Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 4 van 29
Pagina 4 van 29 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29
Re: Cambridge dieet
Wow, Redrose, wat zie je er ongelooflijk goed uit. Echt heel knap!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw Redrose, wat een verandering! Je ziet er echt goed uit!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
RedRose, mag ik je vragen hoe oud je bent en hoelang je 'dik' bent geweest?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Sarah1985 schreef:vandaag dag 2, Ik had gister onwijs honger de hele avond. En moet enorm vaak plassen. Vanochtend om 9 uur eerste shake gehad aardbei die was redelijk, alleen blijven er veel klonten in en schut toch heel lang. Net een bananen shake op die was erg lekker.
Heb wel onwijs zit om iets te kauwen of een andere smaak in je mond. Maar de honger word al minder
Ik gebruik een staafmixer, dan heb je ook geen last van klontjes!
Roxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 01-08-11
ik heb nu een blender gekocht en dat scheelt al, ik kreeg als tip van de cambridge vrouw om er ijsklontjes door te doen en dat is veel lekkerder
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Dat doe ik ook.. Heb standaard een fles koud water in de koelkast.. En dan nog aan een heerlijke milkshake denken dan is het best te doen
Roxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 01-08-11
ja inderdaad, dan gaat het best. Vind de vanille en aardbei en banaan het lekkerste. Hoe lang doe jij het al?
Ik merk nu wel dat mijn energie 0,0 is ben blij dat ik morgen vrij ben
Ik merk nu wel dat mijn energie 0,0 is ben blij dat ik morgen vrij ben
Sarah1985- Ratel
Antibes schreef:RedRose, mag ik je vragen hoe oud je bent en hoelang je 'dik' bent geweest?
Ik ben 26 en al vanaf m'n 4e jaar denk ik te dik. Toen ik 10 jaar oud was liep ik al bij een dietist.
Alleen de laatste jaren is het echt te gek geworden, vooral door het samenwonen.
Ik maakte m'n chocoshake altijd warm in de magnetron met een zoetje, dan heb je heerlijke warme chocomel. Die ga ik echt nog missen straks! Ik nam altijd alleen maar chocola. Chocmint shake, gewone chocoshake en de peanut crunch reep. Meer luste ik niet. Ik moet dus straks echt afkicken van die chocoladesmaak haha
RedRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11
Anou1 schreef:Kun je de producten ook via een online webshop kopen?
als het goed is niet, je kan het als het goed is alleen via een consulent krijgen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
RedRose schreef:Nee ik heb geen last van overtollig vel, maar ik sport ook 4x per week en ben nog jong, scheelt wel hoor
Het is misschien niet zo strak als een ander van mijn leeftijd met hetzelfde gewicht, maar het is ook niet zo erg als je bij Obese ziet pffff gelukkig!!!!
Hier mijn foto's -55kg verschil
Wow, wow, WOW!! Je ziet er geweldig uit! Echt fantastisch dat je het zo lang hebt volgehouden! Super hoor! Je mag echt heel erg trots zijn op jezelf!
Ik heb het Cambridge Dieet ook gevolgd, en ben hierdoor van m'n zwangerschapskilo's afgekomen. Binnen 6 weken ben ik 20 kilo afgevallen, en het is er nog steeds af! Dus al die negatieve berichten over het Cambridge Dieet begrijp ik ook niet altijd. Vaak denken mensen met dit dieet even snel veel gewicht te kunnen verliezen, en gaan daarna - zonder af te bouwen & weer op te bouwen - weer verder met hun oude eetpatroon en ''slechte'' gewoontes. Dan is het meer dan logisch dat je weer aankomt.
Ik heb ook eerst geprobeerd door gezond te eten en meer te bewegen, van m'n zwangerschapskilo's af te komen. Maar op B.randon's 1e verjaardag liep ik nog steeds in zwangerschapsbroeken rond. Die kilo's gingen er maar niet vanaf.
Eerst durfde ik het ook niet aan om met Cambridge te beginnen, maar juist na de intake was ik overtuigd, en ben ik ervoor gegaan. 6 weken later was ik klaar, en ben nu nog steeds helemaal happy met m'n gewicht.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
RedRose schreef:Ik nam altijd alleen maar chocola. Chocmint shake, gewone chocoshake en de peanut crunch reep. Meer luste ik niet. Ik moet dus straks echt afkicken van die chocoladesmaak haha
Hahaha, ik ook!
Laatst had ik zooo'n trek in zo'n reep, dat ik bij de AH zo'n zelfde soort reep (maar dan van Weight care ofzoiets) heb gekocht. Hahaha! Hij smaakte wel iets anders, maar was toch een beetje hetzelfde idee. Haha wat erg.
Terwijl ik na die 6 weken zo blij was dat ik weer iets normaals mocht eten, en nu mis ik die stomme repen gewoon.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
PM wat super zeg.
Ik vind vooral het pakje chocoshake erg lekker :-D En de peanut reep vind ik ook erg lekker :-)
Shakes maak ik ook in de blender, mits ik op mijn werk ben dan in de shaker. Idd met koud water (en ijsklontjes in de blender)
Ik vind vooral het pakje chocoshake erg lekker :-D En de peanut reep vind ik ook erg lekker :-)
Shakes maak ik ook in de blender, mits ik op mijn werk ben dan in de shaker. Idd met koud water (en ijsklontjes in de blender)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind het wel echt heel duur, volgens de site kost het ongeveer 50 euro per week. Klopt dat? Het is zo aantrekkelijk maar o zo slecht
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Ik vind het wel echt heel duur, volgens de site kost het ongeveer 50 euro per week. Klopt dat? Het is zo aantrekkelijk maar o zo slecht
Dat ben ik aan boodschappen normaal ook wel bijna kwijt..
Antibes- Ratel
Ben je met je boodschappen niet ook zoiets kwijt?Liz schreef:Ik vind het wel echt heel duur, volgens de site kost het ongeveer 50 euro per week. Klopt dat? Het is zo aantrekkelijk maar o zo slecht
Gast- Gast
Liz schreef:Ik vind het wel echt heel duur, volgens de site kost het ongeveer 50 euro per week. Klopt dat? Het is zo aantrekkelijk maar o zo slecht
ja klopt.
Maar wij zijn nu samen minder geld kwijt in de maand dan toen ik gezond at.
2,30 voor een shake of soepje
3,15 voor een reep
3,30 voor een kant en klare shake
Dan heb je nog dingen als bouillon, mix a mouse, drinkpoeder voor door je water, dat is ongeveer 15,- a 16,- ik heb alleen de bouillon en doe daar nu al 7 weken mee en ben op de helft ongeveer.
dus 6,90 per dag als je alleen shakes/soepen neemt, als je een reep of kant en klare reep neemt ben je iets meer kwijt per dag
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Smikkell schreef:Ben je met je boodschappen niet ook zoiets kwijt?Liz schreef:Ik vind het wel echt heel duur, volgens de site kost het ongeveer 50 euro per week. Klopt dat? Het is zo aantrekkelijk maar o zo slecht
Zeker incl snaaiwerk, alcohol, frisdrank, buiten de deur eten, tussendoortjes, fruit etc
Gast- Gast
Precies. En vergeet het afhalen en thuisbezorgen niet.Reva schreef:Smikkell schreef:Ben je met je boodschappen niet ook zoiets kwijt?Liz schreef:Ik vind het wel echt heel duur, volgens de site kost het ongeveer 50 euro per week. Klopt dat? Het is zo aantrekkelijk maar o zo slecht
Zeker incl snaaiwerk, alcohol, frisdrank, buiten de deur eten, tussendoortjes, fruit etc
Gast- Gast
Zusje schreef:Wat is er precies zo slecht aan het dieet dan?
Het is 500-1000 (afhankelijk van versie) kcal per dag..
Antibes- Ratel
Je lichaam heeft minimaal rond de 1300 calorieën nodig om te functioneren, als je in coma zou liggen zou je dat al verbruiken. Vannacht heb ik er bijvoorbeeld ook al 800 verbrand tijdens het slapen. Doordat je bij Cambridge veel minder dan dat binnenkrijgt gaat je lichaam besparen op andere processen die energie kosten, zoals bijvoorbeeld dus haaruitval of uitblijvende menstruatie, mogelijke bijwerkingen van dat dieet.
Ik denk dat je een ijzeren discipline nodig moet hebben om het bij enkel shakes te houden. Niks erbij omdat je dan weer uit ketose raakt en 3 dagen nodig hebt om er weer in te belanden. Voordeel is wel dat je niet na hoeft te denken over eten. Het is wat dat betreft behoorlijk tijdsefficient. Geen boodschappen doen, niet koken, geen afwas. Shake in je tas en gaan. Ik ben dan met Weight Watcheren veel meer tijd kwijt, vanochtend een kwartier in de keuken groentes staan snijden voor de lunch (wel x2, dus morgen hoeft het niet), gisteravond muffins gebakken en vanavond schuif ik ook niet snel even een pizza in de oven.
Zelf zou ik nooit voor een Cambridge-achtige constructie kiezen. Een collega die naast me zat was ook aan de shakes (ik weet niet of het Cambridge was) en van de geur alleen ging ik al over mijn nek. Collega zelf rook na een tijdje ook niet al te fris meer. Maar de kilo's vlogen er wel af en hij leek zich er zelf heel prettig bij te voelen. Ik wil hem hiermee overigens niet veroordelen, als het voor hem werkte is het prima.
Tweede, veel belangrijkere reden is dat eten mijn hobby is. Ik denk dat ik er heel ongelukkig van zou worden als ik etentjes af moest zeggen omdat ik alleen shakes en repen mag. Bepaald eten neemt magisch grote proporties aan als je het ineens niet meer mag.
Ik heb gisteren wel even op het forum rond zitten neuzen. Hoewel het niks voor mij zou zijn vind ik het wel interessant. Eigenlijk krijg je eerst de beloning -dun zijn- en daarna begint het echte werk pas, hoewel ook enkel shaken me ook loeizwaar lijkt.
Ik denk dat je een ijzeren discipline nodig moet hebben om het bij enkel shakes te houden. Niks erbij omdat je dan weer uit ketose raakt en 3 dagen nodig hebt om er weer in te belanden. Voordeel is wel dat je niet na hoeft te denken over eten. Het is wat dat betreft behoorlijk tijdsefficient. Geen boodschappen doen, niet koken, geen afwas. Shake in je tas en gaan. Ik ben dan met Weight Watcheren veel meer tijd kwijt, vanochtend een kwartier in de keuken groentes staan snijden voor de lunch (wel x2, dus morgen hoeft het niet), gisteravond muffins gebakken en vanavond schuif ik ook niet snel even een pizza in de oven.
Zelf zou ik nooit voor een Cambridge-achtige constructie kiezen. Een collega die naast me zat was ook aan de shakes (ik weet niet of het Cambridge was) en van de geur alleen ging ik al over mijn nek. Collega zelf rook na een tijdje ook niet al te fris meer. Maar de kilo's vlogen er wel af en hij leek zich er zelf heel prettig bij te voelen. Ik wil hem hiermee overigens niet veroordelen, als het voor hem werkte is het prima.
Tweede, veel belangrijkere reden is dat eten mijn hobby is. Ik denk dat ik er heel ongelukkig van zou worden als ik etentjes af moest zeggen omdat ik alleen shakes en repen mag. Bepaald eten neemt magisch grote proporties aan als je het ineens niet meer mag.
Ik heb gisteren wel even op het forum rond zitten neuzen. Hoewel het niks voor mij zou zijn vind ik het wel interessant. Eigenlijk krijg je eerst de beloning -dun zijn- en daarna begint het echte werk pas, hoewel ook enkel shaken me ook loeizwaar lijkt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
ik was trouwens normaal 30 euro per week kwijt aan boodschappen en afhaalmaaltijden Dus ben nu wel duurder uit. Mijn man moet ook nog eten natuurlijk. Maarja alles voor de kilo's
Sarah1985- Ratel
Nobucta schreef:Je lichaam heeft minimaal rond de 1300 calorieën nodig om te functioneren, als je in coma zou liggen zou je dat al verbruiken. Vannacht heb ik er bijvoorbeeld ook al 800 verbrand tijdens het slapen. Doordat je bij Cambridge veel minder dan dat binnenkrijgt gaat je lichaam besparen op andere processen die energie kosten, zoals bijvoorbeeld dus haaruitval of uitblijvende menstruatie, mogelijke bijwerkingen van dat dieet.
Maar het feit dat je de calorien niet eet, betekent niet dat je ze niet krijgt. Je valt juist af doordat je lichaam die calorien uit je reserves haalt. Ik weet niet hoe het zit met op en afbouwen van het dieet, maar als dat rustig gebeurt, denk ik dat het eigenlijk niet zo slecht voor je is (even gebaseerd op mijn kennis van cellulair metabolisme). Als je rustig begint geef je je lichaam de kans om zich voor te bereiden op andere energievoorziening dan direct uit de voeding. Je lichaam gaat dan inderdaad in de 'spaarstand', maar als je afbouwt en je lichaam rustig uit de spaarstand laat komen voor je weer normaal gaat eten, dan denk ik dat jojo-en ook niet per se gebeurt.
Al met al zal het niet goed voor je zijn natuurlijk (gezond eten + sporten is betere manier van afvallen), maar ik denk ook niet dat het heel erg slecht is. Met name als je het gewoon niet te lang doet, of anders die varianten waarbij je niet in ketose raakt. En ik kan me wel iets voorstellen qua eerst afvallen en dan je schouders eronder zetten om ook slank te blijven (dus daarna alsnog je levensstijl aanpassen). Ik kan me voorstellen dat dat makkelijker is qua motivatie.
Antibes- Ratel
Ik heb even jullie mening nodig. ik heb al de hele week erge hoofdpijn en duizelig en erge buikpijn. En sinds woensdag avond komen de shakes er meteen weer uit. Ik ben het zo zat. Wat vinden jullie doorgaan of stoppen
Sarah1985- Ratel
Pagina 4 van 29 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 29
Pagina 4 van 29
Permissies van dit forum: