Ik heb een nieuwe hele gave baan!
+97
Snoes
Blair
Capt'n Zero
Esperanza
Pandora
Siamsa
Pompoen
M-G
LDJ
Charles
Sorella
Anousch91
mezzoforte
Sayuri
Jeanette
Bolleke
Julia
iloverocknroll1984
Printje
Makamba
*Noosa
Ilovethe90s
Chocoholic
Zonneschijn
Victoria-
Blixum
June
Japie
Sarah1985
nina
Plien84
Bimbam
Pineco
Punk'd
Carra
loura
LindaK
Destino
Linda
ekiaam87
Bisq
M@niek
Sjaantje
Schaapke
Joli86
PapillonRose
Aziraphale
Fjell
Phileine
_Liv
GreenGrass
*Lookie*
Gympie
Isolt
GeKKiE
Zora
Katrien
Arwyn
Sterrin_
Lonely Goatherd
Taeda
Maple
Loes263
Rose
Floor
Exogenesis
Kreeftje
mouette
xxjojootjexx
Bliss
Joan
Mermaid
Sterre
Caresses
Mamsie
Sam
sokpop
Chocolate Cookie
Willem
Pommes
Sanne
_Lacey_
Saga
Luce
Poisongirl
Rush
Penélope
Suus
TukTuk
Oasis
*Bloempje*
Tsjip
Elliot
Atelier Madame
Shisha
mzcharlotte
Marin
101 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Ik heb een nieuwe hele gave baan!
Wat ontzettend goed! Gefeliciteerd!!
Isolt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13
Wat fijn en wat goed! Gefeliciteerd!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Klinkt echt heel leuk, gefeliciteerd!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd! Een 'internationale' baan waarin je studie en buitenlandervaring nuttig kunnen worden ingezet, klinkt heel goed bij je passend!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Gefeliciteerd! Het klinkt als een baan die bij je past.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Gefeliciteerd, dat klinkt als een hele leuke baan! En lekker ook, een volledige werkweek zodat je zekerheid hebt.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dat lijkt mij een hele gave baan! Gefeliciteerd! Ik bekijk die FB pagina wel eens en vind dat er altijd leuk antwoord wordt gegeven op de vragen! Ga je ook in meerdere talen vragen beantwoorden?
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Fjell schreef:Dat lijkt mij een hele gave baan! Gefeliciteerd! Ik bekijk die FB pagina wel eens en vind dat er altijd leuk antwoord wordt gegeven op de vragen! Ga je ook in meerdere talen vragen beantwoorden?
Haha wat leuk dat je dat doet! Dat is precies wat ik ga doen ja. Ik moest voor de toets ook allerlei leuke antwoorden bedenken en dat had ik volgens hen super goed gedaan. Het is niet heel 'moeilijk' ofzo, maar je moet wel héél veel weten en natuurlijk heel snel en efficiënt zijn en altijd klantvriendelijk. Nog genoeg uitdaging dus voor mij.
En ja, ik ga zowel in t Engels en Nederlands werken, ideaal. Er zijn ook mensen die andere talen doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gefeliciteerd, Marin! Het is je ontzettend gegund
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk zeg, gefeliciteerd!!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Marin schreef:Fjell schreef:Dat lijkt mij een hele gave baan! Gefeliciteerd! Ik bekijk die FB pagina wel eens en vind dat er altijd leuk antwoord wordt gegeven op de vragen! Ga je ook in meerdere talen vragen beantwoorden?
Haha wat leuk dat je dat doet! Dat is precies wat ik ga doen ja. Ik moest voor de toets ook allerlei leuke antwoorden bedenken en dat had ik volgens hen super goed gedaan. Het is niet heel 'moeilijk' ofzo, maar je moet wel héél veel weten en natuurlijk heel snel en efficiënt zijn en altijd klantvriendelijk. Nog genoeg uitdaging dus voor mij.
En ja, ik ga zowel in t Engels en Nederlands werken, ideaal. Er zijn ook mensen die andere talen doen.
Ja, vind het altijd wel interessant om te zien hoe (grote) bedrijven met hun klanten omgaan. Leuk dat ze zo enthousiast waren over de antwoorden die je bedacht had. En lijkt me ook een leuke uitdaging ja om de mensen zo goed en vriendelijk mogelijk 'te woord te staan' en dan voor een leuk 'product'. En mooi dat je je talenkennis zo ook nog goed kunt gebruiken. Veel plezier en succes alvast!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Dank je/jullie! Echt lief!
Marin- Lady Post-a-lot
Het is dus in principe 'gewoon' klantenservicewerk, maar dan op de facebooksite? Klink wel erg leuk, de tweetaligheid is sowieso echt iets voor jou, waar je de komende maanden je uitdaging in gaat vinden, maar ben je niet bang dat je met al jouw studies en competenties meer uitdaging gaat missen in de toekomst? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het hartstikke leuk voor je! En aan de andere kant, wie dan zorgt, wie dan leeft natuurlijk.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ja jeetje, dat zal best, zeker met je fotografie ernaast. Maar nu kun je wel lekker sparen voor jullie reis!Marin schreef:Lonely Goatherd schreef:Wat fijn Marin, gefeliciteerd! Hoeveel uur ga je werken?
40 dus dat zal wel pittig worden.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Maple schreef:Het is dus in principe 'gewoon' klantenservicewerk, maar dan op de facebooksite? Klink wel erg leuk, de tweetaligheid is sowieso echt iets voor jou, waar je de komende maanden je uitdaging in gaat vinden, maar ben je niet bang dat je met al jouw studies en competenties meer uitdaging gaat missen in de toekomst? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het hartstikke leuk voor je! En aan de andere kant, wie dan zorgt, wie dan leeft natuurlijk.
Het zal geen vijf tot tien jaar baan zijn nee. Maar voor nu echt meer dan prima. Het is wel een baan op HBO-WO niveau zeggen ze, en heb echt meerdere rondes met assessments door moeten lopen. Alles voor hun imago natuurlijk. Maar nee, ik denk niet dat ik eeuwig uitgedaagd blijf. Maar voor nu echt meer dan prima, weer iets totaal anders. Maar wel heel leuk. Ik bedoel, hoe vaak help ik mensen wel niet hier op t forum met vragen beantwoorden, over camera's, bruids- en reisvragen... En dat vind ik zo leuk! Dat is de kracht natuurlijk, dat je na 100x dezelfde vraag (hoeveel kilo op standaard vlucht enzo) nog steeds vriendelijk en leuk antwoord geeft. Dat lijkt me heel leerzaam.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, ja, dat is inderdaad waar! Het verbaasde me alleen, omdat mijn vriend bij voorkeur een functie als deze zoekt, dan wel telefonisch, en als ik kijk naar hoe jij in het leven staat en naar hoe hij in het leven staat qua werk en ambities, dan vind ik dat toch wel heel anders. Waar hij het gewoon ontzettend leuk vindt om mensen te helpen, her en der collega's coachen en vooral probleemoplossend te werk te gaan, vind ik jou wel iemand die wil blijven leren en ontwikkelen om zo niet stil te zitten waar je zit.
Maar nogmaals, ik vind het hartstikke leuk voor je! Gefeliciteerd en veel plezier in je nieuwe baan
Maar nogmaals, ik vind het hartstikke leuk voor je! Gefeliciteerd en veel plezier in je nieuwe baan
Maple- Prater
Nou ja ik denk dat deze baan dat voorlopig wel even biedt voor mij. Ik moet eerst zelfs 1,5 een intensieve training volgen voor ik aan de slag kan. Leuk airport codes uit m'n hoofd leren. Deed ik toch al uit hobby haha.
Nee het is niet m'n droombaan, maar vastigheid hecht ik best wel nogal waarde aan momenteel en het lijkt me wel leuk omdat het méér/anders is dan standaard klantenservice werk. Het is niet echt hoog qua niveau, maar wel druk denk ik, als je snapt wat ik bedoel. Afijn, ik ben heel benieuwd. Wie weet vind ik t niks en veel te chaotisch, maar dan ben ik zo weer weg natuurlijk. Ik wil t iig proberen.
Nee het is niet m'n droombaan, maar vastigheid hecht ik best wel nogal waarde aan momenteel en het lijkt me wel leuk omdat het méér/anders is dan standaard klantenservice werk. Het is niet echt hoog qua niveau, maar wel druk denk ik, als je snapt wat ik bedoel. Afijn, ik ben heel benieuwd. Wie weet vind ik t niks en veel te chaotisch, maar dan ben ik zo weer weg natuurlijk. Ik wil t iig proberen.
Marin- Lady Post-a-lot
Gelijk heb je, hoor!
Maple- Prater
Super, Marin! Gefeliciteerd.
Hoe combineer je het met je fotografie? Stel dat er een bruiloft is, kan je dan op je werk doorgeven dat je daarom heen geroosterd wil worden, ofzo?
Hoe combineer je het met je fotografie? Stel dat er een bruiloft is, kan je dan op je werk doorgeven dat je daarom heen geroosterd wil worden, ofzo?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ja ik heb nog wel heel erg getwijfeld over die andere baan die me was aangeboden hoor, want dat was thuiswerk en dat is ook wel chill. En ik ben ook wel 'bang' voor 40 uur werken. Maar ja, die thuisbaan betaalde slechter, en wederom geen officiële dingen zoals vakantiedagen, pensioen enzo, en dat begint me intussen na 1,5 jaar voor m'n huidige werkgever wel beetje op te breken, dus dit is denk ik wel de juiste keuze. Hoop ik haha. Ben nog beetje overdonderd haha.
Laatst aangepast door Marin op do 1 aug 2013 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Schaapke schreef:Super, Marin! Gefeliciteerd.
Ja precies hoe en wat moet ik nog zien, maar denk dat t wel kan! Ze vonden t geen probleem iig en het zijn idd vrij flexibele roosters.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, wat supergaaf!!! Gefeliciteerd!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Super super gaaf marin!! Van harte gefeliciteerd en veel werk plezier. Maar als ik het dan goed begrijp ga je allerlei vragen over de luchtvaart beantwoorden? of meer over reistijden enz enz?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Super zeg! Wat fijn voor je, gefeliciteerd.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe (inval) baan:-)
» Nieuwe baan!
» Net een nieuwe baan
» Op zoek naar een nieuwe baan...
» Nieuwe baan zoeken?
» Nieuwe baan!