Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

+13
Filoria
rapa nui
mzcharlotte
Aimee
Steep
Rush
Nyx
Bliss
Marin
Poubelle
Printje
Robin_
xxjojootjexx
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 9:11

Ik ga nu mijn bed opzoeken, zal morgen dan een topic openen met een vragenlijstje;)
Of toch maar een anonieme poll Razz 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Bliss do 22 aug 2013 - 9:22

Misschien moet er een seksbiechttopic geopend worden albino 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Aimee do 22 aug 2013 - 9:22

Ik weet niet eens wat tantraseks is...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Printje do 22 aug 2013 - 9:23

xxjojootjexx schreef:Ik ga nu mijn bed opzoeken, zal morgen dan een topic openen met een vragenlijstje;)
Of toch maar een anonieme poll Razz 
hahaha ik ben benieuwd.

Haha Steep, dat is ook zo natuurlijk. Zulke dingen ga je niet onthouden..of misschien juist wel als het echt heel erg zou zijn. Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  mzcharlotte do 22 aug 2013 - 9:29

Ik praat eigenlijk alleen over seks met mijn man. Toen ik nog écht anoniem was, vond ik het hier geen probleem. Maar nu ik hier wat dames ken, vind ik dat toch niet prettig.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  rapa nui do 22 aug 2013 - 9:30

Steep schreef:Edit: het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat jullie over mijn seksleven weten. Stel dat ik totaal into tantraseks ben, zouden jullie dat echt onthouden en dan bij alles wat ik post denken oooh die houdt van tantraseks? Ik heb dat totaal niet namelijk..
Ik zou dat zeker niet bij elke post denken maar net als veel andere dingen die op het forum genoemd worden onthoud je ook dit soort dingen (wie heeft er speeltjes en wat voor, hiephoi: ik ben vandaag ontmaagd, ik wil geen seks tijdens de zwangerschap) van bepaalde forummers en dan denk ik er zeker niet bij elke post aan maar komt toch af en toe weer bovendrijven bij bv weet je nog wel topics. En natuurlijk een vrij kleine kans dat je iemand spontaan tegenkomt zonder meeting/vriendschap oid maar anders weet je toch wel heel veel van een relatief onbekend persoon (stel dat die nu net bij jou komt solliciteren oid)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 9:35

Van sommige forummers onthoud ik sommige details wel. Omdat ik het van die forummer niet hoef te weten omdat ik bijvoorbeeld al een niet al te positieve mening over haar en hun als stel heb. Dan denk ik alleen maar 'ohjaa, zij deden dit-en-dat of zus-en-zo. Ieeuuwl.'
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Steep do 22 aug 2013 - 9:44

Aha ok! Maar wat Jojo dud zegt klopt dan wel? Ik mag alles weten, behalvr wat je lekker vind/vies vind/whatever tijdens seks want dat is genant?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Filoria do 22 aug 2013 - 9:47

Voetschimmel of zo is ook genant.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  rapa nui do 22 aug 2013 - 9:48

Filoria schreef:Voetschimmel of zo is ook genant.
daar heb ik af en toe last van: heeft er iemand behoefte aan details?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 9:49

Steep schreef:Aha ok! Maar wat Jojo dud zegt klopt dan wel? Ik mag alles weten, behalvr wat je lekker vind/vies vind/whatever tijdens seks want dat is genant?
Waarom zou je dat willen weten? Ik wil dat niet eens van sommige vriendinnen weten.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  rapa nui do 22 aug 2013 - 9:51

Maar praten jullie wel over seks met vriendinnen of met de buurvrouw? En wat vind je er dan van als je bepaalde details weet?

Ik kan me wel voorstellen dat het toch wel genant is om hier te vertellen dat je bv van sm houdt of van seks op plekken waar je betrapt kunt worden en waar je het dan doet en vervolgens naar een meeting te gaan van de moeders van 2012.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Steep do 22 aug 2013 - 9:52

Poubelle schreef:
Steep schreef:Aha ok! Maar wat Jojo dud zegt klopt dan wel? Ik mag alles weten, behalvr wat je lekker vind/vies vind/whatever tijdens seks want dat is genant?
Waarom zou je dat willen weten? Ik wil dat niet eens van sommige vriendinnen weten.
Kan toch een topic zijn? Wat is het allervieste wat iemand van je verlangde? Dat je geen antwoord wil geven dat mag natuurlijk,  maar als je bij je bevalling een totaal ruptuur hebt gehad en dat wel in geuren en kleuren verteld vind ik dat wel een beetje vreemd, ergens..

Rapa nui; dat ligt misschien ook aan het tabboe wat je er zelf op legt? Bij de meeste dingen denk ik aah good for you! En ja van veel vriendinnen weet ik wat ze fijn vindeb of wat niet, welke blunders ze hebben begaan of wat de beste seks ooit was. En dat weten ze ook van mij.


Laatst aangepast door Steep op do 22 aug 2013 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 9:54

Steep schreef:
Poubelle schreef:
Steep schreef:Aha ok! Maar wat Jojo dud zegt klopt dan wel? Ik mag alles weten, behalvr wat je lekker vind/vies vind/whatever tijdens seks want dat is genant?
Waarom zou je dat willen weten? Ik wil dat niet eens van sommige vriendinnen weten.
Kan toch een topic zijn? Wat is het allervieste wat iemand van je verlangde? Dat je geen antwoord wil geven dat mag natuurlijk,  maar als je bij je bevalling een totaal ruptuur hebt gehad en dat wel in geuren en kleuren verteld vind ik dat wel een beetje vreemd, ergens..
Dat van die rupturen hoef ik ook niet te lezen haha.
Maar ik kan me voorstellen dat grappige bedverhalen nog wel leuk zijn, en daar valt het onderwerp wat jij als voorbeeld noemt ook onder.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Reva do 22 aug 2013 - 9:54

rapa nui schreef:Maar praten jullie wel over seks met vriendinnen of met de buurvrouw? En wat vind je er dan van als je bepaalde details weet?

Ik kan me wel voorstellen dat het toch wel genant is om hier te vertellen dat je bv van sm houdt of van seks op plekken waar je betrapt kunt worden  en waar je het dan doet en vervolgens naar een meeting te gaan van de moeders van 2012.
Ik ga volgende week naar een meeting en had een paar weken terug seks in de duinen. Zo Very Happy 

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Filoria do 22 aug 2013 - 9:58

rapa nui schreef:
Filoria schreef:Voetschimmel of zo is ook genant.
daar heb ik af en toe last van: heeft er iemand behoefte aan details?
Ja, want dat is taboedoorbrekend! :cheering: 


Nee ik praat niet zo graag over seks omdat ik merk dat ik dingen onthoud (wat Poubelle ook zegt) en ik heel beeldend denk. Dan vertelt een vriendin bijvoorbeeld dat haar vriend enorm geilt op coltruien. Als ik hun dan samen zie en zij heeft een coltrui aan, dan kan ik hem bijna niet meer recht in zijn ogen aankijken Rolling Eyes
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  rapa nui do 22 aug 2013 - 10:02

Reva schreef:
rapa nui schreef:Maar praten jullie wel over seks met vriendinnen of met de buurvrouw? En wat vind je er dan van als je bepaalde details weet?

Ik kan me wel voorstellen dat het toch wel genant is om hier te vertellen dat je bv van sm houdt of van seks op plekken waar je betrapt kunt worden  en waar je het dan doet en vervolgens naar een meeting te gaan van de moeders van 2012.
Ik ga volgende week naar een meeting en had een paar weken terug seks in de duinen. Zo Very Happy 
Mm, ok, ja als je zo iets noemt is het nu ook weer niet zo spectaculair (kan het voor jou wel geweest zijn uiteraard) dat ik dat genant zou vinden en dat ik dit nu jarenlang ga onthouden. Dan moeten er inderdaad meer details en gekkere dingen verteld worden.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Reva do 22 aug 2013 - 10:03

Ik vind eigenlijk niks qua seks gênant om te bespreken, het was gewoon een grapje :cheering: 

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Gast do 22 aug 2013 - 10:10

Ik deel er ook niet snel iets over omdat veel forummers mij in het echt zien/gezien hebben of op Facebook hebben.

Wat me wel opvalt is dat hier vaak zo'n moraalridder-cultuur hangt, niet alleen over seks trouwens. Als ik het moet geloven zitten hier alleen meiden die nooit liegen, nooit hun kind een tik geven, nooit zijn vreemdgegaan of sterker nog: er nooit aan gedacht hebben etc.

Dat is op het Viva forum wel anders, waarschijnlijk ook omdat het daar anoniemer is. Ik zou ook wel een sekspijler-biechttopic willen! Ik ben heel benieuwd of iedereen dan nog steeds zo braaf en onschuldig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Poubelle do 22 aug 2013 - 10:13

Dat biechttopic is er wel geweest toch?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Lady4 do 22 aug 2013 - 10:16

Poubelle schreef:Werd er op het oude forum zoveel over gepraat dan?

Ik vind het niet erg om met mijn vriendinnen over sex te praten. Details hoef ik niet te weten maar de gesprekken gaan best regelmatig over sex.
Maar ik vind niet dat die verhalen van mij op internet hoeven te staan, zeker niet nu ik hier niet zo anoniem meer kom. Ik plaats liever foto's van mezelf dan sexverhalen.
+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  _Poppy_ do 22 aug 2013 - 10:21

Ik heb nog steeds overal schijt aan, alleen ik kom niks tegen hier om mijn ding over seks in te delen ofzo :P 

Ik denk dat het ook scheelt dat we allemaal wat ouder en wijzer zijn misschien en er geen 'help mijn tampon zit vast' topics meer komen...
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Rush do 22 aug 2013 - 18:22

Poubelle schreef:Dat biechttopic is er wel geweest toch?
Jup, dat is opgeheven.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  xxjojootjexx do 22 aug 2013 - 18:27

Rush schreef:
Poubelle schreef:Dat biechttopic is er wel geweest toch?
Jup, dat is opgeheven.
Waarom is dat opgeheven dan?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Rush do 22 aug 2013 - 18:30

xxjojootjexx schreef:
Rush schreef:
Poubelle schreef:Dat biechttopic is er wel geweest toch?
Jup, dat is opgeheven.
Waarom is dat opgeheven dan?
Het biechtaccount mocht alleen gebruikt worden in het ene biechttopic. En een speciaal seks biecht account ofzo mocht ook niet.

Ik weet het niet heel precies meer, maar zoiets was het.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid" - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een verklaring? "Preuts-heid"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum