Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannende mannen versus geschikte partners

+28
Elliot
AnnaK
Victoria-
Jeanette
Artemis
Minx
Sayuri
Poubelle
Feline
*Lookie*
Susan
Charles
Kiekeboe
Rush
Lady4
Mermaid
Lenthe
Arwyn
Evalynn
SoGood
Nyx
silly-one
Marin
Harrison
Punk'd
_Lacey_
Caro
Bliss
32 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 7:46

Artemis schreef:Klinkt een beetje cynisch hè? laughcry
Beetje maar Wink Maar goed, zo zie je maar weer: schijn bedriegt! Heus niet in alle gevallen, maar sommige kerels leren het gewoon nooit af (daar ken ik er ook nog wel wat van).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  AnnaK wo 28 aug 2013 - 8:05

Artemis schreef:Klinkt een beetje cynisch hè? laughcry

Klinkt heel cynisch, maar ook onwaar. Vreemdgaan is iets anders dan vrijgezel zijn en dan met verschillende vrouwen sex hebben. Mijn man heeft twee eerdere relaties gehad en is nooit vreemdgegaan. Hij maakte het uit en heeft wilde tijden buiten relaties gehad en wilde met die vrouwen geen relaties aangaan.

Ik heb veel over hem gehoord, maar vreemdgaan nooit. Hoeft ook niet. Als hij die behoefte heeft, is hij het type man omdat aan te geven en bij me weg te gaan. Zoals hij dat ook bij zijn twee eerdere relaties heeft gedaan. Hij kiest pas voor een relatie als hij zeker is van een vrouw en dan heeft hij er ook genoeg aan. Als hij een vrouw niet echt heel erg leuk vindt, dan heeft er niet genoeg aan en heeft hij dus anderen.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  AnnaK wo 28 aug 2013 - 8:07

Snap overigens niet dat jij in 'hun' bed neukt. Hij is fout, maar jij laat jezelf ook van een waardeloze kant zien. Wat triest. Arme vrouw.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Artemis wo 28 aug 2013 - 8:11

Daar zit idd een verschil in, vrijgezel of vreemdgaan, maar toch, ik geloof niet zo in 100% omdraaien en opeens een brave huisvader worden.
Van elke vrouw gaat een keer de lol af, en er komt een moment dat dat niet genoeg is denk ik.


Laatst aangepast door Artemis op wo 28 aug 2013 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Elliot wo 28 aug 2013 - 8:12

Is het wel eens in jullie opgekomen dat het misschien zo is dat mannen gewoon individuen zijn? En dus niet op te delen zijn in hokjes? Bij dat lijstje van Bliss dacht ik bij wel 7 nummers: Hey, dit klinkt als mijn vriend. En een andere man past misschien weer in 5 andere nummers. Punt is, dat juist die unieke combinatie van karaktereigenschappen elke man anders maakt. Natuurlijk kun je wel onderscheid maken tussen macho's en nerds, maar dat betekent niet dat een macho nooit iets nerdigs doet of andersom.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Artemis wo 28 aug 2013 - 8:12

Elliot schreef:Is het wel eens in jullie opgekomen dat het misschien zo is dat mannen gewoon individuen zijn? En dus niet op te delen zijn in hokjes? Bij dat lijstje van Bliss dacht ik bij wel 7 nummers: Hey, dit klinkt als mijn vriend. En een andere man past misschien weer in 5 andere nummers. Punt is, dat juist die unieke combinatie van karaktereigenschappen elke man anders maakt. Natuurlijk kun je wel onderscheid maken tussen macho's en nerds, maar dat betekent niet dat een macho nooit iets nerdigs doet of andersom.
Vind ik ook hoor, ik verdeel ze ook niet in 'types'.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Artemis wo 28 aug 2013 - 8:14

.


Laatst aangepast door Artemis op zo 1 sep 2013 - 6:19; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Punk'd wo 28 aug 2013 - 8:21

Ieder moet het voor zichzelf weten maar waarom zou je een relatie aangaan als je weet dat je zo'n persoon bent. Blijf dan gewoon lekker scharrelen en zoek leuke friends with benefits die je ook kan gebruiken als je eens een date nodig hebt. Kun je je leven zo indelen dat je er nooit op uitgekeken raakt.

Of kies/zoek een vrouw die een open relatie geen probleem vindt. Maar zelfs dan denk ik nog dat als je als man of vrouw in elke relatie na een aantal maanden/jaren geen fun meer ziet je beter voor het vrijgezelle bestaan kan kiezen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  luisa wo 28 aug 2013 - 8:26

Artemis schreef:Klinkt een beetje cynisch hè? laughcry
En goedkoop.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  AnnaK wo 28 aug 2013 - 8:38

Artemis schreef:
AnnaK schreef:Snap overigens niet dat jij in 'hun' bed neukt. Hij is fout, maar jij laat jezelf ook van een waardeloze kant zien. Wat triest. Arme vrouw.
Niet chic nee, achteraf spijt van, ik was verliefd en daardoor niet meer heel helder, zou ik nu niet meer doen. En arme vrouw, nee, dat vind ik niet. Hij ging ook vreemd met haar, zij houdt vol dat hij nu gesetteld is. Zij weet stiekem wel beter.
Je moet jouw ervaring niet projecteren op anderen. En zeker niet insinueren dat ik moet twijfelen aan de trouw van mijn man. Als je vrijgezel bent en niet verliefd, maar wel van seks houdt en vrouwen willen dat ook ongebonden doen dan mag je daar toch van genieten. Dat wil toch niet per se zeggen dat je dat in je relatie ook doet. Vreemdgaan zoekt ook een andere spanning op. Het vreemdgaan zelf. De spanning van een ander. 

Ik ken ook vrouwen die in hun vrijgezelle jaren veel sekspartners hebben gehad, en ook meerderen in een zelfde periode. Zij zijn nu ook trouw. Misschien dat je dan ook wel weet dat seks om de seks niet veel voorstelt. Er zullen ongetwijfeld een aantal mensen met een 'wild' verleden vreemdgaan. Maar er gaan ook veel mensen vreemd die juist nooit hun wilde haren zijn verloren en maar weinig seks hebben in hun relatie/huwelijk en dan de spanning ergens anders zoeken. 

Omdat jij er zelf ervaring mee hebt, kan je niet stellen wie wel en wie niet de potentie heeft tot vreemdgaan. 

Wat die vrouw betreft. Ik vind het wel sneu. Het is toch werkelijk waar walgelijk als je man met een andere vrouw neukt in je bed. Ik zou een man die tot zoiets in staat is niet eens willen neuken. En begrijp niet dat jij je daarmee hebt ingelaten.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Artemis wo 28 aug 2013 - 9:24

Gelukkig hoef je dat ook niet te begrijpen, scheelt weer. smile
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Sayuri wo 28 aug 2013 - 10:20

Ja Artemis, natuurlijk heb je die er ook bij zitten, maar dat zijn, in mijn ogen, mannen die niet echt gelukkig zijn met het leven dat ze leiden. Het gros van de gesettelde (voorheen zogenaamd) type 1 mannen, in mijn ervaring, doet dat niet, want ze zijn uiteindelijk gewoon gelukkig met de vrouw, die ze hebben gevonden waarmee ze wel de rest van hun leven op willen bouwen. Ach ja, discussies gebaseerd op argumenten in de trant van "mijn ervaring" versus "jouw ervaring" zijn vrij nutteloos, dus ik houd erover op.

Overigens eens met Elliot, ik houd er echt niet van om mensen (mannen of vrouwen) in types te proberen classificeren. Het is zo zinloos...
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Capt'n Zero wo 28 aug 2013 - 10:49

Bliss schreef:
Capt'n Zero schreef:

Dit onderwerp is ook mijn grootste struikelblok denk ik. Ik realiseer het me alleen pas sinds kort :O 
Join the club!
Ik ben niet echt blij met dit lidmaatschap eigenlijk.
Mag ik het inwisselen voor de man van mijn dromen? Of een coupon?



... cash anders? Ik wil niet bij deze club Sad 

Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Capt'n Zero wo 28 aug 2013 - 10:52

Sayuri schreef:.

Overigens eens met Elliot, ik houd er echt niet van om mensen (mannen of vrouwen) in types te proberen classificeren. Het is zo zinloos...
Ja oke, in de negatieve zin wel, maar als je kijkt naar type mensen dan zal de een gewoon niet echt vallen op de ander lijkt me toch?
Ik val altijd op het type man dat gewoon niets van mij moet hebben. En dan kan ik wel volhardend blijven en denken dat zij het type zijn dat bij mij past, als die mannen allemaal massaal tijdens clubavond hebben besloten dat Zero een no-go-zone is, dan is het enige wat ik kan doen mijn verwachtingspatroon aanpassen :nopompom: 

Of de club opheffen, maar ze vergaderen in het geheim dus dat is nogal lastig...
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 10:57

Hee maar hoe is t met je Lowlander dan? Geen contact meer?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Capt'n Zero wo 28 aug 2013 - 11:01

Oh jawel - we appen.

Maar hij woont niet bepaald in de buurt en ik ben ook nog niet echt uit over wat ik van hem vind - ik heb hem natuurlijk maar een korte tijd echt nuchter gezien laughcry 
Ik hou mezelf nogal in de tang - ik wil niet weer met iemand iets beginnen omdat ik gewoon graag iemand wil hebben. Dat heeft de vorige keer ook niet gewerkt Neutral 


Maar ik zou nog best wel een keer met hem op date willen. Maar hij is niet echt op het eerste gezicht  mijn type, dus vandaar dat ik dit topic wel erg passend vind laughcry dit dilemma speelde zich heel erg af op Lowlands juist
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Mermaid do 29 aug 2013 - 5:41

Bliss schreef:

Mermaid, een zeeman, hmm... Ideaal lijkt dat me ook niet, maar kan me voorstellen dat je niet snel een sleur hebt. En je hebt sowieso goede seks als ie een tijd weg is geweest Wink(weet ik nog van toen mijn ex vorig jaar een maand op reis was geweest haha)
Nou verwacht niet teveel van iemand die 4 maanden lang 10-14 uur per dag heeft gewerkt Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  M-G do 29 aug 2013 - 12:51

Marin schreef:Of het echt met je achtergrond en gezinssituatie te maken heeft weet ik niet. Aan de ene kant vind ik dat altijd wel hele makkelijke psychologie, aan de andere kant zit er misschien wel een kern van waarheid in.

Wel herken ik de verschillen tussen type 1 en type 2. Ben het eigenlijk helemaal met Punk'd eens wat ik daarover wilde zeggen. Heb 't zelf ook meegemaakt, vaak genoeg types 1 die mij zwaar aantrokken, maar uiteindelijk maakt dat meer kapot dan dat het goed voor je is. Dat is geen basis voor een relatie natuurlijk.
Ik denk dat je niet moet vergeten dat type 2 mannen niet alleen maar persé saai zijn. Iemand die goed in z'n hart is, is niet persé dodelijk saai. De spanning gaat van elke relatie, maar als iemand echt geschikt voor je is, dan is het niet persé saai maar leuk en goed passend bij jou.
 Ik heb niet het hele topic gelezen maar hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, inclusief wat Harrison zegt: het is maar net wat voor type man jij zoekt qua spanning en wat bij je past. Hier is veel mogelijk qua spanning:). Mijn vent is af en toe nummer 1 en af en toe nummer 2, dat ligt geheel aan de situatie Very Happy .
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Fred do 29 aug 2013 - 21:31

Ik kwalificeer mij onder type 2.

Dat andere lijstje van Bliss is wel erg lang. Ik denk dat daar als man zijnde met meerdere types raakvlakken hebt. Ik in ieder geval wel.

Overigens als je voor de vrouwen dezelfde 2 types aan houd is mijn voorkeur duidelijk 2. Liever een lieve vrouw, dan eentje die erg spannend is en waarbij de kans aanwezig is dat ze ervan doorgaat met een andere man.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 4 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum