Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

+61
Cupcake
Jip83
Punk'd
Minx
Maris82
mzcharlotte
smurfie
Ilovethe90s
M-G
Slakje
Siamsa
Twellie
Coco
Arwyn
Phileine
Highway
Razz
Aziraphale
Sea of Trees
JD
Filoria
Lady Starstruck
Capt'n Zero
Fjell
_Lacey_
Raindrop
liesje
Silke
Toet
mii_joyce
Mrs. Lovett
_Lana_
Exogenesis
Fortissimo
Lonely Goatherd
Yare
Tania
Stranger
Shy
Sushi
Caramba
Marsy28
Ragazza
Saga
Bazinga
Carra
M@niek
silly-one
SoGood
Jeanette
Bliss
Marin
Maple
Snoopy
Sarah1985
Silver
LDJ
TukTuk
Caroow
Nyx
Poisongirl
65 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Saga do 25 jul 2013 - 22:41

Ik heb bij een vorig baantje voor aardig wat BNers gekookt, maar alleen Harry Jekkers en Guido Weijers heb ik wel eens gesproken. Voora met Harry Jekkers heb ik een hele tijd aan tafel gezeten, wat een toffe vent is dat.

En toen ik een bijbaantje in de bediening had, heb ik Nikki Plessen mogen bedienen, maar ik wist niet wie zei was. Ja, ik vond haar een arrogante trut en na meerdere beledigingen van haar tafelgenoten heeft mijn werkgever hun verzocht om niet vaker daar te komen eten.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Snoopy do 25 jul 2013 - 22:49

Saga schreef:Ik heb bij een vorig baantje voor aardig wat BNers gekookt, maar alleen Harry Jekkers en Guido Weijers heb ik wel eens gesproken. Voora met Harry Jekkers heb ik een hele tijd aan tafel gezeten, wat een toffe vent is dat.

En toen ik een bijbaantje in de bediening had, heb ik Nikki Plessen mogen bedienen, maar ik wist niet wie zei was. Ja, ik vond haar een arrogante trut en na meerdere beledigingen van haar tafelgenoten heeft mijn werkgever hun verzocht om niet vaker daar te komen eten.

 Oh die heb ik ook ontmoet. Volgens mij vond ze het niet zo tof dat ik haar niet direct op mijn werk naar binnenliet, maar eerst naar de receptie stuurde om de manager/persvoorlichter te spreken.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Ragazza do 25 jul 2013 - 22:53

Beroepsmatig heb ik Syb van de kast wel eens ontmoet en door de telefoon met Rutger Hauer gesproken.
Maar persoonlijk heb ik nooit celebs ontmoet.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Marsy28 do 25 jul 2013 - 23:02

Ik moest echt even lachen om jou Maple..
Mijn moeder maakt schoon bij een ondernemer hier in het dorp en zijn zoon is bevriend met Guus Meeuwis... Hoezo ver gezocht? :P


Ik 'ontmoet' door mijn vriends werk (hij werkt op de projectieafdeling van de grootste bioscoop hier waardoor er veel rode loper events zijn) regelmatig beroemde mensen. In de afgelopen 3 maanden waren dat:


Jack Hughman
Sandra Bullock
Brad Pitt
Leonardo di Caprio
Chris Rock
Gwyneth Paltrow
Robert Downey Jr.


Maar goed, geen woord mee gewisseld natuurlijk. Hugh Jackman is geweldig knap in het echt, wat een charisma die man. Maar Sandra Bullock keek alleen maar chagrijnig en zag er best oud uit.  


In Nederland mocht ik serveren tijdens het eten van Guus Meeuwis en zijn vrouw en kids en Marco Borsato met zijn gezin. Guus Meeuwis zijn oudste zoon was echt geweldig en zo goed opgevoed! En Leontine vind ik ook supermooi in het echt. Eigenlijk zijn die 2 artiesten heel gewoon gebleven, we hebben tijdens de koffie leuk zitten kletsen. 


Syb van de kast zat altijd bij mij aan de bar en die andere van de kast, die blonde, wat een arrogant vervelend ventje is dat, ben even zijn naam kwijt. 


En Ruben Nicolai is met een vriendin van mij vreemdgeweest


Dat was het wel Very Happy
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Caramba do 25 jul 2013 - 23:07

Gespot: Will.I.Am. Ik stond toen op Schiphol op mijn vader te wachten en hij kwam net aanlopen.

Ontmoet:DJ Paul Elstak.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Sushi do 25 jul 2013 - 23:08

Marsy28 schreef:Jack Hughman


Very Happy 

Ik heb nog nooit een beroemdheid ontmoet. Ik heb wel eens Henk Westbroek gezien en een keer in het Openluchtmuseum zag ik Willem-Alexander, Máxima en de prinsesjes. Mijn vader heeft toen geloof ik 2 woorden met Máxima gewisseld en daar is hij nog steeds heel trots op laughcry 
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Marsy28 do 25 jul 2013 - 23:10

Whahahahahahahahahaaaaaaa


Dat heeft mijn telefoon ervan gemaakt! OMG hilarisch!


Hugh Jackman dus he!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Shy do 25 jul 2013 - 23:11

Even denken
Nick & Simon
Jeroen van Koningsbrugge
Theo Maassen
Ronald Giphart
Hans Kraay Jr, en zijn hele mooie vrouw Sophie?
Edo Brunner
Roue Verveer
Alex Agnew
Sara Kroos
Geert Hoes
Waylon
Jenny Lane
Oh en ik heb Shakira aangeraakt, telt dat ook mee?Laughing


Laatst aangepast door Shy op vr 26 jul 2013 - 17:17; in totaal 4 keer bewerkt
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Stranger do 25 jul 2013 - 23:12

Marsy28 schreef:Ik moest echt even lachen om jou Maple..
Mijn moeder maakt schoon bij een ondernemer hier in het dorp en zijn zoon is bevriend met Guus Meeuwis... Hoezo ver gezocht? :P


Ik 'ontmoet' door mijn vriends werk (hij werkt op de projectieafdeling van de grootste bioscoop hier waardoor er veel rode loper events zijn) regelmatig beroemde mensen. In de afgelopen 3 maanden waren dat:


Jack Hughman
Sandra Bullock
Brad Pitt
Leonardo di Caprio
Chris Rock
Gwyneth Paltrow
Robert Downey Jr.


Maar goed, geen woord mee gewisseld natuurlijk. Hugh Jackman is geweldig knap in het echt, wat een charisma die man. Maar Sandra Bullock keek alleen maar chagrijnig en zag er best oud uit.  


In Nederland mocht ik serveren tijdens het eten van Guus Meeuwis en zijn vrouw en kids en Marco Borsato met zijn gezin. Guus Meeuwis zijn oudste zoon was echt geweldig en zo goed opgevoed! En Leontine vind ik ook supermooi in het echt. Eigenlijk zijn die 2 artiesten heel gewoon gebleven, we hebben tijdens de koffie leuk zitten kletsen. 


Syb van de kast zat altijd bij mij aan de bar en die andere van de kast, die blonde, wat een arrogant vervelend ventje is dat, ben even zijn naam kwijt. 


En Ruben Nicolai is met een vriendin van mij vreemdgeweest


Dat was het wel Very Happy

Daar moet ik dan weer heel hard om lachen
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Caroow do 25 jul 2013 - 23:12

Mijn schoonzusje is toen ze jong was jarenlang bevriend geweest met K3's Josje en mijn vriend kende haar dus ook goed, ze ging ook met hun mee op vakantie. Dat vind ik wel tof smile 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Marsy28 do 25 jul 2013 - 23:15

Ja, ik laat het ook mooi staan Razz 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Tania do 25 jul 2013 - 23:20

Ik heb Willem Alexander een keer gezien toen hij op z'n sokken in de winkel stond, hij lachte en zwaaide naar mijn zoontje die in de Maxi cosi zat toen ik naast hem stond Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Yare do 25 jul 2013 - 23:36

Jochem Myjer! Ben naar 4 voorstellingen geweest, en elke keer op de foto gegaan en een praatje gemaakt. Ik vind hem echt een superleuke kerel, hij neemt ook echt tijd voor "fans".
Verder kom ik niet veel bekende mensen tegen, ik woon in de Achterhoek, daar barst het niet echt van de BN'ers;-)
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Lonely Goatherd do 25 jul 2013 - 23:50

Gespot:

Guus Meeuwis
Yolanthe Sneijder-Cabau
Inge Ipenburg
Wim-Lex en Máxima
Roberto Benigni
Princess Diana

Ontmoet:
Prince Charles
Janis Ian
Joop Braakhekke
Connie Palmen
Ronald Giphart
Adriaan van Dis


Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Fortissimo do 25 jul 2013 - 23:56

Miss Montreal! Lief mens! smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Exogenesis vr 26 jul 2013 - 0:04

Ontmoet, als in handjes schudden, alleen Special D Laughing 

Verder ben ik naar ontzettend veel optredens, concerten en shows geweest, dus heb diverse malen oog in oog gestaan met de beroemde medemens.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  _Lana_ vr 26 jul 2013 - 0:08

Toen ik nog hyves had, ben ik eens gemaild door een acteur van onderweg naar morgen, dat hij me wel leuk vond. Toen heb ik even met hem gemaild, verder niets.


Laatst aangepast door _Lana_ op vr 26 jul 2013 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  _Lana_ vr 26 jul 2013 - 0:09

Tania schreef:Ik heb Willem Alexander een keer gezien toen hij op z'n sokken in de winkel stond, hij lachte en zwaaide naar mijn zoontje die in de Maxi cosi zat toen ik naast hem stond Very Happy
Haha, wat grappig!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 0:14

Ohhhja, ik heb Victoria Koblenko meerdere keren in m'n winkel gehad en d'r spulletjes nog afgerekend. En Mark Rutte een hand gegeven na het Ridderhofdrama.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Poisongirl vr 26 jul 2013 - 0:23

Ontmoet als in woorden mee gewisseld. Gespot heb ik er veel meer, maar die onthoud ik niet allemaal haha.

Vergeet ik toch een hele leuke:

Jeff scott soto ❤
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Mrs. Lovett vr 26 jul 2013 - 0:52

Allemaal via mijn werk in de horeca:

- Marjolijn Bastin (van de tekeningen in de Libelle), echt een hele lieve vrouw, aardige man, als ze in Nederland was kwam ze een paar keer per week bij 'ons' eten, super mooi huis op de Veluwe (een keertje een catering gedaan)

- Frank Boeien, al had ik toen geen idee wie het was, mijn werkgever zei het tegen mij. Heeft dus ook geen indruk op me gemaakt

- Toenmalig Prins Willem-Alexander, een glaasje drinken aangeboden, verder geen contact, was tijdens een receptie van het een of ander

- Harm Edens, wat een super leuke kerel! Komt regelmatig met zijn man eten in 't restaurant waar ik werk. Zoals hij op tv is, zo is hij écht!

- Mathijs van Nieuwkerk, samen met z'n vrouw boodschappen doen in een winkeltje waar ik werkte. Hij hield zich altijd op de achtergrond en liet z'n vrouw het woord doen, geen zin om in de belangstelling te staan, wat ik ook wel snap.

- Drummer van Blof, was al dronken, vervelend en irritant. Hij vond zichzelf erg grappig.

Niet via mijn werk:

- Tim Boers, acteur uit Kees & co, het 'pleegkind'. Zat bij mij op school, 1 jaartje maar, is overleden aan hartproblemen.


- Niet ontmoet maar tijdens een concert oogcontact gehad met Kirk Hammet, de leadgitarist van Metallica. Een vriendin en ik waren met z'n 2e, stonden vooraan en hadden zelf shirtjes gemaakt met een zin uit een liedje, die ze niet zo vaak spelen. Tussen 2 nummers in begon hij met de intro van dàt nummer, naar ons kijkend, maar de rest van de band had er geen zin in...
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  mii_joyce vr 26 jul 2013 - 1:26

Nick En Simon 
Van Velzen
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Marin vr 26 jul 2013 - 1:50

Mrs. Lovett schreef:
- Niet ontmoet maar tijdens een concert oogcontact gehad met Kirk Hammet, de leadgitarist van Metallica. Een vriendin en ik waren met z'n 2e, stonden vooraan en hadden zelf shirtjes gemaakt met een zin uit een liedje, die ze niet zo vaak spelen. Tussen 2 nummers in begon hij met de intro van dàt nummer, naar ons kijkend, maar de rest van de band had er geen zin in...

 Grappig, hij (of de drummer van Metallica, dat vergeet ik altijd, maar ik geloof de gitarist) woonde bij mij in het dorp in Amerika vlakbij San Francisco. Ik heb 'm wel eens gezien aan een tafeltje in de Chinees toen ik daar zat te eten. Oh ja en Robin Wright Penn en Sean Penn woonden ook in dat dorp en die heb ik ook wel eens hun Chinese take out daar opgehaald. Was blijkbaar toch wel goed restaurant haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Toet vr 26 jul 2013 - 1:50

Ik heb een paar jaar terug eens een sigaretje gerookt met Guus Meeuwis en een paar leden va di-rect. En een paar maanden geleden ben ik een dag op pad geweest met Gers en Robbie Pardoel (een vriend van me rijdt wel eens voor ze naar optredens). Niet heel boeiend
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Silke vr 26 jul 2013 - 3:47

Via mijn vorige werk kwam ik regelmatig artiesten tegen, toen nog niet zo bekend, sommigen nu wel. Een vriendin heeft jaren geleden iets gehad met iemand van een bekende Nederlandse band, hierdoor ook weleens backstage geweest en mensen gesproken/gezien.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum