Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

+61
Cupcake
Jip83
Punk'd
Minx
Maris82
mzcharlotte
smurfie
Ilovethe90s
M-G
Slakje
Siamsa
Twellie
Coco
Arwyn
Phileine
Highway
Razz
Aziraphale
Sea of Trees
JD
Filoria
Lady Starstruck
Capt'n Zero
Fjell
_Lacey_
Raindrop
liesje
Silke
Toet
mii_joyce
Mrs. Lovett
_Lana_
Exogenesis
Fortissimo
Lonely Goatherd
Yare
Tania
Stranger
Shy
Sushi
Caramba
Marsy28
Ragazza
Saga
Bazinga
Carra
M@niek
silly-one
SoGood
Jeanette
Bliss
Marin
Maple
Snoopy
Sarah1985
Silver
LDJ
TukTuk
Caroow
Nyx
Poisongirl
65 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Poisongirl do 25 jul 2013 - 12:36

En zo ja welke?

Ik de volgende:

Backstreet Boys, allemaal
Jared letho
Arctic Monkeys
Good Charlotte
Giel Beelen
Michiel Veenstra
Coen swijnenberg
Sylvia millecam
Guido weijers
Acda en de munnik
Quentin Tarantino (ontzettend sympatiek)
Zanger van faithless
Alle leden van K-Otic
Xander de buisonje


Laatst aangepast door Poisongirl op vr 26 jul 2013 - 19:47; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Nyx do 25 jul 2013 - 13:10

Jacques d'Ancona heeft me een tijd terug om de weg gevraagd. laughcry 

Verder heb ik niemand ontmoet.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Caroow do 25 jul 2013 - 16:59

Guus Meeuwis
Piet Paulusma
Die Tsjakka man
Die voetballer die altijd een zonnebril draagt.

En laatst was er op het werk een jongen die mijn telefoonnummer wilde, maar die gaf ik natuurlijk niet. Zegt die jongen naast hem in de auto dat ik zeker niet van voetbal hou? Nou nee. Ja zegt die jongen van het telefoonnummer, ik voetbal bij Feyenoord, ik had verwacht dat ik je nummer wel zou krijgen. Ik geloofde dat natuurlijk niet dus liet hij zijn rijbewijs zien (wat een volhouder Laughing  ) en later ging ik hem google-en en was het ook nog echt zo.
Had ik mijn kans om voetbalvrouw te worden toch mooi verpest Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  TukTuk do 25 jul 2013 - 17:07

Alleen een meet en greet met Linkin Park.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gast do 25 jul 2013 - 18:29

Ik heb samen met een vriendin in het bed van Jan Vennegoor of Hesselink gelegen laughcry (Is een voetballer). Puur platonisch trouwens, na een avondje stappen.

Is zeker 10 jaar geleden alweer. Ik word oud!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  LDJ do 25 jul 2013 - 18:42

- Jan Smit
- Jaap Stam
- Nelly Furtado

Dit is wat zo in me opkomt.

Oehhh caroow. Lachen dit, wat dacht je later?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Silver do 25 jul 2013 - 18:45

Piet Paulusma (behoort die tot de beroemdheden?)
Pieter van den Hoogenband
Alle leden van Mooi Wark
Alle leden van de Kast
En een hand van het nieuwe koningspaar Very Happy 
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Sarah1985 do 25 jul 2013 - 19:44

de band di-rect heel vaak
Anouk
Ilse de lange
De kast
Heel veel van GTST en toen nog onderweg naar morgen 
Tim akkernan de zanger vroeger van di-rect nu is die solo. . Grappige is hij kent me ook.
Nick en Simon 

Vast nog wel meer die ik zo 123 niet weet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Poisongirl do 25 jul 2013 - 19:51

Sarah1985 schreef:de band di-rect heel vaak
Anouk
Ilse de lange
De kast
Heel veel van GTST en toen nog onderweg naar morgen 
Tim akkernan de zanger vroeger van di-rect nu is die solo. . Grappige is hij kent me ook.
Nick en Simon 

Vast nog wel meer die ik zo 123 niet weet

O ja, di-rect en de kast natuurlijk! Die was ik vergeten smile die dus ook. O, en Tim Immers haha. En abel.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Snoopy do 25 jul 2013 - 20:46

- Koning Willem Alexander (en gezin) (maar toen nog prins)
- Wolter Kroes
- Opgezwolle
- Winston Gerstanowitz
- Ruud uit Big Brother
- Tony - sterretje
- Die paparazzi fotograaf, Van Tellingen geloof ik, oudere die tijdje terug is overleden
- Sita

En vast nog wel een paar..
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Maple do 25 jul 2013 - 21:20

Oh, dat weet ik echt allemaal niet meer. Babette van Veen, Guus Meeuwis, en John Heitinga zijn de enigen die me nu te binnen schieten, maar er zijn er vast meer. Guus Meeuwis is bevriend met de zoon van een lokale ondernemer, en mijn moeder maakt thuis schoon bij die ondernemer. Guus kwam een winkel openen maar kwam eerst even bij die ondernemer thuis over de vloer om even plan de campagne door te nemen. M'n moeder was op dat moment aan het werk en heeft nog even koffie gedronken met Guus Laughing
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Marin do 25 jul 2013 - 21:25

Wat versta je onder ontmoet? Tegen gekomen op straat in het voorbij gaan of echt mee gekletst? Of echt dat je er dikke vriendjes mee bent geworden?

Ik heb Cameron Diaz wel eens in het echt gezien, maar dat was dus op straat. Oh en vast nog wel meer. Ik vergeet dat altijd. Ik heb wel eens heel leuk met Jamie Cullum op het North Sea Jazz festival gekletst, samen met m'n zusje. Gewoon over hippe indie-bandjes enzo, dat was heel leuk. Toen hintte hij nog naar een after party in het hotel daarna, maar zo naïef als we waren, zijn we daar niet op in gegaan. 

Dat vriendinnetje van me wat net getrouwd is, is film journaliste van beroep. Ze interviewt die sterren dus voor meerdere tijdschriften en websites, zo cool, en ze staat altijd langs de rode loper en heeft al zo veel foto's met celebrities. Vorige week nog met Johnny Depp en laatst Brad Pitt. Toen was zelfs m'n moeder jaloers haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gast do 25 jul 2013 - 21:32

Ik heb Jaquese d'ancona ontmoet tijdens een voorstelling van het zandkasteel. Hij zat naast mijn zoon (toen net 2) die heel enthousiast aan het meeklappen en zingen was. Dat vond hij superirritant en zei het ook gewoon. Na de pauze is ie ergens anders gaan zitten.laughcry 

Verder: 
Nick Carter (bsb)
Marc overmars
Piet paulusma
Jensen
Irene Moors
Carlo boszhard
Robert ten brink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Bliss do 25 jul 2013 - 21:41

Ik vraag me ook af wat je onder 'ontmoet' verstaat. Iemand spotten is wat anders dan iemand toevallig op straat tegenkomen natuurlijk (dat weet ik ook echt niet meer allemaal). De laatste waar ik een heel kort praatje mee heb gemaakt is Arjen Lubach laatst op de Parade, bij de tent waar hij zou gaan spelen. En afgelopen zondag op de Parade zag ik Jeroen Spitzenberger ergens staan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Jeanette do 25 jul 2013 - 21:41

Whahahaha Yvonne, wat een sukkel!Laughing
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Marin do 25 jul 2013 - 21:42

Bliss schreef:Ik vraag me ook af wat je onder 'ontmoet' verstaat. Iemand spotten is wat anders dan iemand toevallig op straat tegenkomen natuurlijk (dat weet ik ook echt niet meer allemaal). De laatste waar ik een heel kort praatje mee heb gemaakt is Arjen Lubach laatst op de Parade, bij de tent waar hij zou gaan spelen. En afgelopen zondag op de Parade zag ik Jeroen Spitzenberger ergens staan.

 Jaloers op beide! Dat vind ik allebei hele leuke mannen haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  SoGood do 25 jul 2013 - 21:42

Caroow schreef:
En laatst was er op het werk een jongen die mijn telefoonnummer wilde, maar die gaf ik natuurlijk niet. Zegt die jongen naast hem in de auto dat ik zeker niet van voetbal hou? Nou nee. Ja zegt die jongen van het telefoonnummer, ik voetbal bij Feyenoord, ik had verwacht dat ik je nummer wel zou krijgen. Ik geloofde dat natuurlijk niet dus liet hij zijn rijbewijs zien (wat een volhouder Laughing  ) en later ging ik hem google-en en was het ook nog echt zo.
Had ik mijn kans om voetbalvrouw te worden toch mooi verpest Very Happy

 Bah, wat een onwijs sukkeltje ben je dan zeg. "Ik voetbal bij Feyenoord." Ja, dus..?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Marin do 25 jul 2013 - 21:43

Oh ja, dat doet me er aan denken: Ruben Nicolai heeft mij wel eens gebeld. Een vriendinnetje van me was hem toen tegengekomen en toen vroeg ze of hij mij wilde opbellen om me een fijne studietijd in Engeland te wensen. Dat was heel leuk, behalve dat ik z'n stem dacht ik wel herkende maar ik was heel bang dat ik op de radio was, en dat vond ik heel eng dus toen deed ik alsof ik 'm niet herkende omdat ik bang was dat ik iets doms zou zeggen. Lekkere fail dus, nu was het echt een heel dom gesprek met Ruben Nicolai terwijl het juist zo leuk was dat ie me belde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Bliss do 25 jul 2013 - 21:44

Marin schreef:
Bliss schreef:Ik vraag me ook af wat je onder 'ontmoet' verstaat. Iemand spotten is wat anders dan iemand toevallig op straat tegenkomen natuurlijk (dat weet ik ook echt niet meer allemaal). De laatste waar ik een heel kort praatje mee heb gemaakt is Arjen Lubach laatst op de Parade, bij de tent waar hij zou gaan spelen. En afgelopen zondag op de Parade zag ik Jeroen Spitzenberger ergens staan.

 Jaloers op beide! Dat vind ik allebei hele leuke mannen haha.

Ja ik ook, vooral Arjen! Hij is hilarisch, ik ging ook naar zijn voorstelling (Monica da Silva Trio) bounce 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  SoGood do 25 jul 2013 - 21:44

Ja, wat is ontmoeten? In mijn feestjesperiode heb ik zoveel bekenden gezien. Ik kwam pas in NY Famke Jansen tegen, ze is nog langer dan ik. Mooie vrouw!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  silly-one do 25 jul 2013 - 21:51

Toen ik vorig jaar verkeersregelaar was bij de vierdaagse heb ik de Rick Brandsteder verteld dat hij ergens parkeerde waar duidelijk een parkeer en stopverbod was. Kreeg ik nog een arrogante reactie terug dat ze alleen maar op iemand aan het wachten die mee moest in de auto.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  M@niek do 25 jul 2013 - 21:54

Frans bauer kwam regelmatig in de speelgoedwinkel waar ik werkte en kocht dan gelijk voor honderden euro's aan computerspelletjes haha.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Snoopy do 25 jul 2013 - 22:13

Die ik noemde vallen voor mij in de categorie 'ontmoet', dus niet alleen gespot. Ik heb op zijn minst twee woorden tegen ze gezegd en zij hebben ook minstens twee woorden geantwoord Very Happy
Gespot heb ik er wel meer.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Carra do 25 jul 2013 - 22:29

De 'gespotte' kan ik me ook allemaal niet herinneren hoor. Maar in de muziekscene heb ik echt ontzettend veel mensen ontmoet. Bandleden die ik heb ontmoet rondom een concert of bij een signeersessie, of gewoon buiten bij Paradiso e.d.
Onder andere Gary Lightbody van Snow Patrol. Die is leuk!

Verder ben ik in de armen van Danny Rook naar de kleedkamer van (toen nog) Volumia gedragen. Daar werd ik weer wakker nadat ik was flauwgevallen. laughcry 
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Bazinga do 25 jul 2013 - 22:34

Jan Smit, woohoo! En Wolter Kroes en heel veel van die achterlijke Sterren.nl zooi.. Ik ben ook ontzettend trots... laughcry 

Oh en Sylvie Meis, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Hans Klok.. Niet heel boeiend Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum