Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

+18
Polly
Chocolate Cookie
Jmdb
Mari
Jelin
loura
Blond
Guus
Moezie
Sneeuwvlok
Caro
Lejow
May
ExpressoB
BJA
Lynn_
VeryCherry
Huppekee
22 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:26

Ik moet ook altijd helemaal onder de dekens liggen, anders voel ik me ook niet veilig. In de zomer is dat niet handig, maar zonder laken over me heen slaap ik niet. Dus dat is altijd zweten Wink

Oh en als ik naakt slaap, ga ik raar dromen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 9:29

Stom eigenlijk, dat een knuffel zo belangrijk kan zijn. Die van mij ligt nu ook naast me omdat mijn vriend niet thuis is en ik me dan veiliger voel Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:30

CherrieLola schreef:Stom eigenlijk, dat een knuffel zo belangrijk kan zijn. Die van mij ligt nu ook naast me omdat mijn vriend niet thuis is en ik me dan veiliger voel Embarassed

Haha als ik een enge film heb gekeken verhuist mn beertje ook altijd van mn nachtkastje naar bij me in bed, voor de veiligheid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 9:30

Whahaaha, mijn knuffel mag niet eens op het nachtkastje liggen, die ligt op bed, anders vind ik het te hard liggen voor hem Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:33

Misschien stom, maar wel logisch vind ik. Bij mij is het de knuffel die ik al heb sinds ik geboren ben. Ik ben er dus mee opgegroeid en heb me altijd veilig gevoeld met dat ding, en dat gaat er nooit meer uit denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:38

Tea-Leaf schreef:
Dolcis_ schreef:Ik vind mijn vriend veel meer man als hij mij kan op tillen.
Slaat natuurlijk nergens op :P haha!

Jullie ook van die maffe dingen?

Ik praat met kinderachtige stem tegen mijn poezen, ze zijn mijn kindjes en ik zeg wel eens "kom maar bij mama" Echt heel erg genant.




Haha dat doe ik ook. Ik heb het zelfs over papa en mama. Kan mijn vriend niet zo waarderen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:39

Oh en ik ben ook echt heel erg onhandig. Ik loop altijd tegen dingen aan, veeg kopjes van de tafel, gooi thee over mijn laptop, struikel over mijn eigen voeten, schop tegen muren aan etc. Echt best vervelend soms :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Lejow wo 2 maa 2011 - 9:53

Ik behandel mijn knuffels alsof ze gevoel hebben. Ik heb 3 knuffels die altijd bij me in bed liggen.. Ze moeten dan ook bij me onder m'n dekens liggen, want anders krijgen ze het koud. Als ze uit bed vallen, vind ik het zielig.
En ook hier, als er brand uitbreekt ga ik terug om ze te redden. Met op 1 mijn hondje Woefie die de respectabele leeftijd van 24 heeft, op 2 een beer die ik van mijn vriend heb gekregen en op 3 een Stitch knuffel uit Disneyland Embarassed

Ik praat tegen de katten en doe gek met ze, en geef ze vaak ook tientallen bijnamen.

Vroeger wilde ik niet de slaapkamer het dichtste bij de trap hebben, en als ik dat wel had wilde ik zo ver mogelijk van de deur liggen. Anders was ik bang dat als er inbrekers kwamen, ze als eerste in de dichtstbijzijnde kamer zouden kijken en mij mee zouden nemen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  ExpressoB wo 2 maa 2011 - 10:34

dat puffen/steunen/kreunen hoe ik het moet noemen ook haha.. als ik moet bukken, deed het vanmiddag nog, toen ik mijn wasmachine aan het volstoppen was

deed het vroeger al (niet overdreven hoor) toen zei mijn moeder altijd: is er wat?! zoiets haha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 10:40

BJA schreef:
Als ik mijn auto parkeer moet ik altijd de zonneklep weer inklappen als ik deze omlaag heb gehad.
Ik denk dat dat ongeluk brengt als ik dat niet doe. nerd
Ik denk dat het sowieso een pijnlijk hoofd brengt als je weer instapt.

Ik klap dat ding ook altijd in, veel te vaak met m`n voorhoofd tegenaan gestoten op 1 of andere manier laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 10:47

appeltje schreef:
Tea-Leaf schreef:
Dolcis_ schreef:Ik vind mijn vriend veel meer man als hij mij kan op tillen.
Slaat natuurlijk nergens op :P haha!

Jullie ook van die maffe dingen?

Ik praat met kinderachtige stem tegen mijn poezen, ze zijn mijn kindjes en ik zeg wel eens "kom maar bij mama" Echt heel erg genant.




Haha dat doe ik ook. Ik heb het zelfs over papa en mama. Kan mijn vriend niet zo waarderen Wink

Mijn vriend noemt zichzelf "de papapoes" en mij de "mamapoes" Dat is pas beschamend hahahah Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 10:49

Oké, dat is wel een beetje raar Tea Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  ExpressoB wo 2 maa 2011 - 11:03

2 trekjes van mijn vriend

- op zijn muis klikken echt heeeeeeeeeeeeeeel veel! schijt irritant
- met zijn neusvleugels 'vleugelen', heeft hij ook vaak niet door
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 11:06

- Ik praat in mezelf.

- Ik tel de witte strepen op het zebrapad.

- Ik tel lantaarnpalen als ik aan het fietsen ben of in de auto zit.

- Ik moet helemaal onder de dekens liggen, dan voel ik me veiliger.

- Als ik de was ophang, gebruik ik nooit 2 dezelfde kleuren knijpers naast elkaar.

Volgens mij heb ik er nog veel meer, maar beschouw ik ze inmiddels als 'normaal'.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 11:18

Giacomo schreef:Oké, dat is wel een beetje raar Tea Wink

Een beetje? Heel raar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Caro wo 2 maa 2011 - 21:17

Ik slaapwandel ook. Meestal in het weekend, als ik iets gedronken heb en een onrustige week heb gehad. In ons vorige appartement ben ik dus vaker wakker geworden, naakt op de bank en steenkoud.

Ohhhh en dit is heul genant: op een ochtend dacht ik: waarom is hier de vloerbedekking toch zo nat (naast het bed). Ik nadenken, en ik had idd iets gedroomd van plassen in het bos. Heb ik dat dus gewoon op de vloer gedaan. Mijn vriend lag helemaal dubbel... Ik vond het iets minder :-)

Zo heb ik een keer op de zolder bij een vriendin van mij geslapen. Middenin de nacht word ik wakker en moet ik plassen. Alleen ik kende de zolderkamer niet, had hem alleen in het stikdonker gezien en ik ben serieus echt in paniek geraakt want ik kon de uitgang niet vinden. Hele huis wakker omdat Caro moest plassen. Euhhmmm, ze pesten me er nu nog mee.

Echt een stomme eigenschap van mezelf is, dat ik mézelf áltijd stom vind. Ik kan ook erg moeilijk met complimentjes omgaan.

En wat mijn man erg frustrerend vindt, is dat ik altijd zin heb om datgene te drinken of eten wat níet in huis is...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Sneeuwvlok wo 2 maa 2011 - 21:36

Zusje van Bert schreef:Ik vind het eng als het douchegordijn dicht is (als er niemand onder de douche staat zeg maar).

dat heb ik ook! Als ik de badkamer binnen kom is het eerst wat ik doe; heel snel het gordijn open doen.

Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Moezie wo 2 maa 2011 - 21:47

Ik weet gewoon zeker dat er nog iemand bij ons in huis is zeg maar (geest)
Nu durf ik savonds als ik alleen op de badkamer ben nooit in de spiegel te kijken... bang dat er iemand achter me staat..

Ow jah en voordat ik eindelijk slaap ga ik 10 x naar de wc. Ook al hoef ik eigenlijk niet..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 21:47

Waarom denk je dat LP?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Moezie wo 2 maa 2011 - 21:55

Op de een of andere manier voel ik dat zowiezo aan...
Maar ook lampen gaan aan en uit zomaar.. de kraan op de badkamer gaat spontaan aan als ik in bed lig.. ow ja en dan de magnetron piept (zelfs als die uitgetrokken is).

Ik zit er verder niet zo mee, denk ook dat het mijn vader is (is in dat huis ook overleden)
Ik zeg elke keer weer hoi pap..
Maar het idee dat ik in de spiegel kijk en er iemand echt achter me staat word ik gek van!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Guus wo 2 maa 2011 - 22:14

-ik zing mee met mijn Ipod, ook op straat... en als iemand me dan raar aankijkt doe ik net alsof ik aan het bellen was...
Als ik in de bus of de tram zit playback ik, ik kan gewoon niet niets doen als ik muziek luister!

-Ik beweeg altijd mijn voeten, zelfs als ik slaap! Als het lijkt of ik ze stil houd dan wiebel ik met mijn tenen... ik wrijf ook altijd mijn voeten tegen elkaar in bed en op de bank, vind ik fijn... soort van voetje vrijen met mijzelf

-Ik lig in bed altijd met een hand op mijn blote buik

-Ik ben een dwangmatige planner, alles moet ik van tevoren bedenken. En op iets onverwachts kan ik prima inspelen omdat ik daar altijd rekeing mee hou in mijn planning... heb altijd verschillende back up plannen in mijn hoofd haha

-Ik ben heb qua eten altijd periodes, dan eet ik bijvoorbeeld een half jaar elke dag hetzelfde ontbijt om het dan ineens niet meer lekker te vinden en jaren niet meer aan te raken

-Ik heb een bizar geheugen als het op film en songteksten aankomt, ik luister ook altijd naar de tekst van een nummer... merk de laatste tijd dat eigenlijk best weinig mensen dat doen. Ik zing dan ook altijd mee en praat ook mee met films die ik al gezien heb (meeeega irritant vind mn vriend dat die een film na een jaar nog een keer opnieuw kan kijken omdat hij het meeste vergeten is)



Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Blond wo 2 maa 2011 - 22:24

- Ik heb een fotografisch geheugen voor de meest onbenullige feitjes (mijn vriendinnen zeggen wel eens voor de gein: jij weet nog precies welke outfit je aanhad een jaar geleden).
- Ik kan mijn linkerheup uit de kom laten schieten en weer terug rollen
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Guus wo 2 maa 2011 - 22:47

_Chance schreef:- Ik heb een fotografisch geheugen voor de meest onbenullige feitjes (mijn vriendinnen zeggen wel eens voor de gein: jij weet nog precies welke outfit je aanhad een jaar geleden).
- Ik kan mijn linkerheup uit de kom laten schieten en weer terug rollen

ik rechts Very Happy
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  loura wo 2 maa 2011 - 22:47

Als ik even niks aan het doen ben of ik denk ergens aan dan ga ik automatisch alle hoekjes aan de muur aan elkaar verbinden met mijn ogen.

Als ik in de auto/trein/bus/ zit dan doe ik altijd een spelletje met mijn ogen. Dan spring ik van lantaarnpaal tot lantaarnpaal of van boom tot boom.

Volgens mij ben ik autist Wink

Altijd voor ik de deur uitga dan ga ik naar de wc. Ook check ik het hele huis omdat ik bang ben dat er brand uitbreekt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Jelin wo 2 maa 2011 - 23:05

CherrieLola schreef:Als ik muziek hoor ga ik altijd met mijn voeten dansen, het is me nooit eerder opgevallen, mijn vriend lacht zich kapot Very Happy

Dat heeft mijn man ook. Zodra hij muziek hoort, gaan die voeten bewegen ook als hij gewoon bed ligt met de tv aan. Hetzelfde met kickboksen op tv, gaat ie mee zitten doen en dat heeft ie niet door.. haha.. Kan er ook heel hard om lachen, maar uiteindelijk wordt het irritant.. Hij heeft er nog veel meer, zoals slaapwandelen.

Mijn rare trekjes zijn. Ik kreun in mijn slaap, elke nacht weer. En als ik zenuwachtig ben, ga ik aan mijn gezicht en haren zitten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 3 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum