Vraag voor de getrouwde dames
+11
knets
Floor
Jente10
blondje1313
Susan
bolus26
Ella
loesje
Ugly Betty
Caro
Catwoman79
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vraag voor de getrouwde dames
Welke datum vieren jullie als jubileum? De dag dat jullie relatie is begonnen of jullie trouwdag? Of allebei? Zit daar nog een gedachte achter?
Ik ben vandaag vier jaar samen met mijn man en we gaan lekker uit eten. Hij vroeg me net of het niet een beetje loos is om 5 april te blijven vieren. Ik vind dus van niet, ons leven is in de praktijk door deze datum veel meer veranderd dan door onze trouwdatum. Natuurlijk is die ook wel speciaal, dus ik denk dat we allebei wel zullen vieren in de toekomst. Niet heel uitgebreid of met cadeau's trouwens, dat vind ik een beetje onzin. Hoe zit het bij jullie?
Ik ben vandaag vier jaar samen met mijn man en we gaan lekker uit eten. Hij vroeg me net of het niet een beetje loos is om 5 april te blijven vieren. Ik vind dus van niet, ons leven is in de praktijk door deze datum veel meer veranderd dan door onze trouwdatum. Natuurlijk is die ook wel speciaal, dus ik denk dat we allebei wel zullen vieren in de toekomst. Niet heel uitgebreid of met cadeau's trouwens, dat vind ik een beetje onzin. Hoe zit het bij jullie?
Gast- Gast
Re: Vraag voor de getrouwde dames
Ik zie het nut van vieren sowieso niet in.
Dus aan mij heb je niets denk ik.
Wij vieren geen van beide.
Dus aan mij heb je niets denk ik.
Wij vieren geen van beide.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Die optie had ik niet eens bedacht catwoman, maar dat kan natuurlijk ook nog.
Gast- Gast
Wij zijn getrouwd rond de datum dat we ook bij elkaar zijn gekomen: 23 augustus zijn we bij elkaar gekomen, 28 augustus zijn we getrouwd. Dus ik denk dat we dat gewoon samen gaan gooien... Dit jaar gaan we voor ons 1-jarig huwelijk samen een weekendje naar Parijs :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Bij ons liggen die data ook dicht bij elkaar. Wij vieren onze trouwdag. Meestal komen onze ouders op de koffie met gebak erbij en verder niks bijzonders...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk Caro! Echt iets om naar uit te kijken. We zijn toen we twee jaar samen waren een lang weekend naar Stockholm geweest, andere jaren gewoon een etentje geloof ik.
Gast- Gast
wij vieren het allebei gaan dan uiteten of ik kook dan iets speciaals..
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Bij ons is die datum hetzelfde. Dus lekker makkelijk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
freakielief schreef:Wat leuk Caro! Echt iets om naar uit te kijken. We zijn toen we twee jaar samen waren een lang weekend naar Stockholm geweest, andere jaren gewoon een etentje geloof ik.
Ja, al kwam het heel toevallig zo uit hoor :-). Het was een actie van de dag, voor 70 euro PP vier dagen Parijs en toen zag ik de beschikbare data staan en toen zag ik 26 augustus staan: oftewel: dat werd direct de reden om te boeken :-).
Maar andere jaren hebben we wel even stilgestaan bij dat we zoveel jaar samen waren, maar verder niet heel veel bijzonders gedaan :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
bij ons liggen de data ver uit elkaar dus ik denk dat we het allebei maar vieren. gewoon met zn tweetjes iets leuks doen! (doen we ook wel es op een minder bijzondere data)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik sta bij alletwee wel even stil, maar echt vieren hebben we al lang niet gedaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het altijd wel grappig dat we op de dertiende een relatie hebben gekregen en op de derde zijn getrouwd, en dat Yrsa op de dertiende is geboren en Ezra op de derde. Wel in andere maanden overigens.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij zijn sinds 1 januari samen, niet echt een handige dag om te vieren.
We zijn op 26 maart getrouwd en op 1 april gaan samenwonen, dat kunnen we wel combineren.
We zijn op 26 maart getrouwd en op 1 april gaan samenwonen, dat kunnen we wel combineren.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Susan schreef:Ik vind het altijd wel grappig dat we op de dertiende een relatie hebben gekregen en op de derde zijn getrouwd, en dat Yrsa op de dertiende is geboren en Ezra op de derde. Wel in andere maanden overigens.
Haha dat is wel een leuk toeval dan ja!
Houdt zelf ook wel van 'speciale' getallen. Heb mijn huidige vriend op de 10e van een maand voor het eerst gesproken, op de 10e voor het eerst gezoend/relatie begonnen, op de 10e was hij voor het eerst hier in NL en als we gaan trouwen in de toekomst gaan we dat ook zeker op de 10e doen We zijn nog niet zo lang samen en het is nu zelfs nog zo dat we op elke 10e van de maand ff iets 'doen'. Lief kaartje o.i.d. Dus denk dat als we in toekomst getrouwd zijn ook beide dagen zullen 'vieren'.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Wij zijn getrouwd op de dag dat we elkaar leerden kennen (nou ja, drie jaar later dan ). Dus dat is makkelijk!
Gast- Gast
Wij zijn getrouwd op dezelfde dag als dat we een relatie kregen dus dat is makkelijk vieren.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij vieren wel altijd onze trouwdag.. Vorig jaar waren we 10 jaar getrouwd en toen hebben we ook een bbq in de tuin gedaan met onze ouders erbij.. Maar meestal gaan we lekker een dagje uit met de kinderen. En daarna uit eten.
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
We vieren alleen onze trouwdag. We gaan dan een dagje uit met ons zoontje en gezellig uiteten.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Dit jaar zijn wij 1 jaar getrouwd...dat gaan we sowieso vieren! 2 maanden later is het jubileum van onze relatie..weet eigenlijk nog niet wat we daarmee gaan doen, hoewel het altijd een leuke reden voor een etentje is ofzo .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Dit jaar vieren wij voor de 7e keer onze trouwdag. We gaan dan lekker uit eten en naar de film ofzo. Gewoon lekker met z'n tweetjes. 16 april 2000 kregen wij een relatie met elkaar, maar daar staan we eigenlijk niet meer bij stil.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Dit jaar vieren wij voor de 7e keer onze trouwdag. We gaan dan lekker uit eten en naar de film ofzo. Gewoon lekker met z'n tweetjes. 16 april 2000 kregen wij een relatie met elkaar, maar daar staan we eigenlijk niet meer bij stil.
Dat valt dit jaar anders wel leuk op een zaterdag.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij vieren het ook allebei, meestal gewoon lekker uiteten of een dagje weg ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij vieren allebei de dagen eigenlijk niet. We staan er wel altijd even bij stil, dat wel.
Gast- Gast
Ik ben niet getrouwd maar mijn ouders wel , en die vieren beide dagen!
De dag dat ze verkering kregen noemen ze ook '13mei-dag'!
Gast- Gast
Dat vind ik wel echt heel leuk als ze hun verkeringsjubileum ook nog vieren na zoveel jaren.Princess schreef:Ik ben niet getrouwd maar mijn ouders wel , en die vieren beide dagen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de getrouwde of verloofde dames!
» vraag voor de fotografie dames
» Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.
» Voor de (bijna) getrouwde meiden....
» Vraagje voor de dames met een piercing
» vraag voor de fotografie dames
» Vraag aan getrouwde gelovigen met kids.
» Voor de (bijna) getrouwde meiden....
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: