Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grote dikke spin

+2
Caribbeanlover
Coco
6 plaatsers

Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Grote dikke spin

Bericht  Coco wo 15 aug 2012 - 10:27

Hoe haal ik die weg zonder de kinderen wakker te maken? Mijn man wil met dat beest naast t bed niet in ons bed slapen thumbdown
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 10:28

Glas er over heen zetten, papiertje er onder schuiven en dan buiten zetten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Coco wo 15 aug 2012 - 10:54

Gelukt! Met 1 glas gevangen en snel een ander glad er bovenop. Thnx.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Caribbeanlover wo 15 aug 2012 - 10:55

Nois schreef:Hoe haal ik die weg zonder de kinderen wakker te maken? Mijn man wil met dat beest naast t bed niet in ons bed slapen :thumbdown:

Wat een mietje is je man.:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Blair wo 15 aug 2012 - 10:58

Ik had er ook een, echt huge was ie. Iehhh, nu wachten op de ander, er zitten er meestal twee, mannetje en vrouwtje.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 11:03

Caribbeanlover schreef:
Nois schreef:Hoe haal ik die weg zonder de kinderen wakker te maken? Mijn man wil met dat beest naast t bed niet in ons bed slapen thumbdown

Wat een mietje is je man.Laughing
Haha er zijn ook mannen die een hekel hebben aan spinnen Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Caribbeanlover wo 15 aug 2012 - 11:10

Babydoll schreef:Ik had er ook een, echt huge was ie. Iehhh, nu wachten op de ander, er zitten er meestal twee, mannetje en vrouwtje.

En wat gaan ze dan doen?:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Caribbeanlover wo 15 aug 2012 - 11:11

Ik pak ze zo op ongeacht de maat.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 11:31

Rush schreef:
Caribbeanlover schreef:
Nois schreef:Hoe haal ik die weg zonder de kinderen wakker te maken? Mijn man wil met dat beest naast t bed niet in ons bed slapen thumbdown

Wat een mietje is je man.Laughing
Haha er zijn ook mannen die een hekel hebben aan spinnen Wink

Mijn vriend (1.90 en zwarte band in meerdere vechtsporten) is er ook bang voor, haha! Maar hij krijgt dan gelukkig wel zo'n ridderlijk 'ik ben de man dus ik moet het doen'-gevoel ervan. Dus hij haalt ze weg, en om dat ridderlijke gedrag te stimuleren moedig ik hem op veilige afstand aan, complimenteer hem met zijn dapperheid en zet daarna koffie voor hem. Je moet het wel in stand houden, dat heldengedrag, soms Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Coco wo 15 aug 2012 - 18:39

Babydoll schreef:Ik had er ook een, echt huge was ie. Iehhh, nu wachten op de ander, er zitten er meestal twee, mannetje en vrouwtje.

Ja klopt! Toen we 3 jaar terug nog in een nieuwbouwhuis woonden kwamen daar ook steeds van die grote dikke zwarte spinnen en als ik er één had opgeruimd kwam niet lang daarna de ander. Mijn man stond regelmatig op de bank. Snel dat die beesten rennen. Very Happy
We hadden de matrassen een keer beneden gelegd en een nacht Lost gekeken, liep er 1 over mijn man zijn rug heen :O Razz
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 18:40

Oh vreselijk, die beesten... Zat er laatst 1 bij ons, lijfje zo groot als dat van een wesp. Man eindelijk gevangen, zat er uiteraard nog 1.

Gisteravond komen we thuis. Zit er wéér 1 op de muur. Ik heb de 2e nog niet gezien... Brrrr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 18:52

Als mijn vriend bang zou zijn voor spinnen zou ik hem vierkant uitlachten. Twisted Evil Hij met zijn militiarenachtergrond..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 18:55

Dropdraakje schreef:Als mijn vriend bang zou zijn voor spinnen zou ik hem vierkant uitlachten. Twisted Evil Hij met zijn militiarenachtergrond..

Ach, mijn vriend heeft bij KCT gezeten en is op missie geweest en alles. Heeft natuurlijk weinig met beroep te maken, het is een fobie. Iedereen snapt verstandelijk dat spinnen niet eng zijn, want mensen zijn 200x groter. Zou ik raar vinden om te gaan uitlachen, zeker omdat ik de fobie zelf ook heb.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 19:03

RYW schreef:
Dropdraakje schreef:Als mijn vriend bang zou zijn voor spinnen zou ik hem vierkant uitlachten. Twisted Evil Hij met zijn militiarenachtergrond..

Ach, mijn vriend heeft bij KCT gezeten en is op missie geweest en alles. Heeft natuurlijk weinig met beroep te maken, het is een fobie. Iedereen snapt verstandelijk dat spinnen niet eng zijn, want mensen zijn 200x groter. Zou ik raar vinden om te gaan uitlachen, zeker omdat ik de fobie zelf ook heb.

Rust! Was even aan het stangen. Wink Je hebt helemaal gelijk joh. Zelfs de stoerste man is maar een mens. Als Defensie uit robotten bestaat klopt er toch iets niet. scratch Heel veel respect trouwens voor je vriend. Mijn vriend zou ook wel naar het KCT willen maar dan als blanco- verbindelaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 19:09

Dropdraakje schreef:
RYW schreef:
Dropdraakje schreef:Als mijn vriend bang zou zijn voor spinnen zou ik hem vierkant uitlachten. Twisted Evil Hij met zijn militiarenachtergrond..

Ach, mijn vriend heeft bij KCT gezeten en is op missie geweest en alles. Heeft natuurlijk weinig met beroep te maken, het is een fobie. Iedereen snapt verstandelijk dat spinnen niet eng zijn, want mensen zijn 200x groter. Zou ik raar vinden om te gaan uitlachen, zeker omdat ik de fobie zelf ook heb.

Rust! Was even aan het stangen. Wink Je hebt helemaal gelijk joh. Zelfs de stoerste man is maar een mens. Als Defensie uit robotten bestaat klopt er toch iets niet. scratch Heel veel respect trouwens voor je vriend. Mijn vriend zou ook wel naar het KCT willen maar dan als blanco- verbindelaar.

Haha, ik was niet boos hoor, was denk ik de smiley vergeten Wink het staat natuurlijk inderdaad los van elkaar, maar dat maakt het contrast soms wel lollig. Wel de stoere kerel op allerlei gebieden en voor de duivel niet bang, maar spinnen... Maar ik snap hem volledig want ik hallucineer er zelf altijd gegrom en slagtanden bij als ik een grote spin zie, haha Wink

Hij is nu al lang geen KCT meer trouwens, maar hij was, ik weet niet hoe het ook alweer heet, sniper? Schieten op lange afstand ofzo? Ik kom er even niet op. smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 19:25

RYW schreef:
Dropdraakje schreef:
RYW schreef:
Dropdraakje schreef:Als mijn vriend bang zou zijn voor spinnen zou ik hem vierkant uitlachten. Twisted Evil Hij met zijn militiarenachtergrond..

Ach, mijn vriend heeft bij KCT gezeten en is op missie geweest en alles. Heeft natuurlijk weinig met beroep te maken, het is een fobie. Iedereen snapt verstandelijk dat spinnen niet eng zijn, want mensen zijn 200x groter. Zou ik raar vinden om te gaan uitlachen, zeker omdat ik de fobie zelf ook heb.

Rust! Was even aan het stangen. Wink Je hebt helemaal gelijk joh. Zelfs de stoerste man is maar een mens. Als Defensie uit robotten bestaat klopt er toch iets niet. scratch Heel veel respect trouwens voor je vriend. Mijn vriend zou ook wel naar het KCT willen maar dan als blanco- verbindelaar.

Haha, ik was niet boos hoor, was denk ik de smiley vergeten Wink het staat natuurlijk inderdaad los van elkaar, maar dat maakt het contrast soms wel lollig. Wel de stoere kerel op allerlei gebieden en voor de duivel niet bang, maar spinnen... Maar ik snap hem volledig want ik hallucineer er zelf altijd gegrom en slagtanden bij als ik een grote spin zie, haha Wink

Hij is nu al lang geen KCT meer trouwens, maar hij was, ik weet niet hoe het ook alweer heet, sniper? Schieten op lange afstand ofzo? Ik kom er even niet op. Grote dikke spin 561177

Ex-militair of niet, veel personen hebben respect voor het KCT. Weet er ook weinig vanaf ken die wereld niet, is maar goed ook smile Weet alleen dat het de meest relaxe militairen zijn ondanks hun lompe voorkomen. Maar de mentaliteit is daar ook anders dan bij 'normale' gevechtlui. Grote dikke spin 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Chocolate Cookie wo 15 aug 2012 - 20:55

Gisteravond zag ik hier op mijn balkon (2 hoog, wist niet dat ze zo hoog konden komen maar goed) ook zo'n vieze dikke spin, vlakbij mijn deur. Heb de deur maar snel dicht gedaan. Alleen toen was ie ineens weg. Geen idee of hij buiten of binnen zit. Ik hoop op het laatste :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Blair wo 15 aug 2012 - 21:26

Nois schreef:
Babydoll schreef:Ik had er ook een, echt huge was ie. Iehhh, nu wachten op de ander, er zitten er meestal twee, mannetje en vrouwtje.

Ja klopt! Toen we 3 jaar terug nog in een nieuwbouwhuis woonden kwamen daar ook steeds van die grote dikke zwarte spinnen en als ik er één had opgeruimd kwam niet lang daarna de ander. Mijn man stond regelmatig op de bank. Snel dat die beesten rennen. Very Happy
We hadden de matrassen een keer beneden gelegd en een nacht Lost gekeken, liep er 1 over mijn man zijn rug heen :O Razz

Iehhhh, nou dan kun je me opvegen hoor, als er een over me heen loopt, gatver. Die van gister had ook écht een dik lijf, J.oaquin is absoluut niet bang voor spinnen, die gaat ze juist proberen te 'aaien', maar van deze schrok ie toch wel. Hubby doet ook altijd alsof het niks is, "Zo groot is ie toch niet?!". Pff.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote dikke spin Empty Re: Grote dikke spin

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum