Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

+31
Tania
ellibre
Atelier Madame
Pitufo
JustMeDaan
June
Moira
Mamsie
Artemis
Caroow
Marin
Rush
Ragazza
Carmen_
PapillonRose
Feline
Sam
Paper Crown
Rovine
Victoria-
Barbabella
Nyx
Penélope
Snoopy
Charles
Fortissimo
Caramba
Jeanette
Bazinga
Exogenesis
Mierzoet
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Moira di 30 jul 2013 - 0:54

Links blijven rijden, terwijl ik dat terecht mag (want vrachtwagen komt eraan en ik rijd gewoon door) en dan asocialer zijn dan rechts inhalen, bumperkleven en onnodig met groot licht schijnen? Ik denk dat je dan maar eens moet nadenken wie hier de aso is en de overtredingen begaat.. Zoals ik al aangeef in mijn post hiervoor, ben ik geen 100 rijder op de linkerbaan ofzo. Links zit ik altijd op een snelheid van 130 km/h. Als er dan een auto met een nog hogere snelheid aan komt rijden, gaat bumperkleven, met groot licht gaat schijnen en soms gaat toeteren, ik niet a la minuut aan de kant ga (want vrachtwagen komt eraan) en dan gelijk naar rechts schiet om er nog net effe tussen te kunnen.. Nee, dat vind ik niet kunnen. En dan is het misschien wel flauw van mij om toch nog even wat langer naast die vrachtwagen te rijden, ja inderdaad. Maar aso? Nee, vind ik niet.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Barbabella di 30 jul 2013 - 0:54

Dat vraag ik me ook af Marin. Zoals ik al aangaf, zolang je daarna rechts blijft rijden haal je eigelijk niet in maar passeer je. Of je nou van de rechtse of linkse baan afkomt.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Nyx di 30 jul 2013 - 0:55

Maar daar kun je toch amper rekening mee houden? Want je kunt moeilijk opeens van baan switchen omdat de 'buurman' opeens besluit langzamer te gaan rijden.

Het is me weleens overkomen, maar dan is het meestal zo dat hij achteraan inritst en vervolgens de eerste de beste afslag neemt. Volgens mij maak je geen fout als de andere weggebruiker opeens besluit het anders te doen dan mag.


Laatst aangepast door Nyx op di 30 jul 2013 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Atelier Madame di 30 jul 2013 - 0:55

Marin schreef:OK even een vraagje wat bij ons altijd ter discussie staat:

Stel jij rijdt al rechts, op de meest rechterbaan dus, maar dan gaat degene die linksvoor van jou rijdt ineens stukje langzamer rijden, waardoor jij hem rechts passeert met hogere snelheid. Is dat dan ook rechts inhalen? Dus rechts passeren mag sowieso überhaupt totaal niet?

Zolang jij niet daarna naar links gaat en voor hem inhaalt, dus gewoon rechs blijft rijden is het geen rechts inhalen. Maar als je bewust gas geeft op de rechter baan en dan er langs gaat en diegene dus rechts inhaalt zit je wel fout.

Officieel mag je trouwens alleen rechts inhalen in de file en bij uitvoegen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Marin di 30 jul 2013 - 0:57

Atelier Madame schreef:
Marin schreef:OK even een vraagje wat bij ons altijd ter discussie staat:

Stel jij rijdt al rechts, op de meest rechterbaan dus, maar dan gaat degene die linksvoor van jou rijdt ineens stukje langzamer rijden, waardoor jij hem rechts passeert met hogere snelheid. Is dat dan ook rechts inhalen? Dus rechts passeren mag sowieso überhaupt totaal niet?

Zolang jij niet daarna naar links gaat en voor hem inhaalt, dus gewoon rechs blijft rijden is het geen rechts inhalen. Maar als je bewust gas geeft op de rechter baan en dan er langs gaat en diegene dus rechts inhaalt zit je wel fout.

Officieel mag je trouwens alleen rechts inhalen in de file en bij uitvoegen.

 Dan heb ik het dus verkeerd geleerd, van mijn instructeur mocht ik dat überhaupt niet rechts passeren (tenzij je naast blokmarkering rijdt uiteraard). Maar het is dan passeren inderdaad en niet inhalen. Toch voelt dat onnatuurlijk.

Weet je wat ook onnatuurlijk voelt! Rechts de spitsstrook oprijden en dan sneller rijden dan iedereen links van je omdat ze niet door hebben dat je daar rechts ook mag rijden..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  ellibre di 30 jul 2013 - 0:59

JustMeDaan schreef:
Barbabella schreef:
Moira schreef:
Snoopy schreef:Als het even kan dwing ik het wel af. Omdat je auto groter en duurder is heb je geen voorrang. Laatst nog tegenover zo'n bak gestaan. Beide konden er niet langs, maar hij zat fout. Ik heb dan opeen engelengeduld en ben net zo lang blijven staan tot hij aan de kant ging👼 

 Dat doe ik ook, soms best gemeen van mij Razz . Bij wegversmallingen waar ik voorrang heb, de automobilist mij al lang ziet aankomen, maar toch nog even ervoor schiet. Dan rij ik door, trap op de rem en ga in de weg staan tot hij/zij weer naar achter gaat. Ik rijd op de snelweg altijd lekker door (zit altijd rond de 130 km/h) en dan komt er weer een bumperklever (en guess what, inderdaad vaak die dikke bakken) die er perse lang wilt (met groot licht en al) en anders rechts gaat inhalen. Dan ga ik naast een vrachtwagen rijden en blijf expres net iets langer hangen, zodat ie er niet lang kan. Ik irriteer mij dood aan dit soort gedrag en kan het dan af en toe gewoon niet laten om ze terug te pakken. Slecht, I know..

 Dit vind ik echt asocialer dan rechts inhalen.  Je gaat het verkeer bewust tegen houden.
Als er ruimte is om rechts in te halen blijft meestal de persoon te langs links rijden, of inhalen met een lagere snelheid dan de rest van het verkeer. Dan maar het beeld van een dikkop in een dikke bak, maar ik haal je dan echt rechts in of maak een seintje dat ik er langs wil, met jawel, mn audi.

Dan kom je bij mij toch echt net zo uit als bij Moira, want dan ga ik ook zulk gedrag vertonen. Rechts inhalen is gewoon verboden en gevaarlijk, ik verwacht geen auto daar die inhaalt. En groot licht is voor de nacht niet om mee te seinen...zeker niet omdat je er langs wil.

 Het verkeer bewust blokkeren is net zo verboden en gevaarlijk als rechts inhalen..
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Barbabella di 30 jul 2013 - 1:00

Marin schreef:
Atelier Madame schreef:
Marin schreef:OK even een vraagje wat bij ons altijd ter discussie staat:

Stel jij rijdt al rechts, op de meest rechterbaan dus, maar dan gaat degene die linksvoor van jou rijdt ineens stukje langzamer rijden, waardoor jij hem rechts passeert met hogere snelheid. Is dat dan ook rechts inhalen? Dus rechts passeren mag sowieso überhaupt totaal niet?

Zolang jij niet daarna naar links gaat en voor hem inhaalt, dus gewoon rechs blijft rijden is het geen rechts inhalen. Maar als je bewust gas geeft op de rechter baan en dan er langs gaat en diegene dus rechts inhaalt zit je wel fout.

Officieel mag je trouwens alleen rechts inhalen in de file en bij uitvoegen.

 Dan heb ik het dus verkeerd geleerd, van mijn instructeur mocht ik dat überhaupt niet rechts passeren (tenzij je naast blokmarkering rijdt uiteraard). Maar het is dan passeren inderdaad en niet inhalen. Toch voelt dat onnatuurlijk.

Weet je wat ook onnatuurlijk voelt! Rechts de spitsstrook oprijden en dan sneller rijden dan iedereen links van je omdat ze niet door hebben dat je daar rechts ook mag rijden..
Die spitsstrook is idd ook zoiets. Mensen gaan er niet op rijden, blijven lekker in het midden hangen. maar als ik het wel doe en dus eigelijk rechts inhaal dan ben ik de aso.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast di 30 jul 2013 - 1:04

Marin schreef:
Atelier Madame schreef:
Marin schreef:OK even een vraagje wat bij ons altijd ter discussie staat:

Stel jij rijdt al rechts, op de meest rechterbaan dus, maar dan gaat degene die linksvoor van jou rijdt ineens stukje langzamer rijden, waardoor jij hem rechts passeert met hogere snelheid. Is dat dan ook rechts inhalen? Dus rechts passeren mag sowieso überhaupt totaal niet?

Zolang jij niet daarna naar links gaat en voor hem inhaalt, dus gewoon rechs blijft rijden is het geen rechts inhalen. Maar als je bewust gas geeft op de rechter baan en dan er langs gaat en diegene dus rechts inhaalt zit je wel fout.

Officieel mag je trouwens alleen rechts inhalen in de file en bij uitvoegen.

 Dan heb ik het dus verkeerd geleerd, van mijn instructeur mocht ik dat überhaupt niet rechts passeren (tenzij je naast blokmarkering rijdt uiteraard). Maar het is dan passeren inderdaad en niet inhalen. Toch voelt dat onnatuurlijk.

Weet je wat ook onnatuurlijk voelt! Rechts de spitsstrook oprijden en dan sneller rijden dan iedereen links van je omdat ze niet door hebben dat je daar rechts ook mag rijden..

 Ik snap wel dat je instructeur het je zo leert hoor, ongeacht het feit dat je zelf niet sneller gaat rijden om iemand in te halen, haal je wel rechts in en dat is gewoon gevaarlijk. Ik denk dat je instructeur ook zoveel mogelijk wil voorkomen dat er tijdens je examen discussie over kan ontstaan haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Tania di 30 jul 2013 - 1:18

Ik ben altijd zo verbaasd over hoeveel irritatie en agressie het verkeer oproept bij mensen. Daar heb ik zelf echt helemaal geen last van. Als mensen "te langzaam" rijden, nou ja dan ben ik een minuutje later op plaats van bestemming, lekker belangrijk. Als er iemand langs wil terwijl ik links rij, ik ga wel aan de kant hoor ze gaan maar. Al vind ik het dan wel weer aso om te seinen/bumperkleven/rechts in te halen maar ik stoor me er verder niet echt aan, ik vind het vooral triest.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Blond di 30 jul 2013 - 1:34

Tania schreef:Ik ben altijd zo verbaasd over hoeveel irritatie en agressie het verkeer oproept bij mensen. Daar heb ik zelf echt helemaal geen last van. Als mensen "te langzaam" rijden, nou ja dan ben ik een minuutje later op plaats van bestemming, lekker belangrijk. Als er iemand langs wil terwijl ik links rij, ik ga wel aan de kant hoor ze gaan maar. Al vind ik het dan wel weer aso om te seinen/bumperkleven/rechts in te halen maar ik stoor me er verder niet echt aan, ik vind het vooral triest.

 Ik ook. Ik zucht heus wel eens in de auto vanwege een ander, maar anderen zullen zich ook wel eens aan mij ergeren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Moira di 30 jul 2013 - 1:36

ellibre schreef:
JustMeDaan schreef:
Barbabella schreef:
Moira schreef:
Snoopy schreef:Als het even kan dwing ik het wel af. Omdat je auto groter en duurder is heb je geen voorrang. Laatst nog tegenover zo'n bak gestaan. Beide konden er niet langs, maar hij zat fout. Ik heb dan opeen engelengeduld en ben net zo lang blijven staan tot hij aan de kant ging👼 

 Dat doe ik ook, soms best gemeen van mij Razz . Bij wegversmallingen waar ik voorrang heb, de automobilist mij al lang ziet aankomen, maar toch nog even ervoor schiet. Dan rij ik door, trap op de rem en ga in de weg staan tot hij/zij weer naar achter gaat. Ik rijd op de snelweg altijd lekker door (zit altijd rond de 130 km/h) en dan komt er weer een bumperklever (en guess what, inderdaad vaak die dikke bakken) die er perse lang wilt (met groot licht en al) en anders rechts gaat inhalen. Dan ga ik naast een vrachtwagen rijden en blijf expres net iets langer hangen, zodat ie er niet lang kan. Ik irriteer mij dood aan dit soort gedrag en kan het dan af en toe gewoon niet laten om ze terug te pakken. Slecht, I know..

 Dit vind ik echt asocialer dan rechts inhalen.  Je gaat het verkeer bewust tegen houden.
Als er ruimte is om rechts in te halen blijft meestal de persoon te langs links rijden, of inhalen met een lagere snelheid dan de rest van het verkeer. Dan maar het beeld van een dikkop in een dikke bak, maar ik haal je dan echt rechts in of maak een seintje dat ik er langs wil, met jawel, mn audi.

Dan kom je bij mij toch echt net zo uit als bij Moira, want dan ga ik ook zulk gedrag vertonen. Rechts inhalen is gewoon verboden en gevaarlijk, ik verwacht geen auto daar die inhaalt. En groot licht is voor de nacht niet om mee te seinen...zeker niet omdat je er langs wil.

 Het verkeer bewust blokkeren is net zo verboden en gevaarlijk als rechts inhalen..

 Het is niet zo dat ik één of andere gefrustreerde feeks op de weg ben hoor Laughing . Het komt hoogstens 1-2x per jaar voor en ik zit best veel op de weg. En als er een rij auto's achter mij zouden rijden zou ik het ook niet doen, maar dat komt ook niet in die situatie voor. Het is altijd zo dat het rustig op de weg is, er een vrachtwagen is, ik links ga inhalen en er dan een auto met 160 km/h of iets in die trant eraan komt. Dan is het één persoon die ik ophoud en dat ook maar heel even. Zoals ik al zei, het verdiend ook geen schoonheidsprijsje.. Maar echt aso vind ik het niet.

Ik heb ook totaal geen agressieve rij stijl. Dus als er een auto net wat sneller aan komt, doe ik absoluut niet moeilijk. En als er iemand wat langzamer rijdt houd ik altijd afstand, ik ben geen bumperklever. Maar soms gaan mensen bij mij gewoon te ver en vind ik dat die mensen dat best eens mogen weten.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Feline di 30 jul 2013 - 1:43

Geen wonder dat het soms zo'n puinhoop is op de A2.. Wat hebben sommige mensen hier een ongelooflijk kinderachtig en gevaarlijk rijgedrag.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Marin di 30 jul 2013 - 1:47

Feline schreef:Geen wonder dat het soms zo'n puinhoop is op de A2.. Wat hebben sommige mensen hier een ongelooflijk kinderachtig en gevaarlijk rijgedrag.

 De A2 is juist altijd zo enorm rustig vind ik, echt zo'n saai stuk daar bij Utrecht met die trajectcontrole.. Heb je een 5 baans weg, zijn er 3 leeg..
(maar ik ben er nooit in de spits hoor)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Feline di 30 jul 2013 - 1:53

Ja, ongelooflijk saai inderdaad. Ik rijd er elke dag in de spits (gelukkig nog maar een maand, dan ben ik ervan af) en juist door die trajectcontrole is het veel gevaarlijker geworden omdat niemand echt in durft te halen waardoor iedereen dicht op elkaar blijft zitten (iedereen stelt z'n cruise in op 103). En veel zuiderburen die links blijven rijden terwijl alle banen leeg zijn. En als mensen elkaar dan ook nog gaan pesten wordt het helemaal vervelend rijden.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast di 30 jul 2013 - 2:40

Feline schreef:Ja, ongelooflijk saai inderdaad. Ik rijd er elke dag in de spits (gelukkig nog maar een maand, dan ben ik ervan af) en juist door die trajectcontrole is het veel gevaarlijker geworden omdat niemand echt in durft te halen waardoor iedereen dicht op elkaar blijft zitten (iedereen stelt z'n cruise in op 103). En veel zuiderburen die links blijven rijden terwijl alle banen leeg zijn. En als mensen elkaar dan ook nog gaan pesten wordt het helemaal vervelend rijden.

 Ik heb daar een boete van 162 euro gekregen dus ik kijk echt wel uit voordat ik daar te hard rij :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gympie di 30 jul 2013 - 2:41

Harrison schreef:
Marin schreef:
Atelier Madame schreef:
Marin schreef:OK even een vraagje wat bij ons altijd ter discussie staat:

Stel jij rijdt al rechts, op de meest rechterbaan dus, maar dan gaat degene die linksvoor van jou rijdt ineens stukje langzamer rijden, waardoor jij hem rechts passeert met hogere snelheid. Is dat dan ook rechts inhalen? Dus rechts passeren mag sowieso überhaupt totaal niet?

Zolang jij niet daarna naar links gaat en voor hem inhaalt, dus gewoon rechs blijft rijden is het geen rechts inhalen. Maar als je bewust gas geeft op de rechter baan en dan er langs gaat en diegene dus rechts inhaalt zit je wel fout.

Officieel mag je trouwens alleen rechts inhalen in de file en bij uitvoegen.

 Dan heb ik het dus verkeerd geleerd, van mijn instructeur mocht ik dat überhaupt niet rechts passeren (tenzij je naast blokmarkering rijdt uiteraard). Maar het is dan passeren inderdaad en niet inhalen. Toch voelt dat onnatuurlijk.

Weet je wat ook onnatuurlijk voelt! Rechts de spitsstrook oprijden en dan sneller rijden dan iedereen links van je omdat ze niet door hebben dat je daar rechts ook mag rijden..

 Ik snap wel dat je instructeur het je zo leert hoor, ongeacht het feit dat je zelf niet sneller gaat rijden om iemand in te halen, haal je wel rechts in en dat is gewoon gevaarlijk. Ik denk dat je instructeur ook zoveel mogelijk wil voorkomen dat er tijdens je examen discussie over kan ontstaan haha.

Inderdaad, mijn instructeur zegt dat je het beter niet kunt doen. (Blokmarkering ander verhaal inderdaad)

Mag je officieel op de rechter spitsstrook wel sneller rijden? Dat lijkt me dan ook niet.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Sure di 30 jul 2013 - 2:57

Voor mijn werk maak ik vele kilometers per week. Toen ik nog niet zoveel auto reed (gewoon woon-werkverkeer, etc.) ergerde ik me ook aan vanalles en nog wat. Nu ik zoveel rij stoor ik me helemaal niet meer aan anderen. Als ik dat wel zou doen, ben ik binnen een jaar overspannen! Voor 'asociale' rijders maak ik gewoon wat ruimte. Ja, dan krijgen ze hun zin, maar dan hoef ik me ook niet te ergeren. Bij langzame rijders probeer ik te denken: 'wat maakt die minuut nou uit'. En aan mensen die geen voorrang verlenen, verkeerd voorsorteren, etc. erger ik me al helemaal niet meer: zelf maak ik ook wel eens een foutje in een voor mij onbekend gebied. Ik probeer zelf ook zo netjes mogelijk te rijden en me te verontschuldigen als ik per ongeluk iemand snijd of iets dergelijks. Het valt me trouwens wel op dat, als ik voldoende afstand probeer te bewaren in een file, mensen hun auto in het gat voor me proppen... Ik hou niet voor niets afstand!
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Snoes di 30 jul 2013 - 8:42

Wat een onzin zeg.
Wij hebben ook een 'dikke auto', maar rijden zo echt niet hoor, zowel ik niet als mijn vriend niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast di 30 jul 2013 - 10:01

Lekker generaliserend zeg. Ik weet genoeg normale mensen, in normale auto's die asociaal zijn en waar ik méér last van heb. Maar dan weet ik het vast, als wij straks een nieuwe lease-auto uitzoeken, dan kan ik gelijk asociaal gaan rijden, want de dikke kop heb ik al, en de dikke auto komt dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 3 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum