discussie met vriendin
+10
Sorella
Catwoman79
Nora
Alias
Sugarfall
Toet
Filoria
Rovine
Ilargi
marijke00
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
discussie met vriendin
Ik ben Marijke, de eigenaresse van een restaurantje, gistermorgen kwam er een vriendin langs toen ik de wc's aan het schoonmaken was, ze riep direct uit "gadver Marijke, dat doe je toch niet met blote handen, doe alsjeblieft huishoudhandschoenen aan! Straks loop je nog een ziekte op!"
Ik geloof er eerlijk gezegd niet zoveel van dat je van wc schoonmaakwerk een ziekte kunt oplopen, hoe denken jullie daar over?
Het is toch helemaal niet zo gek dat ik geen handschoenen draag, toch?
Handen kun je tenslotte wassen.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet zoveel van dat je van wc schoonmaakwerk een ziekte kunt oplopen, hoe denken jullie daar over?
Het is toch helemaal niet zo gek dat ik geen handschoenen draag, toch?
Handen kun je tenslotte wassen.
marijke00- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 25-09-11
Re: discussie met vriendin
Ehm, ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken om geen handschoenen aan te doen, dat doe ik hier thuis zelfs èn daarna was ik mijn handen nog ook!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij is de kans dat je ziektes oploopt zeer klein, zeker als je je handen naderhand wast. Ik doe wel altijd handschoenen aan omdat mijn handen zo uitdrogen van water en ik sommige dingen te vies vind om aan te raken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Welkom op dit forum Marijke, je lijkt me een leuke aanwinst
En ik maak de wc ook altijd zonder handschoenen schoon.
En ik maak de wc ook altijd zonder handschoenen schoon.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
dank je Filoria!
marijke00- Zwijger
Ik ben Trisha, assistent manager in de bedrijfscatering en ook ik maak wc's schoon zonder handschoenen.
Oh en ik leef nog steeds zonder wratten
Oh en ik leef nog steeds zonder wratten
Gast- Gast
Volgens mij bestaat er zoiets als water en zeep.
De enige reden waarom ik handschoenen draag/heb gedragen is om het feit dat ik met afwassen niet tegen al te heet water kan en dit met handschoenen dus echt wel kan. Wil ik mijn vaat goed schoon hebben, dan wil ik handschoenen aan. Maar een toilet schoonmaken? Chloor erin en lappeie erover. Daar hoef ik echt geen handschoenen bij aan.
De enige reden waarom ik handschoenen draag/heb gedragen is om het feit dat ik met afwassen niet tegen al te heet water kan en dit met handschoenen dus echt wel kan. Wil ik mijn vaat goed schoon hebben, dan wil ik handschoenen aan. Maar een toilet schoonmaken? Chloor erin en lappeie erover. Daar hoef ik echt geen handschoenen bij aan.
Gast- Gast
Hoi Marijke, welkom op het forum.
Het is ieder voor zich denk ik. Ik heb heel wat plee´s schoongemaakt en ik gebruik alleen handschoenen als de wc eeeecht heel vies is. Ik vind het niet prettig werken, onnodig en ik de kans dat je er iets van krijgt is echt nihil.
Het is ieder voor zich denk ik. Ik heb heel wat plee´s schoongemaakt en ik gebruik alleen handschoenen als de wc eeeecht heel vies is. Ik vind het niet prettig werken, onnodig en ik de kans dat je er iets van krijgt is echt nihil.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou het wel doen maar ik geloof echt niet dat je er ziektes van krijgt.
Gast- Gast
Ik ben Tea-Leaf, ik werk in de thuiszorg en maak wc's ook zonder handschoenen schoon.
Gast- Gast
Wist je trouwens dat kranen en deurkrukken bijvoorbeeld vele malen viezer zijn dan een wc bril?
Edit: weet je wat echt heel vies is? Geld.
Edit: weet je wat echt heel vies is? Geld.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op zo 25 sep 2011 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik moet er zelf echt niet aan denken om het zonder handschoenen te doen, maar ik denk niet dat je er ziektes van krijgt.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik vind het vies om vreemde WC's zonder handschoenen schoon te maken, maar thuis doe ik het wel zonder handschoenen.
Gast- Gast
Ik maak de wc ook schoon zonder handschoenen. :affraid:
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik maak de wc ook zonder handschoenen schoon. Zoals hierboven ook al gezegd is zijn er dingen die vele malen viezer zijn (telefoontoestellen, toetsenborden, deurklinken)
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Welkom Marijke!
Toen ik nog een schoonmaakbijbaantje had, maakte ik ook zonder handschoenen de wc's schoon. De uitwerking van schoonmaakmiddelen zou een reden kunnen zijn dat ik handschoenen ga dragen, maar anders maakt het me niet veel uit. Handen kun je inderdaad wassen.
Toen ik nog een schoonmaakbijbaantje had, maakte ik ook zonder handschoenen de wc's schoon. De uitwerking van schoonmaakmiddelen zou een reden kunnen zijn dat ik handschoenen ga dragen, maar anders maakt het me niet veel uit. Handen kun je inderdaad wassen.
Gast- Gast
Ik neem aan dat je de wc in je restaurant aan het schoonmaken was ??
Dan zou ik wel handschoenen aan doen, maar dat is meer omdat je niet weet wie er op heeft gezeten.
Thuis doe ik dat gewoon zonder handschoenen.
Ik ben Catwoman en werk ook bij de thuiszorg, als verpleegkundige. (en dan kom je wel ranzigere dingen tegen als een vieze wc)
Dan zou ik wel handschoenen aan doen, maar dat is meer omdat je niet weet wie er op heeft gezeten.
Ik ben Catwoman en werk ook bij de thuiszorg, als verpleegkundige. (en dan kom je wel ranzigere dingen tegen als een vieze wc)
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Oh god, bij het idee alleen al ga ik over mijn nek Nou heb ik lichtelijk smetvrees en kan na het douchen niet eens mijn eigen haren uit mijn eigen doucheputje halen dus misschien dat dat er iets mee te maken heb
Ik werk in een iderenspeciaalzaak en vind het geen probleem om konijnenbillen te weken om ze van diarree te ontdoen.. Als het met dieren te maken heeft kan ik alles doen met de gedachte dat ik later mijn handen kan wassen. Heel gek is dat!
Ik werk in een iderenspeciaalzaak en vind het geen probleem om konijnenbillen te weken om ze van diarree te ontdoen.. Als het met dieren te maken heeft kan ik alles doen met de gedachte dat ik later mijn handen kan wassen. Heel gek is dat!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Catwoman79 schreef:Ik neem aan dat je de wc in je restaurant aan het schoonmaken was ??
Ja de wc's in het restaurant.
marijke00- Zwijger
Welkom Marijke, fris bloed op het forum, altijd leuk!
Ik moest vroeger tijdens mijn bijbaantje in de supermarkt ook weleens de toiletten schoonmaken en had toen altijd wel handschoenen aan. Thuis doe ik dat echter nooit.
Ik verbaas me sowieso vaak over hoe vies sommige mensen van dingen zijn. Ik ben niet zo snel ergens vies van, maar misschien komt dat ook wel door mijn werk. Heb inmiddels alle soorten menselijke uitwerpselen en lichaamsvloeistoffen wel over me heen gehad denk ik.
Ik moest vroeger tijdens mijn bijbaantje in de supermarkt ook weleens de toiletten schoonmaken en had toen altijd wel handschoenen aan. Thuis doe ik dat echter nooit.
Ik verbaas me sowieso vaak over hoe vies sommige mensen van dingen zijn. Ik ben niet zo snel ergens vies van, maar misschien komt dat ook wel door mijn werk. Heb inmiddels alle soorten menselijke uitwerpselen en lichaamsvloeistoffen wel over me heen gehad denk ik.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik werk ook in de schoonmaak en doe het meestal zonder handschoenen. Ben ik nu vies?
Gast- Gast
Megara schreef:Ik werk ook in de schoonmaak en doe het meestal zonder handschoenen. Ben ik nu vies?
Ik heb ook in de schoonmaak gewerkt, maar ik gebruikte ze altijd wel bij anderen. Bij mezelf ben ik er niet vies van, maar ik ben toen zoveel vieze wc's tegen gekomen....
Gast- Gast
Lady4 schreef:Heb inmiddels alle soorten menselijke uitwerpselen en lichaamsvloeistoffen wel over me heen gehad denk ik.
Ik heb tijdens het wc schoonmaken ook ooit een keertje de uitwerpselen aan me handen gehad, gelukkig is dat niet iets van alledag, anders gebruikte ik wel handschoenen.
marijke00- Zwijger
Storm schreef:Ik vind het vies om vreemde WC's zonder handschoenen schoon te maken, maar thuis doe ik het wel zonder handschoenen.
+1
Ow en welkom op het forum!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Overbevolking vs. Gezondheidszorg (discussie)
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Discussie; aanhang wel of niet mee?
» Discussie domper -Smartphone irritatie
» Minderjarig & telefoonabonnement (discussie)
» Jouw grote irritatie-moment van de dag
» Discussie; aanhang wel of niet mee?
» Discussie domper -Smartphone irritatie
» Minderjarig & telefoonabonnement (discussie)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: