Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

+6
Engelse Drop
Maple
SarahKey
Luce
Jerry
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 8:28

Vandaag zat ik naar ''The Real Housewives of Orange County'' te kijken. Daar zit een dame in die op 1 God heeft staan, op 2 haar huwelijk en op 3 pas haar kids.

Ik vind dit ongelofelijk!

Hoe denken jullie daar over?

Ook wilde ze geen lingerie passen en aan oa de mannen van de andere vrouwen laten zien. Ze wilde het wel, maar dan alleen zodat ze in de paskamer kon blijven. Dit allemaal vanwege het geloof en dat ze dat prive vind.
Even daarvoor was er een scene van haar in ini mini bikini met mega grote nepborsten................ze had bij wijze van net zo goed helemaal naakt kunnen gaan.
Dat vind ze anders dan lingerie,maar die bikini had net zo goed lingerie kunnen zijn en andersom lijkt sommigen lingerie op een bikini.

Raar mens!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Jerry zo 25 aug 2013 - 18:26

Ik ben niet gelovig maar zou ook niet zomaar lingerie aan andere mannen laten zien...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 18:34

Jerry schreef:Ik ben niet gelovig maar zou ook niet zomaar lingerie aan andere mannen laten zien...
Eh nee inderdaad, ik ook niet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  SarahKey zo 25 aug 2013 - 18:37

Ik ook niet , maar dan moet je ook niet in een ini mini bikini gaan lopen. Dat vind ik ook wel van hetzelfde als lingerie.
De meeste zwaar gelovigen die ik ken mogen geen eens een badpak aan want stel je voor dat je twee witte melkbussen kan zien Rolling Eyes Of heel veel hals.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 18:51

Ik ga ook geen lingerie aan andere mannen lateen zien dan de mijne, lingerie, écht lingerie is iets tussen mij en m'n eigen partner, vind ik. Ik vind daar weinig geloofsissues bij in zitten. Qua bikini ben ik het wel met je eens.

En over dat geloof op de eerste plaats denk ik dat je moet geloven voordat je daar een mening over kunt vormen, ik ken mensen die geloven en die hebben het huwelijk, kinderen en geloof op een gedeelde eerste plek staan. Ik denk dat je niet echt gelooft als je geloof ergens pas plek drie, vier of vijf in je top tien inneemt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Engelse Drop zo 25 aug 2013 - 19:34

Ik zou ook geen lingerie gaan showen aan andere mannen, een bikini vind ik anders, een heel andere context. Ik ben gelovig en Ja mijn geloof staat inderdaad op het hoogste plan, samen met mijn huwelijk/man en het uit die verbintenis voorkomende kind. wat is daar zo gek aan?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 19:40

Maple schreef:Ik ga ook geen lingerie aan andere mannen lateen zien dan de mijne, lingerie, écht lingerie is iets tussen mij en m'n eigen partner, vind ik. Ik vind daar weinig geloofsissues bij in zitten. Qua bikini ben ik het wel met je eens.

En over dat geloof op de eerste plaats denk ik dat je moet geloven voordat je daar een mening over kunt vormen, ik ken mensen die geloven en die hebben het huwelijk, kinderen en geloof op een gedeelde eerste plek staan. Ik denk dat je niet echt gelooft als je geloof ergens pas plek drie, vier of vijf in je top tien inneemt.
Dat vind ik raar dat je dat zegt dat als men gelooft je dat pas vanaf 3 zet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 19:42

Engelse Drop schreef:Ik zou ook geen lingerie gaan showen aan andere mannen, een bikini vind ik anders, een heel andere context. Ik ben gelovig en Ja mijn geloof staat inderdaad op het hoogste plan, samen met mijn huwelijk/man en het uit die verbintenis voorkomende kind. wat is daar zo gek aan?
Zoals ik zei was de bikini heel klein en zag je veel bloot. Denk dat je wel anders zou praten als je die vrouw had gezien.
Je moet beter lezen, want ik heb het niet over het hoogste plan ik zeg meer dan duidelijk dat die vrouw echt een nr 1, 2 en 3 heeft!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 19:42

Waarom is dat raar?
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Engelse Drop zo 25 aug 2013 - 19:46

Moéten de kinderen dan altijd op plek 1? Of hoe zie jij dat dan?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Nyx zo 25 aug 2013 - 19:49

Ik ken een paar heel streng gelovige jongens. Zij hebben het geloof echt op nr. 1 staan. Ze zoeken dan ook een meid die hetzelfde geloof heeft om samen het geloof uit te dragen.

Het schijnt dat een bikini iets anders is dan een onderbroek en bh. Persoonlijk heb ik dat altijd een grappig iets gevonden. In lingerie mag bijna niemand de vrouw zien, maar in een kleine bikini dan weer wel. Ik zou ze beiden aan andere niet laten zien. Maar nu heb ik ook niet het figuur om in een bikini te paraderen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 19:54

Engelse Drop schreef:Moéten de kinderen dan altijd op plek 1? Of hoe zie jij dat dan?
Als je ze hebt wel vind ik. Ik heb wel eens verhalen gehoord dat een moeder en nieuwe vriend kreeg die haar kids niet mocht en dat zij voor hem koos. Mijn moeder vind dat mijn broertje en ik bovenaan staan. Zij heeft een aangenomen broer, hij was gedwongen om een naar een pleeggezin te gaan. Zijn moeder was overleden, zijn vader kreeg een vriendin, zij mocht hem niet en dus kwam hij op straat terecht. Verschrikkelijk toch?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 19:56

Nyx schreef:Ik ken een paar heel streng gelovige jongens. Zij hebben het geloof echt op nr. 1 staan. Ze zoeken dan ook een meid die hetzelfde geloof heeft om samen het geloof uit te dragen.

Het schijnt dat een bikini iets anders is dan een onderbroek en bh. Persoonlijk heb ik dat altijd een grappig iets gevonden. In lingerie mag bijna niemand de vrouw zien, maar in een kleine bikini dan weer wel. Ik zou ze beiden aan andere niet laten zien. Maar nu heb ik ook niet het figuur om in een bikini te paraderen.
Zou een stringbikini mogen denk je? Denk het niet lijkt me. Ik heb ook niet het figuur voor een bikini, maar ik zeg maar zo ''zolang er dikkere vrouwen dan ik er ook inlopen doe ik het ook en moet het gewoon kunnen vind ik''. Als ze het geen porum vinden om mij zo te zien, dan kijken ze maar lekke de andere kant op!Razz

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Engelse Drop zo 25 aug 2013 - 19:58

Nyx schreef:... om in een bikini te paraderen.
Te paraderen? Sorry, maar ik paradeer niet in een bikini, ik heb dat ding aan wanneer ik ga zwemmen en dat vind ik prima, maar ik heb het niet aan om voor andere mensen te showen, of wat dan ook.

Ik heb als gelovige niks tegen bloot, we zijn allemaal mensen en met naakt is niks mis. Het enige dat me stoort is dat tegenwoordig alles direct in een seksuele context wordt getrokken.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 19:59

Ik vind het eerlijk gezegd ook raar als je je huwelijk voor je kinderen stelt. Als ouder zou je altijd je kind op nr 1 moeten hebben, vind ik. Het kind is totaal afhankelijk van jou, het is je vlees en bloed.

Hoe dat met geloof zit kan ik niet zeggen. Maar goed, ik snap sowieso niet hoe het kan dat geloof zo'n grote rol kan spelen in iemands leven. Ik ben daar te nuchter voor denk ik.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Engelse Drop zo 25 aug 2013 - 19:59

Caribbeanlover schreef:
Zou een stringbikini mogen denk je? Denk het niet lijkt me. Ik heb ook niet het figuur voor een bikini, maar ik zeg maar zo ''zolang er dikkere vrouwen dan ik er ook inlopen doe ik het ook en moet het gewoon kunnen vind ik''. Als ze het geen porum vinden om mij zo te zien, dan kijken ze maar lekke de andere kant op!Razz
Het gaat niet om mogen! Je maakt je eigen keuzes, naar eigen goeddunken.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  _Fem zo 25 aug 2013 - 20:07

Mijn kinderen staan op 1 en vlak daarna komt mijn huwelijk.
_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 20:10

Luce schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook raar als je je huwelijk voor je kinderen stelt. Als ouder zou je altijd je kind op nr 1 moeten hebben, vind ik. Het kind is totaal afhankelijk van jou, het is je vlees en bloed.

Hoe dat met geloof zit kan ik niet zeggen. Maar goed, ik snap sowieso niet hoe het kan dat geloof zo'n grote rol kan spelen in iemands leven. Ik ben daar te nuchter voor denk ik.
Grappig dat je dat zegt. Ik ben geadopteerd, mijn ouders geloven, ben ook gelovig opgevoed (logisch) en toch kiest mijn moeder ons boven mijn vader mocht hij haar verlaten.
Ik begrijp ook niet waarom het geloof zoveel voor iemand zegt immers ze geloven wel, maar bewijs en god zelf heeft men nooit gezien!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Nyx zo 25 aug 2013 - 20:11

Als ik al een bikini zou aantrekken, dan zou IK er in paraderen. Wat jij doet moet jij weten, ED.

Mijn moeder heeft haar relatie voor haar kinderen gesteld. Ik denk omdat ze denkt dat de liefde van kinderen onvoorwaardelijk is. Ze stelt het aardig op de proef. Ik vind wel dat kinderen voor een huwelijk moeten komen. Of in ieder geval een gedeelde eerste plaats, op zijn minst.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 20:13

Caribbeanlover schreef:
Luce schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook raar als je je huwelijk voor je kinderen stelt. Als ouder zou je altijd je kind op nr 1 moeten hebben, vind ik. Het kind is totaal afhankelijk van jou, het is je vlees en bloed.

Hoe dat met geloof zit kan ik niet zeggen. Maar goed, ik snap sowieso niet hoe het kan dat geloof zo'n grote rol kan spelen in iemands leven. Ik ben daar te nuchter voor denk ik.
Grappig dat je dat zegt. Ik ben geadopteerd, mijn ouders geloven, ben ook gelovig opgevoed (logisch) en toch kiest mijn moeder ons boven mijn vader mocht hij haar verlaten.
Ik begrijp ook niet waarom het geloof zoveel voor iemand zegt immers ze geloven wel, maar bewijs en god zelf heeft men nooit gezien!
Genetisch ben je niet haar vlees en bloed, maar gevoelsmatig wel. Dus dan gaat hetzelfde op lijkt me.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 20:30

Luce, Da's waar. Leuke FB heb je. Wist niet dat je al 2 kids hebt.

Nyx, Ik heb ook geen mooi figuur, maar heb er schijt aan wat anderen ervan vinden, ik loop er tenslotte in rond. Nee, ik vind dat geen paraderen zeker niet met mijn postuur, het is geen modeshow! Ik loop er gewoon in net zoals ik dat met gewone kleding doe.

Heb je contact met je moeder? Zo ja, hoe verloopt dat?


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 25 aug 2013 - 20:38; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Jerry zo 25 aug 2013 - 20:35

CBL, wat spring je toch heerlijk van de hak op de tak:P 
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Caribbeanlover zo 25 aug 2013 - 20:38

Jerry schreef:CBL, wat spring je toch heerlijk van de hak op de tak:P 
Hoezo? Vind ik niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Engelse Drop zo 25 aug 2013 - 20:53

Ik vind het jammer dat het vrouwelijk lichaam tegenwoordig zo geseksualiseerd is. Wanneer je in een bikini over het strand loopt, heet dit direct paraderen, een woord dat suggereert dat je je lichaam toont om anderen te behagen. Mijn lichaam is gewoon mijn lichaam en ja, ik ben er trots op, maar een bikini is gewoon praktisch wanneer ik ga zwemmen, ik doe dat ding niet aan om anderen (lees: mannen) een plezier te doen, of whatever.

Verder zou ik mijn huwelijk nooit onder mijn kind stellen. Uit mijn huwelijk, de relatie met mijn man is alles voortgekomen, dat is de kern van ons gezin, het uitgangspunt. Natuurlijk is de band anders: een huwelijk kan worden ontbonden, de relatie met je kind nooit: vader en kind, moeder en kind, dat blijft altijd. Wij zullen allebei altijd voor onze dochter blijven zorgen, hoe dan ook. Of we voor elkaar blijven zorgen, dat is nog maar de vraag.

Toch ga ik ervan uit dat wij samen blijven tot de dood ons scheidt en in deze situatie waarin wij getrouwd zijn, stel ik mijn huwelijk absoluut niet onder mijn kind. Uit ons huwelijk is alles voortgekomen en daarboven staat voor mij het geloof dat álles omvat.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 21:04

Engelse Drop schreef:Ik vind het jammer dat het vrouwelijk lichaam tegenwoordig zo geseksualiseerd is. Wanneer je in een bikini  over het strand loopt, heet dit direct paraderen, een woord dat suggereert dat je je lichaam toont om anderen te behagen. Mijn lichaam is gewoon mijn lichaam en ja, ik ben er trots op, maar een bikini is gewoon praktisch wanneer ik ga zwemmen, ik doe dat ding niet aan om anderen (lees: mannen) een plezier te doen, of whatever.

Engelse DropLaten we wel wezen: voor veel vrouwen maakt het weinig uit wat ze aanhebben. Ze hebben nu eenmaal geen mooi lichaam en dan wordt het lastig om er mooi uit te zien. Kleding kan heel wat voor je doen, maar natuurlijk niet alles. Het kan wel tegen je werken, zie bijvoorbeeld al die tuttige kleding in dit topic, of veel te strakke kleding, etc. Maar vaak zie ik ook vrouwen lopen die echt wel hun best doen, maar er gewoon niet mooi kúnnen uitzien, omdat ze of een chagrijnig hoofd hebben dat op onweer staat en een schelle stem waarmee ze hun kinderen roepen, óf omdat ze gewoon veels te dik zijn en hun hele houding en tred enkel negativiteit uitstralen. Zo'n langzame manier van bewegen, die gebogen houding, die gekke trekjes om bepaalde lichaamsdelen wat te bedekken, waardoor ze steeds krampachtig met hun hand ergens langs hun lichaam blijven zweven. 


Bij dergelijke vrouwen denk ik regelmatig: al draagt een aap een gouden ring....


Jeetje meid, je moet wel bijhouden  wat je schrijft hoor. Je kunt niet het ene topic meedoen aan het seksualiseren van een vrouwenlichaam door het keihard te beoordelen en af te kraken, en uiterlijk als een belanrijke factor neer te zetten, en in het andere topic de zedige getrouwde gelovige vrouw gaan uithangen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan getrouwde gelovigen met kids. Empty Re: Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum