Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf
+18
Polly
Chocolate Cookie
Jmdb
Mari
Jelin
loura
Blond
Guus
Moezie
Sneeuwvlok
Caro
Lejow
May
ExpressoB
BJA
Lynn_
VeryCherry
Huppekee
22 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf
Dit is mijn schatje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik ook! Gewoon een dun lakentje inderdaad als het warm is. Heel soms ga ik op zaterdagmiddag nog een tukje doen (lekker ouwe wijverig he), en dan leg ik altijd een dun kleedje over me heen haha.Huppekee schreef:Sushi schreef:+1!!Huppekee schreef:Ik voel me niet 'veilig' als ik met een lichaamsdeel (arm, been) niet onder de dekens lig..
Alles moet altijd onder de dekens. Vooral als een voet onder de dekens uitsteekt voel ik me niet veilig. Alleen mijn hoofd steekt onder de dekens uit, vanaf mijn neus.
Precies! ik kan ook echt niet met m'n voeten buiten het bed liggen ... Moet ook altijd iets over me heen hebben (dus in de zomer ook alleen een laken ofzo)
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Dit is mijn schatje
Aaaahw.
Wil je ook een foto van mijn knuffel?
Gast- Gast
Yup, show maar
Awh wat ziet ze er nog goed uit!!
Hoe ouder ik word, hoe meer trekjes ik van mijn oma krijg.
Ik verslik me: Tien keer hoesten, drie keer niezen.
Ik hoest bij verkoudheid: Gigantische hoestbui, waarna ik een niesaanval krijg.
En als ik me moet bukken of kleren uit moet trekken: Dan hum ik.
Zelfs als ik het niet moeilijk heb zucht ik alsof ik iets heel moeilijk vind of het heel moeilijk heb.
Gelukkig kennen mijn collega's me nu en hebben ze het niet meer door, denk ik, want niemand vraagt me meer of er iets met me is. Dit ben ik gewoon....
Ik verslik me: Tien keer hoesten, drie keer niezen.
Ik hoest bij verkoudheid: Gigantische hoestbui, waarna ik een niesaanval krijg.
En als ik me moet bukken of kleren uit moet trekken: Dan hum ik.
Zelfs als ik het niet moeilijk heb zucht ik alsof ik iets heel moeilijk vind of het heel moeilijk heb.
Gelukkig kennen mijn collega's me nu en hebben ze het niet meer door, denk ik, want niemand vraagt me meer of er iets met me is. Dit ben ik gewoon....
Gast- Gast
Jullie knuffels hebben gewoon vorm Mijn knuffel is onherkenbaar, maar goed ik was ook een beetje raar ik had een onderbroek als knuffel
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
CherrieLola schreef:Awh wat ziet ze er nog goed uit!!
Op zich wel, maar het jurkje was felgekleurd met bloemetjes hahaha. En aan de achterkant is haar jurkje helemaal opengescheurt helaas....
Gast- Gast
May schreef:Jullie knuffels hebben gewoon vorm Mijn knuffel is onherkenbaar, maar goed ik was ook een beetje raar ik had een onderbroek als knuffel
Hahahahaha ik moet zo hard lachen hierom. In positieve zin. Geweldig, een onderbroek als knuffel
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:May schreef:Jullie knuffels hebben gewoon vorm Mijn knuffel is onherkenbaar, maar goed ik was ook een beetje raar ik had een onderbroek als knuffel
Hahahahaha ik moet zo hard lachen hierom. In positieve zin. Geweldig, een onderbroek als knuffel
Ja ik had echt tig echte knuffels, en toch pakte ik steeds die onderbroek uit de kast om mee te knuffelen en te slapen. Dus op een gegeven moment heeft mijn moeder het maar gewoon zo gelaten
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat zien jullie knuffels er nog goed uit! De mijne ziet er dan helemaal uit als een zwerver
Gast- Gast
Ik vind het eng als het douchegordijn dicht is (als er niemand onder de douche staat zeg maar).
Gast- Gast
Whahahaha vind je? Mijn knuff is van oorsprong roze en fluffig, is nou niks meer van over hoor
Zusje van Bert schreef:Ik vind het eng als het douchegordijn dicht is (als er niemand onder de douche staat zeg maar).
Hahaha dat weet ik nog, daar denk ik regelmatig aan als ik na het douchen het gordijn dicht doe, omdat hij dan sneller droogt.
Gast- Gast
Inderdaad, voor d'r leeftijd zit ze nog strak in d'r vel.CherrieLola schreef:Awh wat ziet ze er nog goed uit!!
CL: jouw knuffel is ook echt adorable!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Whahahaha vind je? Mijn knuff is van oorsprong roze en fluffig, is nou niks meer van over hoor
Jammer dat we geen before & after hebben
Gast- Gast
Als er brand zou uitbreken ga ik ook echt nog terug om mijn knuffel te redden hoor
Tea-Leaf schreef:CherrieLola schreef:Whahahaha vind je? Mijn knuff is van oorsprong roze en fluffig, is nou niks meer van over hoor
Jammer dat we geen before & after hebben
Bij mijn ouders liggen nog wel foto's, ik zal ze is opzoeken en inscannen
Tea-Leaf schreef:Zusje van Bert schreef:Ik vind het eng als het douchegordijn dicht is (als er niemand onder de douche staat zeg maar).
Hahaha dat weet ik nog, daar denk ik regelmatig aan als ik na het douchen het gordijn dicht doe, omdat hij dan sneller droogt.
Ja dat soort mensen heb ik hier dan weleens over de vloer. Die met dat soort goede bedoelingen het gordijn dicht laten hangen. Brrr, dan durf ik echt de badkamer niet meer in haha!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Als er brand zou uitbreken ga ik ook echt nog terug om mijn knuffel te redden hoor
Dat zeg ik ook altijd! Serieus.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Tea-Leaf schreef:Zusje van Bert schreef:Ik vind het eng als het douchegordijn dicht is (als er niemand onder de douche staat zeg maar).
Ja dat soort mensen heb ik hier dan weleens over de vloer. Die met dat soort goede bedoelingen het gordijn dicht laten hangen. Brrr, dan durf ik echt de badkamer niet meer in haha!
Als ik ooit nog eens kom logeren zal ik het nooit, nooit meer doen.
Gast- Gast
Ik praat tegen mezelf, bijvoorbeeld als ik iets lomps doe 'Lekker bezig, Princess'
Ik praat tegen de stofzuiger 'Kom maar, ja, nu de bocht om...'
Ik loop overal tegenaan, zit ook altijd onder de blauwe plekken
Als ik een woord niet weet bedenk ik iets wat er volgens mij op lijkt voor in de plaats
Ik ben enorm chaotisch en haal als ik aan het praten ben heel veel woorden door elkaar
Mijn knuffel ligt op m'n nachtkastje
Ik praat tegen de stofzuiger 'Kom maar, ja, nu de bocht om...'
Ik loop overal tegenaan, zit ook altijd onder de blauwe plekken
Als ik een woord niet weet bedenk ik iets wat er volgens mij op lijkt voor in de plaats
Ik ben enorm chaotisch en haal als ik aan het praten ben heel veel woorden door elkaar
Mijn knuffel ligt op m'n nachtkastje
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Whahahaha vind je? Mijn knuff is van oorsprong roze en fluffig, is nou niks meer van over hoor
Misschien maar goed dat ik dan niet weet hoe hij er vroeger uitzag
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:CherrieLola schreef:Als er brand zou uitbreken ga ik ook echt nog terug om mijn knuffel te redden hoor
Dat zeg ik ook altijd! Serieus.
Die zou ik ook echt als een van de eerste dingen meenemen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde eigenschappen/gewoontes
» + en - eigenschappen van je kind
» Nav eigenschappen: intelligentie?
» Vieze eigenschappen
» Positieve/negatieve eigenschappen
» + en - eigenschappen van je kind
» Nav eigenschappen: intelligentie?
» Vieze eigenschappen
» Positieve/negatieve eigenschappen