Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

+61
Cupcake
Jip83
Punk'd
Minx
Maris82
mzcharlotte
smurfie
Ilovethe90s
M-G
Slakje
Siamsa
Twellie
Coco
Arwyn
Phileine
Highway
Razz
Aziraphale
Sea of Trees
JD
Filoria
Lady Starstruck
Capt'n Zero
Fjell
_Lacey_
Raindrop
liesje
Silke
Toet
mii_joyce
Mrs. Lovett
_Lana_
Exogenesis
Fortissimo
Lonely Goatherd
Yare
Tania
Stranger
Shy
Sushi
Caramba
Marsy28
Ragazza
Saga
Bazinga
Carra
M@niek
silly-one
SoGood
Jeanette
Bliss
Marin
Maple
Snoopy
Sarah1985
Silver
LDJ
TukTuk
Caroow
Nyx
Poisongirl
65 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  liesje vr 26 jul 2013 - 3:50

bert visser en youp vant hek verder geen bn gezien of gesproken
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Caramba vr 26 jul 2013 - 4:55

Ooh ik vergeet 1 Dione de Graaf! Geregeld mee gesproken.
En Daan Schuurmans. Die verbleef in een hotel waar wij ook zaten. Helaas niet mee op de foto, maar wel mee gesproken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Raindrop vr 26 jul 2013 - 4:57

Poisongirl, hoe heb je BSB ontmoet? En Yvonne, hoe heb je Nick ontmoet?

LDJ, hoe was Nelly in het echt? Hoe heb je haar ontmoet?

Ik heb veel mensen ontmoet, sta ook met iedereen op de foto dus kan bewijs leveren Razz Onder ontmoeten versta ik trouwens wel echt ontmoeten en niet zien of spotten.
Zal later vandaag een lijstje plaatsen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  _Lacey_ vr 26 jul 2013 - 5:13

Een hoop musicalacteurs.

Maar waar ik nog steeds het allergelukkigst mee ben is Carrie U.nderwood. Ok, het was niet meer dan even samen op de foto, een 'hello' en 'thank you', maar dat ik mijn grote idool even van zo dichtbij heb mogen zien en haar handtekening heb... ja dat vind ik echt geweldig.

Oh, en Máxima heb ik ook ontmoet. Die hield een tussenstop op mijn werk onderweg naar een bezoek aan een festival.

Verder ook de nodige BN'ers gespot:
- Thomas Acda (op Kreta en jaren later zat hij naast me in het theater).
- Nederlands Elftal op Schiphol
- Ronald en Bartina Koeman (zaten naast me in het theater)
- prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven

Mijn ouders zijn prinses Victoria (Zweden) een keer tegengekomen in Luxemburg. Ze stond gewoon in de rij voor hen on uit te checken in het hotel.

En het verhaal dat mijn moeder ooit Mick Jagger heeft ontmoet, moet ik ook nog regelmatig aanhoren.





_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Fjell vr 26 jul 2013 - 6:17

Ik heb wel leuk contact met verschillende schaatsers. In de winter spreek ik ze regelmatig en ook via facebook af en toe wel contact. Shani Davis, Håvard en Hege Bøkko, andere Noorse schaatsers en 'vroeger' Joey Cheek, Chad Hedrick en Beorn Nijenhuis. 

Verder nog Tim en Spike van Di-rect en Aki, Eero en Pauli van The Rasmus.
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Capt'n Zero vr 26 jul 2013 - 6:23

Niet echt dat ik zo kan bedenken eigenlijk. Wel van die Nederlandse tros-artiesten, maar die tel ik dan niet mee. Daar heb ik misschien ook maar 5 woorden mee gewisseld. 

Maar niet getreurd. Ik ben nog altijd van plan om beroemd te worden, dus dan kunnen jullie Cappie Zero ook aan jullie lijst toevoegen. Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Icon_cool
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Lady Starstruck vr 26 jul 2013 - 6:29

Een bekende zanger van een death metal band. Deze zanger is "wereld"beroemd in de metal wereld zeg maar.
 Ik heb weleens gepraat met Ronald Koeman en op de foto gestaan met voetballer Henrik Larsson. Voor de rest kan ik het even zo snel niet bedenken.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Filoria vr 26 jul 2013 - 6:34

Lady StarStruck: wie, vertel! Ikzelf heb heel veel bekende mensen - vooral bekende Nederlanders - gezien doordat ik een tijdje voor een bekend radiostation heb gewerkt. Maar metalbands kwamen daar niet helaas.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  JD vr 26 jul 2013 - 7:11

Westlife, allemaal meerdere keren.
Boyzone
David Beckham
diverse spelers van nederlands elftal.
veel artiesten die in 'mijn tijd' (haha) hip waren; girls aloud, daniel bedingfield, k-otic, gareth  gates.
Simon Cowell
Nick en Simon
Jan Smit

en ik vergeet er nog aardig wat geloof ik... ik was sowieso een westlife-groupie, en was tijdens pepsi pop enzo nogal enthousiast in celebrity spotten
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Sea of Trees vr 26 jul 2013 - 7:20

Ik heb met Mark Rutte een praatje gemaakt en met Rob Geus laughcry voor de rest nog met niemand.

Nikki Plessen leek me altijd al een arrogant mens.


Laatst aangepast door Sea of Trees op za 27 jul 2013 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Aziraphale vr 26 jul 2013 - 7:27

Buiten de black metal scene niet heel erg beroemd, maar ik heb verschillende bands backstage ontmoet. Ik was bevriend met de roadie. Wat een voorstellen ik daar allemaal gekregen heb...ze zijn duidelijk groupies gewend. Nooit op in gegaan hoor Wink

- Dimmu Borgir met o.a. Shagrath, Vortex, Mustis, Nick Barker (oude drummer van Cradle of Filth), Silenoz en Galder. Shagrath was echt arrogant en ze spraken alleen maar Noors met elkaar en ik snapte er weinig van. Gelukkig had Nick hetzelfde probleem en heb ik met hem heel leuk gekletst.

- the Kovenant met Lex Icon (Nagash van Dimmu), ik was echt gigantisch fan van hem en na de show stond ik nog vlakbij het podium en toen kwam een security figuur me vragen of ik ze wilde ontmoeten. Haha, naïef als ik was heb ik dat gedaan. Echt super leuk gesprek gehad en hij vond het eigenlijk wel leuk dat ik echt fan was en geen groupie. Hij zei direct: 'Hey, you're the girl that knew all the lyrcis!' Heb de setlist nog gekregen.
Angel en Von Blomberg waren er ook.

- Dark Funeral, die gasten waren super lief en leuk. Ik mocht geen bier drinken want ze vonden me te jong (ik was 17) en kreeg een sinaasappel en cola aangeboden ;)Waren echt ontzettend stoere gasten dus dit paste niet echt in de setting.

- In Flames; ook hele leuke en aardige gasten!

Nog wel meer maar kan ik me nu niet meer herinneren.

Qua BN'ers heb ik Anthonie Kamerling en Isa Hoes op het terras gehad, hele leuke mensen! Vind het nieuws van Anthonie zijn dood daardoor extra aangrijpend.
Paul de Leeuw komt regelmatig in mijn geboortedorp want zijn broer woont daar, heb hem gespot bij de bloemist.
Verder in Amsterdam eens Ans Marcus zien lopen, die kunstenares ofzo. Ik herkende haar uit m'n moeders Privé, daar stond ze elke keer op de rode loper foto's.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Razz vr 26 jul 2013 - 8:04

Waar ik echt mee heb gepraat zijn er 2. Peter Faber en Geert Hoes. Beiden waren toen op mijn werk.

Verder die ik van dichtbij heb gezien zijn : Sandra Remer, Menthal Theo, Carlo & Irene, Hans Kraay jr, Spike van Di-rect.

Oh en 1x was ik op stap en zat er een bekende voetballer ( T. Lucius) met mij samen aan de bar. Zijn bodyguard of wat het ook was stond achter hem op een afstandje te kijken. Op den duur kwamen al zijn charmes eruit en begon hij me te versieren. Toen ben ik maar snel met mijn vriendin aan de andere kant van de kroeg gaan staan laughcry 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Filoria vr 26 jul 2013 - 8:04

Aziraphale schreef:- Dark Funeral, die gasten waren super lief en leuk. Ik mocht geen bier drinken want ze vonden me te jong (ik was 17) en kreeg een sinaasappel en cola aangeboden ;)Waren echt ontzettend stoere gasten dus dit paste niet echt in de setting.
Mooi verhaal Very Happy Very Happy En In Flames, dat moeten een beetje oude mannetjes zijn intussen, of niet?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Aziraphale vr 26 jul 2013 - 8:08

Filoria schreef:
Aziraphale schreef:- Dark Funeral, die gasten waren super lief en leuk. Ik mocht geen bier drinken want ze vonden me te jong (ik was 17) en kreeg een sinaasappel en cola aangeboden ;)Waren echt ontzettend stoere gasten dus dit paste niet echt in de setting.
Mooi verhaal Very Happy Very Happy En In Flames, dat moeten een beetje oude mannetjes zijn intussen, of niet?

Valt mee! Volgens mij waren ze nog erg jong toen ze de band hebben opgericht. Ik gok dat ze midden in de 40 zijn nu?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Highway vr 26 jul 2013 - 8:10

Ed Nijpels Wink

En net als aziraphale het een en ander aan bandleden van metalbands, met als persoonlijk favoriet destijds: de heren van windir. Wat vond ik dat gaaf toen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Phileine vr 26 jul 2013 - 8:10

Ik heb wel redelijk veel BN'ers gespot, maar dat was dan meestal niet toevallig, maar omdat ik naar een optreden ging. Echt gesproken heb ik met:

Sara Kroos, na optredens weleens een praatje gemaakt. 
Stef Bos, twee jaar geleden een college van gehad.
Sven Kramer, ken ik van vroeger.
Vroeger bekende schaatsters Annemarie Thomas & Tonny de Jong, toen ik nog schaatste. 
Anky van Grunsven, tijdens haar fandag toen ik nog kind was.
Peter Faber, toen ik kaartjes voor zijn voorstelling verkocht.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Lady Starstruck vr 26 jul 2013 - 8:13

Foiloria stuur je ff een pm Wink
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Lady Starstruck vr 26 jul 2013 - 8:20


- Niet ontmoet maar tijdens een concert oogcontact gehad met Kirk Hammet, de leadgitarist van Metallica. Een vriendin en ik waren met z'n 2e, stonden vooraan en hadden zelf shirtjes gemaakt met een zin uit een liedje, die ze niet zo vaak spelen. Tussen 2 nummers in begon hij met de intro van dàt nummer, naar ons kijkend, maar de rest van de band had er geen zin in... schreef:
Dit heb ik gehad met de bassist van Aerosmith. Ik en een vriendin stonden vooraan en iedereen had op een gegeven moment zijn armen omhoog tijdens een liedje. Behalve wij twee. We waren vijftien en zo verlegen nog. Hij bleef ons aankijken net zo lang tot wij ook onze armen omhoog deden. En toen lachte hij breeduit naar ons. Wij baalde stiekem wel een beetje want we wilde aandacht van de gitarist en de zanger daar waren we verliefd op  Embarassed  En tijdens een Rolling Stones concert heb ik een duim omhoog gehad van Keith Richards. Ik en diezelfde vriendin stonden vooraan en ik was verliefd op Keith Richards. Na afloop gingen ze nog even de fans een handje geven en Keith stond bij ons op een gegeven moment en mijn vriendin bleef maar na mij wijzen zo van haar moet je hebben. Ik schaamde me kapot dat ze dat deed. Maar ik kreeg wel een speciale duim omhoog van hem Very Happy Ik was weken in de wolken hahahaha.


Laatst aangepast door Lady Starstruck op vr 26 jul 2013 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Filoria vr 26 jul 2013 - 8:25

Aziraphale schreef:
Filoria schreef:
Aziraphale schreef:- Dark Funeral, die gasten waren super lief en leuk. Ik mocht geen bier drinken want ze vonden me te jong (ik was 17) en kreeg een sinaasappel en cola aangeboden ;)Waren echt ontzettend stoere gasten dus dit paste niet echt in de setting.
Mooi verhaal Very Happy Very Happy En In Flames, dat moeten een beetje oude mannetjes zijn intussen, of niet?

Valt mee! Volgens mij waren ze nog erg jong toen ze de band hebben opgericht. Ik gok dat ze midden in de 40 zijn nu?
En al weet ik het hoeveel albums gemaakt, echt tof vind ik dat. De samenstelling is ook wel veranderd in de loop der jaren natuurlijk. Maar ik vind ze nog steeds gaaf!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Arwyn vr 26 jul 2013 - 8:34

Toen ik een jaar of 12 was heb ik eens een toen nog beetje bekende BN'er ontmoet.
Als ik het me goed herinner was het Danny Rook, maar ik weet het niet eens zeker meer, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Coco vr 26 jul 2013 - 8:37

Ik heb best wat mensen persoonlijk ontmoet. Wat rappers uit Parijs, maar Franse rap is onder de nederlanders volgens mij niet zo bekend. Ik luisterde het zelf wel veel dus vond het toen best vet toen mijn ex mij voorstelde aan zijn vrienden. Hij wist weer niet dat ik hun muziek kende. Mijn andere ex zit in de muziek en via hem ken ik er meerderen. Ik heb gedate met nog een andere muziekartiest, vrienden van mijn man zitten in de rap. Neefje van man is een bekende dj.

Verder is angus young (zijn vrouw is zooo leuk) een goede bekende, kocht Ernst Daniel Smit vaak aardbeien bij mij en was niet vies van een praatje en Emile ratelband sprak ik regelmatig bij de bakker. Arrogante vent wel. Brr.
Nog wel meer, maar daar kom ik zo even niet op.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Lady Starstruck vr 26 jul 2013 - 8:44

Coco schreef:Ik heb best wat mensen persoonlijk ontmoet. Wat rappers uit Parijs, maar Franse rap is onder de nederlanders volgens mij niet zo bekend. Ik luisterde het zelf wel veel dus vond het toen best vet toen mijn ex mij voorstelde aan zijn vrienden. Hij wist weer niet dat ik hun muziek kende. Mijn andere ex zit in de muziek en via hem ken ik er meerderen. Ik heb gedate met nog een andere muziekartiest, vrienden van mijn man zitten in de rap. Neefje van man is een bekende dj.

Verder is angus young (zijn vrouw is zooo leuk) een goede bekende, kocht Ernst Daniel Smit vaak aardbeien bij mij en was niet vies van een praatje en Emile ratelband sprak ik regelmatig bij de bakker. Arrogante vent wel. Brr.
Nog wel meer, maar daar kom ik zo even niet op.

Volgens mij heb ik je er al eerder op aangesproken. Maar ik blijf dit geweldig vinden als AC/DC fan.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Twellie vr 26 jul 2013 - 9:10

Ik heb Angus ook wel eens gezien, nooit gesproken. En verder heb ik Wilfred Genee eens gezien in de dierentuin.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Raindrop vr 26 jul 2013 - 10:47

Hier mijn lijst. Het zijn ze nog niet allemaal. Sta met veel musicalacteurs op de foto maar heb hun namen er niet allemaal bijgezet en kan ook nog mensen vergeten zijn. Ik heb zelfs bewijs want sta met allemaal op de foto, enkel de foto met Jody Bernal heb ik niet meer. Een aantal mensen heb ik ook vaker ontmoet.

- Kate Ryan
- The Vengaboys
- Hadise
- Jelle van Dael (zangeres Lasgo)
- Aantal spelers + coaches van KRC Genk, PSV, Roda JC en het Belgisch Elftal
- Nick & Simon
- Jan Smit
- Maria Mena
- Dr. Lektroluv
- Milow
- Gebroeders Ko
- Belle Perez
- Nicolette van Dam
- Erwan van Buuren
- Ewout Genemans
- Jon Karthaus
- Monique van der Werff (daar heb ik ook mee gegeten + gekookt + in de uitzending geweest van Piets Weerbericht)
- Piet Paulusma
- Juliette van Ardenne
- Andre Hazes jr.
- Roxeanne Hazes
- Bekend van o.a. GTST: Koert-Jan de Bruin, Robin Zijlstra, Raynor Arkenbout, Alexandra Alphenaar, Erik de Vogel, Caroline de Bruijn, Gigi Ravelli, Bartho Braat, Ferri Somogyi, Inge Schrama, Everon Jackson Hooi, Ruud Feltkamp, Guido Spek, Antonie Kamerling, Charlotte Besijn, Chris Comvalius, Mark van Eeuwen, Christophe Haddad, Geert Hoes, Inge Ipenburg, Lieke van Lexmond, Patrick Martens, Liza Sips, Peter Post, Roscoe Leijen, Sabine Koning.
- Bekend van o.a. ONM: Annelieke Bouwers, Lauretta Gerards, Katarina Justic, Levi van Kempen, Gürkan Küçüksentürk, Ilana Rooderkerk, Hicham Chairi Slaimani, Anna Speller (ook bekend van K-Otic, Pamela Teves, Bob Wind, Sarah Chronis, Sascha Visser, Sander Foppele, Yolanthe Cabau van Kasbergen.
- Frans Bauer
- Rene en Natasja Froger
- Gerard Joling
- Theo Maassen
- Najib Amhali
- Jan Kooijman
- Christoff
- Ann van Elsen
- Willeke Alberti
- Sophie Hilbrand
- Bekend van de Lama’s: Ruben Nicolai, Tijl Beckand, Ruben van der Meer en Jeroen van Koningsbrugge
- Waldemar Torenstra
- Mensen van Vlaamse musicprogramma’s zoals Idool en The Voice van Vlaanderen: Glenn Claes, Kato, Tom Dice en nog een heel deel!
- Roel Vanderstukken (Belgische acteur en zanger)
- Regi van Milk-Inc
- John Terra
- Nelly Frijda
- Stan van Samang
- Egbert-Jan Weeber (heb ik geinterviewd)
- Veel musicalaucteurs zoals Mike Weerts, Roon Staal, Marjolijn Touw, Freek Bartels, Jim, Jamai, Maud, Kim-Lian van der Meij, Stanley Burleson, Chantal Janzen, Anouk Maas, Marcel Rocha, Pieter de Groot, Cindy Bell, Simone Kleinsma, Huub Stapel, Victor Low, Sjoerd Pleijsier, Annick Boer, Tommie Christiaan, Lone van Roosendaal, Nathalie La Rose, Anne van Opstal, Ellen Pieters, Sabine Beens, Johnny Kraaijkamp, Charlie Luske en nog veel (onbekendere) musicalacteurs
- Thomas Berge
- Kathleen Aerts
- Sharon den Adel
- Kurt Rogiers
- Sven Ornelis
- Andre van Duin
- Erik van der Hoff
- Bonnie St. Claire
- Hansen Tomas
- Willem Mulder (zanger Havenzangers)
- Monique Smit
- Jan 3J’s
- Wendy van Dijk
- Aantal mensen die meededen aan Idols: Nikki, Nathalie, Bas, Ollie, Nigel, Neil, Hind
- XYP
- Leaf
- Dennis (Gouden Kooi)
- Tim Douwsma
- Henk Damen
- Gaston Starreveld
- Darryl
- Ali B
- Yes R
- Gio
- Tess
- Jody Bernal
- Charlene
- Sonja Silva
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Siamsa vr 26 jul 2013 - 10:56

Hmmm volgens mij weet ik door die lijst wie je bent, Raindrop! Werk je bij de grote gele je weet wel?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel een een beroemdheid ontmoet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum