Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ligt jullie grens

+31
boekenwurm83
Error
Esperanza
Rush
silly-one
Ella
Rovine
Roxi3
Bacio
Jeanette
Tania
girli
TGR
Alex
SarahKey
Coco
Zininzon
Herfstblaadjes
Arwyn
Lady1984
Oasis
Evalynn
Susan
Blond
rapa nui
Linnie1985
Suus
Pompoen
Vanilla Queen
Ibbeltje
Marin
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:23

Neem je de laptop wel eens mee naar het toilet, twitter en forum je van onder de douche, beantwoord je telefoontjes en smsjes 24 uur per dag of staat je telefoon ´s nachts uit?
Lees je topics op de fiets, of op je werk als je op het toilet zit? Zit je op verjaardagen of andere gelegenheden met je telefoon in je hand? Waar houdt het voor jou op?

Ik post dit trouwens keurig via mijn laptop vanaf de bank Waar ligt jullie grens 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 5:25

Op de fiets zou ik niet forummen, lijkt me nogal gevaarlijk. Ik probeer al niet te smsen op de fiets. Dus ja, dat gaat te ver Wink

Maar ik forum ook op de plee en in bed en in de trein en op de roltrap en in de wachtkamer, lang leve de smartphone.

In gezelschap zal ik trouwens wel (eventueel) berichtjes lezen en beantwoorden, maar forummen niet, dat vind ik niet netjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:26

Zowel mijn telefoon als laptop staat op de bank. Alleen mijn telefoon gaat in de nacht mee naar bed. Dit puur omdat er een wekker op zit en ik deze gebruik. Als ik fiets, op het centrum loop, in een winkel sta etc, dan wordt er niets met de telefoon gedaan. Hij staat ook op stil, dus merk er verder niets van mocht ik gebeld worden of een sms oid krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:26

Ik neem de ipad weleens mee naa de wc, ipv een boek. Embarassed
Verder houdt het daar voor mij op. Ik hoef/wil niet 24/7 bereikbaar zijn.


Laatst aangepast door PrinsesBo op zo 11 dec 2011 - 5:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:27

Als ik aan het werk ben kijk ik op de wc nog weleens of ik berichten heb ontvangen, of in de auto ofzo. Onderweg met de tram of lopend kan ik nog weleens ook het forum checken. Verder staat mijn telefoon altijd wel aan omdat ik gewoon bereikbaar wil zijn voor mijn familie ivm de gezondheid van mijn vader. Ik zal niet altijd op alles en iedereen reageren (soms kan het niet) maar als mijn familie belt neem ik altijd op. Als ik bv in de bioscoop zit en mijn moeder zou me bellen dan loop ik de zaal uit. Anders zit ik echt niet meer lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Ibbeltje zo 11 dec 2011 - 5:27

*


Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 11 dec 2011 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Vanilla Queen zo 11 dec 2011 - 5:27

het geluid van mijn telefoon staat altijd uit, dus die hoor ik niet en kijk 2x per dag ofzo. Laptop doe ik achter mijn bureau. Ik ga op mijn werk of gelegenheden ook niet naar mijn telefoon zitten staren of spelletjes spelen, vind ik stom, doe ik wel in mijn vrije tijd.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:29

Ik check het forum eigenlijk alleen op m'n laptop overdag of 's avonds als ik huis ben. Op m;n mobiel kijk ik in de trein, 's avonds/'s morgens in bed en soms in mijn pauze. En heel af en toe als ik bij iemand anders ben, maar dan moet het maar net zo uitkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Ibbeltje zo 11 dec 2011 - 5:30

Smikkell schreef:Neem je de laptop wel eens mee naar het toilet, twitter en forum je van onder de douche, beantwoord je telefoontjes en smsjes 24 uur per dag of staat je telefoon ´s nachts uit?
Lees je topics op de fiets, of op je werk als je op het toilet zit? Zit je op verjaardagen of andere gelegenheden met je telefoon in je hand? Waar houdt het voor jou op?

Ik post dit trouwens keurig via mijn laptop vanaf de bank Waar ligt jullie grens 166342

Laptop ligt in de woonkamer en heel soms slaapkamer maar eigenlijk bijna nooit.

Smsjes en telefoontjes beantwoord ik ook niet constant. Soms ben ik mijn telefoon wel eens kwijt zelfs haha.

Topics en zo lees ik niet op het werk (kan niet), op toilet, fiets etc (heb geen internet op telefoon) en op verjaardagen check ik tussen door wel eens of ik nog een oproep of sms gemist heb.

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:30

Ik heb eigenlijk 3 momenten waarop ik het forum bezoek:

1. Als ik op m'n werk even vast zit en wat afleiding nodig heb om uit m'n denkpatroon te komen. Dan ga ik een vast lijstje van sites af om even met iets heel anders bezig te zijn, daar hoort het forum ook bij.
2. Als ik thuis kom na m'n werk, ik nog geen zin heb om te koken en er niets leuks op tv is. Ook dan ga ik weer mijn vaste lijstje sites af.
3. Als ik echt niets te doen heb, wil ik nog wel eens een uur lang op het forum zitten om te kijken of er wat leuke actieve topics zijn.

Als ik het forum thuis bezoek doe ik dat meestal van achter m'n bureau, heel soms neem ik m'n laptop mee op de bank. Ergens anders (keuken, wc etc.) doe ik niet, en ik bezoek het forum ook niet op m'n telefoon.

Mijn telefoon staat wel altijd aan, 's nachts op trillen. Of ik 's nachts opneem of reageer hangt af van wie er belt of smst, maar ik word er meestal wel wakker van. Gebeurt niet zo vaak trouwens.


Laatst aangepast door Ava op zo 11 dec 2011 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Suus zo 11 dec 2011 - 5:31

Forummen doe ik achter mijn vaste pc of op mijn laptop, dan zit ik op de bank of aan tafel. Als ik een tijd in de trein zit, ga ik ook wel eens forummen. En als ik in bed lig en nog geen tijd heb om op te staan ook smile
Ik forum in ieder geval niet in gezelschap, sms'en ook niet veel, soms een berichtje tussendoor. In gezelschap zit ik in ieder geval niet met mijn telefoon in mijn handen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Pompoen zo 11 dec 2011 - 5:31

Als ik op vakantie ben check ik hoogstens af en toe mijn mail of als ik toevallig op een verloren momentje internet in de buurt heb zet ik iets op facebook. Ik internet niet vanaf de wc, ik pak zelden mijn laptop erbij als ik beneden ben.
Mijn telefoon staat 's nachts meestal uit, hoewel ik soms gewoon ff ga internetten als ik niet kan slapen, maar meestal speel ik dan een potje patience want dat is zo saai dat ik er slaperig van word...
Verder gooi ik mijn telefoon aan de kant als ik met iemand ben, dan wil ik voor die persoon de volle aandacht hebben. 't gebeurt wel dat er soms even een berichtje tussendoor komt, maar ik probeer zo veel mogelijk gewoon vooral met die persoon bezig te zijn zeg maar. En soms pakt die ander ook z'n telefoon, dan doe ik het ook. Maar het moet niet de hele tijd zijn, dat vind ik stomvervelend!
Sowieso merk ik dat mensen soms de helft van de tijd met hun mobiel aan het spelen zijn, foto's laten zien etc. Soms leuk...meestal vind ik het maar irritant. Embarassed
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:32

Whatsapps en smsjes beantwoord ik vrijwel direct, tenzij het ff niet uitkomt, de telefoon neem ik altijd op, ook midden in de nacht, al gebeurt dat zelden tot nooit. Maar er zou maar net wat aan de hand zijn.

Twitter heb ik niet meer en statussen op hyves en facebook werk ik momenteel ook niet zo vaak meer bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Suus zo 11 dec 2011 - 5:32

Ohja, op vakantie heb ik mijn telefoon altijd uitstaan, eens in de paar dagen kijk ik dan of ik berichten heb, internetten doe ik dan eigenlijk niet. 's Nachts gaat mijn telefoon ook altijd uit.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:34

Op vakantie is mijn mobiel ook altijd aan om gebeld te kunnen worden. Internet zit er ook op maar doe ik dan alleen als ik wifi kan gebruiken natuurlijk. Waar mogelijk hou ik het forum wel een beetje in de gaten maar dat lijkt me niet vreemd. Als ik het niet zou beheren zou ik dat niet doen, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Pompoen zo 11 dec 2011 - 5:35

En hebben jullie je telefoon altijd bij je waar je ook bent (in huis of buiten)?

Ik loop vaak wel rond met mijn mobiel. Maar vergeet 'm net zo snel. Dan ligt mijn telefoon boven en ik zit beneden of andersom. Of hij zit in mijn tas. Ik check 'm ook lang niet altijd of ik berichtjes heb, soms kom ik dan te ontdekking dat ik al een paar keer gebeld ben. Ik neem 'm ook lang niet altijd mee als ik boodschappen ga doen, gewoon even geen zin in of ik vergeet het. Als ik met de auto op pad ga probeer ik 'm wel altijd bij me te hebben. Als ik naar medisch fitness ga neem ik 'm nooit mee.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Linnie1985 zo 11 dec 2011 - 5:35

Ik heb geen internet op mijn mobiel, alleen via wifi thuis en op van die gratis hotspots. Dus ja als ik op de wc zit, zit ik wel eens met mijn mobiel te internetten haha Embarassed
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:36

Ik heb m'n telefoon idd altijd bij me. Zelfs als ik een vuilniszak ga weggooien buiten (stel dat de lift vast komt te zitten :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:37

Als mijn vriend moet geloven plak ik aan mijn tefeloon vast, helemaal sinds ik een i phone heb. Forummen doe ik alleen via mijn laptop en die staat netjes op de tafel. Mijn tefefoon staat op stil, ook gaat deze 's vonds mee naar bed vanwege de wekker. Moet wel zeggen dat ik wel vaak met mijn tefefoon bezig ben. Sowieso heb ik verschillende nieuws apps want ik kijk heel weinig tv. Ik vind het wel handig, het houdt je up to date en heb je er geen zin in zet je alles uit of leg je het weg. Ik krijg ook wel eens commentaar van mensen dat ze het niet snappen, minder sociaal gezien is het wel een beetje. Als ik bij ons op het werk in de koffiekamer zit iedereen met zijn telefoon te spelen dan straalt de gezelligheid niet vanaf. Zelf stoor ik me er niet aan, ik weet van mezelf dat ik makkelijk zonder tefefoon, computer of iets anders kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  rapa nui zo 11 dec 2011 - 5:45

Ik loop hopeloos achter maar vind dat zelf eigenlijk wel net zo lekker rustig dus ga er vooralsnog geen verandering in brengen. Ik heb mijn mobiel (gewoon een goedkoop oud modelletje zonder internet en prepaid) alleen bij me voor noodgevallen, als ik een dag weg ga oid. Ik twitter niet en heb geen Hyves account. Wel facebook maar daar ben ik ook maar een paar keer per jaar op te vinden. MIjn laptop staat op de eettafel, daar zit ik naar mijn gevoel wel veel te vaak achter. Maar gaat niet mee naar de bank, bed oid.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Blond zo 11 dec 2011 - 5:53

Mijn telefoon (een oude Nokia, geen smartphone) staat 's nachts uit. In gezelschap staat hij op stil en zit hij in mijn tas en bekijk ik hem eens per uur.

Ik vind het bijzonder asociaal als mensen in gezelschap continu hun gsm checken en sms'jes, whatsappjes of waterverbruik beantwoorden. Ander verhaal als je kinderen hebt hoor.

Forummen doe ik op de iPad thuis, op de bank of op de pc op mijn werk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:04

Ik internet alleen thuis op de laptop. Ik heb een telefoon waarmee ik alleen kan bellen en Sms'en. Ik heb mijn telefoon altijd bij mij ook als ik naar bed ga. Op het werk staat mijn geluid uit. Hij blijft wel aan. In gezelschap kijk ik meestal niet op mijn telefoon. Alleen als ik naar het toilet ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 6:18



Ik forum op de laptop en heel soms op de telefoon als ik een reactie verwacht van iemand. Op het toilet speel ik wordfeud nerd Ik heb mijn telefoon altijd aan, voor noodgevallen ook in de nacht, maar ik reageer alleen als het me uitkomt, dat ligt eraan. Bij verjaardagen heb ik eigenlijk niet mijn telefoon in de buurt, of er moet iets belangrijks zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Susan zo 11 dec 2011 - 6:20

Ik forum bijna altijd vanaf de computer, soms als ik ergens even moet wachten of als ik in de auto zit wel eens op mijn telefoon, maar dan reageer ik meestal niet, dan lees ik alleen. In bed forum ik vrijwel nooit, maar ik zet mijn telefoon 's nachts ook niet uit, dat vind ik niet nodig. Het is niet zo dat ik mezelf niet kan bedwingen als mijn telefoon aan is of zo.

Verder heb ik mijn telefoon altijd wel bij me, of ik nu uit eten ga of op een verjaardag zit of in de bioscoop, maar ik ben niet iemand die uren gaat zitten bellen of berichtjes gaat sturen, dus daar heeft niemand last van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Susan zo 11 dec 2011 - 6:22

Als ik naar fitness ga heb ik trouwens ook mijn telefoon bij me, die doe ik dan in de zak van mijn sportbroek of ik leg 'm op mijn handdoek. In die tijd zit Ezra op school en Yrsa op de peuterspeelzaal en ik wil wel gewoon gebeld kunnen worden als er iets is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ligt jullie grens Empty Re: Waar ligt jullie grens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum