Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannende mannen versus geschikte partners

+28
Elliot
AnnaK
Victoria-
Jeanette
Artemis
Minx
Sayuri
Poubelle
Feline
*Lookie*
Susan
Charles
Kiekeboe
Rush
Lady4
Mermaid
Lenthe
Arwyn
Evalynn
SoGood
Nyx
silly-one
Marin
Harrison
Punk'd
_Lacey_
Caro
Bliss
32 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Lenthe di 27 aug 2013 - 8:30

Heel herkenbaar! Ik val echt op mannen die iets interessants hebben, die niet zomaar te krijgen zijn... Het andere, lieve, type zou ik graag willen, maar op de een of andere manier trekt me dat niet aan. Ik zou het graag anders willen en een leuke en lieve jongen tegen komen, maar het type waar ik op val is dat niet  Neutral
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Mermaid di 27 aug 2013 - 8:50

Bliss schreef:
Marin schreef:Of het echt met je achtergrond en gezinssituatie te maken heeft weet ik niet. Aan de ene kant vind ik dat altijd wel hele makkelijke psychologie, aan de andere kant zit er misschien wel een kern van waarheid in.
Ben ik met je eens, maar toch denk ik dat er bij mij een flinke kern van waarheid in zit. Ik ben gewoon heel snel verveeld ook, raak snel in een sleur. Niet alleen qua mannen, maar ook qua werk bijvoorbeeld en zo zijn er nog wel meer dingen. Ik heb steeds iets nodig dat het spannend houdt, zo lijkt het wel.
Zoek een zeeman laughcry
Ik herken wel wat je zegt, o wat vond ik het ergens heerlijk dat ik mijn ex eigenlijk niet krijgen kon. wat een drama en problemen, maar juist die onvoorspelbaarheid maakte het zo boeiend denk ik.

Mijn huidige vriend is echt een type 2, lief goedzakje is het. Maar hij is zo veel weg dat we niet snel in een soort sleur zullen raken. het idee dat hij nu misschien een walbaan wil gaan zoeken vind ik soms stiekem doodeng.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 11:03

Lenthe schreef:Heel herkenbaar! Ik val echt op mannen die iets interessants hebben, die niet zomaar te krijgen zijn... Het andere, lieve, type zou ik graag willen, maar op de een of andere manier trekt me dat niet aan. Ik zou het graag anders willen en een leuke en lieve jongen tegen komen, maar het type waar ik op val is dat niet  Neutral
Juist ja! Ik zou wilen dat ik gewoon lekker voor type 2 kon gaan. Misschien komt die ene leukerd van dat type nog eens voorbij...
En Evalynn, jij hebt ook zeker een punt hoor, daar herken ik me ook echt in. Ik wil altijd wat ik niet kan krijgen. Als ik leuke schoenen zie bijvoorbeeld en ik twijfel of ik ze zal kopen, dan weet ik pas zeker dat ik ze wil als mijn maat uitverkocht blijkt te zijn laughcry 

Mermaid, een zeeman, hmm... Ideaal lijkt dat me ook niet, maar kan me voorstellen dat je niet snel een sleur hebt. En je hebt sowieso goede seks als ie een tijd weg is geweest Wink (weet ik nog van toen mijn ex vorig jaar een maand op reis was geweest haha)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Lady4 di 27 aug 2013 - 19:43

Er zijn genoeg leuke type 2's hoor! Ik dacht altijd op een type 1 te vallen en wat hebben die mij een tranen en onzekerheid bezorgd. En toen werd ik hopeloos verliefd op een type 2 en guess? The love of my life! Minder spannend? Valt best mee. Maar ik heb nu nooit de angst dat hij er ineens vandoor gaat met iemand anders ofzo.

Geef mij maar een goedzak, met wie je het zo spannend kunt maken als je zelf wilt. Yes


Laatst aangepast door Lady4 op di 27 aug 2013 - 19:44; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Rush di 27 aug 2013 - 19:44

Lady4 schreef:Er zijn genoeg leuke type 2's hoor! Ik dacht altijd op een type 1 te vallen en wat hebben die mij een tranen en onzekerheid bezorgd. En toen weed ik hopeloos verliefd op een type 2 en guess? The love of my life! Minder spannend? Valt best mee. Maar ik heb nu nooit de angst dat hij er ineens vandoor gaat met iemand anders ofzo.

Geef mij maar een goedzak, met wie je het zo spannend kunt maken als je zelf wilt. Yes 
Helemaal mee eens!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Kiekeboe di 27 aug 2013 - 23:49

Ik denk dat er bij een type 2 ook spanning te vinden is, alleen dan positieve spanning als in verliefdheid/aantrekkingskracht. Bij type 1 heb je voornamelijk negatieve spanning waar je jezelf alleen maar te kort mee doet op den duur.

Type 2 kan ook echt spanning opleveren alleen dan in positieve zin en ik denk dat de types 2 die jullie tot nu toe hebben ontmoet, het gewoon niet waren. Er is dan blijkbaar geen aantrekkingskracht. Er zijn tig jongens die op papier gewoon prima zijn, alleen moet je net die ene jongen hebben waarbij er ook sprake is van aantrekkingskracht/verliefdheid. En dan heb je ook je spanning.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Charles di 27 aug 2013 - 23:52

Als je zo redeneert ga je pas op een type 2 vallen wanneer je vaak genoeg op je bek gegaan bent met type 1.

Als je het jezelf iets eenvoudiger wil maken: er zijn ook types 1,5.

En wat voor type vrouw ben je zelf eigenlijk? Toch ook geen type 2 he. De vraag is of de mannen die jij wil in jou zien wat zij zelf zoeken. Het is namelijk niet zo dat je als vrouw maar kan kiezen. Mannen hebben ook wensen en eisen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Susan wo 28 aug 2013 - 0:12

Ik heb veel liever een eerlijk en betrouwbaar type, ik val helemaal niet op die 'spannende' types met hun onvoorspelbaarheid en gedoe. Ik heb zulke vriendjes in het verleden heus wel gehad, maar ik vond het vreselijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  *Lookie* wo 28 aug 2013 - 0:14

Oh, dit vind ik ook zo'n issue inderdaad. Mijn vriend (sinds 10 jaar) is geen type van ver vooruit kijken naar de toekomst. Verder vindt hij het nog steeds geweldig om vaak uit te gaan etc. Dat vind ik vaak jammer. Oké, het spanningsaspect is dus duidelijk nog steeds aanwezig, maar ik had toch graag gewild dat hij nog iets meer type 2 werd. We hebben dan wel al een kindje (hij wil geen 2e waarschijnlijk), en net een huis gekocht dus dat zijn dan wel weer type 2-eigenschappen misschien. Maar deze eigenschappen zorgen dus wel voor spanningen in onze relatie, niet fijn. 
Mochten wij ooit uit elkaar gaan, en ik zou opnieuw gaan daten dan zou ik er denk ik meer op letten dat ik voor een type 2 ga. Zeker 2 exen van mij zijn wel type 2, maar toendertijd was ik nog helemaal niet toe aan dat serieuze.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 0:24

Charles schreef:Als je zo redeneert ga je pas op een type 2 vallen wanneer je vaak genoeg op je bek gegaan bent met type 1.

Als je het jezelf iets eenvoudiger wil maken: er zijn ook types 1,5.

En wat voor type vrouw ben je zelf eigenlijk? Toch ook geen type 2 he. De vraag is of de mannen die jij wil in jou zien wat zij zelf zoeken. Het is namelijk niet zo dat je als vrouw maar kan kiezen. Mannen hebben ook wensen en eisen.
Ik was hier nog gisteren over na aan het denken. En de grap is dat ik uiteindelijk helemaal geen spannende man (buiten de slaapkamer dan) wil. ik wil gewoon een betrouwbare, lieve, eerlijke vent. En die spanning zoek ik dan zelf wel op met hem :-). 

En idd: wat zouden mannen dan zeggen? Volgens mij is hun onderscheid meer: vrouwen die ik zou kunnen doen, en vrouwen waarmee ik een relatie wil hebben.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Harrison wo 28 aug 2013 - 0:33

Haha! En dan het liefst een relatie met een vrouw die ze ook nog eens willen doen? :P
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 0:35

Charles schreef:Mannen hebben ook wensen en eisen.
No shit, Sherlock laughcry 

Ik weet niet wat voor type ik zelf ben, daar heb ik nog niet over nagedacht. Vrouwen zijn weer in andere categorieën te verdelen dan mannen natuurlijk. Wat ik wel weet, is dat mannen waar ik op val (type 1 dus meestal), vaak niet op mij vallen óf ze zien me alleen als een soort lustobject ofzo (klinkt heel fout, maar weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen). Kortom: geen relatiemateriaal. Ik kan er dan wel echt op vallen, maar dat is dus meer dat spannende aspect en ik zie ook in dat het geen relatiemateriaal is. De mannen die wel relatiemateriaal zijn, kunnen wel op mij vallen, maar dat is van mijn kant dan weer vaak niet wederzijds. Lastig verhaal dus, zoals gebleken.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 0:36

Harrison schreef:Haha! En dan het liefst een relatie met een vrouw die ze ook nog eens willen doen? :P
 één? Een heel harem! Het liefst hebben ze (in hun fantasie want in werkelijk zouden ze het niet aan kunnen) gewoon een hele selectie van vrouwen, die hun allemaal aanbidden en waaruit ze kunnen kiezen Laughing
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Harrison wo 28 aug 2013 - 0:40

Haha! Ik vroeg aan mijn vriend of hij een harem zou willen hebben: ehh nee, dat zorgt alleen maar voor gedoe. Haha!
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 0:50

Kijk, ik wil uiteraard ook gewoon een betrouwbare, lieve man. Denk dat geen vrouw echt een man wil waarbij ze altijd bang moet zijn dat ie vreemdgaat ofzo. Als ik weer eens een leukerd van type 2 tref, ga ik dus maar gewoon kijken hoe ik het daarmee spannend kan maken :P Of misschien, als het de juiste is, komt dat vanzelf goed smile

M'n ex vond ik overigens ook echt geen saaie lul ofzo hoor, dat zou niet best zijn. Prima kerel, niks mis mee en toch miste er ergens een stukje, iets, maar wat precies? Lastig.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Charles wo 28 aug 2013 - 0:52

Waarom gelden er voor vrouwen andere categorieën voor mannen?

En ik bedoelde mijn post serieus Bliss, ook al haal je het nu uit z'n context.

Ik weet nog toen jij een relatie had ik vaak dacht 'Pfoe, zij is ook geen makkelijke, je zal er maar een relatie mee hebben'. Misschien gedragen die type 1 mannen zich wel volgens type 1 omdat jij dit op een bepaalde manier bij ze triggert of er onbewust op aanstuurt. Want volgens mij bestaat die scheidingslijn helemaal niet zo duidelijk.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 0:56

Charles schreef:Waarom gelden er voor vrouwen andere categorieën voor mannen?

En ik bedoelde mijn post serieus Bliss, ook al haal je het nu uit z'n context.

Ik weet nog toen jij een relatie had ik vaak dacht 'Pfoe, zij is ook geen makkelijke, je zal er maar een relatie mee hebben'. Misschien gedragen die type 1 mannen zich wel volgens type 1 omdat jij dit op een bepaalde manier bij ze triggert of er onbewust op aanstuurt. Want volgens mij bestaat die scheidingslijn helemaal niet zo duidelijk.
 Omdat ik denk dat vrouwen en mannen wellicht daar gewoon anders over nadenken of anders verwoorden. Onze basisbehoeftes lijken me eigenlijk hetzelfde: iedereen wil toch gewoon een liefdevolle, leuke, stabiele relatie? 
En nee, ik denk niet dat het óf óf is. Iemand is altijd een mix.. zo kan iemand voor mij een type 1 zijn maar bij een ander een echt type 2. Het gaat om de chemie die je hebt met iemand.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Feline wo 28 aug 2013 - 1:05

Maar als je als vrouw zelf ook 'type 1' bent dan kun je toch prima matchen met een mannelijke type 1? Niet iedereen is op zoek naar een monogame relatie. Sommige vrouwen vinden het ook leuk om spanning buiten de deur te zoeken en die hebben misschien juist baat bij type 1 smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Bliss wo 28 aug 2013 - 1:18

Charles, wat je zegt over die wisselwerking tussen man en vrouw, daar zit zeker wel wat in. En wat je zegt over die categorieën; ik zou vrouwen niet snel indelen in 'de foute vrouw' of 'de goedzak' (om maar ff twee stereotypen te noemen). Dat zit toch anders in elkaar denk ik.

Feline, dat kan uiteraard natuurlijk, dat is dan een match made in heaven smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 1:32

Bliss schreef:Charles, wat je zegt over die wisselwerking tussen man en vrouw, daar zit zeker wel wat in. En wat je zegt over die categorieën; ik zou vrouwen niet snel indelen in 'de foute vrouw' of 'de goedzak' (om maar ff twee stereotypen te noemen). Dat zit toch anders in elkaar denk ik.

Feline, dat kan uiteraard natuurlijk, dat is dan een match made in heaven smile
Echt?? Meen je dat? Want zo zie ik dat niet. Ik zie het niet zo dat vrouwen meerdere types/ categorien (welk labeltje dan ook) kunnen hebben en mannen niet. Ik heb een vriendin, heeft een leuke, goede relatie met een man die haar alles biedt wat ze maar wil. Goed stabiel leventje, spanning in de slaapkamer, goed salaris, hij is hartstikke knap maar toch zoekt ze de spanning buiten de deur. Dat maakt haar ook niet óf goed óf fout. En zo zit het bij mannen toch ook? Er zijn zat mannen die hartstikke veel van hun vrouw/ kids houden en toch die spanning zoeken. 

Nee, wat mij betreft zijn we allemaal niet maar één type. Zowel mannen als vrouwen niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Poubelle wo 28 aug 2013 - 1:34

Caro schreef:
Bliss schreef:Charles, wat je zegt over die wisselwerking tussen man en vrouw, daar zit zeker wel wat in. En wat je zegt over die categorieën; ik zou vrouwen niet snel indelen in 'de foute vrouw' of 'de goedzak' (om maar ff twee stereotypen te noemen). Dat zit toch anders in elkaar denk ik.

Feline, dat kan uiteraard natuurlijk, dat is dan een match made in heaven smile
Echt?? Meen je dat? Want zo zie ik dat niet. Ik zie het niet zo dat vrouwen meerdere types/ categorien (welk labeltje dan ook) kunnen hebben en mannen niet. Ik heb een vriendin, heeft een leuke, goede relatie met een man die haar alles biedt wat ze maar wil. Goed stabiel leventje, spanning in de slaapkamer, goed salaris, hij is hartstikke knap maar toch zoekt ze de spanning buiten de deur. Dat maakt haar ook niet óf goed óf fout. En zo zit het bij mannen toch ook? Er zijn zat mannen die hartstikke veel van hun vrouw/ kids houden en toch die spanning zoeken. 

Nee, wat mij betreft zijn we allemaal niet maar één type. Zowel mannen als vrouwen niet.
Eens!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 1:37

Ik denk dat je je bij Type 1 zoals je dat noemt niet moet vergissen in iets... Er zijn wilde mannen en wilde mannen.. Het hoeft niet te betekenen dat ze persé slechte dingen zoals vreemdgaan doen hè. Je kunt ook wilde haren op een andere manier hebben, zonder dat je echt fout bezig bent. Er zijn ook genoeg mannen die gewoon nog niet willen/kunnen settelen bijvoorbeeld. Die houden dan de boot wat af en maakt het lastig om een relatie mee op te  bouwen, maar die zijn niet persé 'slecht'. 

En wat Caro zegt ook.. Er zijn ook goede gezinsmannen die uiteindelijk toch vreemdgaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 1:49

Eigenlijk.. eigenlijk ben ik best een wijze vrouw :P Laughing
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Punk'd wo 28 aug 2013 - 1:56

Ik denk dat het eigenlijk puur met seksuele aantrekkingskracht te maken heeft.

Ik weet niet welke plaatjes het bij jullie oproept maar bij de 'patser' type 1 (hahaha ik heb er even een andere naam aan gehangen) denk ik aan een grote brede gespierde man die naar de sportschool gaat, zichzelf goed weet te kleden, je 5 orgasmes per avond kan bezorgen. Hij is sterk genoeg om je op te tillen en je tegen de wand te penetreren whahaha. Maar buiten de slaapkamer zul je hem altijd in de gaten moeten houden omdat hij overal van spanning houd en deze niet alleen bij jou zoekt.

Type 2, de 'goedzak' dan krijg ik ineens een heel ander plaatje in mijn hoofd. Iemand die alleen missionairs wilt doen, zijn sokken in bed aanhoud, niet veel seksuele contacten gehad heeft, motorisch niet helemaal de 'beste'. Maar buiten de slaapkamer de perfecte man om op de kunnen bouwen.


Nu weet ik dat het zwart/wit bedoeld was en ik zet het hier ook heel zwart/wit neer maar er zijn echt genoeg mannen die deze combinatie zijn alleen denk ik dat er veel al bezet zijn nerd en de types 1 en 2 over zijn gebleven :nopompom: .. Of is dit weer bullshit haha. Kan ook hoor.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Sayuri wo 28 aug 2013 - 1:58

Ik ga iets zeggen wat onaardig kan overkomen:

Ik denk dat veel van de mannen die hier type 1 genoemd worden, eigenlijk gewoon mannen zijn die just not that into you waren. Die dachten: aardig tijdsverdrijf of leuk voor als ik me verveel, en die daarin gewoon heel ver in kunnen gaan (wat betreft kwetsen / weer terughalen / en weer afstoten), omdat ze niet zien als "iets waardevols". Maar "dat soort types" zie je toch vaak ineens settlen, alleen bij pas de juiste vrouw, waar ze wel verliefd op zijn en van houden.

Ik bedoel dit echt niet gemeen, ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt, en raar maar waar, met sommigen daarvan in contact gebleven. Zijn gewone (leuke) mannen uiteindelijk, die op dat moment niet op zoek waren naar liefde, ineens jaren later toch met de hamer der liefde een klap op de kop krijgen, en dan (in jullie termen) type 2 worden.

Dus ja, ik ben ook niet zo'n voorstander van het typeren van mannen op deze manier. Daarbij vind ik dat je jezelf dan een beetje in een slachtoffer plaatst ("ik val gewoon altijd op de verkeerde types"). Misschien heb je tot nu toe gewoon pech gehad en zijn er een aantal hele leuke mannen voorbij gekomen, die gewoon niet verliefd op jou waren, maar wel met je naar bed wilde.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannende mannen versus geschikte partners - Pagina 2 Empty Re: Spannende mannen versus geschikte partners

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum