Preuts?
+10
Jeanette
kimz
Caresses
Roze Roos
Janelie
Prosecco
pinklady85
Zininzon
Alias
RYW
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Preuts?
Ik zit op een datingsite en heb met verschillende jongens gechat.. Uiteindelijk met 1 jongen afgesproken, meerdere keren, maar die bleek uiteindelijk alleen maar op seks uit te zijn. Nou zit ik dus een beetje met het punt, soms tref ik daar jongens (op die site) en dan is het echt heel erg gezellig op de chat, maar na een paar keer beginnen ze vaak over seks. Varierend van met hoeveel ik seks gehad heb tot wat is de vreemdste plaats..
Tegenwoordig kap ik dat meteen af, vind het eigenlijk een mega afknapper. Ik ben zelf opzoek naar een serieuze relatie en ik stel dat soort vragen ook niet. Het boeit me niet zo met hoeveel meiden iemand het gedaan heeft (ja tenzij het er heel veel zijn, dat zou ik iets minder fijn vinden) maar ik ga het zeker niet tijdens de chat vragen.
Maar ik vraag me af, vinden jullie mijn reactie vreemd (zeggen dat ik het daar niet zomaar over wil hebben)? Zijn jullie daar wel heel open in? Ik voel me echt zo'n preutse muts maar aan de andere kant ligt het volgens mij aan die gozers..
Tegenwoordig kap ik dat meteen af, vind het eigenlijk een mega afknapper. Ik ben zelf opzoek naar een serieuze relatie en ik stel dat soort vragen ook niet. Het boeit me niet zo met hoeveel meiden iemand het gedaan heeft (ja tenzij het er heel veel zijn, dat zou ik iets minder fijn vinden) maar ik ga het zeker niet tijdens de chat vragen.
Maar ik vraag me af, vinden jullie mijn reactie vreemd (zeggen dat ik het daar niet zomaar over wil hebben)? Zijn jullie daar wel heel open in? Ik voel me echt zo'n preutse muts maar aan de andere kant ligt het volgens mij aan die gozers..
Gast- Gast
Re: Preuts?
Ik ben absoluut niet preuts, heb het graag over seks, maar als een gast erover begint op de chat dan is het mij ook gedaan..
Gast- Gast
Ik vind het niet erg om over seks te praten, maar dan wel graag met mensen die ik al ken en waar ik nog steeds seks mee heb (lees: mijn vriend), of met mensen die ik al ken en waar ik noooooooit seks mee ga hebben (lees: vrienden en vriendinnen) maar niet met vreemden, en al helemaal niet met vreemden die ik niet ken en die gelijk solliciteren naar de eventueel lege plek in mijn bed. Echt niet. Ik heb dat ook altijd al een enorme afknapper gevonden.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Dat heeft denk ik niets te make met preutsheid maar met de intentie van zo'n gesprek. Jij wilt blijkbaar wat anders uit zo';n gesprek halen dan zo'n jongen. Het lijkt mij ook niet bijster interessant om direct al van die (grove) taal uit te slaan naar een vreemde toe.
Gast- Gast
Nee hoor, ik zou het gesprek dan ook afkappen. Het gaat jou om iemand met wie je een serieuze relatie zou kunnen hebben en iemand die dan heel snel allerlei sex details van je wil weten, lijkt me daarvoor zeker niet de juiste persoon. Ik praat ook weleens over seks, maar dat is dan met mijn vriend (als ik die heb) of met echte vriendinnen, niet met een wildvreemde.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Ik ben absoluut niet preuts, heb het graag over seks, maar als een gast erover begint op de chat dan is het mij ook gedaan..
+ 1
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
+1Zininzon schreef:_Donnaa schreef:Ik ben absoluut niet preuts, heb het graag over seks, maar als een gast erover begint op de chat dan is het mij ook gedaan..
+ 1
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Marin schreef:Dat heeft denk ik niets te make met preutsheid maar met de intentie van zo'n gesprek. Jij wilt blijkbaar wat anders uit zo';n gesprek halen dan zo'n jongen. Het lijkt mij ook niet bijster interessant om direct al van die (grove) taal uit te slaan naar een vreemde toe.
Hier ben ik het ook mee eens. Ik ben er wel eens in mee gegaan tot een bepaalde hoogte, maar nu ben ik er achter dat de mannen die na een paar gesprekjes (of zelfs al tijdens het eerste gesprek!!!) over sex beginnen gewoon niks voor mij zijn omdat ze ook echt alleen maar sex willen. Inmiddels heb ik er wel genoeg in m'n telefoon staan die ik voor zo'n nacht kan bellen maar daar ben ik niet naar op zoek.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ook eens met Marin. Het ligt niet aan jou, maar aan de intenties van de betreffende jongen. Als je daar niet naar op zoek bent afkappen, anders stoot je je neus alleen maar heel vaak aan dezelfde steen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
RYW schreef:Ik vind het niet erg om over seks te praten, maar dan wel graag met mensen die ik al ken en waar ik nog steeds seks mee heb (lees: mijn vriend), of met mensen die ik al ken en waar ik noooooooit seks mee ga hebben (lees: vrienden en vriendinnen) maar niet met vreemden, en al helemaal niet met vreemden die ik niet ken en die gelijk solliciteren naar de eventueel lege plek in mijn bed. Echt niet. Ik heb dat ook altijd al een enorme afknapper gevonden.
+1 en helemaal als het via een datingsite is, dan is de intentie niet altijd duidelijk van tevoren. Niet dat dat het met daten irl wel is, maar ik heb het idee dat er via de chat/msn toch sneller over sex begonnen wordt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Daar zou ik ook echt op afknappen en dit afkappen vind ik ook niet onder preuts vallen. Je bent immers op zoek naar een serieuze relatie.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou het ook afkappen hoor, als je met hem een drankje aan het doen bent in de kroeg zou hij het waarschijnlijk ook niet daarover hebben. Het is wel lekker makkelijk vanaf je computerschermpje. Daarbij nog het feit dat dat soort zaken een onbekende gewoon niet aangaan.
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Ik vind dat ook niet preuts hoor. Als je in de kroeg een leuke gozer tegen komt, vraag je daar toch ook niet naar? Gewoon afkappen die gasten, want die zijn alleen maar uit op sex.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
RYW schreef:Ik vind het niet erg om over seks te praten, maar dan wel graag met mensen die ik al ken en waar ik nog steeds seks mee heb (lees: mijn vriend), of met mensen die ik al ken en waar ik noooooooit seks mee ga hebben (lees: vrienden en vriendinnen) maar niet met vreemden, en al helemaal niet met vreemden die ik niet ken en die gelijk solliciteren naar de eventueel lege plek in mijn bed. Echt niet. Ik heb dat ook altijd al een enorme afknapper gevonden.
Zo denk ik er ook over.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik moet wel zeggen dat het heel erg herkenbaar, en vermoeiend is.
Toen ik nog internetdates had, zat ik ook er gewoon op te wáchten tot ze erover zouden beginnen. En jaaaa hoor! Na een paar keer chatten begonnen ze weer. "Wat is de vreemdste plek waar je het ooit hebt gedaan?"
Rot op zeg.
Toen ik nog internetdates had, zat ik ook er gewoon op te wáchten tot ze erover zouden beginnen. En jaaaa hoor! Na een paar keer chatten begonnen ze weer. "Wat is de vreemdste plek waar je het ooit hebt gedaan?"
Rot op zeg.
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
Ik vind het ook niet erg om over seks te praten. Maar niet in de eerste gesprekken via de chat. En dat heeft niks met preutsheid te maken. Jij zoekt gewoon heel wat anders dan de mannen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Jeanette schreef:Gewoon afkappen die gasten, want die zijn alleen maar uit op sex.
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam. Zo'n jongen is dan vaak alleen maar uit op sex en pas daarna de liefde.
Gast- Gast
Natuurlijk is dat geen vreemde reactie!
Je bent opzoek naar iets serieus. Het is begrijpelijk dat je onzeker over jezelf wordt, maar verlies je gevoel en jezelf daar niet bij! Gewoon door blijven gaan, en laten merken wanneer iemand te ver gaat.
Je bent opzoek naar iets serieus. Het is begrijpelijk dat je onzeker over jezelf wordt, maar verlies je gevoel en jezelf daar niet bij! Gewoon door blijven gaan, en laten merken wanneer iemand te ver gaat.
CoffeeJunkie- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 12-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: