Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"
+13
Filoria
rapa nui
mzcharlotte
Aimee
Steep
Rush
Nyx
Bliss
Marin
Poubelle
Printje
Robin_
xxjojootjexx
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"
Ik denk dat het vooral komt doordat veel meiden hier niet heel anoniem posten en iedereen elkaar inmiddels op Facebook heeft, dat maakt de drempel toch wat hoger
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"
Ik ga hier ff serieus op in. Dit is namelijk precies de reden waarom ik vaak maanden (tot wel een jaar) 'droog sta', omdat ik geen one night stands heb. Elke keer als ik in die situatie kom, blokkeert er iets ofzo, ik kán het gewoon niet en dan is dit dus het gevolg. Soms zou ik willen dat ik wel eens een keer gewoon een ONS kon hebben, lijkt me af en toe best makkelijk eigenlijk. Laatst bij mijn avontuurtje op vakantie was het de eerste keer dat ik het serieus overwoog, alleen hadden we toen geen condoom.Poubelle schreef:Ik lees best vaak sex-perikelen, de laatste tijd iig.
Dan hier mijn sex-perikel/ biecht: ik heb al een paar maanden geen sex gehad omdat ik klaar ben met scharrels en one night stands. Ik ben er klaar mee. Maar de meeste mannen die ik ontmoet willen maar 1 ding. En ik snap niet waarom, ik ben namelijk heel leuk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Preuts?
» Loon en verklaring
» IB60-verklaring
» Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!
» Nederland in top drie depressiefste landen. Verklaring?
» Loon en verklaring
» IB60-verklaring
» Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!
» Nederland in top drie depressiefste landen. Verklaring?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: