Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

drukke partners...

5 plaatsers

Ga naar beneden

drukke partners... Empty drukke partners...

Bericht  SleepingBeauty ma 1 apr 2013 - 2:31

Zijn hier ook meiden die een man/vriend hebben met druk leven?

Zelf vind ik het heerlijk om lekker avondjes thuis te zijn, of zo als tweede paasdag te zien wat je gaat doen..
Plof je op de bank neer en filmpje te kijken of je gaat toch nog naar familie...Gewoon doen waar je zin in hebt..

Mijn man is liever altijd bezig. We werken in de zorg dus 1 van de feestdagen moeten we werken.
Daarnaast is hij druk met zijn programma( lokale omroep), dit weekend al hele dag weg geweest en nu is hij nog heel druk met bewerken en samenvattingen maken. En daarnaast heeft hij avonddiensten gisteren en vandaag. Dus hij is de hele weekend onder de pannen.
En met pinksteren zou hij ook wel weer hele weekend weg kunnen..
Nu heb ik gezegd dat ik met pinksteren dan wel eens gewoon een relaxt weekend wil zonder verplichtingen.
Zegt hij net jah voel me al bezwaard als ik met pinksteren ook weg ga...
Vaak doen we toch niks dan kan ik toch wel weg gaan...

Aan de ene kant snap ik het wel, maar aan de andere kant vind ik het ook zooo heerlijk om vrij te zijn! Stel dat het mooi weer is dan wil ik gewoon weekendje weg kunnen ofzo....Of familie uitnodigen om te gaan barbecueën zonder dat je op de tijd hoeft te letten...

Vind het wel lastig soms, voel me dan zo'n zeur...
Door de weeks is hij ook wel 2-3 avonden met z'n verenigingen/hobbies bezig + nog wel 1 avond werken. DAt vind ik wel prima, maar vind feestdagen wel anders...

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

drukke partners... Empty Re: drukke partners...

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 4:39

Wij werken allebei heel flexibel en juist vaak in weekenden en met feestdagen. Zelf vind ik het niet zo erg, want ik hou toch niet van sociale verplichtingen. Ik heb het vaak een stuk leuker bij een spontaan bezoekje aan familie/vrienden, dan wanneer het kerst/pasen is, dat voelt eerder als opgelegde gezelligheid. Misschien kan het je helpen om dat hele feestdagen = gezelligheid wat los te laten en juist op andere momenten dat jullie wél vrij zijn, het gezellig te maken. Of plan wat vaker iets in.

Ik zou het trouwens wel zeer storend vinden als mijn man nooit tijd voor mij vrij maakte. Als je elkaar leuk vindt, dan is er toch niks leuker dan tijd met elkaar doorbrengen? Dat hoeft niet direct een heel weekend te zijn, aandacht voor elkaar hebben terwijl je lekker aan een dineetje zit en de tafel mooi hebt gedekt, kan ook al heel bijzonder zijn. Dan moet je dus wel even de televisie uitdoen, geen mobiele telefoons op tafel hebben liggen en even 100% aandacht voor elkaar hebben, naar elkaars verhalen luisteren en je weer eens realiseren hoe ontzettend interessant/lief en leuk die ander eigenlijk is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

drukke partners... Empty Re: drukke partners...

Bericht  Sanne za 20 apr 2013 - 21:11

Kim, heb jij je ten doel gesteld om alle relaties van forummers onder de loep te leggen ofzo? Het spat er wel vanaf dat jij een prachtige relatie hebt (uit het boekje, precies zoals een relatie zou moeten zijn, volgens die boekjes dan...).

SP, ik herken het niet, want mijn vriend en ik vinden het allebei heerlijk om thuis te zijn. Maar in jullie geval kan ik me voorstellen dat het zou helpen als je wel iets afspreekt met hem, bijv. dat jullie dat weekend weg gaan of die dag een lekkere wandeling maken op het strand en daarna lekker thuis eten koken ofzo. Dan heb jij duidelijkheid dat hij wel thuis is en je samen kan genieten. En hij weet ook van tevoren dat hij niet de hele dag op de bank hoeft te hangen, maar dat jullie dus wel 'iets' gaan doen. Is dat wat?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

drukke partners... Empty Re: drukke partners...

Bericht  Sea of Trees za 20 apr 2013 - 21:24

Ik herken het wel, mijn vriend is erg veel weg voor zijn bedrijf, ook 's avonds en in het weekend. Dit weekend ben ik het hele weekend alleen en hij moet morgen weer werken. Ik ga hem wel eens opzoeken als hij met zijn bedrijf bezig is, en we proberen ook bewust samen tijd in te plannen. Vanavond gaan we uit eten, even lekker weer samen zijn smile

Scheelt wel dat we allebei in het onderwijs zitten, dus de vakanties hebben we sowieso samen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

drukke partners... Empty Re: drukke partners...

Bericht  Slakje za 20 apr 2013 - 21:25

Hier ook een vriend die vaak druk is. Hij is sowieso al 7 dagen per week gaan werken (8u/d). En dan gaat hij op zijn vrije momenten slaap inhalen, fitnessen, hardlopen of spreekt hij af met vrienden. De tijd dat hij dan thuis (en wakker) is, wilt hij gewoon rust, dus niet altijd iets gaan doen.

Voordat ik thuis zat stoorde het mij niet, maar nu wel omdat ik zo vaak alleen ben.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

drukke partners... Empty Re: drukke partners...

Bericht  Urban Naked zo 21 apr 2013 - 3:02

Mijn vriend is niet perse heel druk, maar onze werktijden matchen beroerd. Hij werkt voornamelijk 's avonds en ik smorgens en overdag. Er zijn dus weken dat we elkaar nauwelijks zien (hij werkt ook in het weekend vaak).
Dan heeft hij nog zijn band die het goed doet, dat zijn 2 repetities per week en vaak nog minimaal 1 optreden.

Niet leuk, zeker icm de zorg voor een kind: ik kom het huis nauwelijks uit en dat is kut.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

drukke partners... Empty Re: drukke partners...

Bericht  SleepingBeauty vr 26 apr 2013 - 10:23

Ik vind vakanties bijvoorbeeld ook iets voor ons zelf...
Maar hij komt dan weer met allerlei dingen, dan denk ik van kun je niet 1x een keer niets plannen...
Wel frustreren wil hem niet beperken, maar wil soms ook gewoon even samen zijn..
Hij vind het dan achteraf ook heerlijk en komt helemaal tot rust, maar hij vind het ook moeilijk om nee te zeggen volgens mj.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

drukke partners... Empty Re: drukke partners...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum