Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

+13
Filoria
rapa nui
mzcharlotte
Aimee
Steep
Rush
Nyx
Bliss
Marin
Poubelle
Printje
Robin_
xxjojootjexx
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Pineco do 22 aug 2013 - 21:06

Ik denk dat het vooral komt doordat veel meiden hier niet heel anoniem posten en iedereen elkaar inmiddels op Facebook heeft, dat maakt de drempel toch wat hoger Very Happy
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Bliss do 22 aug 2013 - 21:56

Poubelle schreef:Ik lees best vaak sex-perikelen, de laatste tijd iig.

Dan hier mijn sex-perikel/ biecht: ik heb al een paar maanden geen sex gehad omdat ik klaar ben met scharrels en one night stands. Ik ben er klaar mee. Maar de meeste mannen die ik ontmoet willen maar 1 ding. En ik snap niet waarom, ik ben namelijk heel leuk. laughcry 
Ik ga hier ff serieus op in. Dit is namelijk precies de reden waarom ik vaak maanden (tot wel een jaar) 'droog sta', omdat ik geen one night stands heb. Elke keer als ik in die situatie kom, blokkeert er iets ofzo, ik kán het gewoon niet en dan is dit dus het gevolg. Soms zou ik willen dat ik wel eens een keer gewoon een ONS kon hebben, lijkt me af en toe best makkelijk eigenlijk. Laatst bij mijn avontuurtje op vakantie was het de eerste keer dat ik het serieus overwoog, alleen hadden we toen geen condoom. laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum