Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

+13
Filoria
rapa nui
mzcharlotte
Aimee
Steep
Rush
Nyx
Bliss
Marin
Poubelle
Printje
Robin_
xxjojootjexx
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 8:35

Hoe komt het? Op het oude yes forum werd best gepraat over sex, op dit forum nog maar amper.
Zijn wij preutser geworden, omdat het forum niet zo heel groot meer is? Of omdat veel forummers elkaar beter en privé kennen? Of een andere reden?



xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Robin_ do 22 aug 2013 - 8:39

Ik kan me het niet meer goed herinneren waar er toen over werd gepraat. Wat was dat dan zoal? En wat voor topics mis jij nu dan Very Happy?
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Printje do 22 aug 2013 - 8:40

Ik denk misschien doordat we ouder geworden zijn haha en het idd maar een klein forum is geworden en ik dan toch weer niet de behoefte heb om dat soort dingen hier te melden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 8:41

Werd er op het oude forum zoveel over gepraat dan?

Ik vind het niet erg om met mijn vriendinnen over sex te praten. Details hoef ik niet te weten maar de gesprekken gaan best regelmatig over sex.
Maar ik vind niet dat die verhalen van mij op internet hoeven te staan, zeker niet nu ik hier niet zo anoniem meer kom. Ik plaats liever foto's van mezelf dan sexverhalen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 8:41

Haha, ik mis niks. Maar ik lees wel eens op viva, en daar kun je er niet omheen en toen was ik mij aan het bedenken waarom er amper sex topics op ons forum zijn;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Gast do 22 aug 2013 - 8:43

Nou... Verzin eens wat leuks Jojootje! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 8:44

En toch gek, want foto's worden geplaatst, hele bevallingsverhalen plus andere zwangerschapsongemakken worden gedeeld, sollicitatie perikelen, datesasters, maar over ons sexleven vertellen we lekker niks. En als er dan een keer iets gevraagd wordt, kletst iedereen een beetje om de hete brei heen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 8:45

Haha pritt, over iets wat er niet is kun je ook niet vertellen of je moet ED heten

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 8:50

Maar wat voor topics zou je willen lezen dan?
Of we sex hebben (is volgens mij iedereen wel open over), favoriete standjes, eventuele hulpstukken, grootte van de partners piemel..?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 8:52

Ja lengte en omtrek graag Wink

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Marin do 22 aug 2013 - 8:53

Ik probeer minder te vertellen omdat ik nogal bekend ben hier.
Ik zou wel willen delen hoor, no problemo, maar dan ben ik bang dat a) ik potentiële klanten voor m'n fotografie weg jaag, niet zo fijn werk en privé samen zo, dat gaat te ver, en B) wellicht anders weer dingen onthouden worden of ineens jaren later naar boven komen.
Dus ben wat voorzichtiger geworden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Bliss do 22 aug 2013 - 8:53

Nou, ik wil wel weer eens serieus genomen worden laughcry 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 8:54

xxjojootjexx schreef:Ja lengte en omtrek graag Wink
Ik steek er de draak mee, maar ben wel echt benieuwd naar wat voor verhalen er vroeger te lezen waren en wat je nu zou willen lezen dan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Nyx do 22 aug 2013 - 8:55

Ik heb nooit veel over seks gepraat, dus nu het minder is mis ik het niet. Zou het een verklaring kunnen zijn dat Seks nu samen gaat met de pijler Liefde en Relatie en mensen het toch moeilijker vinden om hun seksuele probleem tussen de liefdesproblemen te zetten?

Ik doe het liever dan dat ik erover praat. Goed excuus toch? :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Printje do 22 aug 2013 - 8:55

Bliss schreef:Nou, ik wil wel weer eens serieus genomen worden laughcry 
lol! 
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 8:57

Ik vraag mij af waarom er minder vertelt wordt.
Iedereen zal zo zijn perikelen hebben, op het gebied van sex en ik vraag mij gewoon af waarom dat hier niet besproken wordt terwijl wij veel andere dingen wel bespreken. Net zoals ik net al zei.


xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Marin do 22 aug 2013 - 8:59

Nou om de reden die ik gaf, waarschijnlijk. Herkenbaarheid.
Denk dat dat voor veel meiden wel zo is. Vroeger was t toch net nog wat anoniemer ofzo.(dachten we waarschijnlijk haha)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 9:01

Denk ik ook hoor marin. Dat dat zo is.
En ook dat er tegenwoordig regelmatiger dingen aangehaald worden in nieuwe topics die je ooit eens ergens anders geschreven had.

Ik zelf ben voorzichtiger, omdat ik ooit eens buiten het forum om aangesproken werd op iets wat ik op het forum gezegd had. Toen was ik echt niet blij.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 9:01

Ik lees best vaak sex-perikelen, de laatste tijd iig.

Dan hier mijn sex-perikel/ biecht: ik heb al een paar maanden geen sex gehad omdat ik klaar ben met scharrels en one night stands. Ik ben er klaar mee. Maar de meeste mannen die ik ontmoet willen maar 1 ding. En ik snap niet waarom, ik ben namelijk heel leuk. laughcry 
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Rush do 22 aug 2013 - 9:03

Marin schreef:Nou om de reden die ik gaf, waarschijnlijk. Herkenbaarheid.
Denk dat dat voor veel meiden wel zo is. Vroeger was t toch net nog wat anoniemer ofzo.(dachten we waarschijnlijk haha)
Exact.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 9:03

Voorheen kende je elkaar alleen als je een keer gemeet had, toen kwam Hyves en nu Facebook, waardoor forummers makkelijk te vinden zijn via via. Ik ben zelf denk ik binnen een kwartier te vinden op Facebook, met de informatie die hier over mij bekend is. En daarbij dus ook mijn man, familie etc.


Laatst aangepast door xxjojootjexx op do 22 aug 2013 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Marin do 22 aug 2013 - 9:04

Ik vind t op zich wel jammer hoor jojo, want ik heb ook wel eens dingen waarvan ik denk van hmm daar zou ik best eens andere ervaringen over horen bijv ofzo, maar ja... Herkenbaarheid...

Bovendien ben ik ergens ook wel 'bang' dingen van forummers te horen en dat ik t dan niet meer vergeet ;-) dus kan me voorstellen dat anderen dat dan ook bij mij hebben.
Dus laat dan maar..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 9:05

Wat naar poubelle, dat je alleen die mannen tegenkomt.
Je bent natuurlijk ook een lekker ding, maar zo jammer dat veel mannen maar aan een ding denken.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 9:07

Haha net als dat je niet wilt weten dat je ouders sex hebben Laughing 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Steep do 22 aug 2013 - 9:08

Bliss schreef:Nou, ik wil wel weer eens serieus genomen worden laughcry 
Klemmmmmtoooon! :cheering: lol! 

Ik wil best open zijn over mijn seksleven, vroeger en nu, dat ben ik in het echt ook dus meelezers zullen hier denk ik geen schokkende dingen lezen. tenzij het mijn ouders zijn of collega's.

Edit: het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat jullie over mijn seksleven weten. Stel dat ik totaal into tantraseks ben, zouden jullie dat echt onthouden en dan bij alles wat ik post denken oooh die houdt van tantraseks? Ik heb dat totaal niet namelijk..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum