Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?! Empty Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!

Bericht  Fearie vr 23 nov 2012 - 1:50

Het is te zot voor woorden, mijn vriend heeft per 31-12 geen werk meer. En nu heeft zijn werkgever hem een verklaring van goed werknemerschap beloofd, echter weet hij zelf niet hoe dit op te stellen.
Nu wordt mij gevraagd of ik dat niet kan, maar heb hier geen kaas van gegeten (heb hem ook al een kopie van mijn ouderschapsverlof verklaring gestuurd, omdat ie ook niet wist hoe hij die op moest stellen). Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?! 394967

Is hier iemand met P&O ervaring die weet hoe zo'n verklaring eruit ziet, misschien een opzet heeft. En die toevallig ook precies weet hoe een ouderschapsverlofverklaring eruit ziet die je aan het eind van het jaar bij je jaaropgave krijgt, daar hoort dus op te gaan hoeveel ouderschapsverlof enzo op te staan.
Iemand die mij aan voorbeeld van beide documenten kan helpen? Mag ook per PM en als het kan zo snel mogelijk, we willen het vanwege diverse redenen voor 1 december geregeld hebben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?! Empty Re: Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 2:03

Geen idee hoe het eruit 'hoort' te zien, maar ik heb wel een paar verklaringen van werkgevers gehad. De meeste simpele was iets als:
Naam heeft van datum tot datum bij bedrijf gewerkt in een 100% dienstverband.

Maar andere zijn veel beter en uitgebreider, echt een soort brief. Daar staat dan bijvoorbeeld in:
Naam heeft van datum tot datum bij bedrijf gewerkt in een 100% dienstverband. Dit dienstverband is beeindigd omdat ....
Naam is een erg betrokken werknemer, werkt zeer zelfstandig, leert snel, komt altijd op tijd (gewoon een stukje over hoe goed deze persoon was en waar dat uit blijkt, en dingen die ook relevant zijn voor de functie).

En dan nog een afsluitende zin dat die persoon een goede toevoeging zal zijn aan andere bedrijven en dat er altijd gebeld mag worden voor een referentie.

Gast
Gast

Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?! Empty Re: Verklaring goed werknemerschap/ouderschapsverlof - P&O-ers?!

Bericht  liqueje wo 19 dec 2012 - 3:47

Hoop dat ik nog op tijd ben maar zie het onderstaand voorbeeld voor een getuigschrift:

Getuigschrift

* (plaats), * (datum)

Hierbij verklaar ik, dat * de heer/mevrouw * (naam), geboren te * (plaats), op * (datum), wonende aan de * (adres) te * (postcode, plaats), van * (datum) tot * (datum) bij ons in dienst is geweest in de functie van * (functie), voor * (aantal uur per week/in een fulltime dienstverband van (* aantal uur per week)).

De * (heer/mevrouw) * (naam) heeft gedurende de periode dat * (hij/zij) bij ons werkzaam was de volgende werkzaamheden verricht:
* (opsomming werkzaamheden).

De * (heer/mevrouw) * (naam) heeft de opgedragen werkzaamheden steeds naar volle tevredenheid verricht en was een zeer gewaardeerd collega. Het dienstverband is op * (haar/zijn) eigen verzoek beëindigd.

Of: De arbeidsovereenkomst is door ons beëindigd, omdat * (reden beëindiging arbeidsovereenkomst).

Ik vertrouw erop dat de (heer/mevrouw) * (naam) spoedig een passende baan zal vinden en wens * (hem/haar) alle goeds toe.

Hoogachtend,

………………………………
* (handtekening werkgever)
* (naam en adres werkgever)
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: