Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vieze eigenschappen

+20
Possom
Silver
Moezie
RYW
ExpressoB
Arwyn
Prosecco
PrimaBella
luenca
xxDila
Toet
Mariposa
Caro
Atelier Madame
smooch
Shisha
Rush
TNMN
studiebol
Caroow
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Vieze eigenschappen

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 4:01

Toen ik gisteren heerlijk Psychologie Magazine zat te lezen, kwam ik een wel heel grappige vraag tegen.

Een vrouw wist niet meer wat ze moest doen. Haar man peutert in zijn neus, en kan het ook niet laten om even in zijn kont te porren, om het maar plat te zeggen. Daarna haalt hij zijn handen door zijn haar en gezicht. Deze vrouw walgt hier natuurlijk enorm van en haar zin in seks is hierdoor ook flink verdwenen.

Ik vond het best grappig, en vreemd genoeg interessant om te lezen, dus ik dacht, misschien is het een "grappig" onderwerp voor het Yes Cafe.

Hebben jullie ook een vriend, man of een ex met zulke vieze eigenschappen? En als hij hier niet mee ophoud, zelfs nadat je het hebt gezegd, is het dan zo'n afknapper dat je een relatie zou beëindigen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 4:06

Die van mij pulkt wel eens aan/in zijn neus. Dat probeert ie onopvallend te doen, maar helaas hoor en zie ik álles. Vind ik zoooooo vies!
En hij heeft de vieze gewoonte nagels niet te knippen, maar er af te trekken. Dan trekt en pulkt ie aan de randjes, tot ze weer kort zijn. Echt. Bah!

Maar ik beëindig de relatie er niet om. Zo erg is het nu ook weer niet en zo vaak gebeurt het niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 4:10

Youandi schreef:Die van mij pulkt wel eens aan/in zijn neus. Dat probeert ie onopvallend te doen, maar helaas hoor en zie ik álles. Vind ik zoooooo vies!
En hij heeft de vieze gewoonte nagels niet te knippen, maar er af te trekken. Dan trekt en pulkt ie aan de randjes, tot ze weer kort zijn. Echt. Bah!

Maar ik beëindig de relatie er niet om. Zo erg is het nu ook weer niet en zo vaak gebeurt het niet Wink

Dat van die nagels doet mijn vriend ook! hij scheurt ze dan gewoon af als ze te lang worden, ik word echt misselijk van het geluid daarvan haha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Caroow do 23 jun 2011 - 4:15

Ik kan niks bedenken aan mijn vriend wat ik vies vind. Behalve de geur van een cracker met pindakaas in de ochtend, daar walg ik van.

En echt vieze dingen zou ik niet heel blij van worden, maar uitmaken gaat wel heel ver.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  studiebol do 23 jun 2011 - 21:35

Mijn vriend laat boeren. Tja dat doet iedereen natuurlijk wel eens, maar hij kan ze echt bewust laten en dat vind ik echt niet leuk! Gelukkig doet hij het al een heel stuk minder!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 21:39

Mijn vriend heeft sinds november al last van zijn neus. Hij is zelfs naar de KNO arts geweest maar die kan niets vinden. Hij klaagt nog steeds dat hij zo weinig adem heeft. (nu heeft hij van die neusdruppels, maar daarvan krijgt hij wondjes in zijn neus) nu zit hij dus de HEEEEELE tijd aan zijn neus de friemelen omdat dat wondje vervelend is..

(daarom moet je er ook afblijven :P ).. Ik word er zo moe van haha.. echt elke 2 minuten zit hij wel weer te friemelen.. Nou is hij zowieso echt een friemelaar (zijn gezicht, zijn haar, zijn voeten) echt overal moet aan gefriemeld worden..

Die neus is natuurlijk wel een uitzondering en vervelend voor hem.. Maar toch kan ik het niet laten om de denken de KNO arts zegt dat er niets aan de hand is.. stel je dan toch niet aan Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  TNMN do 23 jun 2011 - 22:40

Haha, ik ben ook een friemelaar, kan echt nooit stil zitten! Soms wordt mijn vriend daar ook gek van. Maar goed, hij heeft ook rare dingen die hij doet. Ik zou het er niet om uitmaken. Tenzij het natuurlijk zo erg is dat je hem niet meer als aantrekkelijk ziet, maar misschien is relatietherapie dan een goed idee? Gaf het tijdschrift nog advies?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:43

Mijn vriend peutert de hele tijd n zijn neus. Ook al zit er niks in. Het is een tick. Vreselijk irritant! Ik kan het 100x zeggen, maar niks helpt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Rush vr 24 jun 2011 - 1:45

Hij heeft heel snel 'aanslag' op z`n tandvlees (terwijl hij wel gewoon goed z`n tanden poetst) maargoed, dat moet hij even wat vaker wegpoetsen. Alleen het staat zo vies. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:49

Ik kan nog niks verzinnen. Maar dat zal vast nog komen, vrees ik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Shisha vr 24 jun 2011 - 1:52

Mijn vriend zit altijd aan zijn handen/vingers/nagels te pulken en heeft daardoor vaak velletjes en wondjes die hij vervolgens ook weer eraf op open pulkt. Ik zeg altijd dat hij er vanaf moet blijven maar hij doet het automatisch.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  smooch vr 24 jun 2011 - 1:55

Jen_ schreef:Mijn vriend peutert de hele tijd n zijn neus. Ook al zit er niks in. Het is een tick. Vreselijk irritant! Ik kan het 100x zeggen, maar niks helpt.

Die van mij ook, en dan gaat hij praten dan hoor ik dat hij met zijn vinger in zijn neus zit....zoo vies!

Ook scheurt hij zijn nagels en bewaart die dan in zijn mond. Hij weet dat ik er niet tegen kan en dan laat hij het express zien en ik probeer het dan uit zijn mond te trekken. Het wordt dan een soort van spelletje, hij vindt het erg grappig maar ik niet.

Hij laat ook scheten in bed die enorm stinken.

En trekt velletjes van zijn handen omdat ze zo droog zijn. Ik heb nu handcreme voor hem gekocht en dat smeert hij nu regelmatig. Maar als hij even de kans krijgt begint hij weer met trekken. Vooral in de zomer heeft hij er last van of als hij gaat schoonmaken.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Atelier Madame vr 24 jun 2011 - 1:59

Die van mij is nogal winderig aangelegd, en die laten we ook vrij bij elkaar..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:13

Oh bah, nagels in je mond bewaren! En winden laten doen wij niet bij elkaar. Oh gelukkig niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Caro vr 24 jun 2011 - 6:40

Mijn man doet dat ook met zijn nagels. Dat doet hij dan s avonds als ik naar bed ben, want dan denkt hij dat ik het niet zie ofzo. Klopt ook, maar dan legt hij ze in de waxinehouder op de salontafel en daar mag ik ze dan vinden de dag erna. Iehhhhh

Welke vieze eigenschappen hebben jullie eigenlijk zelf? Die je vriend of man echt vies vindt?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Mariposa vr 24 jun 2011 - 10:42

Mijn vriend spuugt regelmatig op straat, vind dat echt een vieze gewoonte en aso staan, doet me ook een beetje denken aan van die zogenaamd stoere puberjochies die je dat ook vaak ziet doen. Verder vind ik zijn eetgewoonten soms niet echt smakelijk, te grote happen nemen en dan praten met z'n mond vol.
Ik zelf heb geloof ik niet echt vieze gewoontes...
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Toet vr 24 jun 2011 - 10:52

Mijn ex zat een keer in de auto in zijn neus te peuteren, heel lang en vies. Daarna ging die alle snotjes uit het raam schieten en toen we later thuis kwamen zaten ze allemaal tegen mijn auto geplakt haha dat was heel vies.

Ook had hij periode bijna iedere dag een bloedneus, dan stopte hij altijd een tampon in z'n neus, dat zag er echt hilarisch uit.

Een vriendin van mij had eens een vriend die niet helemaal spoorde, dat is al een hele tjid geleden. We zaten een keer met een groepje ergens en zij zat op de bank, gaat haar vriend voor haar staan, trekt z'n broek naar beneden en zn kont uit elkaar en laat zo een scheet midden in haar gezicht!! Dat was zó ranzig, ik moest er echt van kokhalzen. Die vriendin durfde niet eens boos te worden!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 11:06

Gatver Toet, dat is écht ranzig! Ik zou daar zó boos om worden!

Mijn man bijt nagels die hij neerlegt waar hij op dat moment zit. Dat kan dus op zijn nachtkastje zijn, maar ook op de salontafel of op zijn bureau. Echt goor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  xxDila vr 24 jun 2011 - 12:17

Euhmm,
Scheten, maar dat doe ik ook wel eens
Boeren, maar ook dat doe ik wel eens

Neus peuteren & spugen en dan eerst alles "ophalen".. pale
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:00

Caro schreef:Mijn man doet dat ook met zijn nagels. Dat doet hij dan s avonds als ik naar bed ben, want dan denkt hij dat ik het niet zie ofzo. Klopt ook, maar dan legt hij ze in de waxinehouder op de salontafel en daar mag ik ze dan vinden de dag erna. Iehhhhh

Welke vieze eigenschappen hebben jullie eigenlijk zelf? Die je vriend of man echt vies vindt?

Serieus, die heb ik echt niet. I'm a lady smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:12

Mijn vriend scheurt ook altijd zijn nagels af en drinkt gewoon cola uit een fles...
Gelukkig heb ik hem nooit kunnen betrappen op neuspeuteren, ik vind dat zo onwijs vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  luenca za 25 jun 2011 - 0:54

toetje_ schreef:
Een vriendin van mij had eens een vriend die niet helemaal spoorde, dat is al een hele tjid geleden. We zaten een keer met een groepje ergens en zij zat op de bank, gaat haar vriend voor haar staan, trekt z'n broek naar beneden en zn kont uit elkaar en laat zo een scheet midden in haar gezicht!! Dat was zó ranzig, ik moest er echt van kokhalzen. Die vriendin durfde niet eens boos te worden!

GADVER! ik pik veel maar dan zou ik het echt uitmaken! wat respectloos en ontzettend ranzig! dat die jongen zich niet schaamt voor zichzelf zeg! hoe is dat afgelopen naderhand?

mijn ex is ook ranzig, nu t uit is zie ik pas hoe ranzig het is, alhoewel ik zag t toen ook al maar negeerde het....hij laat ongelofelijke stink scheten en ook als we in bed lagen, als ie opstond( tegen de middag als ie eindelijk uitgesnurkt was ) kwamtie uit bed en eerste wat ie deed was een dikke vette scheet laten. ook laat ie soms van die hele lange scheten terwijl die er gewoon bij aan t plassen is, die duren soms wel n minuut.
hij douched maar 2 keer in de week, scheren ook minder en als ik dan zn haren niet geknipt had zag ie er helemaal niet uit...hij is laatste jaar ook 20 kg aangekomen. kwamtie uit bed en trok ie gewoon n broek aan die op de grond lag met shirt die er lag en zo gaat ie dan heel de dag op de bank zitten...en maar blowen roken en heeel veel koffie drinken, nou zoenen deden we toen ook al niet meer, gadver! hij poetst zn tanden amper! hij heeft verteld dat hij jaren geleden voor t laatst na de tandarts is geweest en toen had hij al 15 beginnende gaatjes! ook bijt ie nagels, krabt aan zn kont/ballen/kop etc , BAHBAHBAH!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:48

Brrr, wat een vieze dingen. Wat ik van mijn vriend niet zo'n smakelijke gewoonte vindt, is dat hij de vaatdoek wel eens gebruikt om bijvoorbeeld gemorst drinken van mijn dochter op te poetsen van de vloer en hem daarna weer gewoon op het aanrecht legt. Ik wil liever dat die dan gelijk in de was gaat.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  PrimaBella zo 26 jun 2011 - 8:20

Mijn vriend vergeet af en toe wat goede eetgewoontes zijn. Dan neemt hij echt te grote happen zodat er bijvoorbeeld saus op zijn wang blijft hangen. Wanneer ik er iets van zeg, laat hij het altijd expres nog even wat langer zitten...
En af en toe laat hij winden. Maar dat doet hij dan om mij te irriteren en niet omdat het een gewoonte is ofzo.

Zelf ben ik trouwens heel erg netjes en heb ik geen vieze gewoontes! (volgens mij dan :P)
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Prosecco zo 26 jun 2011 - 8:24

Punk'd schreef:Mijn vriend heeft sinds november al last van zijn neus. Hij is zelfs naar de KNO arts geweest maar die kan niets vinden. Hij klaagt nog steeds dat hij zo weinig adem heeft. (nu heeft hij van die neusdruppels, maar daarvan krijgt hij wondjes in zijn neus) nu zit hij dus de HEEEEELE tijd aan zijn neus de friemelen omdat dat wondje vervelend is..

(daarom moet je er ook afblijven :P ).. Ik word er zo moe van haha.. echt elke 2 minuten zit hij wel weer te friemelen.. Nou is hij zowieso echt een friemelaar (zijn gezicht, zijn haar, zijn voeten) echt overal moet aan gefriemeld worden..

Die neus is natuurlijk wel een uitzondering en vervelend voor hem.. Maar toch kan ik het niet laten om de denken de KNO arts zegt dat er niets aan de hand is.. stel je dan toch niet aan Embarassed

Ik heb zelf ook heel erg last van mijn neus en de KNO arts kan er ook niks aan doen. Helaas heeft dat mijn last niet minder gemaakt.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum