Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In hoeverre alles plannen?

+15
Laurientje
Robin_
Filoria
Vixen
Paper Crown
Jezzie
Shopaholic
sanne-84
Manderijn
Luce
Steep
Sea of Trees
Printje
Mamsie
RioolSpook
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

In hoeverre alles plannen? - Pagina 2 Empty Re: In hoeverre alles plannen?

Bericht  RioolSpook di 13 aug 2013 - 7:03

Gelukkig dat in ieder geval niet iedereen alles al af heeft. We wonen ook echt op 5 minuten van het ziekenhuis, dus spullen zijn zo gehaald door iedereen uit te omgeving (familie van vriend wonen in dezelfde straat).  Camera is wel opgeladen! En staat in tas op de commode. Kleertjes die we eventueel mee willen hebben we wel ook al uitgezocht vorige week met schoonzusje, maar kleding van mij boeit me niet zo heel veel eigenlijk. Ik heb toch niet veel en vriend weet heel goed wat ik leuk en prettig vindt. En al neemt ie een keer iets mee wat ik minder prettig vindt. Ook geen man overboord.

Ik denk ook echt wel dat ik laks ben hoor, maar dat hoort wel een beetje bij me. Waar ik het vooral moeilijk mee heb is dat ik mezelf direct een gefaalde moeder voel die zich niet druk maakt om die dingen. En dan ga ik te veel nadenken, bang dat ik niet van het kindje ga houden of dat ik er niet voor kan zorgen. Én dan flip ik hem wel. Dat zijn wel de dingen waar ik me druk om maak. Die praktische dingen dus weer totaal niet.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In hoeverre alles plannen? - Pagina 2 Empty Re: In hoeverre alles plannen?

Bericht  Annemie di 13 aug 2013 - 7:09

Als jij je er goed bij voelt is het toch goed? Ik had alles klaar met 34 weken en dat geeft mij nu een rustig gevoel, anders zou ik helemaal gestresst worden. Ik ben blij dat ik het nou gewoon rustig aan kan.doen en in principe niks meer hoef te regelen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In hoeverre alles plannen? - Pagina 2 Empty Re: In hoeverre alles plannen?

Bericht  Printje di 13 aug 2013 - 7:29

Maar waarom niet gewoon ff 10 minuten de tijd nemen om zo'n tas in te pakken? Echt een man zit daar op het moment dat het allemaal begint ook niet op te wachten hoor. Gewoon pyjama erin, shampoo, kleertjes voor de kleine etc en je hebt het toch gewoon klaar? De rest denk ik mmm dat is ieder zijn ding maar die tas zou ik toch echt wel klaarzetten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In hoeverre alles plannen? - Pagina 2 Empty Re: In hoeverre alles plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum