Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net een nieuwe baan

2 plaatsers

Ga naar beneden

Net een nieuwe baan Empty Net een nieuwe baan

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:45

Ik ben net aangenomen bij een verzorgingshuis voor 16 uur met een contract voor onbepaalde tijd. Krijg ik net een mail dat ik ook op sollicitatie gesprek kan komen bij een verpleeghuis. Dat contract moet dan ook 1 worden voor onbepaalde tijd want ik zit in de laatste schakel van deze instantie. De uren daarvoor zijn 12 tot 24 uur.

ik wil eigenlijk gewoon bij het verzorgingshuis blijven, of naja blijven, mijn eerste werkdag is pas in april. Maar aan de andere kant vind ik het verpleeghuis ook wel erg leuk en dat zijn wat meer uren. confused

Zouden jullie gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net een nieuwe baan Empty Re: Net een nieuwe baan

Bericht  Lavendel vr 2 maa 2012 - 2:53

Dolcis_ schreef:Ik ben net aangenomen bij een verzorgingshuis voor 16 uur met een contract voor onbepaalde tijd. Krijg ik net een mail dat ik ook op sollicitatie gesprek kan komen bij een verpleeghuis. Dat contract moet dan ook 1 worden voor onbepaalde tijd want ik zit in de laatste schakel van deze instantie. De uren daarvoor zijn 12 tot 24 uur.

ik wil eigenlijk gewoon bij het verzorgingshuis blijven, of naja blijven, mijn eerste werkdag is pas in april. Maar aan de andere kant vind ik het verpleeghuis ook wel erg leuk en dat zijn wat meer uren. confused

Zouden jullie gaan?

Naar een gesprek moet je altijd gaan, wie weet heb je er een enorm goed gevoel bij, en behalve tijd en moeite kost het je niets toch? Is het misschien een idee om (de eerste tijd) de banen te combineren? Zo zit je op een fulltime inkomen en kun je beter inschatten wat het beste bevalt.


Laatst aangepast door Lavendel op vr 2 maa 2012 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net een nieuwe baan Empty Re: Net een nieuwe baan

Bericht  silly-one vr 2 maa 2012 - 3:55

Ik zal in elk geval naar het gesprek gaan. Kijken wat ze jou kunnen bieden en wat het verschil is. Daarna thuis goed gaan nadenken wat je wilt en een voor en tegen lijstje maken. Je hebt nu deze luxe positie dus daar zal ik zeker gebruik van maken. Het is je eigen toekomst.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Net een nieuwe baan Empty Re: Net een nieuwe baan

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:11

Het is wel bij dezelfde zorginstelling. Maakt dat niks uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net een nieuwe baan Empty Re: Net een nieuwe baan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum