IB60-verklaring
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
IB60-verklaring
Duurt het over het algemeen echt vijf dagen voor je die toegestuurd krijgt of kan dat ook sneller?
Gast- Gast
Re: IB60-verklaring
Volgens mij hadden wij hem sneller, kun je dat misschien niet extra erbij aanvragen?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Bij mij duurde het 3-4 dagen, het is een beetje geluk hebben denk ik. Volgens mij is er niet iets waardoor je het proces kunt versnellen.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Je kan het inderdaad niet versnellen. Die optie heb ik tenminste nergens gehoord/gelezen. Even afwachten dan maar.
Gast- Gast
Nee, je kunt het inderdaad niet versnellen, de tijd die ervoor staat is 'binnen 5 werkdagen'. Dat kan 2 werkdagen zijn, maar ook 4.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb inderdaad voor de zekerheid even gebeld, kan niet versneld omdat hun dat niet regelen, maar automatisch gaat. Heb er een keer eerder een aangevraagd, die had ik binnen twee dagen, maar dat kan nu zomaar anders zijn.
Moet het hebben voor een bezichtiging voor een huisje, heb die afspraak dus maar even verzet voor de zekerheid (zou het vrijdag hebben). Geen IB60 is geen huis..
Moet het hebben voor een bezichtiging voor een huisje, heb die afspraak dus maar even verzet voor de zekerheid (zou het vrijdag hebben). Geen IB60 is geen huis..
Gast- Gast
Duurde bij mij 5 werkdagen. Maar daar hoef je je afspraak toch niet.voor te verzetten? Die mensen weten ook wel dat het 5 werkdagen duurt hoor. Ik had een kopie van mijn jaaropgaaf gegeven en daarna toen ik het eenmaal het ib60 formulier binnen had, heb ik deze nagestuurd. Ik zou hen gewoon even bellen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gebeld en verteld dat ik 'm aangevraagd heb en dat dat inderdaad even kon duren. Zegt ze; 'zonder IB60 mogen we je niet uitnodigen'. Ik vond het ook maar vreemd.
Zou ik nog eens kunnen bellen en kunnen zeggen wat jij nu zegt Jeanette? Ik vind mezelf dan al snel zeurderig overkomen, om alweer te bellen..
Zou ik nog eens kunnen bellen en kunnen zeggen wat jij nu zegt Jeanette? Ik vind mezelf dan al snel zeurderig overkomen, om alweer te bellen..
Gast- Gast
Bij ons kan je een jaaropgaaf meenemen wat je wilt, maar zonder IB60 sturen ze je gewoon weer weg.Jeanette schreef:Duurde bij mij 5 werkdagen. Maar daar hoef je je afspraak toch niet.voor te verzetten? Die mensen weten ook wel dat het 5 werkdagen duurt hoor. Ik had een kopie van mijn jaaropgaaf gegeven en daarna toen ik het eenmaal het ib60 formulier binnen had, heb ik deze nagestuurd. Ik zou hen gewoon even bellen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik had toen gewoon gebeld en dit met hen overlegd. Maar ik moest al aangeven of ik akkoord ging. Je kunt het proberen, maar je kunt ook een weekje wachten natuurlijk.
Rush schreef:Bij ons kan je een jaaropgaaf meenemen wat je wilt, maar zonder IB60 sturen ze je gewoon weer weg.Jeanette schreef:Duurde bij mij 5 werkdagen. Maar daar hoef je je afspraak toch niet.voor te verzetten? Die mensen weten ook wel dat het 5 werkdagen duurt hoor. Ik had een kopie van mijn jaaropgaaf gegeven en daarna toen ik het eenmaal het ib60 formulier binnen had, heb ik deze nagestuurd. Ik zou hen gewoon even bellen.
Dat is natuurlijk ook in overleg gegaan, ik had gewoon gebeld en dit was toen prima.
Jeanette schreef:Ik had toen gewoon gebeld en dit met hen overlegd. Maar ik moest al aangeven of ik akkoord ging. Je kunt het proberen, maar je kunt ook een weekje wachten natuurlijk.
Dan wacht ik nog een weekje. Ik kan nu namelijk nog niet beslissen of ik akkoord ga, heb het huisje nog niet van binnen gezien.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Loon en verklaring
» Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!
» Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"
» Nederland in top drie depressiefste landen. Verklaring?
» Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!
» Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"
» Nederland in top drie depressiefste landen. Verklaring?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: