Spannende avond!
+7
Rush
SoGood
Esperanza
Minx
Ella
hellowkitty
Dolphinne
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spannende avond!
Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Na m'n werk snel zoontje opgehaald uit het kdv en op naar huis. We zijn altijd vrij laat op donderdag, maar vandaag een keer ietsje eerder.
Thuis aangekomen wil ik de deur open maken met de sleutel, maar dit lukt niet. Blijkt de deur op de klip te zitten aan de onderkant.
Blijkbaar heeft de kat (kitten van 4mnd) die klip erop geduwd. We konden dus niet naar binnen en de achterdeuren zaten ook op de klip.
Ik m'n vader gebeld voor hulp. Die is snel in de auto gestapt met hamer en schroevedraaier. Helaas kreeg hij het ook niet meteen voor elkaar om een scharnier ouzo los te krijgen.
Gelukkig kwam toen de buurman te hulp met ladder en schroevendraaier. Hij kon toen via het open bovenraampje van de slaapkamer naar binnen klimmen en zo de voordeur open krijgen.
Na een uur dus toch binnen kunnen komen gelukkig.
Daarna maar patat gehaald ipv koken en zit nu uitgeblust opende bank.
Was best even flink spannend dus!
Jullie ook nog iets spannends meegemaakt vandaag?
Thuis aangekomen wil ik de deur open maken met de sleutel, maar dit lukt niet. Blijkt de deur op de klip te zitten aan de onderkant.
Blijkbaar heeft de kat (kitten van 4mnd) die klip erop geduwd. We konden dus niet naar binnen en de achterdeuren zaten ook op de klip.
Ik m'n vader gebeld voor hulp. Die is snel in de auto gestapt met hamer en schroevedraaier. Helaas kreeg hij het ook niet meteen voor elkaar om een scharnier ouzo los te krijgen.
Gelukkig kwam toen de buurman te hulp met ladder en schroevendraaier. Hij kon toen via het open bovenraampje van de slaapkamer naar binnen klimmen en zo de voordeur open krijgen.
Na een uur dus toch binnen kunnen komen gelukkig.
Daarna maar patat gehaald ipv koken en zit nu uitgeblust opende bank.
Was best even flink spannend dus!
Jullie ook nog iets spannends meegemaakt vandaag?
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Spannende avond!
Lijkt me niet fijn thuiskomen zo..heb je er nu een nieuw slot op moeten zetten?
Hier niks spannends meegemaakt.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
he das wel vervelend thuiskomen. gelukkig is het opgelost
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ai, dat lijkt me echt heel vervelend! Gelukkig is het goedgekomen.
Wij hebben spannende dagen. Ciske wordt morgen 4. Morgen laatste dag voorschool, maandag naar de kleuterschool....
Wij hebben spannende dagen. Ciske wordt morgen 4. Morgen laatste dag voorschool, maandag naar de kleuterschool....
Gast- Gast
Sunprincess spannend
Lijkt me erg vervelend als je het huis niet in kan.
Lijkt me erg vervelend als je het huis niet in kan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh dat is niet leuk thuiskomen! Gelukkig maar dat je een raampje open had staan!
Sunprincess, Gefeliciteerd!!
Ik heb niet echt iets spannends meegemaakt eigenlijk. Ik heb me alleen verslapen vanochtend en moest in een hele korte tijd alles doen. Gelukkig was ik wel op tijd op m'n werk. Dat zou je spannend kunnen noemen
Sunprincess, Gefeliciteerd!!
Ik heb niet echt iets spannends meegemaakt eigenlijk. Ik heb me alleen verslapen vanochtend en moest in een hele korte tijd alles doen. Gelukkig was ik wel op tijd op m'n werk. Dat zou je spannend kunnen noemen
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
hellowkitty schreef:Lijkt me niet fijn thuiskomen zo..heb je er nu een nieuw slot op moeten zetten?
Nee gelukkig niet. De buurman is door het bovenraampje naar binnen geklommen. Maar heb nu wel de onderste klip van de voordeur gehaald.
Heb geen zin om dit vaker mee te maken .
Dolphinne- Prater
Ik vind het een beetje raar, hoe kan een kitten dat nou doen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sunprincess, dat is ook zeker spannend! Is hij al een paar keer wezen wennen? Hoe vond hij dat?
En gefeliciteerd met zijn verjaardag vandaag!
Hier is mijn zoontje afgelopen woensdag voor het eerst wezen wennen. Hij vond het al erg leuk gelukkig .
En gefeliciteerd met zijn verjaardag vandaag!
Hier is mijn zoontje afgelopen woensdag voor het eerst wezen wennen. Hij vond het al erg leuk gelukkig .
Dolphinne- Prater
Als die er aan gaat hangen? Sommige klemmen gaan niet zo zwaarSogood schreef:Ik vind het een beetje raar, hoe kan een kitten dat nou doen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dit klinkt heel bekend. Wij zijn nog aan het verbouwen en daarom ligt de plint los tegen de muur aan. De katten hebben het nu twee keer voor elkaar gekregen de plint zo te krijgen dat de deur niet meer open kan. Nu hebben we de plint ergens anders neer gezet, want je kunt helemaal niets meer met de deur als deze ervoor staat.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Sogood schreef:Ik vind het een beetje raar, hoe kan een kitten dat nou doen?
De klip op mijn voordeur is een hendel die normaal omhoog staat. Hij is daar dus op gaan staan waardoor hij naar beneden gedrukt werd en dus op slot ging.
Dolphinne- Prater
kun je het hendeltje van de klip niet andersom zetten? Dan moeten het hele slimme katten zijn 'm van omlaag naar omhoog te zetten
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wat knap van jullie kat, maar voor jullie wel heel erg vervelend!
Ik heb het een keer op mijn werk gehad. Ik werk op een kdv en waren we aan het buitenspelen met de kinderen, gooit ineens een kind de deur dicht, die viel in het slot. En we hadden alle drie geen sleutel mee naar buiten genomen. Gelukkig konden we toen een collega bellen die in de buurt woont, die kwam met de sleutel. Er lagen toen gelukkig geen kinderen te slapen binnen.
Ik heb het een keer op mijn werk gehad. Ik werk op een kdv en waren we aan het buitenspelen met de kinderen, gooit ineens een kind de deur dicht, die viel in het slot. En we hadden alle drie geen sleutel mee naar buiten genomen. Gelukkig konden we toen een collega bellen die in de buurt woont, die kwam met de sleutel. Er lagen toen gelukkig geen kinderen te slapen binnen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Dat hebben wij dus ook gehad, we woonden net 1 dag in ons huis
Wij hadden bij de voordeur een slecht werkende knip zitten, kat zag ons aankomen ging tegen de deur staan en hop de knip zat erop. Hele toestand geweest, we hadden gelukkig ons slaapkamer raam open staan, mijn vriend met kleine trap zich opgetrokken en zo naar binnen gekomen.
Ik stond als een angsthaas om de hoek te wachtenik zag hem al naar beneden glijden.
Meteen maar de knip aangepast
Wij hadden bij de voordeur een slecht werkende knip zitten, kat zag ons aankomen ging tegen de deur staan en hop de knip zat erop. Hele toestand geweest, we hadden gelukkig ons slaapkamer raam open staan, mijn vriend met kleine trap zich opgetrokken en zo naar binnen gekomen.
Ik stond als een angsthaas om de hoek te wachten
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Soortgelijke onderwerpen
» Spannende film?!
» Leuke/spannende/interessante series
» Spannende mannen versus geschikte partners
» Hoe was je avond?
» Mexicaanse avond
» Leuke/spannende/interessante series