Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor alle dames die bv hebben gegeven

+7
sheila123
Liadan
maiadebij
Happydobby
LotteK
Darius
Dora
11 plaatsers

Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Dora di 16 aug 2011 - 23:21

Waar kochten jullie de voedingshirts?

Ik heb er nu een aantal van de prenatal, H&M, een topje en 1 van mamalicious. Maar ik vind die erg saai (niks geen print(je) ofzo), dus ik wil iets leuk kopen/bestellen voor mijn verjaardag.

En wat zijn jullie ervaringen etc.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Darius di 16 aug 2011 - 23:23

Ik heb er twee van de HM, een witte, en eentje bruin met hartje, maar allebei zeer saai. Dus ik lees graag mee voor tips!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Dora di 16 aug 2011 - 23:27

Ja, die witte van de H&M heb ik ook, maar die kan ik niet zo vaak aan, zeker niet als het warm is ivm met klotsende oksels. Dan moet ik echt meteen het shirt uitwassen om gele kringen te voorkomen (vandaar dat er dus bij mij ook geen witte shirts in de kast te vinden zijn)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  LotteK di 16 aug 2011 - 23:28

Ik heb nooit speciaal voedingsshirts gekocht. Wat is daar het voordeel van? Misschien dat ik dan alsnog wat kan aanschaffen haha.
Ik let gewoon op bij het kopen van kleding dat ik het makkelijk omlaag kan trekken, of ik koop iets wat ik open kan maken of ik trek iets aan wat ik naar boven kan doen met daaronder een hempje zodat niet mijn buik zichtbaar wordt.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Happydobby di 16 aug 2011 - 23:29

Heb hier een kolf besteld maar ze verkopen veel voor de borstvoedende moeder, en de levering is supersnel zoals beloofd voor 19:00 volgende dag in huis.

http://www.prettymum.nl/

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 23:29

Voor alle dames die bv hebben gegeven Nathaliecomb3blauw3

Ik heb deze, alleen geef geen BV meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  maiadebij di 16 aug 2011 - 23:42

ik heb alleen maar borstvoedingsshirtjes onder mijn kleding, dus mijn bovenste kleding is gewoon normale kleding. Ik vind de shirts van Boob erg fijn, blijven lang mooi en de flap die je kunt openklappen vind ik prettiger als die van bijv mamlicious (die hebben gaten in het shirt waar ik ze net niet nodig heb Laughing )

Maar ik vind ze wel hartstikke duur, die shirts van Boob.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Dora di 16 aug 2011 - 23:44

Prettymum had ik van de gastouder ook al door gekregen, maar daar vind ik nou niet echt leuke shirts op het moment.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Liadan di 16 aug 2011 - 23:46

Ik heb nooit een voedingsshirt gekocht. Ik doe altijd een Hemahemdje onder mijn kleren en dan trek ik die omlaag en mijn shirt naar boven.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 23:49

Ik had altijd gewoon een spaghetti topje aan met daarover bijv een blouse of vestje. Ging prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  sheila123 wo 17 aug 2011 - 0:11

Word hier ook niet gebruikt. Ik trek iets aan met knoopjes aan de voorkant of een shirt wat makkelijk rekt. Gaat tot nu toe nog steeds prima!! Vind bv de shirts bij prettymum belachelijk veel geld dan improviseer ik zelf wel een beetje Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Mamsie wo 17 aug 2011 - 0:18

Liadan schreef:Ik heb nooit een voedingsshirt gekocht. Ik doe altijd een Hemahemdje onder mijn kleren en dan trek ik die omlaag en mijn shirt naar boven.

+1
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Nana wo 17 aug 2011 - 0:28

LotteK schreef:Ik heb nooit speciaal voedingsshirts gekocht. Wat is daar het voordeel van? Misschien dat ik dan alsnog wat kan aanschaffen haha.
Ik let gewoon op bij het kopen van kleding dat ik het makkelijk omlaag kan trekken, of ik koop iets wat ik open kan maken of ik trek iets aan wat ik naar boven kan doen met daaronder een hempje zodat niet mijn buik zichtbaar wordt.

+1
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 1:19

Ik wist niet eens dat er zoiets als een voedingsshirt bestond :shock: . Ik heb nooit in het bijzijn van anderen (behalve dan mijn vriend of de kraamverzorgster) gevoed, dus ik paste mijn kleding er niet op aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Mikki wo 17 aug 2011 - 1:38

Ik zorgde altijd voor een hemdje onder mijn kleding, geen speciale voedingsshirts eigenlijk.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Bruintje Beer wo 17 aug 2011 - 4:11

Mamsie schreef:
Liadan schreef:Ik heb nooit een voedingsshirt gekocht. Ik doe altijd een Hemahemdje onder mijn kleren en dan trek ik die omlaag en mijn shirt naar boven.

+1

+1
zo heb ik het ook altijd gedaan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor alle dames die bv hebben gegeven Empty Re: Voor alle dames die bv hebben gegeven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum