Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannende mannen versus geschikte partners

+28
Elliot
AnnaK
Victoria-
Jeanette
Artemis
Minx
Sayuri
Poubelle
Feline
*Lookie*
Susan
Charles
Kiekeboe
Rush
Lady4
Mermaid
Lenthe
Arwyn
Evalynn
SoGood
Nyx
silly-one
Marin
Harrison
Punk'd
_Lacey_
Caro
Bliss
32 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 2:00

Caro schreef:
Bliss schreef:Charles, wat je zegt over die wisselwerking tussen man en vrouw, daar zit zeker wel wat in. En wat je zegt over die categorieën; ik zou vrouwen niet snel indelen in 'de foute vrouw' of 'de goedzak' (om maar ff twee stereotypen te noemen). Dat zit toch anders in elkaar denk ik.

Feline, dat kan uiteraard natuurlijk, dat is dan een match made in heaven smile
Echt?? Meen je dat? Want zo zie ik dat niet. Ik zie het niet zo dat vrouwen meerdere types/ categorien (welk labeltje dan ook) kunnen hebben en mannen niet. Ik heb een vriendin, heeft een leuke, goede relatie met een man die haar alles biedt wat ze maar wil. Goed stabiel leventje, spanning in de slaapkamer, goed salaris, hij is hartstikke knap maar toch zoekt ze de spanning buiten de deur. Dat maakt haar ook niet óf goed óf fout. En zo zit het bij mannen toch ook? Er zijn zat mannen die hartstikke veel van hun vrouw/ kids houden en toch die spanning zoeken. 

Nee, wat mij betreft zijn we allemaal niet maar één type. Zowel mannen als vrouwen niet.
Huh, ik geloof niet dat je begrijpt wat ik zeg. Ik zeg toch ook niet dat mannen maar één type kunnen zijn en vrouwen niet? Ik zeg hier alleen dat ik vrouwen in andere (hoofd)categorieën zou verdelen dan mannen, iets wat jij ook al eerder zei (vrouwen voor seks en vrouwen voor een relatie, bijvoorbeeld). Hoe dan ook, bij type 1 en type 2 generaliseer ik natuurlijk ook een beetje, maar dat was om aan te duiden welke hoofdtypes ik onderscheid bij mannen. Uiteraard is het niet zo zwart/wit en zijn er nog honderd mixen en subcategorieën te bedenken (maar daar ging het me even niet om bij het openen van dit topic).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 2:02

Dat is wel een beetje waar Sayuri.
Dat FWB'tje van me vroeger was toch echt niet goed voor me, maar hij heeft nu al jaren een lieve vriendin voor wie hij wel door t vuur gaat, waar hij mij liet vallen. Waarom zij wel, kon ie niet uitleggen, dat voelde gewoon zo. En dat snap ik achteraf best, hoewel het destijds klote was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 2:10

Charles schreef:Waarom gelden er voor vrouwen andere categorieën voor mannen?

En ik bedoelde mijn post serieus Bliss, ook al haal je het nu uit z'n context.

Ik weet nog toen jij een relatie had ik vaak dacht 'Pfoe, zij is ook geen makkelijke, je zal er maar een relatie mee hebben'. Misschien gedragen die type 1 mannen zich wel volgens type 1 omdat jij dit op een bepaalde manier bij ze triggert of er onbewust op aanstuurt. Want volgens mij bestaat die scheidingslijn helemaal niet zo duidelijk.
Ja sorry, ik kan jou de laatste tijd wat moeilijk peilen, dus ik weet soms niet hoe ik je opmerkingen moet interpreteren.
Haha, m'n ex heeft het inderdaad wel met me te verduren gehad af en toe (en ik ook met hem trouwens); misschien ben ik zelf ook wel heel anders als de relatie gewoon écht goed zit.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Nyx wo 28 aug 2013 - 2:12

Sayuri, daar moest ik tijdens het lezen van het topic ook opeens aan denken. Want bijna elke man, ook type 1, zal op een gegeven moment settelen met het meisje/de vrouw waar hij echt om geeft en echt van houdt. Dan zijn alle fobieën waar hij eventueel aan heeft geleden, zoals bindingsangst, ook als sneeuw voor de zon verdwenen. En dat doet me altijd weer denken aan de film 'He's just not that into you', omdat één van de karakters daarin zei 'Je bent niet de uitzondering, maar de regel'. Zo probeer ik er ook altijd naar te kijken. Iemand die mij verteld dat hij bindingsangst heeft of andere ongein, dan moet ik niet denken dat ik de uitzondering ben, de dame waar hij wel verliefd op wordt, maar de regel; De vrouw die aan de kant zal worden gezet voor een vrouw waar hij wel echt om gaat geven'. Klinkt lekker zwart, maar dat zinnetje heeft me altijd wel geholpen om te relativeren. smile
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Charles wo 28 aug 2013 - 2:13

Huh? Reageer je nou twee keer op mij:lol: ? Ik bedoel in ieder geval wat Sayuri wellicht beter verwoordde!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Punk'd wo 28 aug 2013 - 2:13

Marin schreef:Dat is wel een beetje waar Sayuri.
Dat FWB'tje van me vroeger was toch echt niet goed voor me, maar hij heeft nu al jaren een lieve vriendin voor wie hij wel door t vuur gaat, waar hij mij liet vallen. Waarom zij wel, kon ie niet uitleggen, dat voelde gewoon zo. En dat snap ik achteraf best, hoewel het destijds klote was.
Daar geloof ik ook in hoor. Ik heb dat rond mij vaak genoeg zien gebeuren. Ik had natuurlijk al heel snel een vriend(je) toen ik jong was, maar vriendinnen van mij hebben vaak genoeg andere vrouwen zitten 'afzeuren' omdat die leuke vent wel voor die dame in kwestie koos als relatie maar zij niet meer waren dan een scharrel.

Dat afzeuren was trouwens gewoon even uit verdriet hoor. Het is niet zo dat we allemaal vrouwenhaters waren haha. Gewoon gezonde jaloezie smile 

Dit vind ik trouwens wel een voordeel aan jong een vriend hebben. Ik heb al die heisa niet hoeven meemaken haha. Ik was er om te troosten hug

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 2:14

Haha gaat lekker langs elkaar heen allemaal!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 2:16

Charles schreef:Huh? Reageer je nou twee keer op mij:lol: ? Ik bedoel in ieder geval wat Sayuri wellicht beter verwoordde!
Wie, ik? Ja, ik had nog niet op dat gedeelte gereageerd, dus ik verklaar me nog even nader.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Minx wo 28 aug 2013 - 2:23

Sayuri jij verwoord precies wat ik eigenlijk de hele tijd al denk maar niet duidelijk krijg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 3:29

Bliss schreef:
Caro schreef:
Bliss schreef:Charles, wat je zegt over die wisselwerking tussen man en vrouw, daar zit zeker wel wat in. En wat je zegt over die categorieën; ik zou vrouwen niet snel indelen in 'de foute vrouw' of 'de goedzak' (om maar ff twee stereotypen te noemen). Dat zit toch anders in elkaar denk ik.

Feline, dat kan uiteraard natuurlijk, dat is dan een match made in heaven smile
Echt?? Meen je dat? Want zo zie ik dat niet. Ik zie het niet zo dat vrouwen meerdere types/ categorien (welk labeltje dan ook) kunnen hebben en mannen niet. Ik heb een vriendin, heeft een leuke, goede relatie met een man die haar alles biedt wat ze maar wil. Goed stabiel leventje, spanning in de slaapkamer, goed salaris, hij is hartstikke knap maar toch zoekt ze de spanning buiten de deur. Dat maakt haar ook niet óf goed óf fout. En zo zit het bij mannen toch ook? Er zijn zat mannen die hartstikke veel van hun vrouw/ kids houden en toch die spanning zoeken. 

Nee, wat mij betreft zijn we allemaal niet maar één type. Zowel mannen als vrouwen niet.
Huh, ik geloof niet dat je begrijpt wat ik zeg. Ik zeg toch ook niet dat mannen maar één type kunnen zijn en vrouwen niet? Ik zeg hier alleen dat ik vrouwen in andere (hoofd)categorieën zou verdelen dan mannen, iets wat jij ook al eerder zei (vrouwen voor seks en vrouwen voor een relatie, bijvoorbeeld). Hoe dan ook, bij type 1 en type 2 generaliseer ik natuurlijk ook een beetje, maar dat was om aan te duiden welke hoofdtypes ik onderscheid bij mannen. Uiteraard is het niet zo zwart/wit en zijn er nog honderd mixen en subcategorieën te bedenken (maar daar ging het me even niet om bij het openen van dit topic).
Ohh we praten volgens mij allemaal langs elkaar heen! 

Iemand een wijntje? Ik ben er klaar mee voor vandaag! (zéér drukke en chaotische dag op het werk..)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 3:30

Minx schreef:Sayuri jij verwoord precies wat ik eigenlijk de hele tijd al denk maar niet duidelijk krijg.
Het is alleen pijnlijk soms als je weet dat iemand bij een ander wel dát type man kan zijn, alleen bij jou niet. En waarom? Dat is een vraag die me soms (in dat ene geval) wel bezig houdt.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Minx wo 28 aug 2013 - 3:53

Ja dat snap ik dat dat soms moeilijk is. Al denk ik dat dat ook een stuk onbegrijpbaar iets is. Ik ken het hoor dat je een nr 1 tegenkomt die je echt woestaantrekkelijk vind. Ik heb op dit moment een nr 1 voor veel vrouwen maar richting mij is het een nr 2 en waarom dat is echt moeilijk uit te leggen. Kwestie van aantrekkingskracht.

Wij al vrouwen zien toch ook dat de ene man misschien leuk is voor een avondje zoenen en de ander meer relatiemateriaal. Mannen zien dat net zo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 3:59

Minx schreef:Ja dat snap ik dat dat soms moeilijk is. Al denk ik dat dat ook een stuk onbegrijpbaar iets is. Ik ken het hoor dat je een nr 1 tegenkomt die je echt woestaantrekkelijk vind. Ik heb op dit moment een nr 1 voor veel vrouwen maar richting mij is het een nr 2 en waarom dat is echt moeilijk uit te leggen. Kwestie van aantrekkingskracht.

Wij al vrouwen zien toch ook dat de ene man misschien leuk is voor een avondje zoenen en de ander meer relatiemateriaal. Mannen zien dat net zo.
Das de liefde. Ongrijpbaar. Maar soms wel verdrietig.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Artemis wo 28 aug 2013 - 4:44

.


Laatst aangepast door Artemis op zo 1 sep 2013 - 6:20; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Jeanette wo 28 aug 2013 - 4:45

Ik trek sowieso vage kerels aan. Of het type 1 of 2 is. (De een blijkt al jaren een relatie te hebben achteraf en de ander wilt gelijk met je trouwen). laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Victoria- wo 28 aug 2013 - 4:50

U
Artemis schreef:
Sayuri schreef:Ik ga iets zeggen wat onaardig kan overkomen:

Ik denk dat veel van de mannen die hier type 1 genoemd worden, eigenlijk gewoon mannen zijn die just not that into you waren. Die dachten: aardig tijdsverdrijf of leuk voor als ik me verveel, en die daarin gewoon heel ver in kunnen gaan (wat betreft kwetsen / weer terughalen / en weer afstoten), omdat ze niet zien als "iets waardevols". Maar "dat soort types" zie je toch vaak ineens settlen, alleen bij pas de juiste vrouw, waar ze wel verliefd op zijn en van houden.

Ik bedoel dit echt niet gemeen, ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt, en raar maar waar, met sommigen daarvan in contact gebleven. Zijn gewone (leuke) mannen uiteindelijk, die op dat moment niet op zoek waren naar liefde, ineens jaren later toch met de hamer der liefde een klap op de kop krijgen, en dan (in jullie termen) type 2 worden.

Dus ja, ik ben ook niet zo'n voorstander van het typeren van mannen op deze manier. Daarbij vind ik dat je jezelf dan een beetje in een slachtoffer plaatst ("ik val gewoon altijd op de verkeerde types"). Misschien heb je tot nu toe gewoon pech gehad en zijn er een aantal hele leuke mannen voorbij gekomen, die gewoon niet verliefd op jou waren, maar wel met je naar bed wilde.
Gedeeltelijk mee eens. Maar ik kom er ook nog genoeg tegen die voor de buitenwereld type 2 zijn, maar die eigenlijk type 1 zijn qua buiten de deur neuken.

De man waar ik wat mee had was ook zo'n ideale gezinsman, lekker met de kids dingen ondernemen, veel thuis, niets te gek. Al zag hij eruit als een type 1 man, tikje fout en ruig,  
Maar hij gedroeg zich stiekem ook als een type 1 man. Alleen de mensen in zijn omgeving dachten 'wat schattig dat zo'n foute ruige rocker zo gezellig gesetteld is en met roze prinsessenjurkjes in de weer is en zoveel voor zijn kinderen zorgt., vroeger was hij veel ruiger' alleen tja, niemand wist dat hij dat stiekem nog steeds deed.
Ik ben het met beide eens!! Zelf aardig wat ervaring met mannen achter de rug en dit is mijn conclusie die ik kan trekken uit mijn ervaringen.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Victoria- wo 28 aug 2013 - 4:54

Jeanette schreef:Ik trek sowieso vage kerels aan. Of het type 1 of 2 is. (De een blijkt al jaren een relatie te hebben achteraf en de ander wilt gelijk met je trouwen). laughcry
Dit zou ik een paar jaar geleden ook gezegd kunnen hebben.
Hang in there....de juiste komt echt wel voorbij.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 5:40

Ik krijg iig weer allerlei nieuwe inzichten door dit topic, waarvoor dank. Soms denk ik ook wel eens dat ik op die types 1 val, omdat dat stiekem wel lekker makkelijk is; ik hoef er namelijk niks mee te beginnen (want dat is toch eng en gedoe), want ik weet van tevoren al dat het niks kan worden/geen geschikte man is. Dit alles gebeurt wel ergens in mijn onderbewustzijn geloof ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Capt'n Zero wo 28 aug 2013 - 5:44



Dit onderwerp is ook mijn grootste struikelblok denk ik. Ik realiseer het me alleen pas sinds kort :O 
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 5:45

Capt'n Zero schreef:

Dit onderwerp is ook mijn grootste struikelblok denk ik. Ik realiseer het me alleen pas sinds kort :O 
Join the club!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 6:24

Deze lijst met types kom ik net ergens tegen Very Happy


Type man

Eigenschappen



1. Achilles

Charmant en gedistingeerd maar met een zwakke plek



2. Adonis

Vooral geobsedeerd door zijn eigen lichaam



3. Alfaman

Dominant, houdt van competitie en winnen



4. Avonturier

Optimist, waagt graag een gokje



5. Backpacker

Sexy en gevaarlijk, hopt van de ene relatie naar de andere



6. Driftkikker

Onberekenbaar en snel gefrustreerd



7. Fantast

Vertelt zo vaak fantastische dingen over zichzelf dat hij zelf niet meer weet wat waar/onwaar is



8. Gangmaker

Houdt van plezier maken met publiek, maar heeft een melancholieke inslag



9. Huisman

Man die het feminisme steunt, politiek correct is en belezen



10. Kameleon

Past zich gemakkelijk aan, glad en aantrekkelijk, maar nooit de man die je denkt dat hij is



11. Kantoorpik

Streeft naar zekerheid, is een volgeling en geen leider, maar eindeloos trouw



12. Ladykiller

Berekenende verleider, houdt niet echt van vrouwen maar maakt er wel jacht op



13. Missionaris

Conservatieve denkbeelden, gedreven en intens en hartstochtelijk



14. Murdoch

Laat zich door niets tegenhouden om zijn doel te bereiken, onuitputtelijk maar meedogenloos



15. Neanderthaler

Traditionele macho man, anti-feministisch



16. Nerd

Bèta of technotype, sociaal niet vaardig



17. Oude bok

Ouder wordende man die graag achter de vrouwen aanzit, dure smaak, weinig stijl



18. Patser

Coole modebewuste man die graag met respect behandeld wil worden



19. Rottweiler

Houdt van bier en voetbal en van met zijn vrienden in de kroeg zitten



20. Sigmund

Een echte lieverd, zorgzaam en betrouwbaar, maar met weinig zelfvertrouwen



21. Slapjanus

Kijkt graag tv en doet computergames, verder weinig ambities en voorspelbaar gedrag



22. Teddybeer

Lief, aanhankelijk, betrouwbaar maar is hij ook sexy?



23. Uniformman

Altijd keurig en een beetje stijfjes, verbergt zijn onzekerheid achter zijn onkreukbare uiterlijk



24. Verenigingsdier

Voelt zich het beste onder zijn vrienden bij zijn club of vereniging



25. Vliegtuigspotter

Man die eigenlijk meer geïnteresseerd is in zijn verzameling dan in een vrouw



26. Warhoofd

Druk baasje, altijd maar bezig maar waarmee? Stuntelig en verward



27. Wayne

Denk aan de wildwest held John Wayne. Heldhaftig, loyaal en redder in nood

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  AnnaK wo 28 aug 2013 - 7:05

Alleen op basis van de openingspost. Ik val op type 1, altijd al gedaan.

Ik ben getrouwd met een type 1. Toen ik met hem aan het daten was, heb ik verschillende mailtjes, telefoontjes en persoonlijke waarschuwingen gehad over mijn type 1 van andere vrouwen. Want hij zou alleen uit zijn op sex, nooit terugbellen, verschillende scharrels hebben etc, etc, etc. Toen we net aan het daten waren had hij dat ook. Maar toen we elkaar echt leerden kennen (dit duurde korter dan een maand!), koos hij voor mij. Dat heeft hij uitgesproken naar mij en zijn omgeving. Hij zei dat hij mij bij zich wilde hebben en na minder dan 2 maanden trok ik bij hem in. Overal waar we kwamen zei hij: dit is mijn vriendin. Dus als een type 1 je echt leuk vindt, dan wil hij je met niemand anders delen en heeft hij aan jou genoeg. De meeste types 1 trouwen uiteindelijk en willen vaak ook settelen. In de tussentijd maken ze gewoon gebruik van hun type 1 uitstraling. 

Een tip, ga er niet meteen met hem naar bed. Zoenen mag. Ik zou er van genieten, maar ga pas met zo'n type naar bed als hij in daden en woorden voor jou kiest. Dus voorstellen aan vrienden. Mee uiteten nemen. Publiekelijk met jou naar plekken gaan waar bekenden van hem komen. Want als hij je op zondagavond belt om een film bij hem thuis te kijken, dan is dat vaak een bootycall. 

Verder is een type 1 erg leuk. Blijft aantrekkelijk.


Laatst aangepast door AnnaK op wo 28 aug 2013 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  AnnaK wo 28 aug 2013 - 7:14

Sayuri schreef:Ik ga iets zeggen wat onaardig kan overkomen:

Ik denk dat veel van de mannen die hier type 1 genoemd worden, eigenlijk gewoon mannen zijn die just not that into you waren. Die dachten: aardig tijdsverdrijf of leuk voor als ik me verveel, en die daarin gewoon heel ver in kunnen gaan (wat betreft kwetsen / weer terughalen / en weer afstoten), omdat ze niet zien als "iets waardevols". Maar "dat soort types" zie je toch vaak ineens settlen, alleen bij pas de juiste vrouw, waar ze wel verliefd op zijn en van houden.

Ik bedoel dit echt niet gemeen, ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt, en raar maar waar, met sommigen daarvan in contact gebleven. Zijn gewone (leuke) mannen uiteindelijk, die op dat moment niet op zoek waren naar liefde, ineens jaren later toch met de hamer der liefde een klap op de kop krijgen, en dan (in jullie termen) type 2 worden.

Dus ja, ik ben ook niet zo'n voorstander van het typeren van mannen op deze manier. Daarbij vind ik dat je jezelf dan een beetje in een slachtoffer plaatst ("ik val gewoon altijd op de verkeerde types"). Misschien heb je tot nu toe gewoon pech gehad en zijn er een aantal hele leuke mannen voorbij gekomen, die gewoon niet verliefd op jou waren, maar wel met je naar bed wilde.

Nu lees ik wel het hele topic en voilà hier staat het al. Dit dus.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Artemis wo 28 aug 2013 - 7:42

.


Laatst aangepast door Artemis op zo 1 sep 2013 - 6:20; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Artemis wo 28 aug 2013 - 7:44

Klinkt een beetje cynisch hè? laughcry
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 3 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum