Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dames die verstand hebben van harsnagels

+6
Mida4you
ijsjemeisje
Zwerver
SoezieQ
smooch
Lins
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dames die verstand hebben van harsnagels - Pagina 2 Empty Re: Dames die verstand hebben van harsnagels

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:21

_Donnaa schreef:http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P217306

Essence (Kruidvat) schijnt Drying Drops te hebben voor €1,99 en dat is best goede in vergelijking tot de dure merken. Dus dat zou ik eerst proberen.
Haha had het zelf ook kunnen weten, maar die drying drops zijn om je nagellak sneller te lagen drogen suffie smile Maar goed had het zelf ook kunnen weten zoals ik al zei, heb het gekocht, maar het werkt natuurlijk niet om je nagels een hard laagje te geven.
Mijn nagels waren wel sneld droog nerd

Die van Catrice was nog niet binnen, die wil ik ook nog proberen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames die verstand hebben van harsnagels - Pagina 2 Empty Re: Dames die verstand hebben van harsnagels

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:47

Hmmm.. Ik meende dat er bij stond dat het daardoor ook hard werd en zo langer bleef zitten, maar niet dus dan, haha.. laughcry
Ik ben dan wel benieuwd wat het is, want gel is zeker niet bedoeld om over nagellak heen te smeren, zeg maar..

Maarja, dat is dan ook weer geen druppel die je erop doet.. Hmmm.. confused

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 20:48

_Donnaa schreef:Hmmm.. Ik meende dat er bij stond dat het daardoor ook hard werd en zo langer bleef zitten, maar niet dus dan, haha.. laughcry
Ik ben dan wel benieuwd wat het is, want gel is zeker niet bedoeld om over nagellak heen te smeren, zeg maar..

Het blijft een mysterie! Haha. Deze gel drops zijn om je nagellak sneller te lagen drogen. Ik moet toch maar eens naar de DA denk ik, voor die gel + UV lamp. Benieuwd wat dat geintje kost.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 21:37

Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:Hmmm.. Ik meende dat er bij stond dat het daardoor ook hard werd en zo langer bleef zitten, maar niet dus dan, haha.. laughcry

Het blijft een mysterie! Haha. Deze gel drops zijn om je nagellak sneller te lagen drogen. Ik moet toch maar eens naar de DA denk ik, voor die gel + UV lamp. Benieuwd wat dat geintje kost.

Wil je dat laten weten? Ik ben ook wel benieuwd smile

Gast
Gast

Bericht  Miss Lady ma 21 maa 2011 - 1:53

Jen_ schreef:

Volgens mij was die lamp een euro of 40 (is ook een eenvoudig modelletje). De gel kan je in een setje kopen met alle materialen en instructie (rond de 35/40 euro). Los kost per product geloof ik een tientje.

Miss Lady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 10-02-11

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:54

Ik zet gelnagels, maar dat is toch wel iets heel anders dan hetgeen wat _Jen omschrijft.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 2:43

Miss Lady schreef:
Jen_ schreef:

Volgens mij was die lamp een euro of 40 (is ook een eenvoudig modelletje). De gel kan je in een setje kopen met alle materialen en instructie (rond de 35/40 euro). Los kost per product geloof ik een tientje.

Dank voor de info! Dat vind ik toch wel vrij prijzig.

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 25 maa 2011 - 5:38

Heb je die acrylverharder inmiddels al gevonden Jen?
Ik ben namelijk ook op zoek geweest, en serieus, ben al bij 5 Kruidvats geweest en overal is het uitverkocht. Volgens mij gaan ze uit het assortiment..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:28

_Chance schreef:Heb je die acrylverharder inmiddels al gevonden Jen?
Ik ben namelijk ook op zoek geweest, en serieus, ben al bij 5 Kruidvats geweest en overal is het uitverkocht. Volgens mij gaan ze uit het assortiment..

Nope, niks! Sad

Gast
Gast

Bericht  vlinder19 wo 6 apr 2011 - 9:07

Wat jij bedoeld is volgens mij "gellisch" zoek dat maar eens op.
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:20

vlinder19 schreef:Wat jij bedoeld is volgens mij "gellisch" zoek dat maar eens op.

Ja? Ok ga ik doen! (heb nog steeds niks gevonden namelijk)

Gast
Gast

Bericht  vlinder19 do 7 apr 2011 - 3:13

Gelish is een revolutionair gel lak systeem. Het wordt aangebracht als nagellak en blijft zitten als een gel. Gelish is speciaal ontworpen voor natuurlijke nagels. Het verstevigt en beschermt de natuurlijke nagel tegen scheuren, splijten, afbrokkelen en breken.

Gelish is verkrijgbaar in 48 spectaculaire kleuren, van wit tot zwart en van kleur tot transparant. French Manicure kan ook uitgevoerd worden met Gelish, super voor op de tenen! Tevens kan Gelish over elke kunstnagel verlenging, gel of acryl, aangebracht worden.

Gelish houdt 2-3 weken, afhankelijk van omstandigheden zoals de persoon zelf (thuis, verzorging), het weer (zeer droge handen in de winter), medicijngebruik, hormonale schommelingen en omgang (bv. te wild of peuteren aan de nagels).

Had het nog even weer opgezocht...wordt iets anders geschreven maar ik dacht dat je dit wel eens kon bedoelen haha.

vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:57

vlinder19 schreef:Gelish is een revolutionair gel lak systeem. Het wordt aangebracht als nagellak en blijft zitten als een gel. Gelish is speciaal ontworpen voor natuurlijke nagels. Het verstevigt en beschermt de natuurlijke nagel tegen scheuren, splijten, afbrokkelen en breken.

Gelish is verkrijgbaar in 48 spectaculaire kleuren, van wit tot zwart en van kleur tot transparant. French Manicure kan ook uitgevoerd worden met Gelish, super voor op de tenen! Tevens kan Gelish over elke kunstnagel verlenging, gel of acryl, aangebracht worden.

Gelish houdt 2-3 weken, afhankelijk van omstandigheden zoals de persoon zelf (thuis, verzorging), het weer (zeer droge handen in de winter), medicijngebruik, hormonale schommelingen en omgang (bv. te wild of peuteren aan de nagels).

Had het nog even weer opgezocht...wordt iets anders geschreven maar ik dacht dat je dit wel eens kon bedoelen haha.

Dank je, super! Ga meteen googelen om te kijken waar ze het verkopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 5:59

Ah nee dit is het ook niet, dit moet met een UV lamp. Helaas!

Gast
Gast

Bericht  Ryanne do 7 apr 2011 - 21:41

Ik denk dat je zijde bedoeld, dit moet je op je nagels (laten) leggen, met een activatorspray eroverheen en dan lost de zijde op waardoor je een versteviging/verlenging van de natuurlijke nagel krijgt. Zonder UV lamp.
Ryanne
Ryanne
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 22:46

Ryanne schreef:Ik denk dat je zijde bedoeld, dit moet je op je nagels (laten) leggen, met een activatorspray eroverheen en dan lost de zijde op waardoor je een versteviging/verlenging van de natuurlijke nagel krijgt. Zonder UV lamp.

Oh! Googelen dan maar weer Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: