Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

he bah ik voel een knobbeltje

+21
Sanne
zomer-zon
LDJ
Saga
Jezzie
MADDIE
Dikkie Dik
Puggle
Shisha
Ella
liesje
Surya
SarahKey
Poisongirl
Moira
JustMeDaan
Bisq
Sarah1985
Maudy
Feline
maiadebij
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

he bah ik voel een knobbeltje - Pagina 3 Empty Re: he bah ik voel een knobbeltje

Bericht  Surya ma 19 aug 2013 - 6:46

JustMeDaan schreef:
Surya schreef:
JustMeDaan schreef:Ja dat snap ik ook wel. Ze willen je ook niet bang maken natuurlijk. Maar vaak voelen mensen prima zelf aan hoe en wat. En ja ik vind gewoon dat je met dingen als dit niet te lang kan wachten.
Mensen voelen zelf niet altijd dondersgoed dat het ernstig is. Dat is het juist, mensen gaan met dit soort dingen vaak van het meest ernstige uit. Dan kun je als huisarts best wel via palpatie en  risicofactoren inschatten hoe groot het risico is. 

Maar heftig maia! Ik heb het ook gehad en bleek niet ernstig.  Hou goed in gedachte dat de kans dat het goedaardig is, veel groter is dan dat het kwaadaardig is.
Ja, daarom schatte onze huisarts bij mijn moeder in dat het niks was, want het zat los en geen bloed of pus uit de tepel, dus het zou vast meevallen en niks zijn, maar na onderzoek zit ze nu toch aan de chemo...

Oh en ik zeg trouwens nergens dat mensen altijd voelen of het ernstig is, maar vaak wel.
Dat is heel heftig.  Ik bedoelde het niet aanvallend.  Maar ik weet van mezelf dat wanneer ik iets heb, ik van het ergste uitga.  Ik was er met die knobbel van overtuigd dat ik dood ging. Nu weet ik dat ik mezelf daarmee . Gek maak een dus niet op mijn gevoel kan vertrouwen. 
Maar ik denk dat dat je in principe wel kunt vertrouwen op het oordeel van en huisarts en dat je er vanuit kunt gaan dat wanneer hij het niet 100% zeker weet, hij je echt wel doorverwijst. 

Wat een opluchting dat het goed is maia!
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

he bah ik voel een knobbeltje - Pagina 3 Empty Re: he bah ik voel een knobbeltje

Bericht  liesje ma 19 aug 2013 - 9:06

Gelukkig niets ernstigs
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

he bah ik voel een knobbeltje - Pagina 3 Empty Re: he bah ik voel een knobbeltje

Bericht  Bisq di 20 aug 2013 - 11:03

Wat fijn, gelukkig!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

he bah ik voel een knobbeltje - Pagina 3 Empty Re: he bah ik voel een knobbeltje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum