Voor alle dames die bv hebben gegeven
+7
sheila123
Liadan
maiadebij
Happydobby
LotteK
Darius
Dora
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor alle dames die bv hebben gegeven
Waar kochten jullie de voedingshirts?
Ik heb er nu een aantal van de prenatal, H&M, een topje en 1 van mamalicious. Maar ik vind die erg saai (niks geen print(je) ofzo), dus ik wil iets leuk kopen/bestellen voor mijn verjaardag.
En wat zijn jullie ervaringen etc.
Ik heb er nu een aantal van de prenatal, H&M, een topje en 1 van mamalicious. Maar ik vind die erg saai (niks geen print(je) ofzo), dus ik wil iets leuk kopen/bestellen voor mijn verjaardag.
En wat zijn jullie ervaringen etc.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven
Ik heb er twee van de HM, een witte, en eentje bruin met hartje, maar allebei zeer saai. Dus ik lees graag mee voor tips!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, die witte van de H&M heb ik ook, maar die kan ik niet zo vaak aan, zeker niet als het warm is ivm met klotsende oksels. Dan moet ik echt meteen het shirt uitwassen om gele kringen te voorkomen (vandaar dat er dus bij mij ook geen witte shirts in de kast te vinden zijn)
Dora- Kletskop
Ik heb nooit speciaal voedingsshirts gekocht. Wat is daar het voordeel van? Misschien dat ik dan alsnog wat kan aanschaffen haha.
Ik let gewoon op bij het kopen van kleding dat ik het makkelijk omlaag kan trekken, of ik koop iets wat ik open kan maken of ik trek iets aan wat ik naar boven kan doen met daaronder een hempje zodat niet mijn buik zichtbaar wordt.
Ik let gewoon op bij het kopen van kleding dat ik het makkelijk omlaag kan trekken, of ik koop iets wat ik open kan maken of ik trek iets aan wat ik naar boven kan doen met daaronder een hempje zodat niet mijn buik zichtbaar wordt.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Heb hier een kolf besteld maar ze verkopen veel voor de borstvoedende moeder, en de levering is supersnel zoals beloofd voor 19:00 volgende dag in huis.
http://www.prettymum.nl/
http://www.prettymum.nl/
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb alleen maar borstvoedingsshirtjes onder mijn kleding, dus mijn bovenste kleding is gewoon normale kleding. Ik vind de shirts van Boob erg fijn, blijven lang mooi en de flap die je kunt openklappen vind ik prettiger als die van bijv mamlicious (die hebben gaten in het shirt waar ik ze net niet nodig heb )
Maar ik vind ze wel hartstikke duur, die shirts van Boob.
Maar ik vind ze wel hartstikke duur, die shirts van Boob.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Prettymum had ik van de gastouder ook al door gekregen, maar daar vind ik nou niet echt leuke shirts op het moment.
Dora- Kletskop
Ik heb nooit een voedingsshirt gekocht. Ik doe altijd een Hemahemdje onder mijn kleren en dan trek ik die omlaag en mijn shirt naar boven.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik had altijd gewoon een spaghetti topje aan met daarover bijv een blouse of vestje. Ging prima!
Gast- Gast
Word hier ook niet gebruikt. Ik trek iets aan met knoopjes aan de voorkant of een shirt wat makkelijk rekt. Gaat tot nu toe nog steeds prima!! Vind bv de shirts bij prettymum belachelijk veel geld dan improviseer ik zelf wel een beetje
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Liadan schreef:Ik heb nooit een voedingsshirt gekocht. Ik doe altijd eenHemahemdje onder mijn kleren en dan trek ik die omlaag en mijn shirt naar boven.
+1
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
LotteK schreef:Ik heb nooit speciaal voedingsshirts gekocht. Wat is daar het voordeel van? Misschien dat ik dan alsnog wat kan aanschaffen haha.
+1
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik wist niet eens dat er zoiets als een voedingsshirt bestond . Ik heb nooit in het bijzijn van anderen (behalve dan mijn vriend of de kraamverzorgster) gevoed, dus ik paste mijn kleding er niet op aan.
Gast- Gast
Ik zorgde altijd voor een hemdje onder mijn kleding, geen speciale voedingsshirts eigenlijk.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Mamsie schreef:Liadan schreef:Ik heb nooit een voedingsshirt gekocht. Ik doe altijd eenHemahemdje onder mijn kleren en dan trek ik die omlaag en mijn shirt naar boven.
+1
+1
zo heb ik het ook altijd gedaan.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Soortgelijke onderwerpen
» Voor alle zwangere dames....
» Vraagjes aan mama's die geboorte feest hebben gegeven?
» Oproep voor alle dames met een ticker van babytijd
» Voor de dames die een scheiding hebben meegemaakt
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Vraagjes aan mama's die geboorte feest hebben gegeven?
» Oproep voor alle dames met een ticker van babytijd
» Voor de dames die een scheiding hebben meegemaakt
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: