Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

+34
Pussycat
Sterre
Ellusss
Amber-
Koffieleut
Tiana
Inge
Tullow
Kabouter
TNMN
_Jet
Qiara
Merai
Zininzon
Beachgirl
sprookjesprinses
LindaK
Pien
sterremaan
JustMeDaan
Toet
Sweety
Burn
Lotus
Sjaantje
Famke
Happydobby
Shisha
Jordana
Snoes
mzcharlotte
Lejow
Curious
Antibes
38 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:05

Ik heb al een tijdje een knobbeltje in/vlak boven mijn borst en had de huisarts er al eens naar laten kijken. Hij deed er heel luchtig over en zei dat het gewoon een talgklier was, niks aan te doen. Ik bleef er last van houden en nu trekt er regelmatig een pijnlijke steek doorheen, dus ik ben vanmorgen weer naar de huisarts geweest (en twee weken geleden ook, maar toen was ik ongesteld en wilde de huisarts dat ik terugkwam als ik niet meer ongesteld was). Ik kreeg gelijk een doorverwijzing voor de mammapoli en daar heb ik nu een afspraak voor aankomende vrijdag. Ik vind het best een beetje eng. Het zal vast niks zijn, maar het idee dat er iets in/vlak boven mijn borst zit vind ik gewoon naar.

Ik weet niet echt wat ik wil met dit topic, gewoon even van me afschrijven denk ik. Bedankt voor het lezen in ieder geval.


Laatst aangepast door Alex op vr 15 jul 2011 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Antibes di 12 jul 2011 - 6:07

Het is niet meer dan logisch dat je dit eng vindt! Echt helemaal niet zo gek. Ik zou in mijn achterhoofd proberen te houden dat het "goed nieuws is dat het pijn doet", meer kans dat het inderdaad een ontstoken iets is en geen ander eng knobbeltje.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:08

Altijd spannend en eng, zoiets. Logisch dat je er over in zit.
Hopelijk valt het wat mee. Sterkte in ieder geval hug Niet te veel over in zitten!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:12

Meid toch!! Maar wat Antibes zegt, dat het pijn doet is een goed teken!

Slim dat je het even na laat kijken, dan heb je zekerheid. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Curious di 12 jul 2011 - 6:13

Ah Bah, dat is eng, als er iets in je lichaam is en je weet niet of het goed is.
Ik ben wel een goed voorbeeld wat dat betreft, heb het precies zo gehad, stond na bezoek huisarts binnen 2 dagen in het ziekenhuis. Uiteindelijk bleek het een fibroadenoom te zijn (een goedaardig gezwel). Maar die dagen voordat ik wist dat het goed was waren een verschrikking! Kan me dus voorstellen hoe het voor je voelt!
Hoop dat het voor jou ook allemaal mee valt!
Sterkte en succes! hug

edit: ik had ook steken.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Lejow di 12 jul 2011 - 6:29

Sterkte meis!
Is er iemand die met je mee kan, of op A kan passen?
If not, ring a bel!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:36

A. is vrijdag op het kdv en mijn moeder wil graag mee. Sterker nog, ze stond erop mee te gaan. Dus dat is wel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Lejow di 12 jul 2011 - 6:40

Dat is fijn meis, want alleen is ook maar niets!
Hoe laat kun je terecht?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:48

Ojee ik zou het ook echt eng vinden hoor. Heel veel succes vrijdag en ik duim voor je mee dat het gewoon iets onschuldigs is !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  mzcharlotte di 12 jul 2011 - 6:52

hug
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:56

Oh jeetje ! Een aantal weken geleden zat ik ook in onzekerheid en moest ik ook naar het ziekenhuis voor een echo en een mammo. Gelukkig zagen ze al op de echo dat er niks was en hoefde ik geen mammo. Ik weet precies hoe je je voelt ! In mijn hoofd had ik mijn begrafenis al 3x afgespeeld zo bang dat ik was pff. Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk is er niks ergs aan de hand !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Snoes di 12 jul 2011 - 7:06

Hopelijk is het niets ernstig Alex!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Jordana di 12 jul 2011 - 7:09

IK ga duimen voor je Alex.. hug
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 7:12

Sterke meis! hug En ik ga ook voor je duimen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Happydobby di 12 jul 2011 - 7:12

Ik weet nog dat mijn moeder ze regelmatig had, het is altijd spannend maar gelukkig krijg je direct de uitslag.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Famke di 12 jul 2011 - 7:31

He bah wat spannend! Hopelijk is het allemaal goed, inderdaad wel een goed teken dat het soms pijn doet.

Succes voor vrijdag, ik ga ook voor je duimen.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 7:34

Wat zijn jullie allemaal lief. Bedankt voor jullie berichtjes. Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Sjaantje di 12 jul 2011 - 7:40

Wat fijn dat je mams meegaat! Beetje steun kun je die dag wel gebruiken... Ik ga in ieder geval héél hard voor je duimen dat het niets ernstigs blijkt te zijn.

Sterkte! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Lotus di 12 jul 2011 - 18:30

Wat spannend meid! Sterkte met de onzekerheid! hug
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 18:40

Heel veel sterkte! Fijn dat je moeder mee gaat in deze spannende tijd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 19:50

Oh jee, wat spannend!
Ik heb het ook gehad en bleek een fibroom te hebben. Deze veroorzaakt wel af en toe last.
Ik hoop dat het bij jou book goed blijkt te zijn!
Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Burn di 12 jul 2011 - 21:33

Succes vrijdag Alex. We gaan duimen! smile hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 22:51

Ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. Goed dat het gecontroleerd wordt. Stertke vrijdag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Sweety di 12 jul 2011 - 22:54

Logisch dat je je daar zorgen om maakt hoor! Ik had een aantal maanden geleden een klein knobbeltje down under. Naar de dokter geweest en bleek niks bijzonders te zijn maar je maakt je (stiekem) toch een beetje zorgen. Ik wil je heel veel succes wensen voor vrijdag en ik zal duimen!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Toet di 12 jul 2011 - 23:11

Oh Alex, ik lees dit nu pas. Wat een vervelend bericht. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt! Heel veel succes vrijdag, ik zal aan je denken smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG! Empty Re: Knobbeltje in borst, vrijdag mammografie UITSLAG!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum