Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby laten huilen bij opvang..

+32
Zenna
Liadan
mosio
koNijntje
LDJ
Bluestar
Vixen
Ella
Tiara
Surya
Artemis
Ellebel
Stuiterbal
Printje
Puggle
Maple
Twellie
loesje
SarahKey
Steep
Annemie
Jezzie
Amber-
Esmee
chipa
Roza
*Foef*
blondje1313
-Ieniemienie-
Susan
Purpleflower
Manderijn
36 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  loesje ma 12 aug 2013 - 7:04

Manderijn schreef:
loesje schreef:
Annemie schreef:
chipa schreef:In zo' n gastouder zou ik geen vertrouwen meer hebben. Een baby 45 min laten huilen/ krijsen is echt niet normaal. Als hij er helemaal hees van is heeft hij ook echt gebruld. Nee, ik zou klaar zijn met dat mens:x 
+1
+1
een baby van nog niet eens 3 maanden en dan zo lang laten huilen niet dat vind ik niet kunnen!
 Een kind van geen enkele leeftijd verdient dat lijkt me. Zelfs een buiten zinnen getreden kleuter van 4 laat ik geen 3 kwartier huilen.
nou ik ken genoeg bijna peuters waaronder mijn zoontje die het een periodetje nodig heeft gehad om te huilen voor hij in slaap viel deed ik dat niet dan stond hij gewoon weer beneden van ik wil niet slapen!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Twellie ma 12 aug 2013 - 7:05

Argh, wat een mens. Sowieso erger ik me dood aan mensen waar je wat mee afspreekt en die vervolgens zinnen beginnen met: 'Ik ben eigenwijs geweest'
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Ellebel ma 12 aug 2013 - 7:07

Twellie schreef:Argh, wat een mens. Sowieso erger ik me dood aan mensen waar je wat mee afspreekt en die vervolgens zinnen beginnen met: 'Ik ben eigenwijs geweest'
 Ja dat had ik ook en dat allemaal op de eerste dag. Het is een vrouw van 60 die alles op haar eigen manier doet dat is duidelijk. Ik vind haar ook nog wel het type dat zegt B niet meer zo lang te laten huilen en het dan achter mijn rug toch te doen. Nee, B gaat er niet meer naartoe. Ik zie wel hoe ik het regel. Desnoods een andere opvang waar wel op dinsdag plek is, maar dit is niks.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Gast ma 12 aug 2013 - 7:07

Maple schreef:Bij mij op het dagverblijf willen we kinderen best even laten huilen, maar drie kwartier gaat ons echt veel en veel te ver. De max bij ons is toch wel tien minuten, zéker als ze 'veel geluid produceren' zoals jouw gastouder zei. Dan is het vaak na vijf minuten al klaar.
Dit.
We luisteren naar het soort huiltje. Jengelen mag best wat langer duren dan 10 minuten, maar echt krijsen niet langer dan 5 minuten.
En ook bij jengelen, gaan we tussendoor altijd een paar keer bij een kindje kijken.

Ellebel, waar woon je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Maple ma 12 aug 2013 - 7:08

Ik zou even met het gastouderbureau bellen en kijken wie zij nog meer alsgautsouders hebben. En meteen melding maken, een kind zo lang laten huilen vind ik zelfs verwaarlozing.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Manderijn ma 12 aug 2013 - 7:08

loesje schreef:
Manderijn schreef:
loesje schreef:
Annemie schreef:
chipa schreef:In zo' n gastouder zou ik geen vertrouwen meer hebben. Een baby 45 min laten huilen/ krijsen is echt niet normaal. Als hij er helemaal hees van is heeft hij ook echt gebruld. Nee, ik zou klaar zijn met dat mens:x 
+1
+1
een baby van nog niet eens 3 maanden en dan zo lang laten huilen niet dat vind ik niet kunnen!
 Een kind van geen enkele leeftijd verdient dat lijkt me. Zelfs een buiten zinnen getreden kleuter van 4 laat ik geen 3 kwartier huilen.
nou ik ken genoeg bijna peuters waaronder mijn zoontje die het een periodetje nodig heeft gehad om te huilen voor hij in slaap viel deed ik dat niet dan stond hij gewoon weer beneden van ik wil niet slapen!
Ik snap je niet helemaal geloof ik. Tenzij jou kind het met periodetjes nodig heeft om 45 minuten langt te huilen voor hij in slaap valt. Maar dat vind ik voor elk kind lang.

OT; ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om een ander geschikt plekje voor je mannetje te vinden. Het gaat niet om even een dag oppas, maar een oppas waar hij structureel heen gaat. En daar moet iedereen zich goed bij voelen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Steep ma 12 aug 2013 - 7:08

Twellie schreef:Argh, wat een mens. Sowieso erger ik me dood aan mensen waar je wat mee afspreekt en die vervolgens zinnen beginnen met: 'Ik ben eigenwijs geweest'
Ja ontzettend! Je maakt die afspraken toch niet voor Jan Doedelzak?

Ik denk dat je een goede keuze maakt Ellebel. Ik hoop dat je gauw een oplossing vindt.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Esmee ma 12 aug 2013 - 7:09

Wat goed dat je je gevoel volgt! Hopelijk kan je het regelen voor de dinsdag.
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Puggle ma 12 aug 2013 - 7:11

Ik zou ook andere opvang zoeken. Dit is niet normaal en je voelt je eigen er ook niet gerust bij dus dat gaat hen dan echt niet meer worden lijkt me.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Printje ma 12 aug 2013 - 7:14

Ik vind het ook erg lang en vooral wanneer het niet je eigen kind is. Ik laat N ook wel eens mopperen in bed en dat houdt ze ook ruim een half uur vol, maar ze krijst dan niet overstuur en het is mijn eigen kind. Ik zou ook een andere opvang proberen te zoeken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Ellebel ma 12 aug 2013 - 7:15

Pritt schreef:
Maple schreef:Bij mij op het dagverblijf willen we kinderen best even laten huilen, maar drie kwartier gaat ons echt veel en veel te ver. De max bij ons is toch wel tien minuten, zéker als ze 'veel geluid produceren' zoals jouw gastouder zei. Dan is het vaak na vijf minuten al klaar.
Dit.
We luisteren naar het soort huiltje. Jengelen mag best wat langer duren dan 10 minuten, maar echt krijsen niet langer dan 5 minuten.
En ook bij jengelen, gaan we tussendoor altijd een paar keer bij een kindje kijken.

Ellebel, waar woon je?
 Zuid Limburg
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Gast ma 12 aug 2013 - 7:18

Jammer, dat is niet echt hier in de buurt...

Goed dat je in ieder geval kiest voor een andere opvang voor je zoontje.
Meld dit wel duidelijk bij het gastouderbureau, dan kunnen zij er ook nog wat mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Stuiterbal ma 12 aug 2013 - 7:21

Ellebel schreef:
Pritt schreef:
Maple schreef:Bij mij op het dagverblijf willen we kinderen best even laten huilen, maar drie kwartier gaat ons echt veel en veel te ver. De max bij ons is toch wel tien minuten, zéker als ze 'veel geluid produceren' zoals jouw gastouder zei. Dan is het vaak na vijf minuten al klaar.
Dit.
We luisteren naar het soort huiltje. Jengelen mag best wat langer duren dan 10 minuten, maar echt krijsen niet langer dan 5 minuten.
En ook bij jengelen, gaan we tussendoor altijd een paar keer bij een kindje kijken.

Ellebel, waar woon je?
 Zuid Limburg
ff oftopic.
Ik woon ook in zuid limburg en mocht je op zoek zijn naar een goede en nieuwe gastouder, pm me maar. Mijn zoontje had een hele fijne gastouder en zeer flexibel. 

Verder eens met al het bovenstaande. Ik zou mijn kind er nog niet meer heen brengen
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Ellebel ma 12 aug 2013 - 7:24

Stuiterbal schreef:
Ellebel schreef:
Pritt schreef:
Maple schreef:Bij mij op het dagverblijf willen we kinderen best even laten huilen, maar drie kwartier gaat ons echt veel en veel te ver. De max bij ons is toch wel tien minuten, zéker als ze 'veel geluid produceren' zoals jouw gastouder zei. Dan is het vaak na vijf minuten al klaar.
Dit.
We luisteren naar het soort huiltje. Jengelen mag best wat langer duren dan 10 minuten, maar echt krijsen niet langer dan 5 minuten.
En ook bij jengelen, gaan we tussendoor altijd een paar keer bij een kindje kijken.

Ellebel, waar woon je?
 Zuid Limburg
ff oftopic.
Ik woon ook in zuid limburg en mocht je op zoek zijn naar een goede en nieuwe gastouder, pm me maar. Mijn zoontje had een hele fijne gastouder en zeer flexibel. 

Verder eens met al het bovenstaande. Ik zou mijn kind er nog niet meer heen brengen
 Jij woont in de omgeving van S toch? IK moet opvang in Parkstad hebben. Maar thx anyway smile
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Artemis ma 12 aug 2013 - 7:26

Ellebel schreef:
Twellie schreef:Argh, wat een mens. Sowieso erger ik me dood aan mensen waar je wat mee afspreekt en die vervolgens zinnen beginnen met: 'Ik ben eigenwijs geweest'
 Ja dat had ik ook en dat allemaal op de eerste dag. Het is een vrouw van 60 die alles op haar eigen manier doet dat is duidelijk. Ik vind haar ook nog wel het type dat zegt B niet meer zo lang te laten huilen en het dan achter mijn rug toch te doen. Nee, B gaat er niet meer naartoe. Ik zie wel hoe ik het regel. Desnoods een andere opvang waar wel op dinsdag plek is, maar dit is niks.
 Goed zo. Ik zou mijn kind daar echt niet rustig heen brengen.
Sowieso is dat precies wat ik tegen gastouders heb, totaal geen controle en toezicht. Op een kdv zijn ze altijd met meer.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Surya ma 12 aug 2013 - 7:32

Ik zou dat absoluut niet accepteren.  Goed dat je je gevoel volgt.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Tiara ma 12 aug 2013 - 7:38

Wow, daar zou ik mijn kindje ook niet meer heen brengen. Wat erg zeg dat ze hem zo lang heeft laten huilen, dat snap ik echt niet.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Ella ma 12 aug 2013 - 7:54

Goed dat je wat anders gaat zoeken! Belachelijk zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Vixen ma 12 aug 2013 - 7:57

Jeetje.. dat was voor mij echt dag, dag gastouder geweest. Iemand die zó tegen afspraken ingaat en zo met kinderen omgaat was niet ons type geweest. Goed dat je de gastouder op hebt gezegd. Hopelijk vind je snel een andere, goede gastouder.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Bluestar ma 12 aug 2013 - 7:59

Wat goed dat je je gevoel volgt en de keuze hebt gemaakt hem niet meer te brengen.
Want dit klinkt echt niet oke..
Ik werk ook op een kdv en ik laat kindjes ook absoluut niet zo lang huilen. Mopperen soms wel 20 minuutjes, maar echt huilen, niet langer dan 5. Bij hard huilen troost ik een kindje meteen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  LDJ ma 12 aug 2013 - 8:05

Jeetje, kan me voorstellen dat je er geen goed gevoel bij hebt.
Vaak klopt je eigen gevoel, dus goed dat je jullie zoontje er niet meer heen brengt.
Hopelijk vinden jullie snel een leuke gastouder waar jullie, jullie zoontje met een goed gevoel heen kunnen brengen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  koNijntje ma 12 aug 2013 - 8:05

Ik ben wel benieuwd hoe de meiden die in de kinderopvang werken omgaan met kindjes die alleen op schoot slapen?
Ik probeer regelmatig of L elders wil slapen, maar tot nu toe zonder succes. Bij de intake zal ik dit ook met de leidster opnemen, maar ben benieuwd jaar jullie ervaringen..

Edit TO: 45min de longen uit het lijf laten schreeuwen vind ik echt niet kunnen! Goed dat je wat anders gaat zoeken.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Snoopy ma 12 aug 2013 - 8:11

Goed dat je je hart volgt en niet meer naar deze gastouder gaat. Je zal vast een andere oplossing vinden!
45 minuten is echt te lang, ik zou dat niet aan kunnen horen. En als een kind al zo overstuur is en niet stil te krijgen, prima, maar dan wel in mijn armen en niet alleen op een (voor jouw zoontje vreemde) kamer!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Bluestar ma 12 aug 2013 - 8:14

Op schoot slapen gaat niet, hoe graag ik dat wel zou willen doen. Ik heb 12 kindjes op een dag en het is helaas niet haalbaar om op schoot te slapen. Kindjes die slecht inslapen laat ik in de wagen slapen of vallen op schoot wiegend in slaap en leg ik over in bed of de box. Maar dit heb ik niet vaak meegemaakt, omdat kindjes die naar het kdv komen vaak al wat ouder zijn en dan al wat beter slapen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  mosio ma 12 aug 2013 - 8:23

45 minuten laten huilen is wel heel erg lang. Goed van je dat je naar iets anders op zoek gaat. Hopelijk vind je iets wat wel bij jullie en jullie zoontje past.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby laten huilen bij opvang.. - Pagina 2 Empty Re: Baby laten huilen bij opvang..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum