Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

+31
Tania
ellibre
Atelier Madame
Pitufo
JustMeDaan
June
Moira
Mamsie
Artemis
Caroow
Marin
Rush
Ragazza
Carmen_
PapillonRose
Feline
Sam
Paper Crown
Rovine
Victoria-
Barbabella
Nyx
Penélope
Snoopy
Charles
Fortissimo
Caramba
Jeanette
Bazinga
Exogenesis
Mierzoet
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Marin ma 29 jul 2013 - 21:30

Haha alsof je over m'n vriend praat. Die rijdt ook zo. Maar wel altijd veilig. Ik verfoeide hem blindelings in de auto, rijdt net als m'n vader, snel maar nooit gejaagd en altijd voorzichtig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 21:32

Marin schreef:Haha alsof je over m'n vriend praat. Die rijdt ook zo. Maar wel altijd veilig. Ik verfoeide hem blindelings in de auto, rijdt net als m'n vader, snel maar nooit gejaagd en altijd voorzichtig.

 Je verfoeit hem blindelings?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Rush ma 29 jul 2013 - 21:33

Harrison schreef:
Marin schreef:Haha alsof je over m'n vriend praat. Die rijdt ook zo. Maar wel altijd veilig. Ik verfoeide hem blindelings in de auto, rijdt net als m'n vader, snel maar nooit gejaagd en altijd voorzichtig.

 Je verfoeit hem blindelings?

 Autocorrect op vertrouw?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Marin ma 29 jul 2013 - 21:34

Hahaha ja wat rush zegt. Autocorrectie, vertrouw. ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Snoopy ma 29 jul 2013 - 21:36

Overigens heb ik net geconstateerd dat oude mensen of gewoon watjes in het verkeerd in een grote auto nog vervelender zijn. Door de grote auto ga je er toch automatisch vanuit dat diegene wel een beetje door kan rijden. Als ze vervolgens op trekken als een slak en twijfelachtig rijden.....Evil or Very Mad
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Caroow ma 29 jul 2013 - 21:40

Mijn vriend rijdt geen dikke auto, een gewone Renault Laguna, maar rijdt wel als een idioot. Standaard 50 waar je 30 mag zodra de zon onder is. Als ik dan vraag hoe hard je er mag zegt hij met een stalen gezicht dat je 50 mag. Dan komen we voorbij het einde 30 zone bord en vraag ik waarvoor dat bord er staat, dan is het bord of vierkant, of voor een andere weg of er staat einde 50 op volgens hem.

Maar ik heb nog steeds geen rijbewijs dus ik mag er eigenlijk niks van zeggen Rolling Eyes 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 21:43

Marin schreef:Hahaha ja wat rush zegt. Autocorrectie, vertrouw. ;-)

 Hahaa ik dacht al, kan best hoor dat je verfoeit hoe hij rijdt :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Artemis ma 29 jul 2013 - 21:44

Caroow schreef:Mijn vriend rijdt geen dikke auto, een gewone Renault Laguna, maar rijdt wel als een idioot. Standaard 50 waar je 30 mag zodra de zon onder is. Als ik dan vraag hoe hard je er mag zegt hij met een stalen gezicht dat je 50 mag. Dan komen we voorbij het einde 30 zone bord en vraag ik waarvoor dat bord er staat, dan is  het bord of vierkant, of voor een andere weg of er staat einde 50 op volgens hem.

Maar ik heb nog steeds geen rijbewijs dus ik mag er eigenlijk niks van zeggen Rolling Eyes 

 Wat ontzettend aso.  Hij zal maar een kind doodrijden in zon 30 km zone.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Marin ma 29 jul 2013 - 21:45

Harrison schreef:
Marin schreef:Hahaha ja wat rush zegt. Autocorrectie, vertrouw. ;-)

 Hahaa ik dacht al, kan best hoor dat je verfoeit hoe hij rijdt :P.

Hahaa nee ik vind t juist leuk. Zolang hij goed oppast vertrouw ik hem gewoon en kan ie gerust met 100 door de bocht, terwijl ik me vast houd. Zolang ie maar geen anderen lastig valt of laat schrikken vind ik t alleen maar leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Artemis ma 29 jul 2013 - 21:48

Ik heb er overigens geen last van, ik rij in een iniminie koekblik, en ik rij dagelijks een km of 90, maar ik heb nooit zoveel last van andere mensen eigenlijk. Hoogstens mensen die met 70 invoegen op de snelweg, dat vind ik link. Maa voorrang krijg ik eigenlijk altijd, bumperkleven kom ik weleens tegen maar dat boeit me niet, ik ga er niet harder van rijden.

Volgens mij ben je gewoon een beetje bang en onzeker op de weg als je last hebt van mannen in grote auto's. Bang dat ze je uitlachen misschien? Ik weet het niet, maar ik merk er iig nooit iets van.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Caroow ma 29 jul 2013 - 21:48

Artemis schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend rijdt geen dikke auto, een gewone Renault Laguna, maar rijdt wel als een idioot. Standaard 50 waar je 30 mag zodra de zon onder is. Als ik dan vraag hoe hard je er mag zegt hij met een stalen gezicht dat je 50 mag. Dan komen we voorbij het einde 30 zone bord en vraag ik waarvoor dat bord er staat, dan is  het bord of vierkant, of voor een andere weg of er staat einde 50 op volgens hem.

Maar ik heb nog steeds geen rijbewijs dus ik mag er eigenlijk niks van zeggen Rolling Eyes 

 Wat ontzettend aso.  Hij zal maar een kind doodrijden in zon 30 km zone.

Wat ik zeg, hij doet het als de zon onder is, dwz als hij om 000.30 uit zijn werk komt. Als er kinderen op straat zijn weet hij de regels op eens wel heel goed.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Mamsie ma 29 jul 2013 - 21:49

Wij hebben ook een dikke bak maar rijden echt niet zo. Zeker mijn man niet. Die is veel te bang dat z'n auto dan beschadigd. Haha
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Moira ma 29 jul 2013 - 22:03

Snoopy schreef:Als het even kan dwing ik het wel af. Omdat je auto groter en duurder is heb je geen voorrang. Laatst nog tegenover zo'n bak gestaan. Beide konden er niet langs, maar hij zat fout. Ik heb dan opeen engelengeduld en ben net zo lang blijven staan tot hij aan de kant ging👼 

 Dat doe ik ook, soms best gemeen van mij Razz . Bij wegversmallingen waar ik voorrang heb, de automobilist mij al lang ziet aankomen, maar toch nog even ervoor schiet. Dan rij ik door, trap op de rem en ga in de weg staan tot hij/zij weer naar achter gaat. Ik rijd op de snelweg altijd lekker door (zit altijd rond de 130 km/h) en dan komt er weer een bumperklever (en guess what, inderdaad vaak die dikke bakken) die er perse lang wilt (met groot licht en al) en anders rechts gaat inhalen. Dan ga ik naast een vrachtwagen rijden en blijf expres net iets langer hangen, zodat ie er niet lang kan. Ik irriteer mij dood aan dit soort gedrag en kan het dan af en toe gewoon niet laten om ze terug te pakken. Slecht, I know..
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Ragazza ma 29 jul 2013 - 22:05

Ik noem mezelf zeker niet bang op de weg, maar constateer gewoon dat er weinig rekening wordt gehouden met kleine auto's.
Ik zit even relaxt achter het stuur en laat me ook zeker niet opjagen door bumperklevers, ik ga dan meestal langzamer rijden. Dan zie je bijna hoe ze hun tanden in het stuur zetten van frustratie Twisted Evil
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Moira ma 29 jul 2013 - 22:08

Caroow schreef:
Artemis schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend rijdt geen dikke auto, een gewone Renault Laguna, maar rijdt wel als een idioot. Standaard 50 waar je 30 mag zodra de zon onder is. Als ik dan vraag hoe hard je er mag zegt hij met een stalen gezicht dat je 50 mag. Dan komen we voorbij het einde 30 zone bord en vraag ik waarvoor dat bord er staat, dan is  het bord of vierkant, of voor een andere weg of er staat einde 50 op volgens hem.

Maar ik heb nog steeds geen rijbewijs dus ik mag er eigenlijk niks van zeggen Rolling Eyes 

 Wat ontzettend aso.  Hij zal maar een kind doodrijden in zon 30 km zone.

Wat ik zeg, hij doet het als de zon onder is, dwz als hij om 000.30 uit zijn werk komt.  Als er kinderen op straat zijn weet hij de regels op eens wel heel goed.

Maar dat is toch heel het punt van 30 km zones, dat er onverwachts kinderen voor je auto kunnen springen tijdens het spelen? Dan kan hij niet meer op tijd remmen. Je ziet niet altijd alles op tijd aankomen (ook denkend aan auto's en fietsers van rechts daar).
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Ragazza ma 29 jul 2013 - 22:10

Ik maak trouwens ook regelmatig mee dat wanneer ik de bebouwde kom uit rijd (en dus aan het optrekken ben) dat auto's mij dan inhalen. Maar omdat ik dan snelheid aan het maken ben gebeurt het wel eens dat auto's niet om me heen komen omdat er een tegenligger aan komt. Oké ik rijd diesel en het autootje wil niet zo heel snel optrekken, maar toch..
Ik vind dat zo apart.. Denken ze dan dat een Smart een invalideautootje is ofzo Cry nerd
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 23:03

Moira schreef:
Caroow schreef:
Artemis schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend rijdt geen dikke auto, een gewone Renault Laguna, maar rijdt wel als een idioot. Standaard 50 waar je 30 mag zodra de zon onder is. Als ik dan vraag hoe hard je er mag zegt hij met een stalen gezicht dat je 50 mag. Dan komen we voorbij het einde 30 zone bord en vraag ik waarvoor dat bord er staat, dan is  het bord of vierkant, of voor een andere weg of er staat einde 50 op volgens hem.

Maar ik heb nog steeds geen rijbewijs dus ik mag er eigenlijk niks van zeggen Rolling Eyes 

 Wat ontzettend aso.  Hij zal maar een kind doodrijden in zon 30 km zone.

Wat ik zeg, hij doet het als de zon onder is, dwz als hij om 000.30 uit zijn werk komt.  Als er kinderen op straat zijn weet hij de regels op eens wel heel goed.

Maar dat is toch heel het punt van 30 km zones, dat er onverwachts kinderen voor je auto kunnen springen tijdens het spelen? Dan kan hij niet meer op tijd remmen. Je ziet niet altijd alles op tijd aankomen (ook denkend aan auto's en fietsers van rechts daar).

Ik gok dat er geen kinderen op straat spelen na 0:30 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Barbabella ma 29 jul 2013 - 23:35

Moira schreef:
Snoopy schreef:Als het even kan dwing ik het wel af. Omdat je auto groter en duurder is heb je geen voorrang. Laatst nog tegenover zo'n bak gestaan. Beide konden er niet langs, maar hij zat fout. Ik heb dan opeen engelengeduld en ben net zo lang blijven staan tot hij aan de kant ging👼 

 Dat doe ik ook, soms best gemeen van mij Razz . Bij wegversmallingen waar ik voorrang heb, de automobilist mij al lang ziet aankomen, maar toch nog even ervoor schiet. Dan rij ik door, trap op de rem en ga in de weg staan tot hij/zij weer naar achter gaat. Ik rijd op de snelweg altijd lekker door (zit altijd rond de 130 km/h) en dan komt er weer een bumperklever (en guess what, inderdaad vaak die dikke bakken) die er perse lang wilt (met groot licht en al) en anders rechts gaat inhalen. Dan ga ik naast een vrachtwagen rijden en blijf expres net iets langer hangen, zodat ie er niet lang kan. Ik irriteer mij dood aan dit soort gedrag en kan het dan af en toe gewoon niet laten om ze terug te pakken. Slecht, I know..

 Dit vind ik echt asocialer dan rechts inhalen.  Je gaat het verkeer bewust tegen houden.
Als er ruimte is om rechts in te halen blijft meestal de persoon te langs links rijden, of inhalen met een lagere snelheid dan de rest van het verkeer. Dan maar het beeld van een dikkop in een dikke bak, maar ik haal je dan echt rechts in of maak een seintje dat ik er langs wil, met jawel, mn audi.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  June ma 29 jul 2013 - 23:45

Ik dacht: Oh een topic voor mij!


Maar toch niet, ik heb geen dikke auto.. :nopompom: 
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  JustMeDaan di 30 jul 2013 - 0:10

Barbabella schreef:
Moira schreef:
Snoopy schreef:Als het even kan dwing ik het wel af. Omdat je auto groter en duurder is heb je geen voorrang. Laatst nog tegenover zo'n bak gestaan. Beide konden er niet langs, maar hij zat fout. Ik heb dan opeen engelengeduld en ben net zo lang blijven staan tot hij aan de kant ging👼 

 Dat doe ik ook, soms best gemeen van mij Razz . Bij wegversmallingen waar ik voorrang heb, de automobilist mij al lang ziet aankomen, maar toch nog even ervoor schiet. Dan rij ik door, trap op de rem en ga in de weg staan tot hij/zij weer naar achter gaat. Ik rijd op de snelweg altijd lekker door (zit altijd rond de 130 km/h) en dan komt er weer een bumperklever (en guess what, inderdaad vaak die dikke bakken) die er perse lang wilt (met groot licht en al) en anders rechts gaat inhalen. Dan ga ik naast een vrachtwagen rijden en blijf expres net iets langer hangen, zodat ie er niet lang kan. Ik irriteer mij dood aan dit soort gedrag en kan het dan af en toe gewoon niet laten om ze terug te pakken. Slecht, I know..

 Dit vind ik echt asocialer dan rechts inhalen.  Je gaat het verkeer bewust tegen houden.
Als er ruimte is om rechts in te halen blijft meestal de persoon te langs links rijden, of inhalen met een lagere snelheid dan de rest van het verkeer. Dan maar het beeld van een dikkop in een dikke bak, maar ik haal je dan echt rechts in of maak een seintje dat ik er langs wil, met jawel, mn audi.

Dan kom je bij mij toch echt net zo uit als bij Moira, want dan ga ik ook zulk gedrag vertonen. Rechts inhalen is gewoon verboden en gevaarlijk, ik verwacht geen auto daar die inhaalt. En groot licht is voor de nacht niet om mee te seinen...zeker niet omdat je er langs wil.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Pitufo di 30 jul 2013 - 0:24

Ik heb een hekel aan agressief gedrag op de weg, ook (passief-)agressief gedrag van mensen die vinden dat hun iets is misdaan, zoals de doorgang blokkeren voor een auto die voorrang neemt terwijl 'ie het niet heeft. Wat bereik je daar nou mee? Het wekt een hoop irritatie op, je houdt het verkeer op, je wordt er zelf niet vrolijker/positiever van...
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Snoopy di 30 jul 2013 - 0:27

Barbabella schreef:
Moira schreef:
Snoopy schreef:Als het even kan dwing ik het wel af. Omdat je auto groter en duurder is heb je geen voorrang. Laatst nog tegenover zo'n bak gestaan. Beide konden er niet langs, maar hij zat fout. Ik heb dan opeen engelengeduld en ben net zo lang blijven staan tot hij aan de kant ging👼 

 Dat doe ik ook, soms best gemeen van mij Razz . Bij wegversmallingen waar ik voorrang heb, de automobilist mij al lang ziet aankomen, maar toch nog even ervoor schiet. Dan rij ik door, trap op de rem en ga in de weg staan tot hij/zij weer naar achter gaat. Ik rijd op de snelweg altijd lekker door (zit altijd rond de 130 km/h) en dan komt er weer een bumperklever (en guess what, inderdaad vaak die dikke bakken) die er perse lang wilt (met groot licht en al) en anders rechts gaat inhalen. Dan ga ik naast een vrachtwagen rijden en blijf expres net iets langer hangen, zodat ie er niet lang kan. Ik irriteer mij dood aan dit soort gedrag en kan het dan af en toe gewoon niet laten om ze terug te pakken. Slecht, I know..

 Dit vind ik echt asocialer dan rechts inhalen.  Je gaat het verkeer bewust tegen houden.
Als er ruimte is om rechts in te halen blijft meestal de persoon te langs links rijden, of inhalen met een lagere snelheid dan de rest van het verkeer. Dan maar het beeld van een dikkop in een dikke bak, maar ik haal je dan echt rechts in of maak een seintje dat ik er langs wil, met jawel, mn audi.

 Soms is er wel ruimte om rechts in te halen, maar is er verderop alweer een vrachtwagen. Ik ga dan niet naar rechts, helemaal niet als ik eigenlijk door wil rijden, maar dat niet kan omdat de auto's voor mij niet doorrijden. Dan vind ik het aso als iemand mij rechts gaat inhalen, je ziet toch dat iedereen wacht om door te kunnen?
En even bewust verkeer tegenhouden? Tja, als iemand bovenop mij zit omdat ik niet snel genoeg een vrachtauto inhaal? Als ik op dat moment 130 rijdt en iemand gaat alsnog bumperkleven dan laat ik em toch echt effe afzakken naar net onder de 120 en doe er iets langer over voor ik naar rechts ga.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Barbabella di 30 jul 2013 - 0:42

Er zit wel verschil in natuurlijk of er auto's voor je zitten, dan zal ik er ook niets van zeggen. Maar als mensen links blijven rijden terwijl ze over 5 km pas rechts weer een vrachtwagen tegenkomen, en ruim de gelegenheid hebben om gewoon terug naar rechts te gaan,  dan ben je net zo goed fout. Plaats op de weg= rechts. 
Als je ziet dat er mensen achter je rijden waarom zou je dan in godsnaam niet een baantje opschuiven als daar gewoon ruimte voor is? Ik snap dat echt niet. Terwijl het zo'n kleine moeite is. 
Dan maar in overtreding maar dan ga ik er langs. 

Op de weg naar mijn werk is een 3 baans 80km weg. Die weg is een km of 5 lang en aan het eind moet je links,rechtdoor of rechts voorsorteren. Er zijn iedere morgen mensen die op alle 3 de banen 50 rijden en aan het begin van de weg al voorsorteren, dus stug links rijden. Die snappen het gewoon niet. Je rijdt rechts als daar plek is en helemaal als je langzamer wil rijden. Maar dan krijg je een middelvinger als je rechts inhaald. Ja daag


Edit
Je hebt rechts inhalen dat je er meteen links weer voor zit, of rechts inhalen en rechts blijven rijden. Dat doe ik namelijk. Ik ga niet zigzaggen over de weg. Dat vind ik weer iets anders.


Laatst aangepast door Barbabella op di 30 jul 2013 - 0:48; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Barbabella di 30 jul 2013 - 0:44

Maar als ik een boete krijg voor rechts inhalen zal ik het gewoon zonder mopperen betalen, dat dan weer wel:angel:
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Marin di 30 jul 2013 - 0:47

OK even een vraagje wat bij ons altijd ter discussie staat:

Stel jij rijdt al rechts, op de meest rechterbaan dus, maar dan gaat degene die linksvoor van jou rijdt ineens stukje langzamer rijden, waardoor jij hem rechts passeert met hogere snelheid. Is dat dan ook rechts inhalen? Dus rechts passeren mag sowieso überhaupt totaal niet?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! - Pagina 2 Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum