Jezelf mooier voordoen, waar ligt de grens?
+22
Sayuri
Elliot
PapillonRose
Caramba
Caroow
Susan
Exogenesis
Moon
Tabbert
Nyx
Fortissimo
Blair
Aziraphale
Mamsie
Carmen_
Bazinga
Luce
Punk'd
luisa
Mermaid
Rush
Engelse Drop
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jezelf mooier voordoen, waar ligt de grens?
Even een nieuw topic n.a.v. een opmerking in een ander topic. Daar gaat het over make-up en dat het bijna liegen is wanneer je veel make-up gebruikt. Een man wordt dan immers verliefd op je mooie gezichtje en wat nu als de kale werkelijkheid een stuk minder mooi is?
Zelf denk ik dat (bijna) iedereen zich wel mooier maakt dat hij eigenlijk is, zeker voor een afspraakje. Je doet make-up op, je poetst je tanden, je trekt misschien wel figuur corrigerend ondergoed aan, of een push-up BH. Waar ligt voor jou de grens? En is het liegen wanneer je jezelf mooier maakt?
Zelf denk ik dat (bijna) iedereen zich wel mooier maakt dat hij eigenlijk is, zeker voor een afspraakje. Je doet make-up op, je poetst je tanden, je trekt misschien wel figuur corrigerend ondergoed aan, of een push-up BH. Waar ligt voor jou de grens? En is het liegen wanneer je jezelf mooier maakt?
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Re: Jezelf mooier voordoen, waar ligt de grens?
Ik mag toch hopen dat men de tanden ook poetst als er geen afspraakje op de planning staat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Of het liegen is weet ik niet, maar vind het wel raar als je vriend je bv nooit ziet zonder make up, corrigerende hemdjes en push up bh (bij wijze van spreken). Ik vraag me dan ook wel af hoe echt je relatie is, jezelf kunnen zijn bij elkaar is toch één van de belangrijkste dingen?
Misschien totaal niet relevant, maar het doet me denken aan één van de eerste keren dat ik mijn vriend sprak, was op een feest na een formele avond. Dus eerst was ik in een mooie jurk, haar en make up helemaal netjes.. maar wat kan mijn vriend zich herinneren? Dat ik later terug kwam en me om had gekleed naar een makkelijke broek en een T-shirt met eekhoorns...
mijn 'mooiere' ik had blijkbaar minder indruk gemaakt.
Misschien totaal niet relevant, maar het doet me denken aan één van de eerste keren dat ik mijn vriend sprak, was op een feest na een formele avond. Dus eerst was ik in een mooie jurk, haar en make up helemaal netjes.. maar wat kan mijn vriend zich herinneren? Dat ik later terug kwam en me om had gekleed naar een makkelijke broek en een T-shirt met eekhoorns...
mijn 'mooiere' ik had blijkbaar minder indruk gemaakt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Rush, inderdaad. En ik vind geen van die voorbeelden liegen, gewoon het mooiste uit jezelf halen. Het is niet dat je met een masker rondhuppelt.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
haha ik had het daar laatst met iemand over. Die maximizer BH's, waarmee je 2/3 cupmaten kunt faken.
Stel je gaat naar de kroeg en een leuke man wilt je meenemen voor een one night stand. Ik zou mezelf ontzettend ongemakkelijk voelen als ik mijn bh zou moeten uitdoen. Hij verwacht een cup D en krijgt een A
Zijn dingen waar ik nooit mee zou beginnen.
Make up tja, ik vind persoonlijk niet dat het mensen altijd mooier maakt. En de normale dingen als tanden poetsen die er wel voor zorgen dat je gebit er beter uitziet vallen voor mij sowieso onder persoonlijke hygiene.
Stel je gaat naar de kroeg en een leuke man wilt je meenemen voor een one night stand. Ik zou mezelf ontzettend ongemakkelijk voelen als ik mijn bh zou moeten uitdoen. Hij verwacht een cup D en krijgt een A
Make up tja, ik vind persoonlijk niet dat het mensen altijd mooier maakt. En de normale dingen als tanden poetsen die er wel voor zorgen dat je gebit er beter uitziet vallen voor mij sowieso onder persoonlijke hygiene.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik neem toch aan dat die man geen sex met je heeft om de cupmaat van je tieten, Punk'd. Daarnaast denk ik dat er weinig mannen zijn die weten welke cup vrouwen hebben.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Nou even voor alle duidelijkheid, ik doelde vooral op dat ene meisje in 't youtubefilmpje, die gewoon een onwijs slechte huid had en dat helemaal dicht plamuurde.
Da's je anders voordoen, vind ik en vind ik haast liegen. Ze lijkt iemand anders zonder make up. 't Is wat anders dan een correctiehemdje of lenzen, vind ik.
Da's je anders voordoen, vind ik en vind ik haast liegen. Ze lijkt iemand anders zonder make up. 't Is wat anders dan een correctiehemdje of lenzen, vind ik.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Luce schreef:Ik neem toch aan dat die man geen sex met je heeft om de cupmaat van je tieten, Punk'd. Daarnaast denk ik dat er weinig mannen zijn die weten welke cup vrouwen hebben.
Nee dat hoop ik als vrouw zijnde dan ook niet. Maar ik kan het mij voorstellen dat bij een one night stand er toch naar bepaalde punten gekeken wordt. Het is gewoon een lapzwans als hij dan geen sex zou willen of er een opmerking van zou maken hoor. Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik vraag mezelf af waar die vrouwen dan mee bezig zijn. Want op den duur zal 'die ene leuke man' je toch in je blootje zien.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Die ene man is natuurlijk pas echt leuk wanneer hij je ook nog steeds leuk vindt wanneer hij je A cupje ziet, of je vetrollen die zo keurig weggestopt zaten in die corrigerende onderbroek. Ik denk dat de meeste mensen wel een beetje faken wat dat betreft, je maakt je ogen groter door er mascara op te smeren, je doet hakken aan, omdat het je vrouwelijker, slanker doet lijken, je trekt die ene jurk aan omdat het je goede punten benadrukt en je mindere afzwakt. Uiteindelijk is het leuk om er stralend uit te zien en iemand te verleiden, maar als je een stap verder gaat met iemand dan hoop je toch dat hij je nog steeds leuk vindt wanneer je eens een dagje zonder make-up in je joggingbroek doorbrengt.
Engelse Drop- Prater
Mijn partners zagen me pas zonder make-up als we echt al maanden verder waren. Ik heb een onwijs slechte huid (couperose) en ik word heel onzeker als iemand mij zonder make-up ziet.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Luce schreef:Ik neem toch aan dat die man geen sex met je heeft om de cupmaat van je tieten, Punk'd. Daarnaast denk ik dat er weinig mannen zijn die weten welke cup vrouwen hebben.
Niet precies nee, maar ze weten echt wel het verschil tussen een A cup en een D hoor.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man is verliefd op mij geworden op Lowlands; toen ik in m'n pyjamabroek, oude metal longsleeve en uitgelopen make-up op weg was naar de douches. Dus het kon alleen maar beter worden, haha.
Zijn ex-vriendin heeft hij nooit zonder make-up gezien, dat vind ik wel erg. Overigens heeft die verkering maar 3 mnd geduurd. Dat is toch niet vol te houden? Ze stond dan heel stil eerder op om make-up op te doen enzo.
Zijn ex-vriendin heeft hij nooit zonder make-up gezien, dat vind ik wel erg. Overigens heeft die verkering maar 3 mnd geduurd. Dat is toch niet vol te houden? Ze stond dan heel stil eerder op om make-up op te doen enzo.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik leerde mijn partner in de zomer kennen, vrij snel na de 1e date gingen we zwemmen, dus hij zag m'n lichaam, en geen make up. Maar ik gebruik sowieso amper iets, kan bijna nergens tegen behalve mascara en ook dat gaat irriteren na een aantal uur.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik hoor ook wel eens dat mensen alleen seks willen hebben in het donker/schemer, omdat ze zich schamen voor hun eigen lichaam. Dat lijkt me ook zo bizar, dat geheimzinnige gedoe. Voor mij is het juist zo mooi aan een relatie dat je helemaal jezelf kan zijn bij iemand, met al je mooie en minder mooie kanten.
Engelse Drop- Prater
Ohja, haar buik mocht hij ook niet aanraken en zien.
Laatst aangepast door Aziraphale op ma 5 aug 2013 - 8:37; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Engelse Drop schreef:Ik hoor ook wel eens dat mensen alleen seks willen hebben in het donker/schemer, omdat ze zich schamen voor hun eigen lichaam. Dat lijkt me ook zo bizar, dat geheimzinnige gedoe. Voor mij is het juist zo mooi aan een relatie dat je helemaal jezelf kan zijn bij iemand, met al je mooie en minder mooie kanten.
Hoi Kim!
Sommige mensen voelen zich prettiger met het licht uit omdat ze onzeker zijn, niets bizars aan. Waarschijnlijk slijt dat gevoel ook naarmate je verder komt in je relatie en je steeds meer vertrouwen krijgt in elkaar.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Onze eerste date was nadat ik gewerkt had bij de slager. We moesten toen altijd schrobben, dus had ik een enorm rode kop. 17:15 was ik thuis, 18:00 stond hij voor mijn deur. Mijn kop nog net zo rood Maar dat maakte mij echt niks uit..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Zoveel mooier doe ik me niet voor dan ik ben. Ik douche elke dag, doe elke dag mijn haar, maak mezelf elke dag op met foundation en een poedertje en zo ga ik ook de deur uit naar een kroeg of op een date. Ik sta niet om het uur in de kroeg om iets bij te werken, het is als het ware wat je ziet is wat je krijgt. Ik heb zelfs een jaar zonder make-up gelopen en ook gewoon vriendjes ontvangen. Dat boeide me echt niet. En nog niet.
Ik heb niet het perfecte karakter en ik waarschuw ook iedereen vooraf. Ach, ik realiseer me opeens waarom ik nog single ben.
Het enige waar ik me beter voor mee doe zijn mijn borsten. Drie jaar geleden zakten ze opeens een cm en die dingen hijs ik nu netjes in een push-up. Tja, als het uitgaat hangen ze een cm naar beneden. Ze moeten het er maar mee doen.
Ik heb niet het perfecte karakter en ik waarschuw ook iedereen vooraf. Ach, ik realiseer me opeens waarom ik nog single ben.
Het enige waar ik me beter voor mee doe zijn mijn borsten. Drie jaar geleden zakten ze opeens een cm en die dingen hijs ik nu netjes in een push-up. Tja, als het uitgaat hangen ze een cm naar beneden. Ze moeten het er maar mee doen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik had een oogontsteking toen we net een paar dagen verkering hadden. Rode opgezette ogen en make-up en lenzen kon ik niet verdragen, dus ik had mijn foeilelijke bril op en lag de hele dag in een donkere kamer, omdat mijn ogen geen licht verdroegen. Kwam hij onverwachts bij me langs om me op te vrolijken, ik wilde eerst mijn deur niet open doen, uiteindelijk toch gedaan en hij gaf me alleen maar een heel grote knuffel en was bezorgd om me. Toen dacht ik: wat ben jij een lieverd!
Engelse Drop- Prater
Schattig Engelse Drop!
Mbt mezelf:
Make-up? Wat is dat?
Haha, dat draag ik werkelijk echt bij speciale momenten. De eerste keer dat mijn ex me met make-up zag was ... na 5 maanden ofzo. En de meeste zien me echt altijd in een pj-broek.
Ik wil juist dat ze me ook leuk vinden als ik me optut en een leuk jurkje aantrek
Mbt mezelf:
Make-up? Wat is dat?
Haha, dat draag ik werkelijk echt bij speciale momenten. De eerste keer dat mijn ex me met make-up zag was ... na 5 maanden ofzo. En de meeste zien me echt altijd in een pj-broek.
Ik wil juist dat ze me ook leuk vinden als ik me optut en een leuk jurkje aantrek
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Punk'd schreef:haha ik had het daar laatst met iemand over. Die maximizer BH's, waarmee je 2/3 cupmaten kunt faken.
Maar waar trek je de grens? Meiden met een F cup (of misschien kleiner) hebben ook een bh aan wat corrigeert. Een ander weet dan ook niet van tevoren dat de tepels op de navel hangen...
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mezelf nooit anders voorgedaan dan ik was. Met uitgaan droeg ik make-up, maar geen verhullende lagen. Aan push-up bh's doe ik niet, want ze zijn van nature prominent genoeg. Ik schaamde me wel altijd voor de striae op mijn benen en billen, maar toch ben ik de eerste keer gewoon in het licht uit de kleren gegaan. Ik ga me niet verschuilen achter iets. Take me as I am. Wat een ander doet, doet een ander. Eigenlijk heb ik daar geen mening over.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wij zoenden voor het eerst toen ik net een halve dag had staan verven in mijn nieuwe kamer. Geen make-up, oude kleren aan, teenslippers, alles onder de verfvlekken. Ik maakte me er echt niet druk om. De volgende dag hadden we onze eerste officiële date en toen heb ik me wel wat opgetut, maar ook niet lagen dik, dat doe ik nooit.
Overigens vind ik een dikke laag make-up geen liegen, maar het lijkt me wel ongemakkelijk. Ik ken iemand die zich altijd prachtig opmaakte en er zonder make-up totaal anders uitzag, veel bleker, kleinere ogen, gewoon een heel ander gezicht. Dat lijkt mij lastig. Fijn dat je je zo mooi kunt maken, maar het contrast is dan zo groot.
Overigens vind ik een dikke laag make-up geen liegen, maar het lijkt me wel ongemakkelijk. Ik ken iemand die zich altijd prachtig opmaakte en er zonder make-up totaal anders uitzag, veel bleker, kleinere ogen, gewoon een heel ander gezicht. Dat lijkt mij lastig. Fijn dat je je zo mooi kunt maken, maar het contrast is dan zo groot.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn vriend leerde mij 20 kilo zwaarder kennen, in werk kleding inclusief pet. En nu heeft hij me zien bevallen, erger dan dat kan het niet worden.
Maar ik vind het niet liegen als je een push up draagt, of corrigerend ondergoed. Ik vind het liegen als je de labeltjes uit je kleding knipt en zegt dat je 2 maten kleiner hebt
Maar ik vind het niet liegen als je een push up draagt, of corrigerend ondergoed. Ik vind het liegen als je de labeltjes uit je kleding knipt en zegt dat je 2 maten kleiner hebt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik ben ook bleek met kleine oogjes als ik geen make-up draag hoor Ik vind het juist fijn dat ik dat kan verbeteren met wat make-up. Ik vind het niet lastig of vervelend wanneer mensen me zonder make-up zien eigenlijk.
Laatst aangepast door Aziraphale op do 8 aug 2013 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar ligt jullie grens
» Vechten voor een relatie? Waar ligt de grens?
» Waar ligt voor jou de grens? Wanneer neem je ontslag?
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Sexueel getinte opmerkingen op de werkvloer, waar ligt voor
» Vechten voor een relatie? Waar ligt de grens?
» Waar ligt voor jou de grens? Wanneer neem je ontslag?
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Sexueel getinte opmerkingen op de werkvloer, waar ligt voor
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: