Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

+61
Cupcake
Jip83
Punk'd
Minx
Maris82
mzcharlotte
smurfie
Ilovethe90s
M-G
Slakje
Siamsa
Twellie
Coco
Arwyn
Phileine
Highway
Razz
Aziraphale
Sea of Trees
JD
Filoria
Lady Starstruck
Capt'n Zero
Fjell
_Lacey_
Raindrop
liesje
Silke
Toet
mii_joyce
Mrs. Lovett
_Lana_
Exogenesis
Fortissimo
Lonely Goatherd
Yare
Tania
Stranger
Shy
Sushi
Caramba
Marsy28
Ragazza
Saga
Bazinga
Carra
M@niek
silly-one
SoGood
Jeanette
Bliss
Marin
Maple
Snoopy
Sarah1985
Silver
LDJ
TukTuk
Caroow
Nyx
Poisongirl
65 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Raindrop vr 26 jul 2013 - 10:59

Siamsa schreef:Hmmm volgens mij weet ik door die lijst wie je bent, Raindrop! Werk je bij de grote gele je weet wel?

 Nee, denk dat je iemand anders voor je hebt Wink Ik heb er nooit gewerkt haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Slakje vr 26 jul 2013 - 11:02

Toen ik klein was werkte mijn papa in een studio. Hij werkte erg vaak en ook weekends waardoor ik wel eens mee moest. Hierdoor heb ik veel bekende (inter)nationale muzikanten gezien, maar ik kan er mij weinig van herinneren (helaas).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  M-G vr 26 jul 2013 - 14:26

Tijdens het WK onder de 20 jaar in 2005 heb ik in de VIP room gewerkt in het stadion van Emmen daar waren  heel wat bekende mensen aanwezig (alhoewel ik van de meesten toen niet wist dat ze bekend waren) Alle hoge piefjes inclusief veel spelers van de clubs: Nigeria, Zuid-Korea, Zwitserland, Brazilië, Argentinië (achteraf gezien ook Lionel (schrijf ik dat goed??) Messi) en Duitsland, Willem van Hanegem, Fred Rutte, Guus Hiddink, hoge piefjes van de UEFA en FIFA. Verder ooit in een ver verleden een ontmoeting gehad met de leden van Romeo, de Backstreet Boys en Hans van Breukelen. Ongetwijfeld nog wel meer mensen maar het maakt om heel eerlijk te zijn nooit zo ontzettend veel indruk op mij. Ik heb niet zoveel met bekende mensen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Ilovethe90s vr 26 jul 2013 - 19:11

Jeetje Raindrop, wat een lijst! smile 
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  smurfie vr 26 jul 2013 - 20:30

Ik heb een tijdje in een groot theater hier in de buurt gewerkt en stond dan veel in de artiesten foyer dus heb wel redelijk wat BN'ers ontmoet. Het was voor mij ook heel gewoon allemaal (het zijn tenslotte gewone mensen)
Tijdens mijn werk heb ik ook een x willem Alexander en maxima op bezoek gehad heb ze even gesproken en (jawel echt waar...) bitter garnituur gegeven.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  mzcharlotte vr 26 jul 2013 - 20:40

De dames van K3 - ik was vrijwilliger voor een verstandelijk beperkte vrouw en ging met haar naar de musical. Er gebeurde iets met onze tickets, een gezin wilde bij elkaar zitten ofzoiets en hielden door het ge-eikel de show op. Heel genant, maar daardoor kreeg mijn 'buddy' wel de gelegenheid om ze te ontmoeten.

Daniel Bedingfield - we gingen altijd naar concerten toe en bij Nighttown mocht ik backstage, maar verder ook bij Paradiso gesproken en later heeft hij nog een keer voor mij gezongen in Bloemendaal. Was een mooie tijd!

Verder spot ik eigenlijk zélden bekenden/beroemdheden. De laatste die ik heb gezien waren Estelle en Badhr in de rij voor de douane bij Schiphol. Was toeval, ik moest echt even goed kijken (bekend gezicht maar waarvan?).

Ik zou nog wel heel graag Gary Lightbody, Gerard Ekdom, Robert Downey Jr en Will.I.Am willen ontmoeten en spreken. Lijken me interessante gesprekspartners.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maris82 vr 26 jul 2013 - 21:18

Westlife, ik had een meet & greet gewonnen. Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!
Maris82
Maris82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Minx vr 26 jul 2013 - 21:59

Maris82 schreef:Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

Ik verbaas me altijd over deze reactie, natuurlijk zijn ze normaal. Het zijn gewoon mensen. Sommigen komen misschien arrogant over maar 9 van de 10 keer is dit omdat ze nooit echt vrij zijn en hun best moeten doen om niet op te vallen. Lekker een terrasje pakken zonder herkent te worden is er niet bij. En om dan voor de zoveelste keer te horen te krijgen goh jij bent toch. Dan kan ik me voorstellen dat je dan een keer kribbig reageert. Ze moeten altijd opletten met wat ze doen en mensen hebben er een mening over zonder ze echt te kennen. Ik zou dan ook af en toe een masker opzetten. Natuurlijk liggen sommige mensen je niet maar dat heb je met een niet publieke functie ook.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  JD vr 26 jul 2013 - 22:02

Maris82 schreef:Westlife, ik had een meet & greet gewonnen. Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

wat leuk! was je ook fan?
t zijn inderdaad echt zulke normale jongens, geen sterallures te bekennen.

ik zou zelf david beckham nog wel een kkeer willen ontmoeten. ik ben mijn foto van mijn vorige ontmoeting kwijtgeraakt, en het lijkt me sowieso leuk om met hem te praten
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gast vr 26 jul 2013 - 22:29

Hans Klok was de sponsor van mijn hockeyteam whaha! Heb daar nog wel ergens een foto van. 
Verder laaaang geleden Tim Akkerman op het strand gesproken, Beatrix een handje gegeven (toen ik 4 was ofzo, met koninginnedag haha) en er komen veel bekende mensen op mijn werk maar dat mag ik niet zeggen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Punk'd vr 26 jul 2013 - 22:53

Geen idee. Ik geef er ook niets om. Wat moet ik met zo'n foto?

Het enige wat ik me nog kan herinneren is een kus op mijn mond van Jamie van Direct tientallen jaren geleden hahaha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gast vr 26 jul 2013 - 22:57

Punk'd, dat heb ik ook haha, het zijn gewoon mensen, daar hoef ik niet mee op de foto Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Aziraphale vr 26 jul 2013 - 23:06

Ik geloof niet dat iedereen die in dit topic heeft gepost met beroemdheden op de foto staat hoor Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gast vr 26 jul 2013 - 23:07

Aziraphale schreef:Ik geloof niet dat iedereen die in dit topic heeft gepost met beroemdheden op de foto staat hoor Wink

Haha, dat snap ik! Maar zie het ook wel eens op televisie dat ze heel veel moeite doen voor een foto met die persoon. Maar bekend iemand ontmoeten lijkt me ook niks, ik zou me ongemakkelijk voelen op zo'n moment. Maar echt zien en ontmoeten vind ik wat anders, ik heb heel veel bekende mensen gezien in mijn geboorteplaats, soms kort praatje mee gemaakt, maar bij ontmoeten denk ik meer aan echt uitgebreid gesprek etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Aziraphale vr 26 jul 2013 - 23:11

Pippa schreef:
Aziraphale schreef:Ik geloof niet dat iedereen die in dit topic heeft gepost met beroemdheden op de foto staat hoor Wink

Haha, dat snap ik! Maar zie het ook wel eens op televisie dat ze heel veel moeite doen voor een foto met die persoon. Maar bekend iemand ontmoeten lijkt me ook niks, ik zou me ongemakkelijk voelen op zo'n moment. Maar echt zien en ontmoeten vind ik wat anders, ik heb heel veel bekende mensen gezien in mijn geboorteplaats, soms kort praatje mee gemaakt, maar bij ontmoeten denk ik meer aan echt uitgebreid gesprek etc.

Eigenlijk is het ook best ongemakkelijk. Ik sta trouwens wel met iedereen op de foto van mijn lijstje, haha. Maar ik houd het er maar op dat ik toen jong was angel 
Maar het was ook erg leuk om met ze te praten, leuke gesprekken gevoerd. Ik was toen gewoon erg fan van ze Wink Ik zie mezelf nu zoiets niet zo snel meer doen. Al zijn er nog wel wat muzikanten die ik zou willen ontmoeten, gewoon omdat ze veel voor me hebben betekend in m'n jeugd/puberteit.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Jip83 za 27 jul 2013 - 0:05

Mijn meest bijzondere ontmoeting was een paar weken geleden met Erben Wennemars. Hij fietste mij achterop bij een toertocht en riep dat het aan het materiaal niet kon liggen en ik mee moest gaan in zijn wiel. Dat heb ik dus gedaan smile ondertussen hebben we wat gekletst.

Verder Henny Huisman, Bulletje, Jacques d'Ancona, Wendy van Dijk en Xander (woonden bij mij om de hoek), Gianni Romme, Chris McCormack, Leanda Cave, Remy Bonjaski, Gregory Sedoc, Rintje Ritsma, Dione de Graaf, Marco Borsato, Gerard Joling, Treintje Oosterhuis, Annemie van Doorn (kwam bij mij koekjes kopen... Chagrijnig mens is dat).

En verder vele gewoon weleens gezien, maar niet echt ontmoet en een praatje meegemaakt.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Cupcake za 27 jul 2013 - 1:12

di-rect -> backstage en tijdens optreden wel eens op podium gestaan.
 Tim akkerman -> ex organiseerde concerten
 Michael jackson -> was op vak in hongarije stond bij me in muziekzaak
 Krezip -> backstage
 Alle mannen van de lama's meerdere malen backstage ontmoet en mee gekletst.
 Robbie Williams
 K-otic
 Linda, roos en Jessica -> oom speelde toen in band als voorprogramma
 Ilse de lange -> band van mijn broer was haar voorprogramma
 Boris , alain clarck, volledige casts van theater producties.

 Ik heb nog veel meer bekende mensen backstage ontmoet in theaters en festivals maar kom er
 allemaal niet meer op. Ex werkte in muziek en theater scène en ik mocht vaak
 mee en kon dan backstage in artiesten foyers drinken en zitten in de speelpauzes.
 Was wel leuk.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Mizz_S za 27 jul 2013 - 5:29

Pff echt ontmoet denk ik niet veel. Ik heb de leden van mijn favo band wel twee keer ontmoet bij een signeersessie, dat vond ik wel echt heel tof toen.
Verder een keer Maurits van Gem in de trein. Oja, en wielrenners Karsten Kroon en Gerben Lowik. En Mark Rutte, die heb ik niet echt gesproken maar hij heeft wel van de overkant van de weg naar mij en mijn man gezwaaid en wat geroepen (hij riep echt naar ons, wij stonden daar alleen en zagen hem daarna pas, het was tijdens de Olympische spelen in London, hij vond het leuk om landgenoten te zien). Verder kan ik echt niemand bedenken.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maris82 za 27 jul 2013 - 7:59

Minx schreef:
Maris82 schreef:Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

Ik verbaas me altijd over deze reactie, natuurlijk zijn ze normaal. Het zijn gewoon mensen. Sommigen komen misschien arrogant over maar 9 van de 10 keer is dit omdat ze nooit echt vrij zijn en hun best moeten doen om niet op te vallen. Lekker een terrasje pakken zonder herkent te worden is er niet bij. En om dan voor de zoveelste keer te horen te krijgen goh jij bent toch. Dan kan ik me voorstellen dat je dan een keer kribbig reageert. Ze moeten altijd opletten met wat ze doen en mensen hebben er een mening over zonder ze echt te kennen. Ik zou dan ook af en toe een masker opzetten. Natuurlijk liggen sommige mensen je niet maar dat heb je met een niet publieke functie ook.

 Natuurlijk zijn ze normaal, dat ben ik niet met je eens. Hoeveel artiesten hebben geen sterallures? Bijv. Rihanna. Bah die lijkt me echt niet leuk!
En net wat JD ook zegt, de mannen van Westlife hadden echt geen sterallures!
Maris82
Maris82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maris82 za 27 jul 2013 - 8:01

JD schreef:
Maris82 schreef:Westlife, ik had een meet & greet gewonnen. Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

wat leuk! was je ook fan?
t zijn inderdaad echt zulke normale jongens, geen sterallures te bekennen.

ik zou zelf david beckham nog wel een kkeer willen ontmoeten. ik ben mijn foto van mijn vorige ontmoeting kwijtgeraakt, en het lijkt me sowieso leuk om met hem te praten
Jazeker, ik was een groot fan! Erg jammer dat ze gestopt zijn.
Ik had de meet & greet gewonnen via de fanclub. Hoe heb jij ze ontmoet?
Maris82
Maris82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maple za 27 jul 2013 - 8:04

Ik vind dat een negatieve houding van een bekende ster te gauw wordt afgedaan als sterallures. Ook een ster kan d'r dag wel eens niet hebben en balen van alle aandacht. Verder, natuurlijk zijn ze normaal, ze zijn ook gewoon van vlees en bloed en ontstaan uit een zaadcelletje en een eicelletje. Door extra te benoemen dat ze 'heel normaal' zijn schets je ze juist af als abnormale ruimtewezens ofzo.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Poubelle za 27 jul 2013 - 8:17

Ik heb de mannen van Niet Schieten, Lucien Foort en Don Diablo ontmoet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  JD za 27 jul 2013 - 8:53

Maple schreef:Ik vind dat een negatieve houding van een bekende ster te gauw wordt afgedaan als sterallures. Ook een ster kan d'r dag wel eens niet hebben en balen van alle aandacht. Verder, natuurlijk zijn ze normaal, ze zijn ook gewoon van vlees en bloed en ontstaan uit een zaadcelletje en een eicelletje. Door extra te benoemen dat ze 'heel normaal' zijn schets je ze juist af als abnormale ruimtewezens ofzo.
ja maar zoals Justin Bieber, dat vind ik een typisch geval van sterallures. Zo las ik van de week dat hij vanaf zijn balkon fans had bespuugd.... hoe ziek is dat?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maple za 27 jul 2013 - 8:55

Bieber heeft niet zozeer sterallures, die is gewoon verziekt door zn omgeving omdat hij al veel te jong beroemd is geworden. Dat jochie weet niet eens wat een normaal leven is.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  JD za 27 jul 2013 - 10:18

Maris82 schreef:
JD schreef:
Maris82 schreef:Westlife, ik had een meet & greet gewonnen. Ze zijn echt ontzettend aardig en heel normaal!!

wat leuk! was je ook fan?
t zijn inderdaad echt zulke normale jongens, geen sterallures te bekennen.

ik zou zelf david beckham nog wel een kkeer willen ontmoeten. ik ben mijn foto van mijn vorige ontmoeting kwijtgeraakt, en het lijkt me sowieso leuk om met hem te praten
Jazeker, ik was een groot fan! Erg jammer dat ze gestopt zijn.
Ik had de meet & greet gewonnen via de fanclub. Hoe heb jij ze ontmoet?

Maar Shane zijn nieuwe single is uit, en die is leukkkk! Maakt het toch nog een klein beetje goed...
Ik heb ze ontmoet omdat ik zo'n fanatiekeling was die altijd naar het buitenland ging en ook daadwerkelijk naar de hotels enzo ging. Ach, goede oude tijd.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum