Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannende mannen versus geschikte partners

+28
Elliot
AnnaK
Victoria-
Jeanette
Artemis
Minx
Sayuri
Poubelle
Feline
*Lookie*
Susan
Charles
Kiekeboe
Rush
Lady4
Mermaid
Lenthe
Arwyn
Evalynn
SoGood
Nyx
silly-one
Marin
Harrison
Punk'd
_Lacey_
Caro
Bliss
32 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 2:38

-


Laatst aangepast door Bliss op zo 1 sep 2013 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro di 27 aug 2013 - 2:57

Ik ben opgegroeid in een doodnormaal gezin, meer dan genoeg liefde van mijn vader gehad en hij was mijn beste vriend. Maar ook ik wil een man die én mijn beste maatje is én mijn tenen kan laten krullen. Na mijn ex weet ik gewoon dat ik dat nodig heb.. 

Is het in één man te vinden? Misschien niet alles wat je wil... maar dat stukje spanning wil ik graag alleen in de slaapkamer, niet daarbuiten. Daarbuiten graag gewoon een lieve, betrouwbare man. Ik doe niet aan mannen met bindingsangst.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  _Lacey_ di 27 aug 2013 - 3:07

Ik herken het wel.

Mijn ex was echt een lieverd (totdat hij vreemd ging), maar inderdaad... er was geen spanning. Ieder weekend was hetzelfde.

En dan buurman. Hij is pure evil, totaal geen relatiemateriaal, maar man o man: wat hij in mij teweeg brengt, heeft geen enkele man ooit gedaan.

Ik ben in een totaal normale gezinssituatie opgegroeid, dus waar het bij mij vandaan komt, geen idee.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Punk'd di 27 aug 2013 - 3:08

Ik vond mijn vriend vroeger onder die categorie vallen maar ik ben zo (ja oh zo blij!) dat hij is opgedroogd in een categorie 2. Daar heb je in een relatie zoveel meer aan. Iemand waarop je kunt bouwen, die je kunt vertrouwen, waarmee je toekomst kunt plannen. En het spannend houden daar kun je samen op zoveel manieren aan werken. Dat is in mijn ogen niet afhankelijk van iemands karakter.

Dat stukje wat je beschijft qua 'spannendheid' is er sowieso af na een paar maanden. En dan bedoel ik niet dat ik mijn relatie nu saai vind maar in mijn ogen is het zo dat hoe meer je iemand daadwerkelijk kent hoe minder spannend hij als persoon is, want ja.. je weet alles van hem.. Haha ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik hoop er begrepen wordt wat ik bedoel.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Harrison di 27 aug 2013 - 3:49

Ik ben het wel met punk'd eens dat een type 1 ook meer een type 2 wordt naarmate je elkaar beter leert kunnen en de relatie serieuzer wordt. Mijn vriend was ook een type 1 toen ik hem leerde kennen want bezet, maar ik vind hem ook weer geen type 2 want ík vind hem na 3 jaar nog steeds heel spannend en sexy. En niet omdat hij bindingsangst oid heeft haha.

De truc zit hem denk ik in iemand vinden die voor jóu die spanning oproept zonder meteen een foute man te zijn. Maar ja, doe dat maar eens.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 3:52

Harrison schreef:Ik ben het wel met punk'd eens dat een type 1 ook meer een type 2 wordt naarmate je elkaar beter leert kunnen en de relatie serieuzer wordt. Mijn vriend was ook een type 1 toen ik hem leerde kennen want bezet, maar ik vind hem ook weer geen type 2 want ík vind hem na 3 jaar nog steeds heel spannend en sexy. En niet omdat hij bindingsangst oid heeft haha.

De truc zit hem denk ik in iemand vinden die voor jóu die spanning oproept zonder meteen een foute man te zijn. Maar ja, doe dat maar eens.
Nou dat bedoel ik, ga er maar aan staan! Niet te doen joh. Jij hebt een uniek exemplaar weten te vangen, Harri!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Punk'd di 27 aug 2013 - 3:53

Precies Harrison!

Hahaha ik had hierdoor even een binnenpretje :P Mijn vriend is een type 2 als het gaat om het maken van 'belangrijke' beslissingen en serieuze zaken en een type 1 in de slaapkamer angel 

Perfecte combinatie haha!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 3:55

Of het echt met je achtergrond en gezinssituatie te maken heeft weet ik niet. Aan de ene kant vind ik dat altijd wel hele makkelijke psychologie, aan de andere kant zit er misschien wel een kern van waarheid in.

Wel herken ik de verschillen tussen type 1 en type 2. Ben het eigenlijk helemaal met Punk'd eens wat ik daarover wilde zeggen. Heb 't zelf ook meegemaakt, vaak genoeg types 1 die mij zwaar aantrokken, maar uiteindelijk maakt dat meer kapot dan dat het goed voor je is. Dat is geen basis voor een relatie natuurlijk.
Ik denk dat je niet moet vergeten dat type 2 mannen niet alleen maar persé saai zijn. Iemand die goed in z'n hart is, is niet persé dodelijk saai. De spanning gaat van elke relatie, maar als iemand echt geschikt voor je is, dan is het niet persé saai maar leuk en goed passend bij jou.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro di 27 aug 2013 - 3:58

Punk'd schreef:Precies Harrison!

Hahaha ik had hierdoor even een binnenpretje :P Mijn vriend is een type 2 als het gaat om het maken van 'belangrijke' beslissingen en serieuze zaken en een type 1 in de slaapkamer angel 

Perfecte combinatie haha!
Doe mij er ook zo een!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Punk'd di 27 aug 2013 - 3:59

Ik lees wel vaker dat je je als vrouw onbewust aangetrokken kunt voelen door karaktereigenschappen bij een man die je vader ook heeft.

Mijn vriend lijkt echt totaal niet op mijn vader m.u.v. het werk wat ze deden/doen/willen doen smile Mijn karakter heeft veel meer overlapping met mijn vader dan dat van mijn vriend. Die lijkt eigenlijk meer op mijn moeder haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Punk'd di 27 aug 2013 - 4:00

Caro schreef:
Punk'd schreef:Precies Harrison!

Hahaha ik had hierdoor even een binnenpretje :P Mijn vriend is een type 2 als het gaat om het maken van 'belangrijke' beslissingen en serieuze zaken en een type 1 in de slaapkamer angel 

Perfecte combinatie haha!
Doe mij er ook zo een!!
Haha ik heb de mijne een dikke 10 jaar geleden opgeplikt bij een kinder bouwdorp. Als ik jou was zou ik daar niet gaan speuren, want voor je het weet wordt je opgepakt laughcry  haha.

En hij wil ook de WeVibe.. Yes! Ik ben blij met mijn man hahaha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Harrison di 27 aug 2013 - 4:03

Hahaha punker!

Mijn vriend lijkt heel veel op mijn vader. Bizar veel zelfs, ook qua uiterlijk (toen m'n vader zijn leeftijd had).
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 4:04

Punk'd schreef:Ik lees wel vaker dat je je als vrouw onbewust aangetrokken kunt voelen door karaktereigenschappen bij een man die je vader ook heeft.

Mijn vriend lijkt echt totaal niet op mijn vader m.u.v. het werk wat ze deden/doen/willen doen smile Mijn karakter heeft veel meer overlapping met mijn vader dan dat van mijn vriend. Die lijkt eigenlijk meer op mijn moeder haha.
Ja dat lees ik ook vaker. M'n vriend lijkt op zich qua interesses wel op m'n vader, maar niet zozeer qua karakter. Denk ik. Wij zeggen altijd dat we zo goed bij elkaar passen omdat onze moeders juist zo op elkaar lijken, die hebben echt dezelfde rare trekjes zowel qua uiterlijk als innerlijk waar we allebei goed mee om kunnen gaan. Zelfs hun namen zijn vrijwel identiek!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Harrison di 27 aug 2013 - 4:11

Haha, mijn moeder en zijn moeder zouden niet meer van elkaar kunnen verschillen. Ik denk dat al die theorieën onzin zijn. Ik denk dat het door mijn vriend zijn feromonen komt dat ik meteen op hem viel :P. Hij ruikt zooo lekker van zichzelf!
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  silly-one di 27 aug 2013 - 4:17

Ik weet niet of de spannende man, geen dating materiaal is of relatie materiaal. 
Als ik puur naar mijn eigen ervaring ga kijken, dan heb ik 1 vriend die als rode draad door mijn leven wandelt. Type spannende man, maar echt wel relatiemateriaal. Alleen zit er voor ons beide ergens een obstakel om er meer van te maken en die behoefte heb ik ook niet(meer). 

Misschien trekt jij het type 1 man meer aandacht bij de vrouw en heeft iedere type 1 man een vrouw nodig die hem kan temmen tot een type 2 vrouw.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Nyx di 27 aug 2013 - 4:17

Ik heb hetzelfde ooit gehoord over het vallen op eigenschappen van de vader. En ik val inderdaad op mijn eigen vader. laughcry 

De jongen waar ik nu mee omga was in mijn ogen altijd type 1, en dat vond ik fijn, maar begint nu steeds meer type 2 te worden en het erge is dat hij ontzettend veel op mijn vader lijkt. Ik weet niet wat hij onlangs toch weer had, maar zo zou mijn vader het ook doen/brengen en dat vond ik toch eigenlijk helemaal niet leuk. Heb hem liever als type 1. Maar meer omdat ik nog niet weet of ik wel klaar ben voor een relatie en type 2 is me toch net even te stabiel.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 4:28

Marin schreef:Of het echt met je achtergrond en gezinssituatie te maken heeft weet ik niet. Aan de ene kant vind ik dat altijd wel hele makkelijke psychologie, aan de andere kant zit er misschien wel een kern van waarheid in.
Ben ik met je eens, maar toch denk ik dat er bij mij een flinke kern van waarheid in zit. Ik ben gewoon heel snel verveeld ook, raak snel in een sleur. Niet alleen qua mannen, maar ook qua werk bijvoorbeeld en zo zijn er nog wel meer dingen. Ik heb steeds iets nodig dat het spannend houdt, zo lijkt het wel.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 4:29

Mijn ex leek qua karakter trouwens best veel op mijn vader en ze zaten ook een beetje in hetzelfde werkveld. Werkte toch niet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 4:30

Bliss schreef:
Marin schreef:Of het echt met je achtergrond en gezinssituatie te maken heeft weet ik niet. Aan de ene kant vind ik dat altijd wel hele makkelijke psychologie, aan de andere kant zit er misschien wel een kern van waarheid in.
Ben ik met je eens, maar toch denk ik dat er bij mij een flinke kern van waarheid in zit. Ik ben gewoon heel snel verveeld ook, raak snel in een sleur. Niet alleen qua mannen, maar ook qua werk bijvoorbeeld en zo zijn er nog wel meer dingen. Ik heb steeds iets nodig dat het spannend houdt, zo lijkt het wel.
Ja dat herken ik wel. En mijn gezinssituatie is ook alles behalve standaard inderdaad. Maar de drang naar spannende dingen of angst voor sleur eigenlijk meer, bestond al voor die tijd. Dus dan denk ik dat ik het misschien niet direct daaraan kan terugkoppelen. Maar misschien kan jij dat wel inderdaad en klopt het bij jou wel. Alleen: En dan? Wat heb je aan die informatie? Je kunt het verleden niet veranderen. Wat voegt het eigenlijk toe als je een verklaring hebt waarom je bent zoals je bent? Ja, rust misschien, dat zou kunnen en dat is misschien wel belangrijk voor een relatie, dat je dan sneller daar weer aan toe bent en dat kunt accepteren.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 4:33

Ja ik hou er altijd van om dingen te kunnen verklaren, dus feitelijk geeft het mij wel rust dat ik kan verklaren waar dit gevoel, die zucht naar spanning, vandaan komt. Niet dat ik er verder veel mee opschiet inderdaad, maar toch.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Marin di 27 aug 2013 - 4:33

Bliss schreef:Ja ik hou er altijd van om dingen te kunnen verklaren, dus feitelijk geeft het mij wel rust dat ik kan verklaren waar dit gevoel, die zucht naar spanning, vandaan komt. Niet dat ik er verder veel mee opschiet inderdaad, maar toch.
Hahaha nou ja, als het je rust geeft, dan schiet je er wel iets mee op, toch? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  SoGood di 27 aug 2013 - 4:38

Ik blijf uit de buurt van spannende mannen, ik kijk wel uit. Over een zwak gesproken.
Mijn eigen vriend is een lieverd, soms zou ik willen dat ie spannender was maar ja. Na 12 jaar is het nieuwe er ook af natuurlijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 4:38

Marin schreef:
Bliss schreef:Ja ik hou er altijd van om dingen te kunnen verklaren, dus feitelijk geeft het mij wel rust dat ik kan verklaren waar dit gevoel, die zucht naar spanning, vandaan komt. Niet dat ik er verder veel mee opschiet inderdaad, maar toch.
Hahaha nou ja, als het je rust geeft, dan schiet je er wel iets mee op, toch? Wink
Haha ja daar heb je een punt:   .

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Evalynn di 27 aug 2013 - 4:42

Mijn vriend is alles behalve spannend, en ik hou zo veel van hem. Echt. Ik zou voor geen goud een ander willen. Ik hou van iemand die voorspelbaar is, die er voor me is als ik het nodig heb en waar ik altijd bij terecht kan. Iemand waar ik 's avonds een lekker saai avondje mee kan hebben (maar daarentegen ook, weliswaar gepland leuke uitstapjes kan doen).

Voor hem heb ik tijdens mijn relatie met mijn ex met een andere jongen 'gerotzooid'. En spannend dat dat was, spannend dat hij was. We hadden beiden een relatie dus het mocht echt niet. Die jongen heeft me dan ook veel pijn gedaan en het was eigenlijk heel naar achteraf, maar ik zal altijd een zwak voor hem houden - omdat het niet mag en niet kan. Want wat verboden is lokt toch uit. (Wat ben ik blij dat hij verhuisd is en ik hem nooit meer zie...)

Maar ik denk niet dat het aan de thuissituatie ligt eigenlijk. Niet aan de manier waar je mee opgegroeid bent of andere omgevingsfactoren. Het gaat om de aard van de mens. Over het algemeen willen mensen van alles hebben en als ze het niet kunnen hebben willen ze het alleen nog maar liever hebben. Ik denk dat dat de valkuil is.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Arwyn di 27 aug 2013 - 8:16

*


Laatst aangepast door Arwyn op zo 1 sep 2013 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum