Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

+18
Polly
Chocolate Cookie
Jmdb
Mari
Jelin
loura
Blond
Guus
Moezie
Sneeuwvlok
Caro
Lejow
May
ExpressoB
BJA
Lynn_
VeryCherry
Huppekee
22 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:32

Youandi schreef:- Ik controleer mijn beide wekkers drie keer voordat ik ga slapen.

- Ik weet van iedereen die ik ooit ben tegengekomen en waar ik mee heb gesproken de leeftijd.

- Ik kan de geboortemaand van iemand inschatten (Ik snap zelf niet hoe dat kan, maar ik zit er zelden naast).

- Ik eet overal ketchup of curry bij.

- Ik kan heel hoge tonen horen, die voor anderen niet hoorbaar zijn.
- Ik kan niet normaal werken als ik vergeten ben mijn drie ringen om te doen.

Ik spoor niet helemaal.. 👅

Dit heb ik ook, maar ik kan van verre ook horen waar een ambu, of wat dan ook maar met sirene, zonder dat hij nog in zicht is, van welke richting hij aankomt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:33

_Donnaa schreef:
Alex167 schreef:
Dolores schreef:Ik onthoud ook de meest idiote dingen.

Maar mijn ergste 'eigenschap' is dat ik heel erg op taal/spelfouten let, en zéker in openbare teksten. Zoals folders en mededelingen in een winkel. Ik ga het dan ook verbeteren.

Ik heb een vriendin die áltijd zegt: 'hun zeggen' ... Ik wil haar soms na vijf keer verbeteren echt heel graag even in een struik planten, zo irritant vind ik dat...

Dat doe ik ook Embarassed

En dat je af en toe je vriendin in een struik wil planten kan ik me helemaal voorstellen Very Happy
Same here! Zo ben ik laatst nog een winkel binnengestapt. Zij hadden op de deur een printje dat ze geen biljetten van €250 en €500 accepteren..

Haha, ik snap dat ze die niet accepteren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:33

plumke schreef:

Dit heb ik ook, maar ik kan van verre ook horen waar een ambu, of wat dan ook maar met sirene, zonder dat hij nog in zicht is, van welke richting hij aankomt..
Dat heb ik ook, maar dan heb je toch een normaal gehoor lijkt mij? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:34

_Donnaa schreef:
plumke schreef:

Dit heb ik ook, maar ik kan van verre ook horen waar een ambu, of wat dan ook maar met sirene, zonder dat hij nog in zicht is, van welke richting hij aankomt..
Dat heb ik ook, maar dan heb je toch een normaal gehoor lijkt mij? smile

Uhm ligt bij mij wel héél anders Wink Ik ben doof aan 1 oor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:35

plumke schreef:
_Donnaa schreef:
plumke schreef:

Dit heb ik ook, maar ik kan van verre ook horen waar een ambu, of wat dan ook maar met sirene, zonder dat hij nog in zicht is, van welke richting hij aankomt..
Dat heb ik ook, maar dan heb je toch een normaal gehoor lijkt mij? smile

Uhm ligt bij mij wel héél anders Wink Ik ben doof aan 1 oor..
Ja, maar dat stond er niet bij :P.

Maar als je dat hoort met twee goede oren, is het toch niet meer dan normaal? Of zeg ik nou iets raars.. Bij ons in huis kan iedereen dat horen namelijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:40

_Donnaa schreef:
plumke schreef:
_Donnaa schreef:
plumke schreef:

Dit heb ik ook, maar ik kan van verre ook horen waar een ambu, of wat dan ook maar met sirene, zonder dat hij nog in zicht is, van welke richting hij aankomt..
Dat heb ik ook, maar dan heb je toch een normaal gehoor lijkt mij? smile

Uhm ligt bij mij wel héél anders Wink Ik ben doof aan 1 oor..
Ja, maar dat stond er niet bij :P.

Maar als je dat hoort met twee goede oren, is het toch niet meer dan normaal? Of zeg ik nou iets raars.. Bij ons in huis kan iedereen dat horen namelijk :P

Hehe, dat had ik er idd niet bijgezet..
Bij ons is kan niet iedereen dat horen, zo hoor ik inderdaad ook dingen die een ander niet hoort, maar ik heb mijn oor er beter op getraind. Zo kan ik, als iedereen door elkaar heen praat, een telefoon op afstand, die geluid uit heeft maar wel trilfunctie aan heeft, de trilfunctie horen.. En trilfunctie staat dan heel zacht Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:41

Ja, dat is wel knap met 1 oor.. Ik heb dat met trilfunctie ook, maar ik heb dan ook 2 perfecte oren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 4:43

Volgens mijn vriend kwispel ik haha. Als er iets leuks is of ik ergens op reageer wat ik leuk vind dat ga ik met mijn voeten wiebelen. Was mezelf nog nooit opgevallen, maar als ik er op ga letten heeft hij wel gelijk haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Pannetoet do 3 maa 2011 - 4:44

- Wat hier al eerder is genoemd: Ik voel mij alleen veilig als álles onder dekens ligt
- Ik onthoud alles wat met cijfers te maken heeft.. zo weet ik van iedereen op het werk hun aanmeldcode bij de kassa en ook hun geheimcode.. ik ben ook meteen de enige die dat weet :P Oja ik weet zelfs op bepaalde punten op de snelweg hoeveel km het nog rijden is naar een plaats..
- Ik heb een fotografisch geheugen
- Ik kan niet tegen rommel.. dan moet ik het meteen opruimen en als dat niet kan word ik helemaal kriebelig..


Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op do 3 maa 2011 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:45

_Donnaa schreef:Ja, dat is wel knap met 1 oor.. Ik heb dat met trilfunctie ook, maar ik heb dan ook 2 perfecte oren..

Ik heb me wel afgevraagd hoor hoe het is om stereo te kunnen horen, maar ik heb dit al vanaf de geboorte, weet het vanaf mijn 5de..
Maar wat ik niet heb, en omdat ik dus niet weet hoe het is om stereo te horen, mis ik het ook niet.. Mono heeft zo ook zijn voordelen :P


Laatst aangepast door plumke op do 3 maa 2011 - 4:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:45

minoessepoes schreef:Volgens mijn vriend kwispel ik haha. Als er iets leuks is of ik ergens op reageer wat ik leuk vind dat ga ik met mijn voeten wiebelen. Was mezelf nog nooit opgevallen, maar als ik er op ga letten heeft hij wel gelijk haha.
Hahaha, in een discotheek of kroeg kan ik niet stil staan en dan hup ik een beetje op en neer. Het is nog nooit iemand opgevallen totdat W. me een keer heel overdreven na deed. Die gaat nu soms ook naast me staan huppen, maar dan echt 10x zo erg.. Dan schaam ik me echt dood en dan forceer ik m`n stilstaan ook.. En dan 3 minuten later betrap ik mezelf er weer op dat ik weer sta te huppen..

Maar volgens W. lijkt het alsof ik moet pissen..
silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:50

Mari schreef:
Dolores schreef:Ik onthoud ook de meest idiote dingen.

Maar mijn ergste 'eigenschap' is dat ik heel erg op taal/spelfouten let, en zéker in openbare teksten. Zoals folders en mededelingen in een winkel. Ik ga het dan ook verbeteren.

Ik heb een vriendin die áltijd zegt: 'hun zeggen' ... Ik wil haar soms na vijf keer verbeteren echt heel graag even in een struik planten, zo irritant vind ik dat...

Ik ben echt heel slecht in spelling en de juiste woorden vinden, en ik vind het echt heel vervelend als iemand me corrigeert. Ik weet al heel me leven dat ik veel fouten maak, lees alles 3 keer na, en toch gaat het mis.
Snap best dat je het doet om te helpen, maar ik kan er niet goed tegen, het voelt steeds als falen.

O even for the record...

Ik vind spelfouten maken, in mails ofzo, geen probleem. Zeker niet als ik gewoon weet dat de ander moeite heeft, en ik weet dat dat hij/zij de moeite doet óm me te mailen.
Ik verbeter uitspraken als 'hun zeggen' omdat het hier om een persoon gaat die daarmee het vooroordeel over zichzelf keihard bevestigt, en ik verbeter openbare brieven naar klanten etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Chocolate Cookie do 3 maa 2011 - 4:53

Youandi schreef:- Ik controleer mijn beide wekkers drie keer voordat ik ga slapen.

- Ik weet van iedereen die ik ooit ben tegengekomen en waar ik mee heb gesproken de leeftijd.

- Ik kan de geboortemaand van iemand inschatten (Ik snap zelf niet hoe dat kan, maar ik zit er zelden naast).

- Ik eet overal ketchup of curry bij.

- Ik kan heel hoge tonen horen, die voor anderen niet hoorbaar zijn.

- Ik kan niet normaal werken als ik vergeten ben mijn drie ringen om te doen.

Ik spoor niet helemaal.. 👅

Oh, zo gek is het dus niet van mij dat ik dat ook heb! Laughing

Als ik hier die dingen zie denk ik "oja dat heb ik ook". Maar zo uit mezelf kan ik er niet opkomen. Neutral
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 6:12

Dolores schreef:
Ik verbeter uitspraken als 'hun zeggen'
Ik zeg dat denk ik ook. Ik had een negen op mijn eindexamen nederlands Havo niveau en nog steeds maak ik die fout in informele teksten. Als ik een formele brief moet schrijven denk ik er over na en gaat het wel goed. Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als iemand mij verbetert... Vooral als hun dus zij moet zijn of hun dus hen moet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Guus do 3 maa 2011 - 6:33

_Chance schreef:
Mari schreef:
Chocolate Cookie schreef:
_Chance Vandaag om 10:24

.- Ik heb een fotografisch geheugen voor de meest onbenullige feitjes (mijn vriendinnen zeggen wel eens voor de gein: jij weet nog precies welke outfit je aanhad een jaar geleden).

Goochempie Vandaag om 10:14

-Ik heb een bizar geheugen als het op film en songteksten aankomt, ik luister ook altijd naar de tekst van een nummer... merk de laatste tijd dat eigenlijk best weinig mensen dat doen. Ik zing dan ook altijd mee en praat ook mee met films die ik al gezien heb (meeeega irritant vind mn vriend dat die een film na een jaar nog een keer opnieuw kan kijken omdat hij het meeste vergeten is.

+1
+ nog 1, ook weet ik vaak nog precies wat iemand dronk op een bepaalde dag, vertelde, welke make-up zo bizar.

Ik ben gelukkig dus niet de enige Very Happy

werkte het nou ook maar met dingen zoals studie e.d. Rolling Eyes

dat van die outfits heb ik ook... en met eten! ik weet van de vreemdste dagen/gebeurtenissen nog wat iedereen toen at...

De pubquiz staat hier ook op de naam van mij een een vriend van me met hetzelfde kwaaltje maar dan gericht op geschiedenis... ideale combi smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Marcellah89 do 3 maa 2011 - 6:42

Als ik in bad zit en ik wil mijn haren nat maken ga ik achterover maar neem dan eerst een enorme hap lucht terwijl ik niet met mijn gezicht onder water ga..
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 8:49

Caroow schreef:
Youandi schreef:

- Ik weet van iedereen die ik ooit ben tegengekomen en waar ik mee heb gesproken de leeftijd.

- Ik kan de geboortemaand van iemand inschatten (Ik snap zelf niet hoe dat kan, maar ik zit er zelden naast).



Aah testen? Hoe oud ben ik en in welke maand ben ik geboren? nerd

Neeee, de leeftijden onthoud ik altijd, wanneer ze me gezegd zijn.. Dus die raad ik niet zomaar Wink
Al ben je volgens mij.... 23 jaar? (Ik kan redelijk schatten, dus nu ben ik benieuwd...) En ik denk dat je ergens in de zomer jarig bent. Maar als ik je écht spreek, dan kan ik daar pas echt iets over zeggen 👅

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 8:51

Marcellah89 schreef:Als ik in bad zit en ik wil mijn haren nat maken ga ik achterover maar neem dan eerst een enorme hap lucht terwijl ik niet met mijn gezicht onder water ga..

Jaaa, dat heb ik ook! Gek he?! Oerinstinct ofzo? nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf - Pagina 5 Empty Re: Aparte eigenschappen/trekjes van jezelf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum