Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb een nieuwe hele gave baan!

+97
Snoes
Blair
Capt'n Zero
Esperanza
Pandora
Siamsa
Pompoen
M-G
LDJ
Charles
Sorella
Anousch91
mezzoforte
Sayuri
Jeanette
Bolleke
Julia
iloverocknroll1984
Printje
Makamba
*Noosa
Ilovethe90s
Chocoholic
Zonneschijn
Victoria-
Blixum
June
Japie
Sarah1985
nina
Plien84
Bimbam
Pineco
Punk'd
Carra
loura
LindaK
Destino
Linda
ekiaam87
Bisq
M@niek
Sjaantje
Schaapke
Joli86
PapillonRose
Aziraphale
Fjell
Phileine
_Liv
GreenGrass
*Lookie*
Gympie
Isolt
GeKKiE
Zora
Katrien
Arwyn
Sterrin_
Lonely Goatherd
Taeda
Maple
Loes263
Rose
Floor
Exogenesis
Kreeftje
mouette
xxjojootjexx
Bliss
Joan
Mermaid
Sterre
Caresses
Mamsie
Sam
sokpop
Chocolate Cookie
Willem
Pommes
Sanne
_Lacey_
Saga
Luce
Poisongirl
Rush
Penélope
Suus
TukTuk
Oasis
*Bloempje*
Tsjip
Elliot
Atelier Madame
Shisha
mzcharlotte
Marin
101 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb een nieuwe hele gave baan! - Pagina 6 Empty Re: Ik heb een nieuwe hele gave baan!

Bericht  Snoes zo 4 aug 2013 - 21:25

Oh hier staat het. Wat leuk Marin, gefeliciteerd!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een nieuwe hele gave baan! - Pagina 6 Empty Re: Ik heb een nieuwe hele gave baan!

Bericht  Marin zo 4 aug 2013 - 21:26

Hahaha gekke Zero, alsof je eerst een rokersstem had.

Maarre.. hopelijk kan je iets vinden wat idd nog gerelateerd is aan fotografie maar niet je werk met je studio in de weg staat. Ik ga voor je duimen!

Thanks Snoes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Peanut ma 5 aug 2013 - 6:19

Gefeliciteerd wat een gave leuke baan!!

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  Enelya di 6 aug 2013 - 5:12

Klinkt als een leuke baan Marin, gefeliciteerd.

Ik werk ook in de reisbranche en ben onder andere verantwoordelijk voor de Facebook pagina's. Ik plaats updates en beantwoord vragen, ongeveer hetzelfde dus. Nu heeft deze luchtvaartmaatschappij wel iets meer volgers en vragen en ben je er wel druk mee om de vragen te beantwoorden. Heb net ook even gekeken en de vragen worden ook echt snel beantwoord. Ik kan mn dag daar iig niet mee vullen Wink
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 5:28

Haha wat leuk om te lezen Enelya! Hier zit echt een team van meer dan 20 man achter, en vragen behoren binnen een uur beantwoord te worden. Ik heb geloof ik gehoord dat je per dag zo'n 400 berichten beantwoord, maar of dat alleen om PM's ging of ook Wallposts, en of dat per persoon is of met z'n allen als team, weet ik even niet meer.

Ik heb net een heel info pakket ontvangen (incl contract, natuurlijk het meest belangrijke), maar ook genoeg andere interessante info. Veel info om door te spitten dus!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 aug 2013 - 5:34

Gefeliciteerd Marin, wat leuk! Ik hoop dat het een baan is waar je een beetje uitdaging in vindt.
Ik vraag me wel af, als het een HBO functie is, betalen ze dan ook een salaris op dat niveau? Je hoeft geen bedragen te noemen hoor, maar ik zou echt geen idee hebben wat je voor zo'n functie zou kunnen vragen.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 5:40

Ik weet zelf nooit zo goed wat wel en niet hoog is in welke business. M'n vriend vond het een schrikbarend laag bedrag, maar die heeft niet echt een heel realistisch idee over HBO/WO salarissen in andere sectoren dan de zijne. Ik geloof ook dat dit niet bijzonder hoog is, best laag zelfs. Ze noemden het zelf ook laag voor de hoeveelheid werk, dat vond ik wel raar. Als je dat van je bedrijf zelf weet, en zo zegt tegen toekomstige werkgevers, dat vind ik wel beetje raar. Ik wil 't best noemen, het bedrag, maar ik weet alleen hoeveel bruto het is, netto weet ik nog niet. Bovendien zal ik ook onregelmatige uren moeten werken (avond, nacht, weekend, feestdagen), en daar zijn ook weer percentages met extra vergoedingen voor (die heb ik net gezien, die zijn prima), dus al met al zal je wel op meer uitkomen dan je standaard salaris en dan valt het wel weer mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zonnetje di 6 aug 2013 - 5:44

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heel fijn dat je nu wat meer vastigheid hebt!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  nina di 6 aug 2013 - 6:25

Wanneer begin  je eigenlijk?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 6:31

2 september!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles di 6 aug 2013 - 6:40

Ik ben wel benieuwd wat je dan verdient want ik was ook al een carriere in die richting aan het overwegen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  xxjojootjexx di 6 aug 2013 - 6:42

En in welke taal ga jij de vragen beantwoorden?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 6:43

*

Laatst aangepast door Marin op di 6 aug 2013 - 7:19; in totaal 2 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 6:43

xxjojootjexx schreef:En in welke taal ga jij de vragen beantwoorden?

Engels en Nederlands smile Jippie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles di 6 aug 2013 - 6:44

Oh maar dat  vind ik op zich niet dramatisch laag hoor!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 6:48

Charles schreef:Oh maar dat  vind ik op zich niet dramatisch laag hoor!

Nee ik geloof ik zelf ook niet. Het is iig meer dan wat ik in het onderwijs verdiende. Maar m'n vriend, zijn vader en zijn zus (die ook echt in HR zit) waren er echt van in schok en vonden 't belachelijk laag. Andere branche denk ik dan? Ik ben allang blij, man dit is bijna twee keer zo veel als wat ik nu verdien :)En dat het constant is, vind ik met name nogal heel erg fijn en belangrijk.

Edit: Maar ze zeiden zelf al van dat dit best een laag salaris was.. Dus dat snap ik dan ook niet echt...
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles di 6 aug 2013 - 7:07

Het is niet megahoog maar vergeleken met een salaris uit de zorg bijvoorbeeld is het wel weer goed. En belachelijk laag: dat vind ik een belachelijke stellingname.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 aug 2013 - 7:30

Nu heb ik het gemist. Maakt niet uit hoor, ik heb er wel een beetje een idee van. Ik verdien in mijn huidige baan trouwens ook belachelijk weinig, het zegt genoeg dat mijn nieuwe salaris 50% hoger is. Maar in sommige branches heb je dat nou eenmaal en als je het naar je zin hebt en je huur/eten/leuke dingen ervan kunt betalen is dat genoeg voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 7:33

*

En inderdaad: Ik word er op dit moment echt gek van dat ik sommige maanden maar 400 euro verdien en andere maanden ineens 1200 en dan ineens weer 2500 in één klap, dus ik ben echt allang blij met dit nieuwe salaris!

Laatst aangepast door Marin op di 6 aug 2013 - 8:18; in totaal 2 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale di 6 aug 2013 - 7:34

Is een prima salaris als starter voor een HBO-functie hoor, ik vind het echt niet belachelijk laag.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 7:35

Aziraphale schreef:Is een prima salaris als starter voor een HBO-functie hoor, ik vind het echt niet belachelijk laag.

Volgens mij hebben die lui gewoon echt geen beeld van normaal salaris/levensonderhoud. Ben allang blij dat jullie dit zeggen nu, dan voel ik me er ook stuk fijner bij!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 aug 2013 - 7:39

Ik heb in 2008 net voor de crisis een HBO diploma gehaald in een commerciële richting. Toen was een starterssalaris wel iets hoger, maar nu is het crisis en hebben ze voor jou 10 anderen. Plus dat het een hele andere branche is. Ik vind het niet heel hoog nee, maar als je kijkt naar hoeveel mensen geen baan kunnen vinden, dan mag je blij zijn met zo'n leuke baan en een vast salaris dat wel ok is.
Ik krijg trouwens vrijdag waarschijnlijk mijn salaris te horen, het staat dus nog niet helemaal vast, maar sowieso hoger dan nu want ik heb flink gebluft!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 7:41

Jaa dat las ik. Echt goed van je! Ik ben benieuwd. Het zal ook wel lastig te vergelijken zijn tussen Noorse en Nederlandse salarissen. Het levensonderhoud is daar toch ook veel duurder? Dan zal je ook wel meer naar rato verdienen. Hoop dat je salaris mee gaat vallen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vixen di 6 aug 2013 - 7:44

Gefeliciteerd Marin! Ik vind je salaris niet heel ruim, maar ook niet overdreven laag. Je zit niet aan de bovenkant van het gemiddelde, maar ook niet ver onder het gemiddelde denk ik. Je hebt nu in ieder geval een baan met wat meer zekerheid!
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Gast di 6 aug 2013 - 7:47

Marin schreef:Jaa dat las ik. Echt goed van je! Ik ben benieuwd. Het zal ook wel lastig te vergelijken zijn tussen Noorse en Nederlandse salarissen. Het levensonderhoud is daar toch ook veel duurder? Dan zal je ook wel meer naar rato verdienen. Hoop dat je salaris mee gaat vallen smile
Ja, ik kijk nu voor appartementen van rond de 45-50 vierkante meter en dan is je huur gelijk 1500 euro. De prijs van eten is 1,5-2 keer zo duur als in Nederland. Ik heb een salaris gevraagd van *** euro per jaar (omgerekend naar euro), ik heb gezegd dat ik in mijn huidige baan *** krijg, maar dat is niet helemaal waar :P  Alles boven de *** zou ik blij mee zijn.

Niet quoten, ik haal het straks ook weer weg.

Laatst aangepast door Jente op di 6 aug 2013 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: