Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb een nieuwe hele gave baan!

+97
Snoes
Blair
Capt'n Zero
Esperanza
Pandora
Siamsa
Pompoen
M-G
LDJ
Charles
Sorella
Anousch91
mezzoforte
Sayuri
Jeanette
Bolleke
Julia
iloverocknroll1984
Printje
Makamba
*Noosa
Ilovethe90s
Chocoholic
Zonneschijn
Victoria-
Blixum
June
Japie
Sarah1985
nina
Plien84
Bimbam
Pineco
Punk'd
Carra
loura
LindaK
Destino
Linda
ekiaam87
Bisq
M@niek
Sjaantje
Schaapke
Joli86
PapillonRose
Aziraphale
Fjell
Phileine
_Liv
GreenGrass
*Lookie*
Gympie
Isolt
GeKKiE
Zora
Katrien
Arwyn
Sterrin_
Lonely Goatherd
Taeda
Maple
Loes263
Rose
Floor
Exogenesis
Kreeftje
mouette
xxjojootjexx
Bliss
Joan
Mermaid
Sterre
Caresses
Mamsie
Sam
sokpop
Chocolate Cookie
Willem
Pommes
Sanne
_Lacey_
Saga
Luce
Poisongirl
Rush
Penélope
Suus
TukTuk
Oasis
*Bloempje*
Tsjip
Elliot
Atelier Madame
Shisha
mzcharlotte
Marin
101 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb een nieuwe hele gave baan! - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een nieuwe hele gave baan!

Bericht  Printje vr 2 aug 2013 - 9:35

Gefeliciteerd meis, super gaaf!!!

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een nieuwe hele gave baan! - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een nieuwe hele gave baan!

Bericht  iloverocknroll1984 vr 2 aug 2013 - 9:48

Haha cool, klinkt echt als een leuke baan, gefeliciteerd!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Julia vr 2 aug 2013 - 20:43

Hee wat fijn! Gefeliciteerd!Very Happy
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bolleke vr 2 aug 2013 - 20:53

Gefeliciteerd! Lijkt me echt heel leuk werk!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette vr 2 aug 2013 - 22:16

Wat gaaf Marin! Gefeliciteerd! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sayuri vr 2 aug 2013 - 22:30

Hey wat goed Marin! Gefeliciteerd, geen (financiële) onzekerheid meer, moet een fijn gevoel zijn!
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  mezzoforte za 3 aug 2013 - 1:42

Marin, wat leuk zeg, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Anousch91 za 3 aug 2013 - 3:29

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :cheering:

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Bericht  Sorella za 3 aug 2013 - 6:09

Gefeliciteerd cheers Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn! Nu hoef je je tenminste niet meer zo druk te maken om geld. Ben echt heel blij voor je!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Charles za 3 aug 2013 - 6:36

Gefeliciteerd!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast za 3 aug 2013 - 9:02

Super Marin!

En het klinkt een beetje zoals mijn baan in het begin klonk. Helpdesk maar dan met veel creativiteit en vrijheid. Bij mij heeft het zoveel goed gedaan en inmiddels ben ik zo in mijn baan en het bedrijf gegroeid...ik hoop dat het jou ook geluk gaat brengen!

Gast
Gast

Bericht  LDJ za 3 aug 2013 - 9:28

Leuk Marin. Gefeliciteerd!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  June za 3 aug 2013 - 11:13

Blixum schreef:
June schreef:Wat fijn voor je, zeg! Het lijkt me ook echt een baan voor mij, dus ik hoor het graag als je geen zin meer hebt Wink. Gefeliciteerd, geniet van de zekerheid!
Volgens mij worden jouw antwoorden hilarisch.

Kan ik jou inzetten als referentie angel? Wie was jij hiervoor? Ik vind je na deze opmerking sowieso leuk. Ik ben qua vriendschap heel gemakkelijk met complimenten om te kopen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  M-G za 3 aug 2013 - 15:11

Leuk zeg, gefeliciteerd! Hopelijk voel je je snel op je plek in je nieuwe werkomgeving / nieuwe functie.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Blixum za 3 aug 2013 - 20:54

June schreef:
Blixum schreef:
June schreef:Wat fijn voor je, zeg! Het lijkt me ook echt een baan voor mij, dus ik hoor het graag als je geen zin meer hebt Wink. Gefeliciteerd, geniet van de zekerheid!
Volgens mij worden jouw antwoorden hilarisch.

Kan ik jou inzetten als referentie angel? Wie was jij hiervoor? Ik vind je na deze opmerking sowieso leuk. Ik ben qua vriendschap heel gemakkelijk met complimenten om te kopen.
Ik ben ook leuk. Complimenten kun je bij me kopen. Ik werk met stempelkaarten. Referenties doe ik gratis.

Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Pompoen za 3 aug 2013 - 21:28

Gefeliciteerd Marin! Superleuk dat je gewoon kon kiezen. Ik kan me goed voorstellen dat je voor deze baan kiest, ik denk dat het enige nadeel het aantal uren en de nachtdiensten zijn! 
Hoe ga je er trouwens naartoe voor de nacht en avonddiensten? Of gaat er dan gewoon OV? En wáár moet je werken?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast za 3 aug 2013 - 21:40

Wat goed Marin!
Gefeliciteerd!!!

Gast
Gast

Bericht  Siamsa za 3 aug 2013 - 22:04

Nogmaals super gefeliciteerd Marin! Ben echt super blij voor je! Zo wordt je steeds afgewezen, en zo heb je ineens de keuze uit 2 banen, wauw!Very Happy Ik droomde trouwens van de week dat jij en PP in een of andere villa woonden en jij voor je werk op reis moest en dat T en ik op jullie huis gingen passen, hihi.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin za 3 aug 2013 - 23:41

Hahaha leuke droom! Nou wie weet komt dat er later wel eens van! Mag je mooi ook op de hond passen Laughing 
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pandora zo 4 aug 2013 - 0:13

Wauw, wat super! Gefeliciteerd :cheering:
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Esperanza zo 4 aug 2013 - 2:25

Wauw, wat goed Marin! Wat heerlijk dat je nu wat meer vastigheid hebt (vooral qua salaris) en het lijkt me zo'n leuk bedrijf om voor te werken!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Capt'n Zero zo 4 aug 2013 - 8:54

Tof Marin, gefeliciteerd!! Lekker een wat vaster inkomen, en toch nog kunnen doen wat je leuk vind!
Ik ga vanaf jan/feb ook op zoek naar iets nieuws (bijbaan).
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Marin zo 4 aug 2013 - 9:05

Goed zo Zero, moet je zeker doen voor er bij! Hoe ontzettend gaaf het ook is om je eigen passiebaan & bedrijf te hebben, af en toe gewoon eens normaal geld op je bankrekening is ook wel heerlijk voor je lijkt me! Succes met zoeken, als je beetje aangeeft wat voor richting (foto of iets anders) kan ik m'n oren en ogen wel voor je open houden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blair zo 4 aug 2013 - 9:07

Gefeliciteerd Marin, wat gaaf!!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Capt'n Zero zo 4 aug 2013 - 12:07

Marin schreef:Goed zo Zero, moet je zeker doen voor er bij! Hoe ontzettend gaaf het ook is om je eigen passiebaan & bedrijf te hebben, af en toe gewoon eens normaal geld op je bankrekening is ook wel heerlijk voor je lijkt me! Succes met zoeken, als je beetje aangeeft wat voor richting (foto of iets anders) kan ik m'n oren en ogen wel voor je open houden.

Superlief, thanx! Ik ben net toevallig ook op een baan gestuit die me erg aanspreekt en voor 3 dagen flexibel is (zoek eigenlijk 2 maar ach, 6 dagen werken gaat een mens ook niet dood van) dus ik heb maar meteen gesolliciteerd online. Het zit echt heel dichtbij ook en het valt net buiten wat we bij Pixxi doen, dus het zou ideaal zijn... maar ik heb niet al te hoge verwachtingen. Ik zou ook nog niet direct afscheid willen nemen bij mijn bijbaan Ik heb een nieuwe hele gave baan! - Pagina 5 Icon_neutral

Maar mocht dat niets worden (grote kans ben ik bang) dan zal ik zeker er aan denken zodra ik weer ga zoeken!

Maar (misschien is het al gevraagd hoor, kijk niet je hele topic door) krijg je dan ook korting? Hoe chill zou dat zijn, helemaal voor zo'n wereldreiziger als jij Ik heb een nieuwe hele gave baan! - Pagina 5 Affraid

(edit: geen idee waarom ie nou weer dat eerste in bold zet. Het is niet zo dat ik dat met een zware mannenstem heb gezegd ofzo. Just so you know.)
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: