zo 6 maa 2011 - 0:14

Zero schreef:Snap er niks van, hoor je niet met carnaval kapot dronken te zijn en niet in staat om je met dit soort onbenulligheden bezig te houden?
confused

Eerlijk gezegd snap ik zo iets niet. Dat het ter sprake komt en je bent het er niet mee eens, tot daar aan toe. Maar om dat dan nog te laten merken op de dag zelf naar degene die er eigenlijk niks aan kan doen... grow up. Suspect
Carnaval draait niet om 'kapot' dronken worden hoor?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Belle29 zo 6 maa 2011 - 0:45

Susan schreef:Het is niet kinderachtig om iets met je vriendengroep liever zonder aanhang te willen doen, het is wel kinderachtig en ook erg onaardig en onbeschoft om je zo te laten kennen naar andermans partner toe als het uiteindelijk anders gaat dan je had gewild en er is toch aanhang bij. Je kunt niet altijd je zin krijgen.

Dit bedoelde ik inderdaad ook! Op het moment dat TO dan meegaat, nadat zij zelf is uitgenodigd, vind ik het erg kinderachtig dat sommigen dan zo laten blijken dat zij het er niet mee eens waren.. En dat 1 meisje dan wegloopt als TO ernaar vraagt, vind ik echt heel onaardig.
Belle29
Belle29
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 05-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 2:05

Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:Het is niet kinderachtig om iets met je vriendengroep liever zonder aanhang te willen doen, het is wel kinderachtig en ook erg onaardig en onbeschoft om je zo te laten kennen naar andermans partner toe als het uiteindelijk anders gaat dan je had gewild en er is toch aanhang bij. Je kunt niet altijd je zin krijgen.

Zo bedoelde ik het, nogmaals, jij weet altijd zo goed te zeggen wat ik bedoel.

Voor wie het vroeg: Ja, mijn "aanhang" gaat altijd mee naar verjaardagen van vriendinnen en vrienden van mij. Maar daar ging het hier niet om Wink
Oh sorry heb het woord discussie in de topic titel denk ik verkeerd geinterpeteerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:25

Heel verhaal getypt, alles weg.. GRRRRR!!

We zijn van alle wagens 2e geworden tijdens de Deventerse optocht en de uitslag in ons eigen dorp ( Holten ) horen we om 21u, daar ga ik dus straks ook naar toe.

Ik heb mijn kiel net aangetrokken na t douchen smile



Laatst aangepast door Tea-Leaf op zo 6 maa 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:27

Roza schreef:
Zero schreef:Snap er niks van, hoor je niet met carnaval kapot dronken te zijn en niet in staat om je met dit soort onbenulligheden bezig te houden?
confused

Eerlijk gezegd snap ik zo iets niet. Dat het ter sprake komt en je bent het er niet mee eens, tot daar aan toe. Maar om dat dan nog te laten merken op de dag zelf naar degene die er eigenlijk niks aan kan doen... grow up. Suspect
Carnaval draait niet om 'kapot' dronken worden hoor?

Ja, dat zei ik ook al Roza. Is zelfs erg zonde om vele redenen. Keertje lekker aangeschoten prima, maar 'kapot dronken'? Ehm... Nope. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:38

Ik ws vandaag in Deventer.. en zag rond 3 uur een grote groep velgekleurde pakken mensen de feesttent ingaan.. was jij daar toevallig ook bij? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:57

@Jade: we droegen gele panty's, groene pakjes met muts, blauw/oranje/gele "armen" ( dat waren de vleugels ), oranje kraagje in punten, een soort van staart met geel/oranje/groen/blauw en een groene vogelkop met oranje snavel.

Dus wie weet hebben we elkaar wel gezien! Ik zet nu wel echt de laptop uit, prijsuitrijking missen vind ik echt super zonde. Haha.

X Tea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:05

Tea-Leaf schreef:@Jade: we droegen gele panty's, groene pakjes met muts, blauw/oranje/gele "armen" ( dat waren de vleugels ), oranje kraagje in punten, een soort van staart met geel/oranje/groen/blauw en een groene vogelkop met oranje snavel.

Dus wie weet hebben we elkaar wel gezien! Ik zet nu wel echt de laptop uit, prijsuitrijking missen vind ik echt super zonde. Haha.

X Tea

ik denk dat ik jullie groep dan wel heb gezien... liepen jullie in polonaise de tent in?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:04

Jade schreef:
Tea-Leaf schreef:@Jade: we droegen gele panty's, groene pakjes met muts, blauw/oranje/gele "armen" ( dat waren de vleugels ), oranje kraagje in punten, een soort van staart met geel/oranje/groen/blauw en een groene vogelkop met oranje snavel.

Dus wie weet hebben we elkaar wel gezien! Ik zet nu wel echt de laptop uit, prijsuitrijking missen vind ik echt super zonde. Haha.

X Tea

ik denk dat ik jullie groep dan wel heb gezien... liepen jullie in polonaise de tent in?

Nee, dat niet...

We hebben trouwens in onze eigen woonplaats de 1e prijs gewonnen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie; aanhang wel of niet mee? - Pagina 2 Empty Re: Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum