Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dames die verstand hebben van harsnagels

+6
Mida4you
ijsjemeisje
Zwerver
SoezieQ
smooch
Lins
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dames die verstand hebben van harsnagels Empty Dames die verstand hebben van harsnagels

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 2:48

Of hoe heet dat tegenwoordig?

Wat ik zoek. Ik weet dat je bij de pedicure een french pedicure kunt laten zetten op je teennagels. Gewoon met normale roze/witte lak. En dat ze er dan iets overheen doen, waardoor het echt weken blijft zitten. Iets hards. Is dat hars ofzo?

Vroeger toen wel eens kunstnagels liet zetten, als het klaar was, deden ze een kwastje in een potje, daarvan 1 druppel op de nagel, en dit dan verspreiden over de nagel. Dat werd keihard.

Dit spulletje zoek ik dus, zodat ik het zelf over mijn gelakte teennagels kan doen bij french pedicure of nailart zodat het mooi blijft zitten. Hoe heet het precies en waar kan ik het kopen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames die verstand hebben van harsnagels Empty Re: Dames die verstand hebben van harsnagels

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:43

oohh daar ben ik ook benieuwd naar!

Gast
Gast

Dames die verstand hebben van harsnagels Empty Re: Dames die verstand hebben van harsnagels

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:55

Ik dacht altijd dat je dan eerst acryl nagels moest laten zetten en dat je ze dan elke paar weken bij gaat vullen totdat de tip eraf gegroeid is. Als je dan geen nieuwe tips neemt en je blijft wel opvullen worden je nagels dus zo hard maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:58

Een vriendin van mij had dat ook.
Maar waren acryl nagels.

Gast
Gast

Bericht  Lins vr 4 maa 2011 - 8:03

Ik denk dat het uv-gellak is.. Dat is een nagellakpotje met blanke lak die superhard wordt. Moet wel even in zo'n uv lamp, maar misschien hebben ze ook wel waarbij dat niet hoeft.
Lins
Lins
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 9:23

Ja die uv-gellak ken ik wel. Maar ik had een tijdje geleden weer acrylnagels laten zetten voor 1x en toen deden ze er gewoon een blank lakje op, geen uv lamp en het werd echt kneiterhard. Ook had ik mijn teennagels laten doen, en daar deden ze het ook op, daardoor bleef het echt weken goed zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 11:58

Ai jammer, tot zo ver geen antwoorden! Dat potje waarik het over heb, is iets wat je moet mengen geloof ik, eerst in het ene potje, dan het kwastje in een ander potje met een poederig iets erin. En het hoeft niet persee over een acrylnagel. Ik ben zo benieuwd! Zou geweldig zijn als je echt weeeekend met je nagellak kunt rondlopen op je teennagels!

Gast
Gast

Bericht  smooch za 5 maa 2011 - 12:20

Nou ik heb het mijn nichtje gevraagd, die gebruikte het ook altijd.
En volgens haar is dat poeder spul acryl en kan je het bij de groothandel halen, The nailcompany haalde zij het.
Hmmm is het duidelijk, tenminste als je dat bedoeld.

http://www.the-nailcompany.nl/producten/pedicure.html < dit is de site kan je even zoeken.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 20:45

Jen, je kan er een laagje gel overheen zetten. Dan blijft het weken zitten. Dat spul wat die vrouw erover heen deed was om de acryl uit te laten harden. Volgens mij verkopen ze ook van die gelflesjes bij de kruidvat en Etos.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:13

Tilima schreef:Jen, je kan er een laagje gel overheen zetten. Dan blijft het weken zitten. Dat spul wat die vrouw erover heen deed was om de acryl uit te laten harden. Volgens mij verkopen ze ook van die gelflesjes bij de kruidvat en Etos.

Echt? Heet dat dus gewoon gel? Ik ben benieuwd, ik ga zoeken, bedankt! Ja jij weet het natuurlijk want je hebt ook een tijd nagels gedaan!

@Smooch, bedankt voor je reactie ook!

Gast
Gast

Bericht  SoezieQ zo 6 maa 2011 - 22:36

Jen_ schreef:
Tilima schreef:Jen, je kan er een laagje gel overheen zetten. Dan blijft het weken zitten. Dat spul wat die vrouw erover heen deed was om de acryl uit te laten harden. Volgens mij verkopen ze ook van die gelflesjes bij de kruidvat en Etos.

Echt? Heet dat dus gewoon gel? Ik ben benieuwd, ik ga zoeken, bedankt! Ja jij weet het natuurlijk want je hebt ook een tijd nagels gedaan!

Als je het hebt gevonden, laat je dat dan even weten?
Want ik ben er ook wel erg benieuwd naar Very Happy
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:53

SoezieQ schreef:
Jen_ schreef:

Als je het hebt gevonden, laat je dat dan even weten?
Want ik ben er ook wel erg benieuwd naar Very Happy

Ik heb iets gevonden bij het kruitvat. Is een set om kunstnagels mee op te zetten, er zitten nageltips in, en een gel. Ik ga er vanuit dat het die gel is, maar zo'n set kost 17 euro, en heb alleen de gel nodig, dat vond ik een beetje duur. De rest heb ik niet nodig dus gooi ik weg. Los hadden ze het niet, dus ga verder zoeken. Vind ik het echt niet, dan moet ik dat setje maar kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:55

Jen, als het gel is als in gel om gelnagels mee te zetten zeg maar, dan moet dat uitharden onder een UV lamp..

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 10 maa 2011 - 10:55

Jen, kijk anders even op ebay rond. Daar zijn echt heel veel nail spulletjes te vinden en vaak goedkoop!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:57

_Donnaa schreef:Jen, als het gel is als in gel om gelnagels mee te zetten zeg maar, dan moet dat uitharden onder een UV lamp..

Hmm er stond bij van niet, dat het echt een 'doe het makkelijk zelf-kit' was.

@WC-eend, ik snap ebay niet Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:58

http://www.amazon.com/OPI-Drip-Dry-3-oz/dp/B000TBXWNW

Ik denk dat het zoiets is.. Geen idee hoe dat hier in NL moet heten..

Laatst aangepast door _Donnaa op do 10 maa 2011 - 10:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:59

http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P217306

Essence (Kruidvat) schijnt Drying Drops te hebben voor €1,99 en dat is best goede in vergelijking tot de dure merken. Dus dat zou ik eerst proberen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 11:09

Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:Jen, als het gel is als in gel om gelnagels mee te zetten zeg maar, dan moet dat uitharden onder een UV lamp..

Gek, dat ken ik dan niet. Vergeet dat dan maar haha..

Maar check de linkjes hierboven. Ik denk dat ik het gevonden heb. Dat hoop ik voor je tenminste Very Happy

Gast
Gast

Bericht  ijsjemeisje do 10 maa 2011 - 11:29

Ik heb ook vaak french manicure op mijn teennagels.
Ik gebruik de catrice acryl nail hardener. Is onder de 5 euro dacht ik.
En bij mij blijft het wel weken erop zitten. Het lijken dan net gelnagels door de nagelverharder.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 20:41

_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:

Gek, dat ken ik dan niet. Vergeet dat dan maar haha..

Maar check de linkjes hierboven. Ik denk dat ik het gevonden heb. Dat hoop ik voor je tenminste Very Happy

SUPER Donnaa en IJsjemeisje! Ik ga straks meteen naar het kruidvat terug! (woon erboven lekker makkelijk)

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 10 maa 2011 - 20:54

Wil je laten weten of het wat is want ik ben er ook heel benieuwd naar alleen dan voor mijn vingers. Mijn nagellak laat ook alweer na 2 dagen los.... :S Als het wat is ga ik het ook zeker kopen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 6:53

Mirjam4you schreef:Wil je laten weten of het wat is want ik ben er ook heel benieuwd naar alleen dan voor mijn vingers. Mijn nagellak laat ook alweer na 2 dagen los.... :S Als het wat is ga ik het ook zeker kopen

Ik ben bij Kruidtvat geweest en het was helemaal uitverkocht, van zowel Eccence, als Catrice. Er komen nieuwe schappen binnen, en sommige dingen worden uit de lijn gehaald. De make-up waar een geel stickertje bij zat gaat eruit. Bij deze 2 stond geen stickertje maar toch had ze alle 4 de keren dat de levering gekomen was, deze niet ontvangen. Dus ik moet verder zoeken, hopelijk staan er nog wat flesjes bij andere Kruidvat fillialen!

Gast
Gast

Bericht  Mida4you zo 13 maa 2011 - 8:42

Jen_ schreef:
Mirjam4you schreef:Wil je laten weten of het wat is want ik ben er ook heel benieuwd naar alleen dan voor mijn vingers. Mijn nagellak laat ook alweer na 2 dagen los.... :S Als het wat is ga ik het ook zeker kopen

Ik ben bij Kruidtvat geweest en het was helemaal uitverkocht, van zowel Eccence, als Catrice. Er komen nieuwe schappen binnen, en sommige dingen worden uit de lijn gehaald. De make-up waar een geel stickertje bij zat gaat eruit. Bij deze 2 stond geen stickertje maar toch had ze alle 4 de keren dat de levering gekomen was, deze niet ontvangen. Dus ik moet verder zoeken, hopelijk staan er nog wat flesjes bij andere Kruidvat fillialen!

Wat jammer zeg...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Miss Lady ma 14 maa 2011 - 21:51

Die gel set bij de drogist vond ik geen aanrader. Het was op zich goed te doen, en zeker stevig, maar bij mij begon het na een paar dagen af te brokkelen...

Je hebt tegenwoordig wel bij sommige DA's en bij de douglas spullen om gelnagels te maken (incl. lamp). Dat is even een gedoe, maar werkt wel super!

Miss Lady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 10-02-11

Bericht  Mida4you ma 14 maa 2011 - 23:13

Miss Lady schreef:Die gel set bij de drogist vond ik geen aanrader. Het was op zich goed te doen, en zeker stevig, maar bij mij begon het na een paar dagen af te brokkelen...

Je hebt tegenwoordig wel bij sommige DA's en bij de douglas spullen om gelnagels te maken (incl. lamp). Dat is even een gedoe, maar werkt wel super!

Okee! Ik zal binnenkort eens kijken bij de DA. Kijken of ze het hier ook hebben.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: