Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

+18
Polly
Chocolate Cookie
Jmdb
Mari
Jelin
loura
Blond
Guus
Moezie
Sneeuwvlok
Caro
Lejow
May
ExpressoB
BJA
Lynn_
VeryCherry
Huppekee
22 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:59

Ik vind mijn vriend veel meer man als hij mij kan op tillen.
Slaat natuurlijk nergens op :P haha!

Jullie ook van die maffe dingen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:13

Dolcis_ schreef:Ik vind mijn vriend veel meer man als hij mij kan op tillen.
Slaat natuurlijk nergens op :P haha!

Jullie ook van die maffe dingen?

Haha dat herken ik! Mijn ex kon dat niet, mijn vriend gelukkig wel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:25

Ik moet voor ik ga slapen altijd deodorant op doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Huppekee wo 2 maa 2011 - 7:47

Ik voel me niet 'veilig' als ik met een lichaamsdeel (arm, been) niet onder de dekens lig..
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 7:48

Als ik muziek hoor ga ik altijd met mijn voeten dansen, het is me nooit eerder opgevallen, mijn vriend lacht zich kapot Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Lynn_ wo 2 maa 2011 - 7:49

Mijn vriend vindt het vreselijk dat ik mijn wekker tien keer controleer. Ik kan gewoon niet anders! En met de wekker op mijn telefoon hetzelfde verhaal...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:52

Huppekee schreef:Ik voel me niet 'veilig' als ik met een lichaamsdeel (arm, been) niet onder de dekens lig..

Dat heb ik ook, maar dan vooral als er een stukje van mijn rug niet bedekt is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:53

Huppekee schreef:Ik voel me niet 'veilig' als ik met een lichaamsdeel (arm, been) niet onder de dekens lig..
+1!!
Alles moet altijd onder de dekens. Vooral als een voet onder de dekens uitsteekt voel ik me niet veilig. Alleen mijn hoofd steekt onder de dekens uit, vanaf mijn neus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  BJA wo 2 maa 2011 - 8:03

Ik moet van mezelf altijd minimaal 8 uur slapen, anders voel ik me niet prettig.
De volgende ochtend merk ik er trouwens niks van als het 7 of 7,5 uur is!

Als ik mijn auto parkeer moet ik altijd de zonneklep weer inklappen als ik deze omlaag heb gehad.
Ik denk dat dat ongeluk brengt als ik dat niet doe. nerd
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:07

Phoeh ik heb heel veel rare trekjes :P eigenlijk kan ik beter mijn normale eigenschappen op gaan noemen...

Mijn meest voorkomende eigenschappen;

- ik geef voorwerpen een naam
- ik praat in/met mezelf, ook wanneer er mensen bij zijn
- ik zeg vaak nee en dan doe ik ja :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 8:07

Oh, en ik slaapwandel.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Huppekee wo 2 maa 2011 - 8:08

Sushi schreef:
Huppekee schreef:Ik voel me niet 'veilig' als ik met een lichaamsdeel (arm, been) niet onder de dekens lig..
+1!!
Alles moet altijd onder de dekens. Vooral als een voet onder de dekens uitsteekt voel ik me niet veilig. Alleen mijn hoofd steekt onder de dekens uit, vanaf mijn neus.

Precies! ik kan ook echt niet met m'n voeten buiten het bed liggen ... Neutral Moet ook altijd iets over me heen hebben (dus in de zomer ook alleen een laken ofzo)
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  ExpressoB wo 2 maa 2011 - 8:09

ik doe vaak mijn mond een klein stukje open en dicht te doen...soort van hap hap luchthap ofzo hahaah heb het vaak niet eens door! mijn vriend wijst me er dan op en moet erom lachen
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  ExpressoB wo 2 maa 2011 - 8:10

CherrieLola schreef:Oh, en ik slaapwandel.

hihi..sorry moest ff lachen, net zoals Joanna in secretstory?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 8:13

Oh, geen idee, dat kijk ik niet. Maar ik weet er niks meer van de volgende dag. Het is gelukkig niet zo erg dat er een 'veilige route' voor me gecreëerd hoeft te worden Wink Ik wandel wat door het huis, stamel wat in het luchtledige en dan brengt mijn vriend me weer naar bed als hij nog in de woonkamer is en anders komt hij me halen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:13

Whahaha CL Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 8:14

En m'n vriend pest me altijd door te zeggen dat hij me dan een keer gaat filmen, het jaagt me alleen niet genoeg schrik aan om het niet te doen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:16

CherrieLola schreef:Oh, geen idee, dat kijk ik niet. Maar ik weet er niks meer van de volgende dag. Het is gelukkig niet zo erg dat er een 'veilige route' voor me gecreëerd hoeft te worden Wink Ik wandel wat door het huis, stamel wat in het luchtledige en dan brengt mijn vriend me weer naar bed als hij nog in de woonkamer is en anders komt hij me halen.

Ik had iemand in mijn vriendenkring vroeger die daadwerkelijk naar buiten was gekomen en helemaal naar een andere vriend was gelopen. Pas toen diens broer open deed, besefte hij wat hij aan het doen was...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 8:17

Oei, dat lijkt me echt gênant...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:20

*


Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op zo 24 apr 2011 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:24

Dolcis_ schreef:Ik vind mijn vriend veel meer man als hij mij kan op tillen.
Slaat natuurlijk nergens op :P haha!

Jullie ook van die maffe dingen?

Joh, ik ben helemaal raar. Ik zal eens wat opnoemen:

Ik slaap sinds 20 jaar met dezelfde, inmiddels half overleden knuffel. Zonder slaap ik slechter, zelfs naast mijn vriend.

Ik praat met kinderachtige stem tegen mijn poezen, ze zijn mijn kindjes en ik zeg wel eens "kom maar bij mama" Echt heel erg genant.

Als ik 's avonds voor de tv zit en er is niks leuks op, ga ik tattoos tekenen met zwarte stift, bij mezelf of mijn vriend.

Soms wil ik de hele dag in bed liggen, omdat ik slapen het aller allerfijnste vind wat er is. ( Naast seks en eten )

Ik zing hard mee met muziek, dans erbij en beeld me in dat ik de ster op het podium ben.

Op internet zoek ik naar lugubere verhalen en films, en ik kijk ook veel horror en nare thrillers. Terwijl ik een supergevoelig persoon ben die al jankt bij All You Need is Love haha.

Ik loop altijd overal tegenaan, ook al zit die ene deur of staat die ene bank al eeuwen op dezelfde plek.

Dagelijks praat ik hardop in mezelf, als ik alleen ben maar ook als er mensen in de buurt zijn.

In het OV en winkels spreek ik mensen aan en ga ik soms dom ratelen, terwijl ik denk "Tea, hou je kop, hier zitten ze niet op te wachten"


En zo kan ik nog uuuuren doorgaan.





Laatst aangepast door Tea-Leaf op wo 2 maa 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 8:25

Ik slaap ook nog steeds met mijn knuffel, maar ik vind het geen raar trekje van mezelf Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:26

CherrieLola schreef:Ik slaap ook nog steeds met mijn knuffel, maar ik vind het geen raar trekje van mezelf Wink

Nja, ik schaam me er ook zeker niet voor hoor! Maar ik weet niet of t normaal is voor een 29 jarige haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  VeryCherry wo 2 maa 2011 - 8:27

Geen idee, maar gezellig is het wel Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:29

CherrieLola schreef:Geen idee, maar gezellig is het wel Very Happy

Zeker! Very Happy Ik heb een konijn, en jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum